אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחה משכנעת ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיחה משכנעת, התמודדות עם התנגדות במכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP התניה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אומנות הראיון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp פסיכולוגיה, סדנת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שאלות בראיון, NLP דיכאון, NLP תת מודע, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אומנות המכירה, מיומנות מכירה, איך לשכנע הורים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לימוד nlp, מכירות ושכנוע, NLP טראומה, NLP מכירות, לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות השכנוע, NLP טיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את הבוס, nlp טריקים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ראפור, nlp מזה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
X קרה בגלל Y. או בגלל Y קרה X. מה ההבדל שבין 2 צורות הביטוי האלו? לדוגמה: איחרתי בגלל הפקקים, מול המשפט, בגלל הפקקים איחרתי. מה ההבדל שבין 2 צורות הביטוי האלו?!

והתשובה היא, שאם אתה רוצה להסיר מעצמך אחריות, עדיף דווקא להקדים את הסיבה לתוצאה. ז"א אם ברצונך לומר שהתוצאה היא לא בגללך אלא בגלל דבר אחר, אז מראש עדיף להתנסח בצורה של "בגלל X סיבה כלשהי, קרה Y תוצאה כלשהי". ובכך בעצם אתה מעביר מראש את האחריות לסיבה X.

ולעומת זאת, אם ברצונך לשדר שאתה הסיבה של הדבר ושהדבר בגללך, גם אם הוא לדוגמה לא בגללך, עליך דווקא להקדים את התוצאה לסיבה. לדוגמה, במקום לומר "X לימד אותי איך לעשות את הדבר, והצלחתי לעשות אותו", במקום זה עליך לומר "הצלחתי לעשות את הדבר, בגלל ש X לימד אותי איך לעשות אותו".

וכמובן לגמרי, שאם אתה רוצה לקחת קרדיט על משהו, אתה לא חייב לציין את הסיבה לכך שהצלחת לעשות את הדבר. אלא באפשרותך לדוגמה לומר "הצלחתי לעשות את הדבר", בלי להוסיף שמישהו לימד אותך איך לעשות זאת. או לדוגמה, באפשרותך לציין את הסיבה של הדבר, אבל כדרך אגב, בלי שימוש במילת סיבה. ז"א במקום לומר "הצלחתי X בגלל Y", במקום זה תאמר "הצלחתי X, וגם Y". או בכל צורת ביטוי אחרת, שלא גורמת למשפט להישמע, כאילו יש סיבה אחרת שלא קשורה אליך, שהיא אחראית לתוצאה שלך.

אבל במידה ואתה חייב לציין את הסיבה שהדבר קרה, אז אם אתה רוצה להסיר אחריות, תציין קודם את הסיבה האחראית, ואח"כ את התוצאה שממילא משתמע שהיא באחריות הסיבה. ואם אתה רוצה לקבל קרדיט על הדבר, אז תציין את הסיבה אח"כ, כך שלפחות בהתחלת המשפט, זה ישמע שאתה אחראי לתוצאה שקרתה, וכאילו הקרדיט מגיע לך.

ויש לשים לב גם להבדל שבין "X קרה בגלל Y /בגלל Y קרה X" לבין צורת הניסוח "X קרה וגם קרה Y" וכיו"ב ניסוחים שונים. שצריך לשים לב, שניתן לומר את אותו המשפט בדיוק, אבל פעם אחת להשתמש במילה של סיבתיות, ופעם אחת לא להשתמש במילה של סיבתיות.

והרעיון הוא, שלפעמים אתה רוצה לציין את הסיבה (לפני / אחרי התוצאה), אבל אתה לא רוצה שישתמע שזאת הסיבה באופן מוחלט, אלא שתהיה תחושה שזאת הסיבה, אבל לא בצורה ברורה מידי. ואז במקרה כזה, ניתן לנסח את המשפט במבנה של סיבה ותוצאה, אבל במקום להשתמש במילה שמציינת סיבתיות בצורה ישירה, כגון "בגלל ש / מפני ש" וכיו"ב, במקום זה ניתן לציין את הסיבה בצורה של כאילו תוספת של עובדה אחת ליד עובדה אחרת.

