אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, NLP כלים, התמודדות עם התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדות מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מורה, סודות המכירה, nlp techniques, איך ליצור הזדהות, יחסי ציבור, ניתוח טקסט טיעוני, סודות הסוגסטיה, מכירות ושכנוע, להעביר מסר תת הכרתי, ייעוץ מנהלים, להתראיין לטלוויזיה, סודות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע טוב, ייעוץ אישי למנהלים, גישת NLP, הדרכת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, לשכנע סבא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש?

הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, אך למעשה, המכירה האמיתית קשורה לשאול את עצמך - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר.

מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה?

המוכר יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר.

איך להימנע מטעויות במכירה?

חלק מהטעויות הגדולות ביותר במכירות קורות כשמוכר מתמקדים רק במוצר ומפיץ מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי המוכר מסביר את המוצר באופן טכני, כמו "שלום, אני עובד בחברה X ויש לנו את המוצר Y". הלקוח לא אכפת לו מכל המידע הזה. הוא לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר.

מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח?

כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה,...
מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: להאמין במוצר.

אליעד: לא.

ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה.

אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל?

ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח.

אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע?

ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת.

אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא בצורה של המכירה. מה זה אומר מהות וצורה במכירה. מה זה מהות ומה זה מכירה? צורה של מכירה זה אומר "אני מוכר לו, מה אתה מוכר? נעליים", הלקוח בא, מה לקנות? נעליים, מה אתה מוכר לו?

ש: נעליים.

אליעד: נעליים, יפה. אם ככה אתה חושב אתה מאוד גרוע כמוכר נעליים.

ש: הוא בא לקנות רגש.

אליעד: שניה, חכה, נכון. בסדר, שניה, רגע. אבל יותר עמוק. מה שאמרת זה נכון אבל בוא נגדיר את זה יותר. מוכר רע זה מוכר שמוכר צורות, מה זה מוכר צורות, הוא אומר מה הוא רוצה לקנות "X" הוא אומר "מה אני נותן לו "X, אתה מדבר איתו על ה"X", משבח את ה "X" וכו'. מוכר טוב זה מוכר שמתמקד במהות של המכירה, מה המהות של המכירה, "למה בן אדם בא אלי לחנות? כי רע לו במשהו", אולי לא רע, אם היה טוב לו כל כך למה הוא הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: מספק לו את הצרכים שלו.

אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו עכשיו. אם הוא היה חושב שאני יכול לעשות לו יותר רע בחיים או שאני לא יכול לשפר לו את החיים הוא לא היה בא. כן.

ש: נכון, סליחה אני יכול להכניס פה עוד משהו. גם הוא בא עצם זה שהוא בא אלי יותר קל לי לחבק אותו כי הוא בא אלי, הוא נגש הנה, הוא נכנס לטריטוריה שלי בדיעבד. יותר קל לי לחבק אותו ולדבר איתו...

אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו.

ש: ברור, כן.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור "מה אני מוכר לו" והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל המוצר הוא רק אמצעי הוא לא המטרה. אתה לא מוכר לו את המוצר, צא מהראש שלך עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה בגלל שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם.

ש: הם מתעסקים במוצר בכלל.

אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר.

ש - 1: יפה אתה יכול להסתכל גם על החיים שלך מה זה משנה אם אתה ביל גייטס או לא ביל גייסט, או אתה משהו.

ש - 2: הלכת רחוב, בחורה למשל, תסתכל על בחורה כעל מוצר.

ש - 1: לא תסתכל עליה כעל מוצר.

אליעד: על עצמך, אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה "שלום אני זה וזה, ואני עושה ככה וככה", זה לא מעניין אף אחד, הוא לא רוצה לקנות את מה שאתה נותן לו, זה לא מעניין מה אתה עושה. אתה צריך לבדוק מה הוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב, איך הוא חושב שיהיה לו טוב, על ידי שיהיה לו "1,2,3". "שלום אני יוכל לתת לך 1,2,3", בא נתחיל ממה אתה יכול לתת לו. בשביל מה הוא שילם בשביל מה שנתת או בשביל מה שהוא קיבל? בשביל משהו שהוא קיבל.

אבל טיפש אומר "מה זאת אומרת הוא שילם כי נתתי לו", בכלל לא קשור למה שנתת לו יש פה בכלל מערכת אחרת, הוא רצה להרגיש טוב והוא חשב שאם תיתן לו משהו נוסף זה יעשה לו טוב, והוא בכלל שילם לך על משהו אחר לא בהכרח על מה נתת לו.

