אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, איך לשכנע את הבוס, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp מטפל, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, סודות התת מודע, איך לשכנע אישה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP שכנוע, סוגסטיה עצמית, איך לשכנע את הלקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp עבודה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לכתוב טקסט, סודות השיווק, להתראיין בטלוויזיה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שתילת מחשבות, להתמודד עם התנגדות מכירות, NLP עיגון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בחורה לחזור אליך, NLP תרגילים, לכתוב טקסט משכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה?

התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ישנה מאזניים שעל כף אחת מונחות סיבות שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה מונחות סיבות חיוביות המושכות אותו לקנות. ההתנגדות נוצרת כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר.

איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה?

אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם התנגדויות בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה.

מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח?

קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות:
  • הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח.
  • הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר.
אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות.

כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה?

כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו מנטרלים בהדרגה את הסיבות שהלקוח מציג להתנגדות ומפחיתים את כובד המשקל של הצד השלילי במאזניים.

כיצד מגדילים את היתרונות עבור הלקוח?

השיטה השנייה היא להגדיל את הכף החיובית במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ישנם יותר יתרונות מעשיים, אפילו אם המוצר לא תואם בדיוק את דרישותיו הראשוניות.

איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת?

אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא שולחן באורך 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 ס"מ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות.

מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות?

השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר.

מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע?

מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא שהחסרונות לא מוסתרים מאחורי הטבות מפתות. בנוסף, גם אם המוכר טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה.

כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה?

אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות:
  • רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות).
  • רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח.
  • הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים.
באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר.

איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח?

אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך שאין בו חסרונות בולטים. במילים אחרות, חשוב מאוד לבחון את התמונה המלאה של המוצר, כולל יתרונותיו וחסרונותיו.
מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה?

התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך שלו, תחושה שהמחיר גבוה מדי, חשש מאיכות המוצר או כל סיבה אחרת שמונעת ממנו לראות את הרכישה כהעדיפה עליו. מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב.

איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח?

ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות.

מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה?

בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות:

1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות.

2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות.

כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח?

בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, אין מספיק אחריות, איכות המוצר לא ברורה) ומטפלים בהן אחת לאחת:

- הורדת המחיר או מתן הנחה.

- הוספת אחריות.

- הסבר מפורט על איכות המוצר והשימוש בו.

באופן זה, משקולת ה"לא רוצה" קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת.

כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח?

השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע לו עוד ערך מוסף:

- הוספת מוצרים נלווים (כמו כיסאות חינם ברכישת שולחן).

- הצגת תועלות שימושיות שהלקוח לא חשב עליהן קודם (המוצר חוסך זמן, משפר נוחות או משדרג את סביבת העבודה).

כך, גם בלי להסיר לחלוטין את ההתנגדויות, מכריעים את הכף לטובת הקניה על ידי מתן יתרונות מובהקים.

איך דוגמת שולחן 2 מטר מול 1.8 מטר ממחישה את הטכניקה?

דוגמה נפוצה היא לקוח שרוצה שולחן באורך שני מטר, אך מוצע לו שולחן של מטר שמונים. אפשרות אחת היא להפחית את סיבת ההתנגדות: להסביר לו שמטר שמונים מספיק לצרכיו, או ששני מטר אינם באמת חיוניים עבורו. אפשרות שנייה היא להגדיל את היתרונות: לתת לו עוד כמה כיסאות, להציע לו הטבה כספית או להדגיש שימושים נוספים בשולחן, כך שהיתרונות יגברו על החיסרון של 20 הסנטימטרים החסרים.

למה חשוב לשלב בין הפחתת החסרונות להגברת היתרונות?

בטיפול בהתנגדויות מכירה מומלץ להשתמש בשתי האסטרטגיות יחד, משום שכל אחת מהן משלימה את השנייה. כאשר מציגים ללקוח גם הפחתה של החסרונות וגם הדגשה של היתרונות, הוא עשוי לחשוב "המוצר כבר לא כל כך בעייתי, והוא אפילו מציע תועלות נוספות." כך מושגת אסטרטגיית שכנוע חזקה במיוחד.

