אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות שכנוע, לשכנע גבר להתחתן, NLP אימון אישי, דמיון מודרך nlp, שיווק, לשכנע אנשים לבחור בך, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, סודות הסוגסטיה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע בנים, לשכנע את חברה שלי, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP הפסקת עישון, nlp עוגנים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, nlp בחורות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טקטיקת מכירות, NLP סרטונים, nlp למומחים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע בנות, nlp עבודה, הכוח לשכנע, איך לגרום לאנשים, לשכנע סבתא, ללמוד nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירות, NLP מה זה, סודות ה nlp, nlp מדריכים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות שכנוע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להגיד לשכנע מישהו לתת בך אמון איך לשכנע מישהו לעשות? לגרום למישהו לאהוב להתאמן גיוס איש מכירות ליצור אמון באמצעות איך לקנות מוצר? לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... מה זה מוצר? לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה לשכנע מישהו להתייחס מוצר שלקוח אחר לא רצה אסטרטגיה שיווקית לשכנע מוכר לתת לך הנחה מנהל שיווק שיטות לנהל משא ומתן איך לשתול מחשבות? לדייק בדיבור עם לקוח איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? nlp master להשפיע על עצמך ללמוד שתילת מסרים בתת מודע צרכי לקוח איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לשכנע לא להביא ילדים איך לעשות ראפור? למכור את עצמי בביטחון עצמי למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו לגרום ללקוח לרצות לקנות הבעת הזדהות לנהל מנהל מכירות להציג ללקוח לשתול מחשבות לאקסית לגרום למישהו להיות חבר שלך מניפולציות של מאמנים כמה להקשיב ללקוח? מה הספקות של הלקוח? האלטרנטיבות של הלקוח זיהוי מסרים לתת מודע לקוח שרוצה לבטל עסקה איך לשכנע ילד? למכור מוצר כשאתה לא במיטבך יעדי מכירות שיווק לשוק חדש להטעות לקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך המלצות של לקוחות באינטרנט לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה להרגיש טוב למכור להשפיע על הלקוח שיווק שעוזר למכירות לקוח לא רוצה לענות לטלפון לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לקוח רע לשכנע אישה לחשוב עליך סוגים של מניפולציות שיווק תכנים מקצועיים לא מוכן למכור מוכרים ללקוח איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? לשכנע בעל עסק לשכנע את הבנקאי לגרום למישהו להגיע למפגש למכור סדנא ביותר כסף איך למכור את עצמך לאקס? לשווק מוצרי מידע שיווק כשיש המון ביקוש ראפור להיות חבר של הלקוח איך ליצור ראפור? להתמודד עם מוצרים מתחרים לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו איך למכור מוצר? לשכנע בדעה נגדית לקוח בעייתי מתי לנסות למכור ללקוח? לעבור ראיון עבודה במכירות קורס לאנשי מכירות חשיפה ללקוחות טעויות במכירות לשכנע מישהו לעזוב כת לקבל אנרגיה למכור נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך יחסי לקוח ומוכר לגרום למישהו להרגיש לא בנוח הצלחה בעבודה במכירות לשכנע מישהו לאהוב משהו שווי שוק של מוצר לגרום למישהו לסגור עסקה איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? איך למכור ללקוח את המוצר? אנשי מכירות רעים קומבינות על התת מודע לגרום ללקוח לתת בך אמון למה קשה לי למכור את עצמי? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לשכנע בעל סמכות לא מתאים לעבוד במכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, שיפור מכירות, מומחה בשיווק בנושא שיטות שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9844 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 06:57:51 - wesi28