אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת שכנוע ✔NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטת שכנוע, כושר שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מכירות ושיווק, לשכנע שוטר, איך לשכנע גבר לחזור, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, nlp לימוד חינם, איך לשכנע את חברה שלי, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, להתראיין לטלוויזיה, הדרכה אישית, טריקים לשכנוע בטקסט, nlp לצפייה, NLP שיטת, מדריך אישי, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לשכנע בנות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע אנשים, ייעוץ לאישי ציבור, להתמודד עם התנגדות של לקוח, ייעוץ רטורי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע את החברה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את הבנק, לשכנע לקוחות, שיטות לשכנע אנשים, ספרים nlp, עבודה ב nlp, דמיון מודרך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
איך אפשר לשכנע אדם שחושב שכבר יש לו את מה שהוא רוצה?

אליעד כהן מסביר לעומק כיצד לשכנע אנשים לפעול, גם כאשר נדמה להם שכבר השיגו את רצונם. הדוגמה המרכזית שבה אליעד משתמש עוסקת באדם שמאמין שאוהבים אותו. אדם כזה, לכאורה, כבר מילא את החיסרון שלו - הרצון שיאהבו אותו - ולכן קשה לשכנע אותו לפעול מתוך רצון שיאהבו אותו עוד.

אליעד מציג מספר שיטות יסודיות כיצד להתמודד עם מצב כזה, תוך שימוש בדוגמאות מפורטות והסברים פסיכולוגיים מעמיקים:

כיצד אפשר לגרום לאדם להרגיש שחסר לו דבר שהוא בטוח שיש לו?

אליעד מסביר שיש שלוש דרכים מרכזיות להתמודד עם אדם שמאמין שיש לו משהו:
  1. לשכנע אותו שאין לו את מה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "בעצם לא אוהבים אותך").
  2. לשכנע אותו שיש לו פחות ממה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "אוהבים אותך פחות ממה שאתה חושב").
  3. לשכנע אותו שהוא צריך יותר ממה שכבר יש לו (לדוגמה, "אתה צריך שאוהבים אותך יותר").
בכל אחת מהאפשרויות האלה המטרה היא ליצור מחדש או להגדיל את תחושת החיסרון, כדי שהאדם ירצה לפעול כדי למלא אותו שוב.

מה עושים כשאי אפשר או לא כדאי להשתמש בחיסרון הקיים?

אליעד מציג אפשרות נוספת והיא להחליף את החיסרון בחיסרון אחר. לפעמים, האדם כבר התרגל כל כך למה שיש לו, כמו אהבה או כסף, שהוא שכח בכלל כמה רצה את זה בעבר. במקרה כזה, אפשר פשוט להכניס לחייו חיסרון חדש, אפילו שטותי. לדוגמה, אם האדם כבר רגיל לכסף, הוא ישכח כמה הוא רצה כסף בעבר, ואז אפילו חיסרון קטן אחר כמו "אני צריך תיק חדש" יכול לגרום לו לפעול ולשכוח מהרצון הקודם.

איך לזהות נקודות תורפה אצל מי שחושב שהוא כבר מרוצה?

כאשר אדם מאמין שיש לו מה שהוא רוצה, יש לו נקודת תורפה אחת בולטת: הפחד לאבד את מה שיש לו. למשל, אדם שמאמין שאוהבים אותו עדיין חושש שיום אחד יפסיקו לאהוב אותו. כאן אליעד מציע שתי אפשרויות:
  • לגרום לאדם להפסיק לדאוג מזה שאולי יפסיקו לאהוב אותו (מה שלא תמיד שימושי).
  • לגרום לו להאמין שאם יבצע פעולה מסוימת, אז מובטח לו שימשיכו לאהוב אותו בעתיד (לדוגמה, "אם תעשה את מה שאני אומר לך, תמיד ימשיכו לאהוב אותך").
במילים אחרות, לנצל את הפחד של האדם לאבד את מה שיש לו, כדי לגרום לו לפעול בדרך הרצויה לך.

איך להשתמש בהשוואות כדי ליצור חיסרון?