מדוע הקונה צריך לבחון את שני הצדדים?

מנקודת מבטו של הקונה, גם אם המוכר מציע הטבות מפתות (חיזוק היתרונות), עליו לבדוק אם עדיין נשארו חסרונות משמעותיים שלא הוסברו או הוסרו (למשל, אם המוצר אינו מתאים לצרכיו בפועל). באותה מידה, גם אם המוכר טוען שלא קיימים חסרונות, כדאי לקונה לוודא שיש די יתרונות כדי שהרכישה תצדיק את עצמה.

כיצד מיישמים אסטרטגיית מכירות מוצלחת?

במסגרת אסטרטגיית מכירות יעילה, יש לתכנן מראש את רשימת הסיבות שבגללן הלקוח עלול להתנגד ולצדה, להכין רשימה של יתרונות חזקים שימחישו לו שהמוצר יעיל עבורו. טיפול בהתנגדויות קניה באופן יסודי דורש איזון בין מענה על הצרכים והחששות של הלקוח לבין הצגת הערך המוסף הנוסף שיש למוצר להציע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו מוצר לקוח רוצים למכור לו מוצר הוא לא רוצה לקנות את המוצר איך אמורים ברמה האסטרטגית ברמה הלוגית לטפל בהתנגדות הזאת, כנ"ל אם רוצים לשכנע מישהו במשהו והבן אדם לא רוצה מה בעצם צריך לעשות ברמה הלוגית והתשובה לכך היא שברמה האסטרטגית יש שתי דרכים איך לגרום למישהו להשתכנע כשהוא לא רוצה להשתכנע. יש את הדרכים איך לטפל בהתנגדות של אנשים, יש את שיטת המקל ויש את הגזר ולצורך העניין אסביר את זה בדימוי די פשוט הדימוי הוא שיש בעצם משקולת והבן אדם משתכנע לעשות משהו שהוא חושב שבסך הכל הסופי זה יעשה לו יותר טוב מרע.

שימו לב הוא לא חושב שזה יעשה לו טוב ולא רע הוא חושב שזה יעשה לו יותר טוב מרע, הלקוח קונה את המוצר כאשר הוא חושב שבסך הכל המוצר הזה הרכישה של המוצר שתעשה לו יותר טוב מרע. בן אדם משתכנע שרעיון כלשהו נכון כאשר הוא משתכנע שהרעיון הזה יותר נכון מאשר לא נכון ולמה זה דומה? לסוג של מאזניים שבצד אחד יש ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו.

דרך ראשונה אומרת בוא נפחית את הדברים שיש בצד של למה הוא לא רוצה, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לנו במאזניים "למה הוא אמור לרצות, למה הוא אמור לא לרצות" בעצם בא נשאל את עצמנו למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, למה הוא לא רוצה לרכוש את המוצר וננסה לטפל בזה. זאת אומרת הלקוח אמר "לא רוצה לקנות את המוצר", דרך אחת לשאול "למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר מה הסיבה? כי המוצר יקר לו אוקי בוא ניתן לו הנחה, כי המוצר הוא חושב שאין אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב" מה שזה לא יהיה, אוקי הוא חושב שהמוצר לא שווה את הכסף נסביר לו שזה כן שווה את הכסף מה שזה לא יהיה.

אוקי בעצם לטפל בהתנגדויות שלו לשאול למה הוא מתנגד ולטפל בזה זה בעצם דומה באנלוגיה למשקולות למשקל של מאזניים, זה דומה בעצם להפחית את המשקולת שיש בצד של המהות "לא רוצה", אנחנו לוקחים את "למה הוא לא רוצה" ומחלישים את זה. יחד עם זאת צריך לדעת שכאשר הלקוח מתנגד לרכוש מוצר או כאשר הבן אדם לא משתכנע באיזה רעיון לא תמיד צריך לשאול למה הוא לא רוצה ולטפל בהתנגדות הזאת, לפעמים הדרך לטפל בהתנגדות היא בעצם על ידי שמחזקים דווקא את הצד השני, אנחנו לפעמים אם אנחנו נשים עוד בלמה הוא כן רוצה ממילא זה יתגבר על הסיבות שהוא לא רוצה למרות שלא בהכרח טיפלנו בסיבות שהוא לא רוצה.

