אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp שיטת טיפול, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לשכנע מורה, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לקנות, לשתול מחשבות, חומר על nlp, איך לשכנע גבר, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע שופט, לשכנע טוב, איך לשכנע את בעלי, יכולת לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, איך לשכנע בחורות, NLP טיפול אישי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP סוגסטיה, טכניקות שכנוע, התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקנות, אימון אישי למנהלים, לשכנע בנות, לשכנע אשה להיות איתך, איך להשפיע על התת מודע, התנגדות לקוח, לשכנע חברים לצאת, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע בחורה, NLP טראומה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שכנוע, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כמה חומרי שיווק להכין? לשתול מחשבות לאקס לא ליצור תחושת זרות מהלקוח משפטי שכנוע שכנוע סיבתי נטישת לקוחות דיבייט מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? איך למכור ללקוח את המוצר? חומר שיווקי דיגיטאלי מה הלקוח רוצה לדעת? תהליכי שכנוע להישמע חכם בעיני הלקוח להגדיל סיכוי למכור להבין נכון את הלקוח למכור בשפה של הלקוח להבין לקוחות מוצר שיש לו הרבה ביקוש המוצר יקר לי לתת ללקוח אפשרויות איך למכור לנכון? למכור בלי לשקר לשכנע שופטים איך לשתול מחשבות בתת מודע? להשפיע על מישהו לעשות משהו לגרום למישהו להפסיק להאמין לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות הדרכת מאמני מכירות לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? צורה משכנעת מה זה שיווק שותפים? מנהל שיווק גרוע להצליח למכור בלי לשקר הנחות ללקוחות איך למכור כשאתה לא במיטבך? האם לנסות לשכנע לקוח? מחיר ללקוח להגן על עצמך משתילת מחשבות תכנון קמפיין שיווקי לשכנע מישהו להחליף מחשבות איך לשכנע לקוח לקנות? איך להגדיל מכירות? למכור מוצר יקר ביחס למתחרים איך לעשות דמיון מודרך? סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים יכולות השכנוע וההשפעה nlp master practitioner הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות למכור ללקוח פגישה יצירת חומרים שיווקיים איך לא להשתכנע? פרסומות להצליח בעסק אם אני שונא למכור האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך לעשות יותר כסף ממכירות לשכנע אקסים לרצות אותך שכנוע והעברת מסרים איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? לשכנע לקוח להיות מרוצה ראפור טוב לגרום למישהו לשכוח אותך למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? מניפולציות של ביבי נתניהו איזה חומרי שיווק כדאי להכין? לקוח עם דרישות איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... ניהול זמן של אנשי מכירות חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה טכניקות מניפולציה לרכוש מוצרי יוקרה המוצר הכי יקר בקטגוריה ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לפרט בהצעת המחיר ללקוח לשכנע בחור לאהוב חומרי שיווק טובים מומחי מכירות לרכוש כושר שכנוע ביטויים משכנעים פסיכולוגיה הפוכה חשק למכור סינרגיה עם לקוח לקבוע מחיר למוצר טכניקת מניפולציה תוכן שיווקי מקצועי ליצור תוכן שיווקי נתינת אמון למכור כל דבר לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי מניפולציות קורונה ביקורות של לקוחות לשכנע שופט בבית משפט לשווק מוצר יקר להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט שיקולים בהצגת המחיר ללקוח קושי למכור את עצמך שיטות שכנוע של פוליטיקאים מוצר זול מידי לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך התנגדות מצד הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, קואצינג, רטוריקה בנושא שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:40:43 - wesi28