אליעד מסביר שיטה מתוחכמת נוספת, בה אתה משווה את האדם לאחרים שיש להם יותר. למשל, אפשר לומר לאדם: "אתה יודע כמה אנשים אוהבים את אותו זמר מפורסם? תראה כמה אוהבים אותו כי המון אנשים מכירים אותו". ההשוואה הזו יוצרת באדם חיסרון חדש - הוא פתאום מרגיש שלא מספיק אנשים אוהבים אותו, ורוצה לפעול כדי לשפר זאת.

כדוגמה מעשית, אם אתה רוצה לשכנע אדם להתקרב אליך, אפשר להראות לו שבזכות הקרבה אליך הוא יכיר יותר אנשים, ולכן יותר אנשים יאהבו אותו. האדם ישאל את עצמו: "רגע, אולי באמת לא מספיק אנשים אוהבים אותי?", ויתחיל להרגיש חיסרון שבעבר לא היה מודע אליו.

כיצד להשתמש בחסרונות וביתרונות האישיים שלך לשכנוע?

אליעד מציע להשתמש ביתרונות ובחסרונות האישיים שלך כדי לשכנע. למשל, אם יש לך כישרון או ידע שאין לאחרים, אפשר לשכנע את האדם שהאהבה...
ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים אותו?

אליעד: מישהו שחושב שאוהבים אותו מה נקודת התורפה שלו. זאת השאלה?

ש: כן. מה אני יכול לגרום לו לחשוב שהוא יכול להשיג דרכי.

אליעד: בא נשאל את השאלה צעד אחד אחורה. הוא רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו והוא מניח שהבן אדם רוצה שיאהבו אותו, והוא תכנן להגיד "אני אגרום לו לחשוב שאם הוא יעשה את זה אני אהב אותו ואז בגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, אז הוא ירצה לעשות מה שאני רוצה בגלל שהוא ירצה שאני אהב אותו". נכון?

ש: לא או שאם הוא יחשוב שהוא יתקרב אלי אז אנשים יאהבו אותו, אז הוא יתן הרגשה.

אליעד: אותו דבר, לא משנה. אתה רצית להפעיל לחץ על בן אדם שבגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, בגלל זה לצורך העניין הוא יעשה "1,2,3" ואתה אומר "כן אבל הוא יודע כבר שרוצים שיאהבו אותו". כי כבר אוהבים אותו, זאת אומרת החיסרון כבר מלא אצלו.

זה כמו איך אתה יכול לגרום למישהו שיש לו כסף, שחושב שיש לו כסף לעשות פעולה בשביל כסף. איך יכול להיות? מה התשובה? יש הרבה תשובות. תשובה ראשונה אתה יכול לנסות לשכנע אותו, אתה איתי, אתה מרוכז?

ש: כן.

אליעד: מה התשובות? אין לך תשובות.

ש: יש לי כמה.

אליעד: מה התשובות?

ש: לא זרום, זרום.

אליעד: טוב, בא נלך מסודר. הוא חושב שיש לו "X" הוא חושב שאוהבים אותו נגיד ואתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה משהו אז יאהבו אותו, אתה אומר "אבל הוא כבר אוהבו, הוא כבר חושב שאוהבים אותו".

ש: לא זה לא העניין, המטרה שלי לא לשכנע אותו שאוהבים אותו.

אליעד: לא, אתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה "X" אז יאהבו אותו אבל הוא אומר "אבל כבר אוהבים אותי".

ש: נכון אז אני שואל מה חסר לו. זה לא חסר לו.

אליעד: חכה, אז מה עושים? יש כמה תשובות. דבר ראשון אתה יכול לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, דבר ראשון. דבר שני אתה יכול לשכנע אותו, אם אתה לא מצליח לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, אתה איתי? תשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק.

לא סליחה זה לא נכון. זה לא הניסוח המדויק. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. עוד פעם. 1.תשכנע אותו שלא אוהבים אותו. 2. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. 3. תשכנע אותו שהוא צריך שיאהבו אותו יותר.

כל השלושה וריאציות האלה. או לא אוהבים אותו, או אוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו או שהוא רוצה שיאהבו אותו יותר. אתה יודע ששתיים יש לך נקודת תורפה.

ש: מייצר לו את החיסרון.

