אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp קורס, קורס nlp, שיפור יכולת שכנוע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, השפעה על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp השפעה על אחרים, ייעוץ לאישי ציבור, NLP מדריך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טיפול אישי, ניתוח תוכן של טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp להצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, הכוח לשכנע, טיפול בהתנגדויות לקוח, דרכים לשכנע, כושר שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, אימון אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התנגדות לקוח, התנגדויות מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, NLP טיפול בחרדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ואבאר כאן, גם איך ליצור רצף של הסכמות, וגם איך לגרום לשומע לרצות להסכים איתך? ז"א לא רק איך להכניס אותו למצב תודעתי שהוא מסכים איתך, אלא להכניס אותו למצב תודעתי שבו הוא רוצה להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך?

ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, שהוא חושב שהוא נכון. ז"א אם תתחיל להעביר לו מידע שהוא לא בטוח שהוא נכון, אז מיד הוא יתחיל להטיל ספק במידע שאתה מעביר לו. ולכן עליך להתחיל להעביר ללקוח, מידע שללקוח עצמו אין ספק לגבי הנכונות של אותו המידע. ורק אח"כ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא כ"כ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם הוא לא בטוח.

והדרך הזאת אפשר לשדרג אותה, כי יש בה חיסרון. והחיסרון הוא, שברגע שאתה מעביר מידע ללקוח, הוא בתת המודע שלו על כל מידע שהוא שומע ממך, הוא שואל את עצמו, האם אני כבר יודע את המידע הזה? האם זה מידע חדש? האם זה מידע שכבר ידוע לי? וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים.

ז"א ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר.

וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון.

ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואח"כ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך.

ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא כ"כ היה בטוח בו קודם לכן.

וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית של מה שאתה הולך לשכנע אותו, זה כמובן מסוכן. כי זה יכול לגרום לו דווקא לא להאמין לך, ואפילו להטיל ספק במה שאתה אומר. ואעפ"כ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפ"כ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו.

והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח.

שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע.

ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך "לשחד" את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר?

והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו / על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו.

דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ולחשוב, אבל הוא מפחד לחשוב אותם, למרות שהוא מאוד רוצה לחשוב אותם. איזה דברים האדם השני מחכה שמישהו יגיד לו אותם, כדי לגרום לעצמו לחשוב אותם, אלא שהוא רק מחכה לחיזוק חיצוני לאותם הרעיונות. ועכשיו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שכנוע, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פרזנטציה משכנעת יחסי לקוח ומוכר איזה מוצר להראות קודם? לגרום למישהו להתרגל לעשות לגרום למישהו להפסיק לעשן טיפול בלידים של לקוחות בעיית תקשורת עם לקוח לשכנע מישהו לרצות סקס למה קשה לשכנע? לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך לשכנע ילדים לעשות משימות בבית מתי להציג את המחיר ללקוח? מסר לתת מודע חבילות מוצרים לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום ללקוחות לחזור למכור ללקוחות איש מכירות חכם לשתול מחשבות לאקס איש מכירות תותח nlp דמיון מודרך מניפולציות של מורים רוחניים איך לעשות אוטוסוגסטיה? אימון מכירות למתקדמים סוגסטיה איך מוכרים מוצר? לרמות לקוחות לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש התנגדויות שירות לקוחות ליצור אוטוסוגסטיה סודות השכנוע וההשפעה של אובמה מניפולציות בטקסט ליצור אמון עם האקס לשכנע מישהו לדבר לאבד את האמון לפתח מוצר התאמת המוצר לצורך של הלקוח לשנות מחיר של מוצר לא לדבר על המוצר מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? לעשות כסף ממכירות מתי להכין חומרי שיווק? לעשות קמפיין שיווקי איך לחשוב כמו הלקוח? צרכים של הלקוח למכור פגישה פרונטאלית לקוח אומר יקר לי לגייס סמנכל מכירות למכור את עצמך כאיש מכירות מה רע באיתור צרכי הלקוח? לשדר מקצועיות מול לקוח לשקר ולהצליח למכור כמה שהלקוח מוכן לשלם? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... הצורך של הלקוח הפוטנציאלי להביע הזדהות איך לשכנע לקוח לקנות ממך? לגרום למישהו להודות לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו שיטות שכנוע אנשים איש מכירות עם אופי גרוע כל אחד יכול להיות איש מכירות אמון עם האקסית למכור ביותר כסף אסטרטגיית מכירות לא מצליח לשכנע להתמודד עם התנגדות של לקוחות לקוח מבטל ברגע האחרון הלקוח רוכש את המוצר התמודדות עם לקוח עקשן לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך לגרום למישהו להסיק אופי של איש מכירות ניתוח משפך שיווקי מכירות סלבריטאים בפרסומות איתור צרכי הלקוח איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? מניפולציות שיווק עובדים כלקוחות האם לגייס איש מכירות? להשפיע על רצונות ראפור טוב ביטול עסקה עם לקוח לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לשכנע מישהו לשנוא אותך הזמן הנכון לשכנע מוצר לא מתכלה לא אוהב למכור ללקוחות נקבע מחיר של מוצר מוצר דמיוני לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות לתעדף את הכנת חומרי השיווק שיווק לעסקים לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה אמינות של איש מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? להתחבר עם הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מומחה מכירות, משא ומתן בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:40:25 - wesi28