לדוגמא נגיד שיש מוצר והמוצר הזה נגיד לא תואם את הצרכים של הלקוח הוא אומר "אני רוצה מוצר שולחן ברוחב שני מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים" נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר "הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה" ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק טוב. יחד עם זאת אפשר להגדיל את הסיבות שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר לדוגמא נגיד "קח אם אתה קונה את השולחן הזה אתה מקבל נגיד עוד חמישה כיסאות בחינם" סתם דוגמא, אוקי בעצם מה שעשינו הגדלנו את היתרונות שהוא רואה בסך הכל בעסקה. ולכן מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה שימו לב זה שני אפיקים שונים בסך הכל הסופי זה אפיק אחד, בסך הכל הסופי אנחנו מנסים שבראש של הלקוח ביחס למוצר שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע.

אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת "תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה", לוגיקה שניה אומרת "מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה הוא כן רוצה הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב". עכשיו וצריך לדעת להשתמש בשתי הגישות האלה כי לפעמים בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר" ואז מה שעושים אומרים לו "אוקי אבל למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה" כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים מה שצריך לעשות, הוא אומר "לא אבל אני עדיין לא רוצה לקנות את המוצר" ואז אומרים "לא אבל זה טוב" אבל זה לא הכיוון לפעמים מה שצריך לעשות זה להחליש את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר.

זאת אומרת לשאול אותו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר" לנסות להבין למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ולטפל בזה ולפעמים זה לכיוון ההפוך, לפעמים זה לכיוון של "בוא נחזק אצלו". כי לפעמים נגיד בן אדם אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר ואז מתחילים להתעסק איתו "למה אתה לא רוצה, למה פה למה שם?" ולפעמים לא צריך את כל זה, לפעמים מה שאפשר לעשות זה פשוט להוסיף לו עוד משהו והוא כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה שזה לא יהיה צריך לזכור שזה שני אפיקים שונים. 1. זה למה הלקוח יכול לטעון שהוא לא רוצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מטפלים בהתנגדות הזאת, ברמה של איך אנחנו מנטרלים את הסיבות שבגללן הוא לא רוצה לקנות את המוצר אבל 2. זה איזה קלפים יש לנו להוסיף לו שבגללן הוא כן ירצה לקנות את המוצר וזאת לא אותה קטגוריה.

להכין רשימה למה שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר ואיך אנחנו מנטרלים את ה - "למה הוא לא רוצה" ואיך אנחנו מחזקים את ה - "למה הוא כן רוצה" וכמובן שעדיף לעשות את שני הדברים, עדיף גם לנטרל את "למה הוא לא רוצה" וגם עדיף לחזק את "למה הוא כן רוצה" מה היתרונות של המוצר שהם כל כך גדולים שלא אכפת לו שיש חסרונות. נגיד שיש במוצר פגם אבל המוצר הזה יש בו משהו מאוד טוב שהוא אומר "לא אכפת לי שיש פגם יאללה תביא את המוצר". יכול להיות ולכן לשים לב לוגית אסטרטגית שני כיוונים 1. לחזק את היתרונות 2. להחליש את החסרונות, בעולם אידיאלי עדיף להגיד למצב שאין שום חסרונות יש רק יתרונות ובפועל זה לא תמיד עובד ככה וכאשר לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחליש את החסרונות", לא ישר צריך לרוץ ל - "בוא נחזק את היתרונות" הכל לפי ההקשר ולפי העניין.

אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך אם אתה כלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסיבה כלשהי ומישהו מספר לך על זה שיש במוצר הזה הרבה מאוד יתרונות זה עדיין לא אומר שאין במוצר הזה חסרונות, לפעמים היתרונות מנסים להסתיר את החסרונות אבל עדיין יש בו חסרונות מאוד בעיתיים. זה שהמוכר מנסה לספר לך כמה יתרונות יש במוצר לפעמים זה בגלל שהמוצר לא מתאים לך כי מה שאתה צריך זה לא באמת זה, הוא מספר לך "זה יביא לך את היתרון הזה והזה" אבל אדוני, אבל עדיין החסרונות נשארו אותם חסרונות. זאת אומרת לפעמים המוכר ינסה להגדיל את היתרונות כדי שתשכח את החסרונות אבל עדיין יש חסרונות. אותו דבר גם הפוך כי לפעמים המוכר ינסה להסביר לך "מה אין חיסרון" אבל מצד שני גם לא צריך את זה בכלל גם אין בזה שום יתרונות, נכון שאין בזה חסרונות כאלה וכאלה אבל מצד שני גם היתרונות של זה לא יותר מדי. זאת אומרת זה שאין בזה חסרונות זה עדיין לא אומר שזה כל כך טוב כי גם יכול להיות שאין בזה כל כך הרבה יתרונות. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד. והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אחכ לסגור עסקה עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר. וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמא: מאחורי הרעיון של לעשות דיאטה, מאחוריו מסתתרים ... טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיוב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה. וכאשר רוצים לדוגמא לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה ... יותר ברמה החברתית וכיוב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אחכ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו. ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן: ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמא ... עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים. וכאשר באים לשכנע מישהו ב
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
... NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט איך ניתן לשכנע אנשים בצורה יעילה באמצעות NLP? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציע טכניקות שכנוע שונות, בהן הוא משתמש בשפת NLP (Neuro-Linguistic Programming), שמטרתן לשכנע את הקהל או את הלקוחות באמצעים לשוניים. לדוגמה, אליעד מפרט את השימוש במילים שמכוונות את ... או רגשות מסוימות, ובכך להפעיל את תת - המודע של אותו אדם, ולטפח אצלו את ההעדפות שברצונך ליצור. כיצד נבנה דוגמה או שאלה שיש לה אפקט שכנוע? ההרצאה מתחילה בהסבר על השימוש במילת דוגמה. אליעד מסביר שמילת דוגמה משמשת לא רק להבהרת ... רק בהסבר ראשוני. המטרה היא לאפשר לאדם לקבל את הרעיון באופן פחות מחייב, תוך שמירה על פוטנציאל רב יותר להחלטה. איך נניח משתלב בטכניקות שכנוע? כאשר משתמשים במילה נניח, זה לא מחייב את השומע לקבל את הדעה או ההמלצה שניתנה. ההשפעה היא ... להחלטה. לדוגמה, כשאתה מציג לאדם מספר אפשרויות, אפשר להציג את היתרון של האופציה המועדפת באופן ברור אך בעדינות. מהם העקרונות החשובים לשכנוע באמצעות סוגסטיה? סוגסטיה היא טכניקת NLP שבה אדם מושפע לשנות את דעותיו או התנהגותו באמצעות ... משום שהיא הכי מתאימה לך, כך שבסופו של דבר האדם יחוש כי הוא בחר את האפשרות המועדפת עליו מבלי להרגיש כפייה. כיצד ניתן למנוע עימות תוך כדי שכנוע? אליעד מדבר גם על איך למנוע עימותים עם אדם במידה והוא לא מסכים עם הדעה שלך. במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו בצורה ישירה, ניתן להשתמש במילים מרוככות כגון נניח, אולי, תחשוב על זה. זה נותן לאדם תחושת בחירה ומונע התנגדות חזקה. מהו תהליך השכנוע בהשוואה להסברה? ההבדל בין השכנוע להסברה טמון בהנחות הבסיסיות של כל תהליך. בשכנוע, אנו