אליעד: או על ידי זה שאתה אומר לו גם מה שיש לך, אין לך, או אין לך כמה שאתה חושב שיש לך או אתה צריך יותר ממה שיש לך. זה אחד. במילים אחרות יצרת חיסרון. דבר נוסף בהנחה נגיד שאתה לא רוצה ללכת בכיוון הזה, לא רוצה, לא יכול, לא מעוניין, אוקי? יש עוד אלטרנטיבה תיצור בעינייך חיסרון אחר. תלך על חיסרון אחר, אתה צריך לחפש חיסרון אחר.

ש: חיסרון יותר מחויב לזה?

אליעד: לאו דווקא יותר מחויב, חיסרון אחר. לפעמים למה אני אומר לך לאו דווקא חיסרון מחויב? כי לפעמים יכול להיות שהחיסרון שאוהבים אותו זה חיסרון מאוד גדול אבל בגלל שיש לו את זה אז הוא לא מרגיש שזה חסר לו. מספיק שתביא לו משהו אחר אז הוא כבר ירצה את המשהו אחר. אתה מבין?

ש: לא.

אליעד: אתה שאלת האם צריך נגיד שמישהו יש לו חיסרון, האם צריך להביא לו חיסרון יותר גדול ואני אומר שלא תמיד. כי יכול להיות שמה שבאת חסר לו זה שהוא רוצה שיאהבו אותו אבל בגלל שכבר אוהבים אותו אז הוא לא מרגיש שאוהבים אותו, זה לא חסר לו כי יש לו את זה. ולכן מספיק שתגיד לו אפילו סתם איזה חיסרון שטותי הוא יגיד "כן כן, זה חסר לי" ואז יכול להיות שבגלל זה הוא אפילו יוותר על זה שיאהבו אותו כי הוא לא זוכר שהוא רוצה את זה כי כבר יש לו את זה. דבר נוסף, אתה צריך לנסות למצוא נקודת תורפה. מה הבנת?

ש: בעיקרון הוא רוצה את השלמות וזה שאוהבים אותו עדיין זה לא שלמות אז הוא יצמד עם כל דבר שחסר לו שזה לא זה.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון אבל לא אמרתי את זה בדיוק. אמרתי משהו אחר, אמרתי לפעמים אחד החסרונות בכך שיש לך את מה שאתה רוצה זה שאתה שוכח שאתה רוצה את זה שזה גם כן נקודת תורפה.

ש: הבן אדם שיש לו הרבה כסף.

אליעד: לפעמים אתה כבר שוכח שאתה רוצה כסף, אתה שוכח את ערך הכסף ולכן מספיק שתביא לו איזה שטות קטנה שהיא פחות חשובה מהכסף הוא כן יגיד "כן כן, זה חשוב", למרות שאם אומרים לו "או כסף או זה" הוא היה לוקח את הכסף.

ש: למה כי הוא רוצה לרצות?

אליעד: לא כי כבר יש לו את הכסף, הוא כבר שכח שהוא רוצה את זה. הוא כבר מילא את הרצון.

ש: אז מה אבל זה רק אומר שהוא שמח וטוב לו.

אליעד: אם הוא מאוד שמח, תקשיב טוב טוב, אם הוא מאוד שמח מכך שיש לו אז זה אומר שהוא עדיין זוכר את "האין לו", אז זה אומר שעדיין יש לו את התחושה של החיסרון של "האין לו". אז זאת אומרת. יפה, עכשיו מה בעצם הגענו? הגענו לנקודת תורפה אחרת. שאם הוא מאוד רוצה שיאהבו אותו אתה צריך לשאול מה אין לו. מה אין לו? אם נגיד הוא רוצה שיאהבו אותו והוא חושב שאוהבים אותו, אז מה אין לו? אין לו את הביטחון שימשיכו לאהוב אותו, זאת אומרת שאיזה פחד יש לו? שאולי יפסיקו לאהוב אותו.

ש: אין לו את זה בלי תנאי כי יכול להיות שהוא חושב על זה בלי תנאי.

