אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת שכנוע ✔שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, הטמעת תהליכים, בבת אחת, צעד אחרי צעד, הכל או כלום, בכל פעם קצת, צעד קטן בכל פעם, בישול צפרדעים, שיטות שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטת שכנוע, תורת המשחקים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לימודי דמיון מודרך, מסרים תת הכרתיים, ספרים nlp, nlp השפעה על אחרים, איך לשכנע אשה לחזור, לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, ללמוד nlp, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע לקוחות לקנות, איך לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדות של לקוח, לשכנע את האקסית לחזור, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך להשפיע על אנשים, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, מה זה nlp, דיבייט, nlp לצפייה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע אשה להיות איתך, לנסח טקסט משכנע, לשכנע דוד, NLP שפע, איך לגרום לבחור, לשכנע לקוח לקנות מוצר, שכנוע עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:32שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, הטמעת תהליכים, בבת אחת, צעד אחרי צעד, הכל או כלום, בכל פעם קצת, צעד קטן בכל פעם, בישול צפרדעים, שיטות שכנוע, איך לשכנע? שכנוע עצמי, לשכנע אחרים
מה המשמעות של משל הצפרדע והמים הרותחים?

אליעד כהן מתייחס בניתוח מפורט למשל מפורסם - הניסוי עם הצפרדע והמים הרותחים. הניסוי הוא כזה שאם לוקחים צפרדע וזורקים אותה לתוך מים רותחים, היא מיד תקפוץ החוצה ותחמוק מהסכנה. לעומת זאת, אם מניחים את הצפרדע במים קרים ומחממים את המים באיטיות ובהדרגה, הצפרדע לא מבחינה בסכנה ולא קופצת, ובסופו של דבר מתה. אליעד מסביר את הנמשל הפשוט של הסיפור: בני אדם, בדומה לצפרדע, מתרגלים בהדרגה לשינויים סביבם, גם אם מדובר בשינויים שליליים. אם היו נזרקים למציאות בעייתית בבת אחת, היו דוחים אותה מיידית. אך כאשר המצב מחמיר בהדרגה, הם מתרגלים אליו מבלי להתנגד.

כיצד הדוגמה על מחירי הדלק ממחישה את הנמשל?

אליעד כהן מציג דוגמה מחיי היום - יום של העלייה ההדרגתית במחירי הדלק. הוא מסביר שאם המחיר היה קופץ בבת אחת במאה אחוז, כולם היו מתנגדים לכך. אך כאשר המחיר עולה באיטיות של עשר אגורות בכל פעם, ובכל פעם יש גם ירידה קטנה ומייד שוב עליה נוספת, אנשים מתרגלים וחושבים שהמצב הגיוני ורגיל, למרות שהמחיר כבר הפך להיות גבוה משמעותית ממה שהיה בהתחלה. הדוגמה הזו ממחישה כיצד אנשים מסתגלים לשינויים קטנים מבלי להרגיש באיום או בסכנה, למרות שהמצב עלול להזיק להם בטווח הארוך.

איך משל הזבל מראה את הסכנה שבהרגלים הדרגתיים?

אליעד מביא דוגמה נוספת מהעולם המודרני: הזבל המצטבר. בהתחלה לא היה הרבה זבל, אבל עם הזמן כמות הזבל גדלה והפכה להיות בעיה עולמית. אם מלכתחילה היו מטילים על האנושות את כמות הזבל העצומה שנוצרת כיום, אנשים היו מתנגדים בתוקף. אך בגלל שהזבל הצטבר לאט - לאט, המצב התקבל בהדרגה. אליעד מדגיש את החשיבות של ראיית התהליך כולו מראש, כדי להבין לאן מובילים השינויים הקטנים האלה.

כיצד ניתן להשתמש בעיקרון ההדרגתיות באופן חיובי?

למרות שהעיקרון של הסתגלות הדרגתית מציג בדרך כלל את ההשפעות השליליות של קבלת הרגלים רעים, אליעד כהן מסביר שאפשר לנצל אותו גם לטובה. לדוגמה, אדם המעוניין לבצע שינוי חיובי בחייו, כמו להכניס הרגל חדש או לשפר את יכולת ההתמדה שלו, יכול לעשות זאת בהדרגה. הוא נותן דוגמה למישהו שקשה לו לשאול את עצמו שאלות עמוקות. במקום לדרוש מעצמו לעשות זאת כל היום, הוא יכול להתחיל מצעד קטן, כמו לשים תזכורת בטלפון שתעלה פעם בשעה, ואז להגביר את התדירות. כך, משהו שנראה קשה מאוד בהתחלה, יהפוך עם הזמן להרגל טבעי וקל יותר.

אילו דוגמאות מעשיות נוספות מדגישות את חשיבות ההדרגתיות?