כי לפעמים, אתה רוצה להאשים מישהו אחר, אבל לא רוצה שיראה שאתה מאשים אותו. או שאתה רוצה / חייב לתת קרדיט למישהו אחר, אבל אתה לא רוצה שהקרדיט יעבור אליו. ואז אתה יכול לציין את הסיבה, כתוספת על התוצאה, בלי להשתמש במילה של סיבתיות.


כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, תנסה להשתמש בכמה שיותר אמיתות בעיני השומע ובכמה שיותר עובדות / טענות / הנחות יסוד וכיו"ב, שהשומע חושב שהן נכונות, בלי קשר לטענה המרכזית שאתה רוצה שהוא ישתכנע בה.

ז"א שעליך למצוא דרך, לשלב את הטענה שלך, שהשומע לא בטוח בה, בתוך ומוקפת ומבוססת על המון טענות אחרות ורעיונות אחרים, שהשומע חושב שהם נכונים. וככל שהשומע נמצא יותר בחוויה שבה הוא חושב שהפרטים שאתה מוסר לו הם אמת, כך מנגנון הבקרה שלו נחלש ונכבה, וקל לך יותר לשכנע אותו במה שאתה רוצה.


אם ברצונך לשדר אמינות מול השומע, תציין בפניו עובדות שהוא חושב שהן נכונות, אבל שהן ידועות רק לו. ז"א לא רק חשוב שתכניס את השומע לחוויה שבה הוא מסכים עם הדעות שלך, כדי שיהיה לך יותר קל לשכנע אותו להסכים לדעה העיקרית שלך שאתה רוצה לשכנע אותו, אלא החוכמה היא גם לדעת לקחת עובדות, שהשומע חושב שהן נכונות, אבל שאלו יהיו עובדות שרק השומע יודע עליהן / חושב שהן נכונות.

ז"א שאם אתה אומר למישהו, עכשיו בוקר והשמש זורחת בחוץ, אז למרות שהוא יאמר נכון על העובדות שלך, עדיין אתה לא רוכש את האמון שלו יותר מידי, כי הוא לא חווה בעוצמה חזקה את ההסכמה שלו איתך. כי מבחינתו, הוא היה מסכים גם עם כל אחד אחר שהיה אומר לו את העובדות האלו.

והרעיון הוא, שכדי לגרום למישהו להסכים איתך, עליך לגרום לו לחוות בצורה מאוד חזקה, את זה שהוא מסכים איתך. שהוא יחווה את ההסכמה איתך ושהוא מסכים איתך, בצורה מאוד חזקה. ואז יהיה קל יותר לגרום לו להסכים איתך, גם על דברים אחרים.

ואיך גורמים לזה לקרות? אז אם לדוגמה אתה מציין בפניו עובדות שרק הוא יכול לדעת אם הן נכונות או לא, אז לדוגמה הוא חווה בך משהו יותר אמין. כי הוא מבין שאתה לא סתם מציין בפניו עובדות שידועות לכל, אלא שאתה כנראה באמת איש אמת. כי אתה יודע משהו, שרק הוא יודע אותו. ואז ממילא אתה לא סתם מישהו שאומר דברי אמת רגילים, אלא אתה אדם מיוחד שאומר דברי אמת, שרק מי שיודע את האמת, רק הוא יודע אותם.

או לדוגמה, אם תציין עובדות / טענות / רעיונות, שהשומע יסכים איתך עליהן, אז גם כאן, אם תציין דעות שרק השומע חושב שהן נכונות, כגון לדוגמה דעות שהן לא בקונצנזוס וכיו"ב, אלא שהן דעות אישיות של השומע, אז במקרה כזה, השומע יחווה את ההסכמה שלו איתך, בצורה יותר חזקה.