אליעד: לא. זה נכון אבל אל תלך ישר "לבלי תנאי". בפרט שאחר כך אתה רוצה, אתה ליצור אצלו התניה בכלל. שיאהבו אותו בתנאי "שמשהו אחר". נכון? אז אני אומר מה שחסר לו זה את הוודאות שתמיד ימשיכו לאהוב אותו נגיד.

ש: זה אותו דבר.

אליעד: לא. ולכן יש פה עכשיו שני נתיבים. נתיב אחד זה "ולכן אתה צריך שלא יהיה אכפת לך שיאהבו אותך או לא" או נתיב שני "ולכן אתה צריך להיות בטוח שיאהבו אותך". עכשיו אם אתה הולך על "הלא אכפת לך" אז איך אתה נותן לו את זה כי אז מה אתה קשור ואם אתה אומר לו "לא, אבל אתה צריך להיות בטוח שימשיכו לאהוב אותך, כן אז אם תעשה זה וזה אז ימשיכו לאהוב אותך". זה כמו עם מישהו שיש לו כסף אומרים לו " עכשיו אתה צריך לעשות ביטוח שימשיך להיות אצלך הכסף", הבן אדם אומר "אני כבר מרוויח כבר יש לי את כולם", אבל אתה בטוח שיהיה לך בעתיד? ואם תעשה תאונה. דרך זה כאילו מוציאים את הפירצה.

ש: אז אם למישהו שעדיין חווה חיסרון.

אליעד: עכשיו, אם הוא לא חווה חיסרון שהוא רוצה שיאהבו אותו. זה פה אומר שתיצור את החיסרון מחדש או על ידי זה שתיצור חיסרון אחר. עכשיו יש עוד דבר שאתה יכול לעשות. ברגע נגיד שהוא חושב שאוהבים אותו אתה צריך לקחת את "האוהבים אותו" וליצור בתוך זה סוג של "סוגי אוהבים אותו".

נגיד הוא חושב שאוהבים אותו, תגיד לו "כן אבל אם אוהבים אותך בגלל ש... ואם ככה וככה אז יאהבו אותך בגלל ש... וחשוב יותר שיאהבו אותך בגלל שככה ולא בגלל שככה", "הנה, הם אוהבים אותך בגלל שהם חברי ילדות לא בגלל שהם מעריכים אותך מספיק ואם תעשה ככה וככה הם יאהבו אותך באמת", נגיד "הם אוהבים אותך אבל הם עוד מעט הולכים להתחתן אחר כך הם ישכחו אותך, הם אוהבים אותך אבל הם אוהבים יותר את זה ואת זה, הם אוהבים אותך אבל ככה וככה, אם ככה וככה אז יאהבו אותך יותר". שזה בעצם לבוש של "תגרום לו לרצות שיאהבו אותו יותר ולהבין שבעצם לא אוהבים אותו מספיק וכו'. זה שילוב של העניין.

אז מה הייתה מהות התשובה בעצם. אני אתן את המהות. כדי לגרום למישהו לעשות משהו אתה צריך לשכנע אותו שהחיסרון שלו יתמלא כאשר הוא יאמין, יעשה, יפעל בצורה שאתה רוצה. בהנחה שאתה רוצה לנווט אותו דרך חיסרון מסוים ואתה חושב שהחיסרון הזה, הוא חושב שכבר יש לו את המילוי, בעצם אתה צריך להחזיר את החיסרון לחיים, או למצוא חיסרון אחר או להגדיל את החיסרון. הבנו? עכשיו אתה יודע יותר טוב לקמבן אנשים? אוקי. הבנו? אתה הבנת? מה את הבנת?

ש: אני הבנתי שצריך...

אליעד: זה מסתעף לעוד מקום. כי כל מה שדיברנו נגיד בהתחלה זה מסתעף לעוד מקום. אפשר לקחת "מה הוא רוצה והוא חושב שיש לו" וליצור לו תנאי "אם אתה רוצה שזה ימשיך ככה אתה צריך להקפיד יותר על...". אפילו ברמה כזאת, שזה אומר נגיד מה שאמרתי לו קודם, לגבי המשכורת אם אתה רוצה, אז הוא אומר "מה הוא רוצה? זהו, הוא חושב שכבר יש לו אבל הוא לא בטוח שימשיך להיות לו".