אליעד נותן גם דוגמה מעולם הכושר הגופני: אדם שרוצה לעשות שפגאט לא יכול לבצע את התרגיל בבת אחת כי הוא עלול להיפצע. לכן, הוא נדרש לשפר את הגמישות שלו בצורה הדרגתית, צעד קטן בכל פעם. בכל פעם הוא מותח את גופו מעט יותר, עד שמגיע למצב שבו התרגיל מרגיש טבעי ופחות כואב.

הוא גם מדגים את העיקרון בהקשר של יחסים בינאישיים. לדוגמה, ילד שרוצה לקבל כסף מאמו יכול בהתחלה להציע לה עזרה בבית ללא תמורה, ובהדרגה לבקש משהו בתמורה קטנה, וכך עם הזמן, האם מתרגלת למצב שבו היא נותנת לו יותר ויותר דברים, עד שהיא כבר רגילה לתת, אפילו בלי תמורה מצדו. כך, משהו שנתפס בתחילה כנדיבות חד - פעמית, הופך להרגל קבוע.

מתי עדיף דווקא לבצע שינויים בבת אחת?

למרות היתרונות של הגישה ההדרגתית, אליעד מדגיש שיש מקרים בהם דווקא כניסה ישירה עדיפה. למשל, הוא מתייחס לדוגמה של כניסה לבריכה קרה. כשמישהו נכנס בהדרגה לבריכה קרה, הגוף שלו חווה קונפליקט, כי חלקו חם וחלקו קר, דבר הגורם לאי נוחות גדולה יותר מאשר כניסה חד - פעמית ומהירה למים. במקרה הזה, כניסה ישירה מאפשרת הסתגלות מהירה יותר.

הוא נותן דוגמה נוספת בהקשר של חרדות או פחדים: לפעמים, עדיף להתמודד עם פחד באופן ישיר (חשיפה ישירה), כי התהליך ההדרגתי עשוי להיות דווקא ארוך ומתיש מדי, וכך אנשים עלולים להימנע מההתמודדות עצמה. למשל, גבר שרוצה להתחיל עם אישה - לפעמים עדיף שיפנה אליה ישירות ויסתכן בדחייה, במקום לנסות בהדרגה, דבר שעלול להעצים את הפחד או המתח.

כיצד משל הצפרדע עוזר לנו להטיל ספק בהרגלים שלנו?

אליעד מדגיש שהעיקרון המרכזי של המשל הוא העלאת המודעות למצבים בחיינו, בהם ייתכן שאנו נמצאים שלא מתוך רצון אמיתי, אלא פשוט כי התרגלנו לכך. הוא ממליץ לשאול באופן מודע שאלות כמו: "האם אני באמת רוצה את זה, או שאני כאן כי אני רגיל?" ו - "האם הדבר הזה באמת טוב לי או שהוא רק מוכר?" ההבנה הזו יכולה לסייע לאדם להשתחרר מדברים שעושים לו רע לאורך זמן, או להכניס לחייו שינויים חיוביים בצורה קלה יותר.

אליעד מסכם שהמודעות לכך שאנחנו מסתגלים בהדרגה למצבים לא רצויים, מאפשרת לנו לבחור טוב יותר, לזהות דפוסים מסוכנים מראש וליצור שינויים משמעותיים וחיוביים בחיינו.
משל הצפרדע והחום ההדרגתי

הסיפור מתחיל בתיאור ניסוי ידוע עם צפרדעים: אם צפרדע תושלך לתוך מים רותחים, היא תקפוץ החוצה באופן מיידי, אך אם תניח אותה במים קרים ותחמם אותם בהדרגה, היא תישאר בהם עד שתמות. הרעיון מאחורי הניסוי הזה משמש כמשל למצבים שבהם אנשים מסתגלים למציאות לא רצויה מכיוון שהשינויים בה נעשים בצורה הדרגתית.

המשמעות הפסיכולוגית של הניסוי

ישנם דברים שלימדו אותנו, אך איננו בוחנים האם הם נכונים או לא. לעיתים, אנו מסתגלים למשהו בצורה כל כך הדרגתית, עד שהוא הופך למובן מאליו ואיננו מטילים בו ספק. זה מתקשר לתהליך שבו אנשים מתרגלים למציאות מסוימת ונמנעים מהטלת ספק רק כי הם "כבר רגילים לכך".

המהות של הסיפור היא שבמצבים מסוימים, אילו היינו נזרקים בבת אחת למציאות מסוימת, היינו דוחים אותה מיד. אך אם השינוי קורה בצורה הדרגתית, אנו מקבלים אותו. זה נכון לא רק ביחס לתפיסות, אלא גם ביחס למצבים יומיומיים - כמו עליית מחירי הדלק או הצטברות של פסולת - אם היו קופצים למצב הסופי בבת אחת, היינו מתנגדים לו, אך מאחר שזה קרה לאט לאט, התרגלנו.