כי בעצם הוא חווה, שהוא מסכים איתך, בניגוד לאנשים אחרים שהוא לא מסכים איתם, לגבי הדעות הספציפיות. או אם מדובר על עובדות שידועות רק לשומע, הוא בעצם חווה, שהוא מסכים איתך, יותר מאנשים אחרים, שלא יודעים את העובדות, ושאיתם לא בטוח שהוא היה מסכים.

ז"א שעליך לחדד אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שהוא מסכים איתך. שהוא לא סתם יסכים איתך, אלא שהוא ממש ירגיש את ההסכמה שלו איתך. שההסכמה לא תהיה בנאלית / מובנת מאליה / שגרתית וכיו"ב, אלא שהיא תהיה ייחודית עד כמה שאפשר. וזה גורם לשומע לתת בך אמון, גם על דברים אחרים.


לפעמים, כאשר אתה רוצה לטעון טענה מסוימת, היא תשמע יותר אמינה, אם לפני שתטען אותה, תסביר גם את העמדה המנוגדת לה. כך העמדה שתציג לאחר מכן, תשמע הרבה יותר אמינה / אובייקטיבית, שלוקחת בחשבון גם את הדעה המנוגדת.


לפעמים יש מצבים, שבהם השומע מסכים איתך, והוא חושב את מה שהיית רוצה שהוא יחשוב, כגון לדוגמה שהוא אומר שהוא מסכים איתך ומסביר את העמדה שלך, אבל אתה צריך לשים לב לכך, שלפעמים הוא מציג את העמדה שלך, בצורה שעלולה בהמשך לגרום לו להתנגד לה. ועליך לדעת לתקן אותו, למרות שהוא מסכים איתך.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו, כדאי לך לעשות X. כאשר בפועל היית שמח שהוא יחשוב שהוא חייב לעשות X. אבל לצורך העניין, כדי לא ליצור אצלו התנגדות, אתה אומר לו שכדאי לו לעשות X, כדי שהוא לא ירגיש שהוא חייב ויתנגד לזה. אז לפעמים השומע מסכים איתך, ואומר לך שהוא מבין שהוא חייב לעשות X. ולכאורה, הוא מסכים איתך, בדיוק כפי מה שרצית שהוא יחשוב.

אלא, שזאת מלכודת שנופלים בה הרבה אנשים שלא מומחים לשכנוע. כי לפעמים עליך לדעת, שלמרות שמשאלת הלב שלך התמלאה, הרי שקיימת סכנה שמא היא תתנפץ ברגע הבא. ז"א שלמרות שהשומע מסכים איתך שהוא חייב לעשות X, כפי שהיית רוצה שהוא יחשוב, הרי שאם הוא חושב שהוא חייב לעשות X, הרי שלמרות שהוא מסכים לכך כרגע, הוא יכול להתנגד לכך ברגע הבא, משום שהוא "לא הבין אותך נכון".

ולכן במקרה כזה לדוגמה, למרות שהשומע מסכים עם מה שהיית רוצה שהוא יחשוב, עדיין עליך לתקן אותו, שהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב בשלב הראשון, דהיינו, שרק כדאי לו לעשות X ושהוא לא חייב לעשות X. כדי שעל ידי זה, המחשבה תוכל להישאר אצלו לאורך זמן.