ש: זה מאיים עליו שזה יכול להיעלם.

אליעד: כן כל מיני כאלה.

ש: אפילו לקחת את החיסרון ולמנף אותו לטובתך.

אליעד: כן אבל גם לגרום לחיסרון לגדול. הבנו? עכשיו מה צריך לשים לב? שאתה עושה בצורה חכמה. איך אתה מגדיל לו את החיסרון בלי לשים לב שאתה הגדלת לו את החיסרון שהוא לא יגיד "אה, אתה מנסה להגדיל לי את החיסרון", אתה מבין.

ש: אתה שואל אותו "למה אוהבים אותך?".

אליעד: לא יש דרכים מתוחכמות, מסביב אתה לוקח משל ונמשל ואתה מדבר על משהו אחר, ומזה הוא מבין משהו ואז אם הוא מבין את "זה" אז הוא מבין את "זה".

ש: צריך הרבה ניסיון מחוכמה.

אליעד: צריך יותר חוכמה מאשר ניסיון. אם יש לך חוכמה לא צריך ניסיון ואם יש לך ניסיון לא תמיד זה יעבוד.

ש: מה למשל? מה לדוגמא?

אליעד: לדוגמא, בא נניח, בא נלך לכיוון. נגיד מה אתה רוצה לשכנע אותו ש...? בא נניח אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק, שלא אוהבים אותו בכלל. שים לב נגיד שאם אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו בכלל אל תשכח שתכף אתה צריך לשכנע אותו שאם הוא יעשה "ככה וככה" אז יאהבו אותו אבל אתה כבר יכול לגרום לו להיות סקפטי לגבי אם יש סיכוי שיאהבו אותו בכלל.

צריך לשים לב שאתה תכף הולך לשכנע אותו בדבר הפוך, "אבל אם ככה וככה אז" ולפעמים אתה יותר מדי תשכנע אותו שלא אוהבים אותו יכול להיות שהוא כבר ילך למחשבה של "אוקי, אז אף פעם לא יאהבו אותי אז אני כבר לא רוצה בכלל שיאהבו אותי" ואז אתה כבר איבדת את המינוף. זה צריך לשים לב כי יכול להיות אם אתה תאיים עליו בפיטורין הוא כבר כל כך יחזור הביתה ויגיד "טוב, שיפטרו אותי" ואז כבר עשית עבודה יותר גרועה ממקודם. צריך לשים לב לזה. בוא נתן דוגמא, מה אתה נגיד רוצה לשכנע אותו ש...?

ש: שלא יאהבו אותו.

אליעד: אוקי. ושאם הוא יעשה "1,2,3" אז יאהבו אותו.

ש: אם הוא יצמד אלי אז.

אליעד: בסדר, קודם כל אתה צריך לשאול את עצמך שאלת היגיון. מה ההבדל בין להיצמד אליך ללא להיצמד אליך לדוגמא. שים לב, אנחנו עובדים מסודר. למה נגיד אם הוא יצמד אליך, מה נגיד זה יכול לתת ערך מוסף שהוא יצמד אליך ברמה העובדתית? להיות איתו בקשר נניח. להיצמד זה מילה כללית לכל מיני דברים. להיות חבר שלו, אם תהיה חבר שלו יאהבו אותך יותר נגיד. אוקי, אז למה אתה חושב שאם הוא יהיה חבר שלך, איזה יתרונות יש בלהיות חבר שלך?

ש: נגיד אני מכיר הרבה אנשים, הרבה אנשים ידברו איתו, הוא יחשף לאנשים.