מה אפשר ללמוד מזה?

אם אנחנו מזהים שהתהליך הזה מתרחש בחיים שלנו, עלינו לפתח מודעות ולנסות לראות את הסוף של התהליך כבר בשלבים הראשונים שלו. במקום להתרגל לשינויים קטנים שמובילים אותנו בהדרגה למצב לא רצוי, עדיף לזהות את הדפוס ולהגיב בהתאם.

השלכות נוספות של התהליך

התהליך הזה לא רק שלילי, אלא יש לו גם צדדים חיוביים. באותו אופן שבו אפשר לגרום לאדם להסתגל לרע, ניתן להשתמש בשיטה ההדרגתית כדי לגרום לאדם להסתגל לטוב. אם קשה לאדם לעשות שינוי חיובי בבת אחת, ניתן לבצע אותו בהדרגה, צעד אחר צעד, עד שהוא הופך להיות טבעי עבורו.

שימושים מעשיים של השיטה

הסיפור הזה יכול לשמש גם ככלי לשינוי עצמי או להשפעה על אחרים. לדוגמה, אם מישהו רוצה להרגיל את עצמו לחשוב בצורה מסוימת או לאמץ הרגל חדש, עדיף שיתחיל בצעדים קטנים ויגביר את הקצב בהדרגה. כך, משהו שהיה נראה בלתי אפשרי הופך להיות קל יותר עם הזמן.

דוגמה נוספת היא בתרגול גופני - מי שרוצה להגביר את הגמישות שלו לא יכול לעשות זאת בקפיצה אחת, אלא באמצעות שיפור הדרגתי. באופן דומה, אם מישהו רוצה לשפר את יכולתו להתמיד במשימות קשות, אפשר להתחיל ממשימות קלות יותר ולהעלות את הקושי בהדרגה.

השוואה בין שיטות שונות

למרות שהשיטה ההדרגתית עובדת במקרים רבים, יש מקרים שבהם דווקא גישה ישירה עדיפה. למשל, אם אדם צריך להיכנס לבריכה קרה, לעיתים עדיף לקפוץ ישר פנימה במקום להיכנס לאט, כי הכניסה ההדרגתית עלולה לגרום לו לחוות יותר אי - נוחות.

דוגמה נוספת היא בתחום החרדות - לעיתים, התמודדות ישירה עם פחד (מה שנקרא "חשיפה ישירה") יכולה להיות יעילה יותר מאשר התמודדות הדרגתית. לכן, בכל מצב יש לבדוק איזו גישה עדיפה - האם להיכנס בהדרגה, או פשוט לקפוץ פנימה ולסיים עם זה.

מסקנה

המשל על הצפרדע מאפשר לנו להבין כיצד אנו מסתגלים בהדרגה למצבים שאולי היינו דוחים אם הם היו נכפים עלינו בבת אחת. מצד שני, אותו עיקרון יכול לשמש גם לטובתנו - כשאנחנו רוצים להסתגל לשינויים חיוביים. המודעות לתהליך הזה מאפשרת לנו לשאול: האם אני עושה את מה שאני עושה כי אני באמת רוצה, או רק כי התרגלתי? האם אני במקום הזה כי הוא טוב עבורי, או כי פשוט לא שמתי לב לשינויים הקטנים שהביאו אותי אליו? ההבנה הזו יכולה לעזור לנו לקחת שליטה על חיינו, לבחור את השינויים שאנו רוצים ולעמוד על המשמר מול אלה שאינם מועילים לנו.
ש: הוא כאילו.

אליעד: מי?

ש: המורה שלי אז הוא מספר לנו על.

אליעד: רק דבר יותר בקול קצת תנסה.

ש: הוא סיפר לנו על ניסוי כזה שעשו עם צפרדעים.

אליעד: ניסוי שעשו עם צפרדעים אוקי.

ש: שכאילו אם אתה מניח צפרדע בתוך מים ואז אתה שופך עליה מים רותחים אז ישר היא קופצת ישר עפה משמה אבל אם אתה מניח אותה במים וכאילו.

אליעד: מכיר את הסיפור אוקי.

ש: לאט לאט מרתיח את זה אז היא נשארת כאילו בחום עד שהיא מתה.

אליעד: אם עכשיו תיקחי צפרדע תזרקי אותה לתוך סיר רותח היא תקפוץ החוצה לעומת זאת אם תכניסי צפרדע למים קרים ותתחילי להרתיח לאט לאט היא לא תקפוץ החוצה עד שהיא תמות, כמו שנגיד גרגמל היה עושה לדרדסים הוא היה שופך אותם ואז לאט לאט היה מרתיח את המים פתאום אומר רגע חם לי פה כאילו פתאום הם היו קולטים שהם הולכים למות.