ולמרות שנראה לכאורה, שאתה מחליש את ההסכמה שלו איתך, הרי שבפועל אתה מחזק את ההסכמה שלו איתך לאורך זמן. וצריך לדעת מתי להחליש את...
חלק 1
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 2
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 3
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 4
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 5
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 6
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 7
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
חלק 8
... / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / ...
פרידה זוגית כתהליך, טעויות בפרידה זוגית, איך לגרום לו לא להיפרד ממך? איך לגרום לה לא להיפרד ממך? איך לגרום למישהו לא לרצות להיפרד? איך למנוע פרידה? איך מונעים פרידה? תהליך התאהבות מחדש, מניעת פרידה, לתת ספייס
פרידה זוגית כתהליך, טעויות בפרידה זוגית, איך לגרום לו לא להיפרד ממך? איך לגרום לה לא להיפרד ממך? איך לגרום למישהו לא לרצות להיפרד? איך למנוע פרידה? איך מונעים פרידה? תהליך התאהבות מחדש, מניעת פרידה, לתת ספייס
...להתמודד טוב יותר עם חוסר הוודאות שבפרידה או בזוגיות. אהבה עצמית לא מאפשרת לאדם להתמקד בטראומה של פרידה, אלא להרגיש טוב גם כשהוא לבד. במקום להיות במצב של לחץ מתמיד - האם אנחנו זוג או לא?, האם זה נגמר?, אדם כזה מסוגל לתת לצד השני מרחב לחשוב ולהתמודד עם רגשותיו מבלי להפעיל עליו לחץ. האם עדיף לפרוש או להישאר בספק? אחת השאלות המורכבות שמתעוררת כשמתמודדים עם פרידה היא אם עדיף להכריז על פרידה מוחלטת או להישאר במצב של חוסר וודאות. רבים מעדיפים את המצב של אני פרוד על פני מצב שבו אין תשובה ברורה, כי הם יכולים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיחה משכנעת, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיחה משכנעת, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לרצות משהו לגרום למישהו לקנא איך לענות ללקוח שאומר? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? שיווק לא יעיל לקוח שממש לא מבין את המחיר איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים איך להציג את המחיר ללקוח? למכור פגישה פרונטאלית שכנוע לא טוב לנהל מנהל מכירות לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע מישהו לא למות לגרום למישהו להסכים להיפרד איך ללמוד מכירות? מוטיבציה לאיש מכירות לגרום למישהו לסלוח לגרום למישהו להאמין לך לקוח שקודם כל רוצה מוצר דומה איפה ללמוד איך לשכנע? דינאמיקה במשא ומתן המלצות של לקוחות בפייסבוק לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים מה הוא התת מודע? לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח מוצר זול לעניין לקוחות לגרום למישהו לאהוב זוגיות חוויית לקוח מניעת מניפולציות למכור פגישה לשכנע מישהו להודות בטעות לפגוש את הלקוח מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק לענות ללקוח ששואל להתכונן לראיון עבודה במכירות להכין חומר שיווקי מוצר פרימיום צורת החשיבה של הלקוח להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק לעשות מניפולציה על אנשים איבוד לקוחות לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית איך להבין את צרכי הלקוח? לקוח אומר שאין לו כסף שיטות לשכנוע לקוחות למה הלקוח שונא אותך? לקוח עוזב את המתחרים איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך המציאו את ה nlp? לשכנע אישה לשכב לקוח לא מרוצה מהמתחרים שתילת מחשבות לאקס מסע לקוח לגרום למישהו לפתח ביטחון עצמי לשווק מוצרי מידע מה זה מסע לקוח? לשכנע בחור לא לאהוב איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? הנחה על מוצרים לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו מה זה תת מודע? אסטרטגיות שכנוע השפה של הלקוח לגרום למישהו להרגיש בנוח לשכנע אותו שאת צודקת לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לגרום ללקוח להרגיש רע לעשות איתור צרכי לקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... ניתוח ראיון ביבי נתניהו לעשות יותר כסף ממכירות לגרום ללקוח להתחבר איתך למכור כשאתה לא במיטבך לנהל משא ומתן על שכר לקוח מפחד לקבל החלטה במקום אפשרויות גרועות ללקוח להשפיע על הרצון לקוח רוכש מוצר איך להצליח בתפקיד איש מכירות? טריקים לשכנוע אנשים לקוח לא קונה ממך הקצנה לצורך שכנוע להבין לקוח ליצור חומרי שיווק לשתול מחשבה שלילית קורס מכירות שקרים של אנשי מכירות לשפר את אנשי המכירות לחסוך כסף ללקוח משפך שיווקי צר הזדהות עצמית מילים משכנעות להתעשר מעבודה במכירות לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו צורכי לקוח לקוח שלא מבין את התמחור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, קואצ'ר, תורת המשחקים בתחום שיחה משכנעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0156 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:50:40 - wesi28