מחפשים להניע את השומע לפעול בהתאם לרצוננו, כלומר, ישנה דרישה לפעולה מסוימת. בהסברה, ... המצב מבלי לצפות לפעולה מיידית. אליעד מסביר כי חשוב להבדיל בין השניים כדי להבין מהן המילים או הטכניקות שיביאו לתוצאה הרצויה. איך נוכל לשכנע אנשים בשיווק ומכירות? במהלך ההרצאה נוגעים גם בטכניקות שכנוע בשיווק ומכירות. אליעד מציין שהצגת המידע בצורה שתעשה את הקנייה או הבחירה לאופציה הטובה ... אחת מהן ככמעט תמיד הנבחרת יכולה לגרום לו להרגיש כי הוא בחר את האפשרות המועדפת עליו, מבלי להרגיש שזו הייתה כוונתך הראשונית. מהם יתרונות השכנוע באמצעות NLP? איך שכנוע מוסווה משפיע על החלטות? מהם טכניקות השכנוע בשיווק? כיצד להשתמש במילים שמצמצמות את הבחירה? מהם היתרונות של סוגסטיה בשכנוע? איך להפעיל שכנוע בצורה מתוחכמת? ...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
... שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? מה עדיף: שכנוע מהיר או שכנוע איטי? אליעד כהן מסביר על סוגי שכנוע שונים ומתמקד בשאלה המרכזית: איזו אסטרטגיה של שכנוע עדיפה, האם שכנוע מהיר וחד או שכנוע איטי והדרגתי? הוא מסביר שהתשובה תלויה בהקשר ובמטרות הספציפיות של האדם המבקש לשכנע. הוא מדגיש כי ללא הבנה ברורה של המטרה שאותה רוצים להשיג, לא ניתן להחליט איזו שיטה היא הטובה ביותר. למה חשוב להגדיר את מטרת השכנוע? לפי אליעד כהן, לפני שניתן להחליט איזו אסטרטגיית שכנוע לבחור, חייבים לדעת במדויק מהי המטרה שרוצים להשיג. לדוגמה, אם ... מניע אנשים לשנות את דעתם? אליעד כהן מציג שני מניעים עיקריים שמשפיעים על אנשים לשנות את דעתם: האדם משוכנע שדעה מסוימת נכונה מבחינה עובדתית (האמת). האדם חושב שדעה מסוימת משתלמת או מועילה לו יותר (התועלת האישית). לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו להפסיק לומר או לעשות משהו, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: או לשכנע אותו שהפעולה לא נכונה עובדתית, או לשכנע אותו שהפעולה לא מועילה לו. למשל, אם מישהו חושב שצריך להרוג אותך, אפשר לשכנע אותו שהדעה שלו לא נכונה מבחינה מוסרית או עובדתית, או לחילופין שהוא יסבול או ייפגע אם יבצע את המעשה. איזו אסטרטגיה לבחור - שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? אליעד כהן מבהיר שאין אסטרטגיית שכנוע אחת שטובה לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים: האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע. התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים לרשות המשכנע. היכולת של המשכנע להסביר ולפרט את הטיעונים בצורה משכנעת. לדוגמה, הוא מתאר מצב בו מישהו דורש מכם כסף שאתם לא רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שת
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
... מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות? הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם משכנע קודם כל את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע, ולגבי מה שהוא חושב שצריך או לא צריך לקרות. מה הקשר בין שכנוע לבין תחושת האושר והסבל? אליעד כהן מסביר שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא תחושתו האישית ... שהאדם נותן לאירועים שהוא חווה. זה אומר שהשכנוע החשוב ביותר הוא שכנוע עצמי שבו האדם לומד כיצד לשכנע את עצמו שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו. כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן? המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש או אסור שיתרחש, וכן הלאה. השכנוע הזה נעשה ללא הרף והוא משפיע על האופן שבו אנחנו מתייחסים למציאות סביבנו ועל ... אליעד מציע דרך פשוטה ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו: בכל פעם שהאדם חושב שמשהו הוא נכון, עליו לשאול את עצמו למה אני