אבל עוד פעם עם כמה אנשי מכירות כשאתה אומר לו תספר על עצמך, הוא מתחיל לספר לך סיפורים על עצמו כי הוא בא למכור מוצר אומר "שלום אנחנו חברה שעושה ככה וככה".

ש: אין נו מה, זה לא מתחילים ככה בכלל.

אליעד: איך מוכרים?

ש: אתה בא מדבר עם הלקוח "שמע יש לי מוצר" ואז הוא מתחיל זה, אתה מתחיל לדבר איתו שיחה אישית בכלל.

אליעד: לא, זה ברור שלא, אבל לא מההיבט הזה. אני מדבר על הפוקוס שלך צריך להיות "שלום אני יכול לתת לך ככה וככה". קודם כל מה אתה יכול לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד?

ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה?

אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד שהוא בא לקנות טלויזיה, אתה בא "אתה יודע יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת", לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? "יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם", "עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה". קודם כל תתחיל מהסיבה שהוא רצה לקנות לא ממה שמכרת.

ש: ואז אתה שואל אותו סתם לדוגמה ממה שעולה לי בראש, "כאילו אתה מה, אתה רוצה לראות בזה כדורגל עם החברים?", סתם לדוגמה. ואז אתה מתחיל לומר לו שאתה יושב עם החברים ואתה רואה את זה "HD" יותר טוב וזה.

אליעד: מה שאני מנסה לומר שההתמקדות לא צריכה להיות "בשלום אני 1,2,3" למרות שאתה יכול להגיד את "ה - 1,2,3" ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור לחיסרון של הבן אדם, "אני יכול למלא לך את החיסרון" אחר כך תספר לו איך תמלא את החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך שמעניין אותו מאשר מה אתה רוצה לתת לו.

עכשיו אם אתה זוכר שבסוף שהוא קונה ממך תחושה של טוב אז הרבה פעמים גם המכירה תתבצע אחרת ואתה בעצם תדבר איתו אחרת, ומאוד יכול להיות שהוא גם לא צריך את המוצר ויקנה אותו בגלל שעשית לו טוב. אתה מבין? אבל אם אתה נעול על המוצר, "אני צריך למכור לו את זה", אז אתה לא מרוכז במכירה, אתה מוכר לו את המוצר הלא נכון. הוא לא משלם על המוצר שלך הוא משלם על משהו אחר בכלל.

ש: למה מיד, למה לא בעקיפין?

אליעד: אני אסביר לך, עוד פעם הכל תלוי בסיטואציה אם אתה רוצה לתפוס את הריכוז של הלקוח, נגיד שיש לך דקה לדבר איתו, חצי דקה.

ש: אבל אם זה מיד אז זה...

אליעד: יש לך חצי דקה לדבר איתו עכשיו, חצי דקה מתוך חצי דקה לא שכנעת אותו הוא ניתק לך את הטלפון. מה אתה עושה? "אנחנו חברה של ככה וככה", מה אכפת לי איזה חברה אתה, אתה מציק לי, אתה כבר עשר שניות יותר מדי על הקו.

ש: אתה חופר לי.

אליעד: אתה חופר, חבר אתה חופר. אתה צריך להגיד לו "שלום רצינו להציע לך ככה וככה", קודם כל תבדוק מה הוא רוצה ותספר לו מי אתה או שתגיד לו מי אתה בשתי מילים, עכשיו תספר לו מה אתה יכול לתת לו ואל תספר עוד פעם מי אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת לו, לא כמה אני חכם, לא מעניין, לא אכפת לו כמה אתה חכם. קודם כל מה אתה יכול לתת לו.

יש את אלו שבאים ועושים פרזנטציות מתחילים לספר על עצמם וזה מראה שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם הלקוחות טיפשים, הוא אומר "כן תספר לי על עצמך", מה אכפת לי מי אתה, תגיד לי מה אתה יכול לתת לי, מה אכפת לי שאתה דוקטור לאיזה, מה הפתרון. טוב זה הבנו? מה היא המהות מה שאמרתי פה? מהי המהות?

ש: או עוד לראות מה הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא לקנות, מה הוא רצה בקנייה הזאת. לא את המוצר מה הוא רצה מעבר למוצר, איזה תחושה הוא רצה לקבל מהקנייה של המוצר. כמו לדוגמה הצפייה של הטלויזיה לדוגמה עם חברים, שיהיה לו.