ש: ואז הוא כאילו דיבר איתנו על זה, אז אני לא יודע למה כי השלכתי את זה לדברים שאתה אומר הוא דיבר על זה שכאילו שיש דברים שלימדו אותנו ואנחנו צריכים לברר עם עצמנו האם זה משהו שזרקו אותנו לתוך ואז אנחנו לא נקבל את זה אבל זה יותר מתקשר באופן שבו.

אליעד: מה זה אומר לך איפה אתה הצפרדע ואיפה המים החמים?

ש: זהו זה הכיוון של לקחת את זה לצד השני שכאילו אנחנו צריכים לבדוק עם עצמנו הרבה פעמים אולי בעצם הרגילו אותנו שזה בסדר.

אליעד: בצורה מדורגת נכון.

ש: כן אז זה כאילו מתקשר לכל מה שאתה אומר להטיל ספק כי בגלל שאנחנו הרבה פעמים נמצאים במקום הזה שהורגלנו כבר שזה ככה וזה לא צריך להיות וכאילו זהו להטיל על זה ספק.

אליעד: זה לא רק על הקטע של הורגלנו זה הורגלנו לדבר שאם מלכתחילה, מה זה אומר מה המהות של הסיפור? שאם היו עושים לך רע מלכתחילה היית אומר "לא רוצה" אז התחילו לאט לאט כל פעם, בהתחלה זה בכלל היה מים קרים נעימים ואז פתאום היה בהם טיפה חם ואפילו יותר נעימים בכלל ואחר כך זה פתאום התחיל להיות טיפה לא נעים אחר כך זה עוד טיפה לא נעים ואחר כך זה עוד טיפה לא נעים ואתה כבר רגיל להיות בזה עד שאתה מת.

ש: כן זה בדיוק מה שהוא אמר.

אליעד: עכשיו השאלה היא אז מה זה אומר לגבי הבן אדם? שיש דברים שכאילו שהורגים אותו לאט לאט והוא לא נלחם בהם.

ש: כן הוא מקבל את זה כאילו שזה בסדר.

אליעד: נגיד המחיר של הדלק אם היו מעלים אותו בבת אחת במאה אחוז ועל כל פעם מעלים אותו בעשר אגורות עוד עשר אחר כך מורידים בשתי אגורות אחר כך מעלים בעוד עשר אגורות, אחר כך מורידים בחמש אגורות כל פעם מעלים ומעלים מורידים קצת מעלים ומעלים מורידים קצת.

ש: וזה כאילו בסדר.

אליעד: כן אתה אומר זה הגיוני.

ש: הוא נגיד נתן דוגמה עם זבל כאילו שבהתחלה לא היה הרבה זבל אז היום יש לנו כמויות זבל למרות ששתי שליש מהאוכל בעולם נזרק שנוצר כאילו.

אליעד: אוקי.

ש: אבל אם נגיד היו באים בבום מההתחלה ומגיעים למצב הקיים אז האנשים היו מתלהמים הם לא מקבלים את זה.

אליעד: יפה אז מה זה בעצם אומר? זה אומר בעצם שמראש לראות את הסוף של התהליך, זאת אומר כשאתה נכנס לתהליך תנסה לראות את הסוף שלו ואז אתה יכול למנוע מעצמך מצבים כאלה.

ש: אני פשוט קישרתי את זה למה שאתה מדבר על להטיל ספק כי כאילו הרבה פעמים אנחנו כבר בתוך המים רותחים כבר כאילו ואנחנו לא יודעים את זה אז כאילו להטיל ספק על המצב האם מחויב שזה יהיה ככה.

אליעד: האם אני באמת רוצה אותו או שאני נמצא פה כי אני כבר רגיל להיות פה.

ש: כן.

אליעד: זה כמו להגיד שיש איזו התנהגות שאתה עושה אותה ואתה שואל את עצמך "האם אני באמת רוצה לעשות אותה או שאני פשוט בגלל שאני כבר כל כך הרבה זמן עושה אותה לכן אני עושה אותה למרות שהיא עושה לי רע בכלל?". עכשיו בא ננסה לראות אם זה מחויב, זה מחויב אולי יש משהו טוב בזה בכלל?

ש: אם לא היה בזה משהו טוב לא היינו עושים את זה.

אליעד: באמת את בטוחה בזה. הלאה עכשיו השאלה בא ננסה לראות התהליך הזה הוא רק רע? קודם כל יש בו גם משהו טוב, שנייה קודם כל מה שאמרת זאת שיטה זאת אומרת יש פה את המובן השלילי, מה אומר המובן השלילי? המובן השלילי אומר שמישהו יכול לרמות אותך ויכול בעצם לקחת משהו שעושה לך מאוד רע, נגיד שמישהו רוצה לעשות לך מאוד רע אז הוא לא ישר יעשה לך רע הוא יתחיל בכלל לעשות לך טוב ואז יעשה לך טיפה רע ועוד טיפה רע עד שאתה כבר רגיל וכבר נראה לך שהרע הזה זה כבר כאילו, הרע הזה עד שהרע הזה הורג אותך ואתה אפילו לא חשבת להילחם בו כי אתה כבר רגיל להיות פה.

