אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סוגסטיות ✔מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סוגסטיות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לכתוב טקסט משכנע, NLP דוגמאות, NLP מטרות, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע בנים, ראיון קשה, ראיון בתקשורת, לשכנע לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, nlp לחינוך ילדים, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע את אשתי, איך לשכנע אישה, התנגדות לקוח, איך להשפיע על התת מודע, לשכנע את עצמי, התמודדות עם התנגדויות לקוח, אימון nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להשפיע, ייעוץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:04:06מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש בטכניקות של NLP (תכנות נוירולינגוויסטי), סוגסטיה, מניפולציות ורטוריקה. הוא מסביר כיצד ניתן להפוך מצבים בהם מישהו פועל מתוך "אפשרות" למצבים בהם אותו דבר הופך ל"מחויב". תהליך זה עוסק בשינוי התפיסות האישיות של האדם, כך שהוא רואה פעולה מסוימת ככמובן, ולא כאלטרנטיבה אפשרית.

כחלק מההסבר, אליעד מציין את החשיבות של ההיפוכים במוח, כלומר, ההפיכה של עקרונות מוצים למשהו שניתן לשנות או להחיל בו גמישות. הוא מדבר על דוגמה של "סבל", וכיצד ניתן לשנות את התפיסה של סבל ממצב של רע למצב של טוב, על ידי שינוי תפיסתי של האדם, בהנחה שהסבל יכול להיות חיובי, תלוי בדרך שבה האדם בוחר להסתכל עליו.

כיצד להשתמש בהיפוך האפשרי למחויב?

בהמשך, אליעד כהן מסביר את הצורך להמיר את "האפשרי" ל"מחויב" על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת, עליך להפוך את זה לאופציה המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת תרגיש כלא קיימת בעיניו. הצורך בהפיכת הבחירות הפתוחות למחויבות חד - משמעיות מבוצע גם בהקשרים של מכירות ושיווק.

לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת "לא רוצה" ל"אפשרי", על מנת לשכנע אדם לעשות משהו שאינו מעוניין בו. דוגמה לכך היא כאשר אדם לא רוצה להיבדק רפואית. בשלב הראשון, יש לקחת את המחויבות של "לא רוצה" ולהפוך אותה לאפשרות של "אפשרי", ורק אז ניתן להמיר את האפשרות הזאת למחויבות.

כיצד ניתן לשלב את טכניקות השכנוע כדי לגרום לאנשים לחשוב אחרת?

כחלק מהסבר על מניפולציות שיכולות להוביל לשינוי עמדות, אליעד מסביר כיצד ניתן לקחת כל משפט של אדם ולהפוך אותו בעזרת מילים נבחרות כדי להוביל אותו למחשבה שונה. לדוגמה, במקום לומר "אני חושב ש...", יש להשתמש במילים חזקות יותר שיגרמו לאדם להרגיש בטוח במחשבה שתציג בפניו. כל מילה שנאמרת מסמלת כוח או חולשה, תלוי באופן שבו היא נאמרת ובכיצד משתמשים בה.

כיצד טכניקות שכנוע מתקיימות במציאות?

בהמשך להרצאה, אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר כיצד ניתן להנחות אדם לשנות את דעתו, על ידי הבחנה בין עובדות לפירושים, וההבנה שכל "עובדה" יכולה להיות גם פירוש. הוא מדגיש את החשיבות של המילים בהבאת אדם למקום של שינוי מנטלי. לדוגמה, כשמישהו טוען ש"אני סובל", ניתן לשנות את התפיסה על ידי שינוי מילים, כמו "האם אתה נהנה מזה?", ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה.

כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף?

אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה.

איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות?

אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים שמקשרות את האפשרי למחויב.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: סוגסטיות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, סוגסטיות, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חומר שיווקי מודפס להעביר מסרים שיווקיים התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל לייעץ ללקוח מוצרים זולים לקוח לא רווחי למכור בשוק רווי לשכנע ילד ללמוד לכתוב הצעת מחיר ללקוח אל תיתן ללקוח למכור לך שיווק עקיף מוצר דמיוני לשכנע שאתה איש מקצוע להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח הצלחה עסקית בלי מכירות לתת ללקוח מחיר פחד לא להצליח למכור לגרום ללקוח לקנות פיתוי לתת מודע הקמת מערכת מכירות הבנת התת מודע שימור לקוחות האם אני עושה שיווק טוב? לגרום ללקוח להבין לנהל משא ומתן עם לקוח לשכנע שאתה צודק איך לרכוש מוצר יקר? מתי להציג ללקוח את המחיר? איך עובדים מבצעי מכירות? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח מתי להכין חומרי שיווק? מוצר יחודי לשתול מחשבה ללקוח לדבר ללקוח התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות לעשות יותר שיווק לקוח מתלבט מוצר שלקוח אחר לא רצה איך לשכנע את הבוס? לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר מי יודע לשכנע? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים איך למכור בלי ביטחון עצמי? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך נקבע מחיר של מוצרים? הפצת תכנים שיווקיים לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו המשפך השיווקי לא עובד בסיס השכנוע להצליח בעסק בלי למכור ליצור אמון עם האקסית לימוד מכירות לשכנע מישהו להגיד טיפול בהתנגדויות לקוח מראש הוכחה לשווי שוק של מוצר לגרום למישהו לסלוח לך מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? לכתוב מסר משכנע איך לשכנע מישהו להסכים איתך? איך ליצור אמון עם האקס? סלוגן שיווקי מוצרים יקרים התמודדות עם לקוח עקשן חומרי שיווק רובוטיים התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק לתאר מוצר איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? שיווק שותפים להעלות את המחיר ללקוחות איך להתייחס ללקוחות? משפטי שכנוע האם אתה מתאים להיות איש מכירות? ניתוח ראיון פוליטי החסרונות שיש במוצר שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע איך נבנה אמון? המוצר יקר לי ביטול ברגע האחרון של לקוח לדבר נכון עם לקוח ליצור ללקוח תחושת החמצה לגרום ללקוח לקנות שוב לכתוב טקסט שיווקי לגרום למישהו לרגשות אשמה עולם המושגים של הלקוח סרטונים שיווקיים לתת ללקוח את המחיר בטלפון למכור גם מוצרים פגומים לומר ללקוח לקוח לא סוגר עסקה סודות ההשפעה של מנטורים לקוח ששואל הרבה שאלות nlp שכנוע לייבא מוצר להציע מחיר ללקוח לגרום למישהו לעשות משהו ללמוד לשכנע יותר טוב לגרום למישהו להקשיב לתלונות שלך לשכנע לקוח למכור את עצמו איך להציג ללקוח הנחה? לא מתאים ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, השפעה, למכור בנושאי סוגסטיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1875 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 10:03:25 - wesi28