אליעד: יפה, לדוגמא אתה מכיר הרבה אנשים, הוא יהיה איתך, הרבה אנשים יכירו אותו ואז יאהבו אותו יותר נניח. אוקי, אז בעצם מה אנחנו רוצים לשכנע אותו, אנחנו רוצים לשכנע אותו שמה שיש היום, "תראה לא הרבה אנשים מכירים אותך, אתה הם אוהבים אותך אבל אתה יודע כמה אנשים לא מכירים אותך, אתה יודע כמה אנשים היו יכולים להכיר אותך ולהעריך אותך ואתה יודע כמה אנשים אני מכיר, לא במקרה כמה אנשים אני פוגש, כדאי לך לבוא לפגישות שאני נמצא...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ... מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, ש לא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת , שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא ... יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח ... שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו ... שיכולה להיחשב לשיטת המכירות הטובה ביותר שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. ... העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל ... ביותר. וכפי שביארתי את הנושא הזה במקום אחר. ואעפכ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם ... בכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל ...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
... שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? ... בבת אחת. בסיכום, אליעד ממליץ שהבחירה בין שכנוע מהיר לשכנוע איטי תיעשה בהתאם להיכרות עם האדם אותו רוצים לשכנע, ובדיקת התגובות שלו לטענות הראשוניות. איך לשכנע אנשים? מהי שיטת השכנוע הטובה ביותר? שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? איך לזהות מה מניע אנשים בשכנוע? אסטרטגיות השפעה על אנשים ...
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
... לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע , טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית איך אפשר לשכנע טרנסגנדר שהוא לא באמת טרנסגנדר? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ומעמיקה כיצד פועלת שיטת השכנוע במצבים מורכבים, כמו למשל במקרה של אדם טרנסגנדר, שמרגיש שהוא נמצא בגוף הלא נכון (למשל גבר שמרגיש שהוא אישה בגוף של גבר או להפך). ... לאדם שאם יקבל את עצמו כגבר, הוא ירגיש שלם יותר עם הגוף שלו, יהיה קל לו יותר חברתית, או שהקבלה העצמית שלו תהיה טבעית יותר. מהי הסתירה הפנימית בשיטת השכנוע של אליעד כהן? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד, שיש פה למעשה סוג של סתירה בשכנוע: מצד אחד הוא אומר לאדם ששום דבר אינו מחויב וכל ... מניפולטיבית, אך מדגיש שזה כלי שיכול לשמש לטובה או לרעה, בהתאם לכוונה של המשכנע. איך לשכנע טרנסגנדר לשנות דעה? שינוי נטייה מינית טיפולי המרה שיטות שכנוע פסיכולוגיות איך לזהות אינטרסים בשכנוע? מהי זהות מגדרית? איך ליצור אינטרסים חדשים? ...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
... להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי איך לשכנע אדם שהוא יכול להשתנות? אליעד כהן מציג שיטה מפורטת ופרקטית כדי לשכנע אדם ... ואומר: ברור שיש לי בחירה!. ברגע זה הוא מבין שגם לו יש אפשרות לשינוי ובחירה חופשית. כיצד ניתן ליישם את שיטת השכנוע הזאת בזוגיות? השיטה הזאת יכולה להיות יעילה גם במערכות יחסים ובזוגיות. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג מתלונן על התנהגות בן הזוג השני ואומר לו: אתה ... אלו יכול לסייע לאנשים להשתנות ולשפר את חייהם, מתוך הבנה עמוקה יותר של מנגנוני החשיבה שלהם. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? אם יש אדם שטוען שהוא לא יכול להשתנות, ... יתחיל לחשוב על אפשרויות אחרות לשנות את ההתנהגות שלו, ולגרום למערכת הזוגית לפתח יותר הבנה הדדית. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה עכשיו נגיד יש מישהו שאומר שאנשים לא יכולים להשתנות אוקי בן אדם אומר ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ... למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא ... למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות ... שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור ... לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את ... עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע ... יש כל מיני עצות כאלה ואחרות שכשמפעילים אותם על הלקוח הוא לא שם לב שמפעילים את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת אותן בשביל להצליח למכור יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... חושב. והרעיון הוא, ליצור הזדהות מלאה עם הדעה של הצד השני. ואחכ פשוט להביע דעה שונה דעה נגדית, שתיראה כהמשך כחלק כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפכ גם זו שיטת שכנוע , לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג רטוריקה כושר שכנוע מניפולציות ניהול משא ומתן מכירות שיווק וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... שכנוע רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ולחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. והדרך לכך היא, על ידי זה שמנצלים את ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטת שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטת שכנוע, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, אוטוסוגסטיה, להשפיע בתחום שיטת שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9839 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 02:14:56 - wesi28