אבל יש לזה גם היבטים חיוביים מה ההיבטים החיוביים? קודם כל אם אתה רוצה לעשות את זה למישהו אחר ולאו דווקא רע. שים לב המהות של העניין היא שבעצם בן אדם מתרגל למשהו מרוב שהוא מתרגל הוא כבר לא רואה שזה רע, אם כל פעם תעשה לו עוד טיפה רע ועוד טיפה רע הוא יתרגל אבל מה האמת שזה לאו דווקא רע זה גם דבר שהוא טוב ושאתה חושב שהוא רע. אפשר לקחת את הסיפור הזה כדוגמה חיובית איך לבשל צפרדעים, מה זאת אומרת? יש בתוכו של הבן אדם דברים טובים שהוא רוצה לעשות אבל קשה לו לעשות אותם.

נגיד לדוגמה בן אדם רוצה נגיד לשאול את עצמו למה ונגיד שקשה לו לשאול את עצמו למה, אוקי אז הוא יכול כמו בצפרדע אם לדוגמה נגיד הוא יגיד לעצמו "טוב מעכשיו אני כל היום שואל את עצמי למה נצמד לאמת זה וזה, קשה לא אני לא יכול קופץ משם, מים רותחים לי קופץ", יפה אז אומרים לו "אדוני תשאל פעם בשעה שים לך שלט תזכורת בפלאפון פעם בשעה, למה אתה עושה את מה שאתה עושה" סתם תזכורת כזאת כל שעה, אוקי נחמד קופץ popup לראש אחר כך תעשה לך משהו יותר ויותר ואז בעצם הדבר שנראה לך הכי רע עד כדי כך שאם היו זורקים אותך למים החמים והיית בורח ממנו יכול בכלל להיראות לך כטוב עד כדי כך שאפילו אם הוא יהרוג אותך לא תברח ממנו.

אוקי זאת אומרת יש פה שכל הפוך, מה הרעיון? שהסיפור הזה שסופר במקור סופר כתיאור של דבר רע ואני הסתכלתי על המהות של התהליך שאלתי את עצמי האם שהתהליך הזה משקף משהו רע לא בהכרח. נגיד בן אדם נגיד שלומד יוגה ונגיד שהוא עושה תרגילי גמישות נניח אז הוא לא יכול בבת אחת אם ייקחו אותו בבת אחת יגידו לו תעשה שפגאט הוא לא יכול הוא ישר יפצע ימות, יברח לא יודע מה אז אומרים לו תגיע לאיזה מצב תישאר שם עכשיו עוד טיפה ועוד טיפה עד שהוא מגיע למצב שהוא מתרגל לזה וזה כבר נראה לו טבעי.

זאת אומרת אפשר גם לראות את זה בקטע טוב דווקא גם אם אתה רוצה לעשות את זה על מישהו אחר, אוקי דוגמה נגיד אתה נגיד רוצה כסף מאמא שלך נגיד סתם, לא שנייה אתה בהתחלה אומר לה "אולי אני אעזור לך בבית?" סתם אתה בכלל בא מתנדב עוזר, אחר כך אתה אומר לה "אולי את יודעת תכיני לי צהריים תוך כדי כזה" כן אתה עוזר היא תכין לך צהריים, "תני לי איזה משהו" כן אתה ילד טוב עוזר ואז אתה מרגיל אותה לתת ואז אתה כל פעם עובד קצת פחות, אתה מבין ואז בסוף היא כבר התרגלה לתת ואתה בכלל עזבת את הבית, אתה מבין ואז אתה צועק עליה "למה לא נתת לי היום כסף" אתה מבין כאילו וזה בכלל התחיל מזה שאתה בכלל רצית להתנדב לעזור, יפה זה 1. עכשיו 2. במובן שאתה מול עצמך אם יש משהו שקשה לך ואתה אומר, ברמה כל קשה לך שזה נראה לך כמו מים רותחים שהיית בורח מהם אז אתה יכול לאט לאט להיכנס.

ש: לנסות באופן הדרגתי.

אליעד: כן אבל מה ההפך של זה בוא נמצא את ההפך, האם בהכרח מחויב שכשבן אדם מיישם משהו הדרגתי יהיה לו יותר קל? לא בהכרח למה לא בהכרח בא ננסה לחשוב את ההיגיון למה לא בהכרח, איפה יש דוגמה.

ש: הדרגתי יכול להביא תירוץ לא להתמודד עם משהו שהוא קשה מדי.