אליעד: אז אם שואלים אותך לדוגמה, מוכר לדוגמה "מה אתה עושה בחיים", אומר "אני מוכר X", אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר את עצמך מול עצמך? "אני מוכר X", נכשלת. "אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים".

ש: אני נותן שירות וזה.

אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר.

ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב.

אליעד: אולי, תקשיב זה לא "אני נותן שירות לאנשים", "אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים". באופן יחסי מאושרים, "אתה נותן לאנשים אושר?", "כן". בא בן אדם רעב, נותן לו לחם, בא בן אדם רוצה זה, נותן לו נעליים. אתה צריך להסתכל על זה במהות של הדבר לא על הצורה. עכשיו ככל שתסתכל יותר על המהות ככה המכירה שלך יותר תצליח, למה? כי כל הפוקוס שלך יהיה על ליצור לו את החוויה המתאימה על זה שהוא יקנה את הנעל.

אם נגיד אתה מרגיש שהוא לחוץ, אתה אומר "רגע המהות זה לא למכור לו את הנעל, המהות זה שהוא לא יהיה לחוץ", כי אם הוא לחוץ אז הוא כבר לא מרגיש בנוח למה שהוא יקנה את הנעל, צריך להרגיע אותו. אני מסביר לך, מה היה קורה אם היית מבין את מה שעשית אז היית עושה את זה בצורה מסודרת, אז היית מצליח יותר.

כמו שיש אחד שהוא זוכה בלוטו פעם אחרי פעם והוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לדבר ללקוח למכור מוצר ביותר כסף לשתול לעצמך אמונה בתת מודע לייצר מודעות למוצר שיווק לטווח רחוק רצון לתת בשכנוע שיווק פרובוקטיבי לקבל אנרגיה למכור האם באמת אפשרי ללמוד למכור? לרכוש מוצר שיווק עסק למכור בצורה חכמה לשתול מחשבה לעצמך לגרום ללקוח לקנות שוב לקוחות משמיצים אותי באינטרנט שיחה עם הלקוח האם לעשות מניפולציה על לקוחות? להשפיע על רובוט נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך להמליץ ללקוח התנגדויות של לקוחות ביקוש למוצר סודות ה nlp איך להגיב ללקוח? נוסחה לשכנע אנשים לא רוצה לשקר ללקוח לשכנע גולשים באינטרנט לקנות שיווק יוצר ביקוש לשכנע בחורה להרגיש שחסר תכנון יעדי מכירות מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? לשכנע בבית המשפט לגרום למישהו לעזוב אותך לגרום למישהו לשכוח מישהו כמה להיות כנה עם הלקוח? לשכנע מישהו לחשוב עליך מה זה שיווק יעיל? לשכנע אקסית איך לשכנע הורים? בעיות של אנשי מכירות בניית משפך שיווקי למה לקוח צריך לחשוב על זה... מומחה במכירות למכור כשאתה מרגיש רע לטפל ב nlp מוצרים סוג ב... פיתוח מוצרים שפת הלקוח זיהוי מסרים לתת מודע מוצר לא מושלם חייב למכור להשתמש בראפור ליצירת כימיה איך לשפר את אנשי המכירות? להתאים את הצעת המחיר למוצר להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור ליצור ראפור לשכנע אדם להיות מאושר איך לשכנע שופט? שיטות לשיווק עצמי לשכנע אקסים להתגעגע לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק לשכנע מישהי לרצות לשכב למכור כל דבר לשכנע ילדים לאכול פירות איך לנסח משפט משכנע? איך יוצרים אמון? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר להכין חומר שיווקי לשכנע מישהו להתאהב בך האם לטפל בהתנגדות לקוח? לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה שכנוע השפעה חוסר ההשפעה של ברק אובמה סרטון שיווקי מתי לעצור את השיווק? שאלות נפוצות של לקוחות לקוח מפחד לקבל החלטה למכור פגישה פיזית לנתח משפך שיווקי לשכנע ילד לרצות למשהו לטפל בהתנגדויות לקוח מראש אסטרטגיה שיווקית ביטחון עצמי במכירות מה גורם למוצר להיות יקר? לבנות אסטרטגיה שיווקית מי הלקוחות שלך? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך למכור עסק לשכנע את התת מודע נקודת הכאב של הלקוח התמודדות עם מוצרים מתחרים שיווק עסקים להשפיע על עובדים שיווק בהתאם למכירות לרכוש את המוצר למכור מוצרים באינטרנט כמה מוצרים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, סוגסטיה, מומחה במכירות בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:38:13 - wesi28