אליעד: איפה יש מקרים שבהם תהליך הדרגתי שאתה לא יכול לעשות אותו אתה יכול לעשות אותו או בבת אחת או לא לעשות אותו בכלל?

ש: חרדה מסוימת.

אליעד: לא שנייה בא ננסה לחשוב נגיד שיש בריכה קרה, אוקי בריכה קרה בן אדם נגיד רוצה להיכנס אליה עכשיו יש את הגישה שאומרת תיכנס כל פעם טיפה, אבל מה הרעיון? הרעיון הוא שכשבן אדם נכנס רק טיפה בכל פעם אז יש לו יותר קונפליקט בגוף כי חלק מהגוף חם חלק מהגוף קר ואז הגוף לא יודע מה לעשות והגוף משתגע.

ש: לגמור עם זה כבר.

אליעד: בדיוק ואז הוא לא יכול להיכנס כי הוא נכנס לאט לאט אומר אני אתרגל לקור אבל זה סבל מאוד קשה שיש חצי גוף חם וחצי גוף קר נגיד אז לפעמים דווקא אם אתה לא רוצה שיהיה לך קר תיכנס כל כולך ואז כאילו יהיה לך אומנם יותר קשה בהתחלה אבל אז כאילו כבר התרגלת. נגיד שאתה מתחיל נגיד עם מישהי אז אתה יכול להגיד "אוקי אני אתחיל איתה לאט לאט" אבל יכול להיות שאתה תהיה בחרדה ואז אתה לא תצליח לדבר איתה בכלל, לפעמים אתה אומר "יאללה אני אתחיל איתה באופן חופשי מקסימום היא תגיד לי לא" אבל יכול להיות שזה גם כן יצליח כי אתה כאילו הימרת על כל הקופה.

ולכן מה אנחנו מבינים שלפעמים יש שיטה לקפוץ בבת אחת ולפעמים דווקא אם הבן אדם יהיה מוכן לקפוץ למים הרותחים רק אז הוא יוכל להיכנס אליהם אם לא, אם אתה תגיד "טוב לאט לאט" אתה ברחת כבר אין אפשרות לאט או שאתה עושה את זה או שלא. ולפעמים יש גם את הגישה ההפוכה ובן אדם שרוצה לעשות משהו צריך לחשוב שיש לו שתי שיטות אפשרות אחת לקפוץ לזה במכה אחת ואפשרות לעשות את זה מדורג, עכשיו אותו דבר כשבן אדם שהוא כבר עושה משהו ושזה מהצד המקורי של הסיפור לברר האם "אני עושה את זה כי אני רוצה, אני עושה את זה כי אמרו לי, אני עושה את זה כי אני רגיל, אני עושה את זה למרות שאני לא רוצה?" כל הדברים האלה. טוב הבנו את הסיפור?

ש: כן.

אליעד: אוקי.
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל ... אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם ... היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ... בעולם שלנו, שום שיטת מכירות מוגדרת שיכולה להיחשב לשיטת המכירות הטובה ביותר שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות המכירה ... השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל רעיון אחד לכל רעיון אחר. ... את הלקוח, בצורה הטובה ביותר. וכפי שביארתי את הנושא הזה במקום אחר. ואעפכ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא יכול ... שום שיטת מכירות מנצחת. אלא, בכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת ...
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית איך אפשר לשכנע טרנסגנדר שהוא לא באמת טרנסגנדר? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ומעמיקה כיצד פועלת שיטת השכנוע במצבים מורכבים, כמו למשל במקרה של אדם טרנסגנדר, שמרגיש שהוא נמצא בגוף הלא נכון (למשל גבר שמרגיש שהוא אישה ... יותר עם הגוף שלו, יהיה קל לו יותר חברתית, או שהקבלה העצמית שלו תהיה טבעית יותר. מהי הסתירה הפנימית בשיטת השכנוע של אליעד כהן? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד, שיש פה למעשה סוג של סתירה בשכנוע: מצד אחד הוא אומר ... שיכול לשמש לטובה או לרעה, בהתאם לכוונה של המשכנע. איך לשכנע טרנסגנדר לשנות דעה? שינוי נטייה מינית טיפולי המרה שיטות שכנוע פסיכולוגיות איך לזהות אינטרסים בשכנוע? מהי זהות מגדרית? איך ליצור אינטרסים חדשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? מה ... לשכנוע איטי תיעשה בהתאם להיכרות עם האדם אותו רוצים לשכנע, ובדיקת התגובות שלו לטענות הראשוניות. איך לשכנע אנשים? מהי שיטת השכנוע הטובה ביותר? שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? איך לזהות מה מניע אנשים בשכנוע? אסטרטגיות השפעה על אנשים
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
... לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי איך לשכנע אדם שהוא יכול להשתנות? אליעד כהן מציג ... ברור שיש לי בחירה!. ברגע זה הוא מבין שגם לו יש אפשרות לשינוי ובחירה חופשית. כיצד ניתן ליישם את שיטת השכנוע הזאת בזוגיות? השיטה הזאת יכולה להיות יעילה גם במערכות יחסים ובזוגיות. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג מתלונן על התנהגות ... השימוש בכלים אלו יכול לסייע לאנשים להשתנות ולשפר את חייהם, מתוך הבנה עמוקה יותר של מנגנוני החשיבה שלהם. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? אם יש אדם ... כל אחד יתחיל לחשוב על אפשרויות אחרות לשנות את ההתנהגות שלו, ולגרום למערכת הזוגית לפתח יותר הבנה הדדית. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה עכשיו נגיד יש מישהו שאומר שאנשים לא יכולים להשתנות ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות ... אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע ... לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? ... הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה ... של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך ... האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם ... יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר ... שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא ... סובייקטיבית. סתם דוגמה יש כל מיני עצות כאלה ואחרות שכשמפעילים אותם על הלקוח הוא לא שם לב שמפעילים את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת ... יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל שיטות השכנוע יש מצבים שבהן שיטת השכנוע הופכת להיות שיטת שכנוע גלויה, מה זאת אומרת גלויה? שהלקוח קולט שהולכים לשכנע אותו. עכשיו וזה לא כל כך משנה מהי שיטת השכנוע הספציפית מה שמשנה זה האם הלקוח שם לב שרוצים לשכנע אותו כן או לא. אם הלקוח לא שם לב ... לב / הולך לשים לב לזה שאתה לשכנע אותו אז במקרה הספציפי הזה לפעמים יש יתרונות בכן להפעיל את שיטת השכנוע הזאת ולפעמים יש חסרונות בלהפעיל את שיטת השכנוע הזאת. שימו לב לא אמרתי שכאשר הלקוח שם לב שהולכים לשכנע אותו אז תמיד עדיף לא לנסות לשכנע אותו ... לא מנסה למכור להם שום דבר ואם הם ישתכנעו מצד האמת אז הם יקנו. ללקוחות כאלה לא להשתמש מולם בשיטות שכנוע גלויות אלא רק בשיטות שכנוע סמויות, למה? כי ברגע שמתחילים להשתמש מול לקוח כזה בשיטת שכנוע גלויה הוא מתחיל לחשוב מה הוא מנסה לשכנע אותי, הוא מנסה לעשות עלי מניפולציה? לא רוצה לקנות את המוצר, למרות שהמוצר הזה טוב בכלל הוא מתחיל הלקוח להיות יותר חשדן. ולכן כפי שאני מסביר מההתחלה אם מדובר על שיטת שכנוע סמויה דהיינו, כל שיטות השכנוע הן גם סמויות וגם גלויות הכל תלוי בלקוח והכל תלוי בסיטואציה, אז אם מדובר בשיטת שכנוע כאשר היא סמויה כאשר הלקוח לא מודע אליה תמיד עדיף להפעיל אותה יחד עם זאת כאשר מדובר בשיטת שכנוע גלויה דהיינו, שהלקוח מודע לכך שאתה כרגע מפעיל עליו שיטת שכנוע במקרה כזה לפעמים כן עדיף להשתמש בשיטת שכנוע הזאת בשביל לשכנע את הבן אדם, זה לא פסול להגיד לו אני אשכנע אותך, יחד עם זאת יש מצבים ... להם יחד עם זאת גם אותם אנשי מכירות אם הם היו יודעים את כל שיטות השכנוע והם יודעים להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, בשיטות שכנוע ששותלות מחשבות שמתחברות לתת מודע מסרים תת הכרתיים כל הדברים אלה אז בוודאות שזה היה מגדיל את כמות העסקאות ...
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? אליעד כהן מציג את ... עשוי לבצע משימה כמו שיעורי בית נובעת ממחשבה שהוא יפיק יותר תועלת מהשיעור מאשר אם לא יעשה אותו. כל שיטות השכנוע לא מחייבות את ההצלחה אלא אם כן האדם עצמו מחליט שזו הפעולה הנכונה עבורו. דוגמת שיעורי הבית ממחישה את ... העצה היחידה שתמיד עובדת היא לגרום לאדם לחשוב שהמוצר או הפעולה הם יותר טובים מהחלופה. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? שיטה שתצליח תמיד היא שיטה שמניחה שהאדם השני מאמין שיש לו יותר תועלת מהחסרונות של ההצעה. כל שיטה אחרת יכולה לעבוד או לא לעבוד, אך הבנת ההיגיון של השיטה וההקשרים שבהם היא פועלת חיונית להצלחתה. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים מהי השיטה היחידה שמשכנעת תמיד? יש בעולם שפע של שיטות שכנוע ומכירה, אך כולן עלולות לעבוד בכיוון ההפוך. השיטה היחידה שתמיד משיגה תוצאות היא לגרום לאדם להאמין שמה שמוצע לו ... לו יותר יתרונות מחסרונות. אם הוא ישתכנע שכך הדבר, הוא יסכים ויעשה את הפעולה או ירכוש את המוצר. כיצד שיטות שכנוע אחרות עלולות לפעול בכיוון ההפוך? כל שיטה אחרת, בין אם היא מבוססת על איום, מתן הנחה, החמאה, בידול עסקי, ... זה יגרום לו להתרחק. מדוע אין נוסחה אחת קבועה להצלחה במכירות? למעשה, כל העצות והמתודות להגדלת מכירות או לשיפור שיטות שכנוע יכולות להתהפך לרעת המוכר. לדוגמה, הנחה על המוצר עשויה לעודד קנייה, אך גם עלולה לעורר חשד או לגרום לאדם ... שתמיד עובדת היא לוודא שהאדם באמת חושב שמה שמוצע לו עדיף יותר מאשר חלופה אחרת. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? יש רק קריטריון אחד שבלעדיו כל הצעה לא תחזיק מעמד: האדם השני צריך לחשוב שיש לו יותר תועלת מנזק. ... בכל מקרה מחדש האם הן גורמות לצד השני להרגיש יותר טוב מרע, או עלולות דווקא לגרום לו להגיב הפוך. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים בידול עסקי, להצליח ...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... / דעה נגדית, שתיראה כהמשך / כחלק / כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפכ גם זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ולפעמים אפילו האדם מוכן ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן עבר / הווה / עתיד ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, הטמעת תהליכים, בבת אחת, צעד אחרי צעד, הכל או כלום, בכל פעם קצת, צעד קטן בכל פעם, בישול צפרדעים, שיטות שכנוע, איך לשכנע? שכנוע עצמי, לשכנע אחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטת שכנוע, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטת שכנוע, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לגרום למישהו לסגור עסקה לתאם פגישה עם לקוח בטלפון להבין לקוחות תהליך של הפצת חומרי שיווק האם להשקיע בלקוחות? לנהל אנשי מכירות לשכנע ילד לאהוב משהו שיטות פרסום למוצרי יוקרה מניפולציה עצמית איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? תכנון אסטרטגיית שיווק איך לעשות דמיון מודרך? תיעדוף הכנת חומרי שיווק אין לי לקוחות יצירת חומרים שיווקיים התנסות במוצר לגרום למישהו לרצות משהו יצירת חומרי שיווק תכנון מסע לקוח לשכנע מישהו לרצות אותך איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? טוב במכירות איך להציג מוצר? לשכנע אקסים לחזור טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח טיפים לשיווק להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לשכנע אנשים שאתה עשיר פשוט למכור איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? למכור ללקוח מטבח למה הלקוח לא קונה? מבוא ל nlp קושי למכור לגרום למישהו להתאהב בי לשכנע מישהו לא לשקר לך איך לגרום לאנשי המכירות שלך? החדרת מסרים לתת מודע לקוחות טובים הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת לשכנע מישהי לאהוב לא רוצה לעבוד במכירות טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי קונפליקט עם לקוח איך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט? איך לעשות מבצע מכירות? חרדת מכירות איך לרכוש את אמון הלקוחות? שכנוע סמוי איך ללמוד לשכנע? איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? איך להציג ללקוח מחיר זול? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? להציג ללקוח שירות לדוגמה איזה סרטון שיווקי לעשות? איך המחיר משפיע על הלקוח? שכנוע בבת אחת לגרום למישהו להרגיש חבר שלך איך למכור בלי התנגדויות לקוח? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לשמר לקוח? לקוח לא רוצה לשלם בשביל מה להכין חומר שיווקי שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום שכנוע מניפולטיבי לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לגרום ללקוחות לאהוב אותך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לגרום למישהו לרצות אותך? מהם הצרכים של הלקוח? מה התקציב של הלקוח? אפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לומר איך לא לשכנע מהר מידי? איך לעשות שיווק סמוי? איך לבנות אמון? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ממי לא ללמוד למכור? מה רע באיתור צרכי לקוח? אמפתיה ושכנוע למכור את עצמך ביוקר טריקים לשכנוע עמלת מכירות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לקוח מתלונן איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? מומחה למכירות מוצר פשוט לגרום למישהו להתרגל ללמוד שכנוע להתמודד עם קושי למכור פרובוקציות בשיווק למכור למישהו פרסום לשפר מוצר לקוח לא מרוצה בצורה משכנעת לגרום ללקוחות לרצות לרכוש למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, לקוחות, מומחה במכירות בתחום שיטת שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.9688 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 22:59:40 - wesi28