חושב שזה ... הטריקים והשיטות שהמוח שלו משתמש בהן כדי לשכנע אותו. איך שכנוע עצמי עוזר להתמודד עם רגשות שליליים? כאשר אדם מרגיש רע, אליעד ממליץ לו לשאול את ... חושב שקרה שגורם לי להרגיש רע? איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע? האם אני באמת חייב להרגיש כך? על ידי זיהוי תהליך השכנוע שהוביל לתחושה הרעה, אפשר לפרק אותו ולהפסיק להשתכנע שזה רע, ובכך להקטין את הסבל. ... רוצה להרגיש טוב מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע. מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה? אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, כי 80% מהאנשים מגיבים באופן מסוים. ... המחשבות?. מדוע הבנת הרצון האנושי היא מפתח לשכנוע מוצלח? לפי אליעד כהן, הבנה עמוקה של הרצון האנושי היא הבסיס האמיתי ל
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע
שכנוע יחסי, שכנוע מוחלט, שכנוע עצמי, סוגסטיה עצמית, איך לשתול מחשבה? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, איך להטיל ספק? איך להחליש דעה? איך לחזק דעה? שיטות שכנוע מה ההבדל בין שכנוע יחסי לשכנוע מוחלט? שכנוע יחסי ושכנוע מוחלט הם מושגים חשובים מאוד בהבנת שיטות השכנוע שאליעד כהן מסביר. כאשר מישהו טוען טענה מסוימת, ישנן שתי דרכים ... מוחלטת, אך אם הוא אומר החולצה הזאת יפה בעיניי, הוא מציג טענה יחסית וסובייקטיבית יותר. אליעד כהן מסביר שהבחירה בין שתי הגישות האלה משפיעה מאוד על עוצמת השכנוע. כאשר אדם מתנסח בצורה מוחלטת (זה יפה, זה לא טוב, יש פה קיר), הוא ... מציג את דעתו כאמת אוניברסלית. לעומת זאת, כשהוא אומר בעיניי זה יפה, הוא מחליש את הטענה בכך שהוא מאפשר את האפשרות שלאחרים תהיה דעה אחרת, ובכך פוגע בכוחו של השכנוע. מתי כדאי להשתמש בשכנוע סובייקטיבי? ישנם מצבים שבהם דווקא שימוש בשכנוע סובייקטיבי יכול לחזק את האמונה של האדם שאומר את הטענה. לדוגמה, אדם ... שלה שהשמלה לא יפה. מדוע? מכיוון שהיא מתחילה לדמיין מצב שבו אחרים חושבים שהשמלה יפה, וזה מערער את הביטחון שלה שהשמלה באמת לא יפה. איך שתילת מחשבה קשורה לשכנוע סובייקטיבי? אליעד מסביר שהמוח עובד על מנגנון של סוגסטיה עצמית - ... המילה כרגע רומזת שהיו רגעים שבהם הוא לא היה רעב, ויהיו רגעים נוספים בעתיד שבהם הוא לא יהיה רעב, וכך הוא משתיל בתודעה שלו את ההבנה שמצבו זמני ולא מוחלט. מתי שכנוע אובייקטיבי יהיה אפקטיבי יותר? אליעד מסביר שיש מצבים בהם שכנוע אובייקטיבי, או מוחלט, אפקטיבי יותר דווקא משום שהוא נתפס כאמת ברורה ... מוחלט באמיתות הטענה. כך, דווקא במקרים בהם אדם מתלבט או מטיל ספק, עדיף לנקוט בניסוח מוחלט, שימנע ערעורים פנימיים ואפשרות לחשיבה אחרת. איך להחליט באיזה סוג שכנוע להשתמש? אליעד מדגיש כי ההחלטה על סוג השכנוע - אובייקטיבי או סובייקטיבי - צריכה להתאים להקשר ולמטרת השכנוע. אם המטרה היא לחזק מחשבה או תחושה קיימת אצל אדם באופן זמני, שכנוע סובייקטיבי יכול לעזור. לעומת זאת, אם המטרה היא לבסס אצל האדם אמונה מוצקה ויציבה לאורך זמן, יש לנקוט בשכנוע מוחלט ואובייקטיבי יותר. לדוגמה, אם רוצים לשכנע אדם שהשמלה שלך יפה, עדיף להגיד השמלה יפה ולא בעיניי השמלה יפה, כי הביטוי האובייקטיבי נותן תחושה של אמת רחבה ומחזק את הביטחון שלו במחשבה הזאת. איך הטלת ספק יכולה להחליש דעות שליליות? אליעד מסביר דרך נוספת חשובה בשכנוע, והיא הטלת ספק מכוונת בדעות שליליות שיש לאדם. כאשר אדם טוען זה רע, ... שייתכן שבעתיד כן תרצה?. כך, הטלת הספק יוצרת פתח לחשיבה חדשה ומשנה את מידת ההזדהות של האדם עם המחשבה השלילית שלו. איך לבחור נכון את השיטה? אליעד מבהיר שבכל שכנוע צריך להיזהר ולא להשתמש במונחים יחסיים או סובייקטיביים (בעיניי, ... בטוח בטענה שלו, המילה בעיניי רק תחליש את עמדתו. אך אם הוא מלא ספקות, ניסוח אובייקטיבי יוכל לעזור לו להפוך את עמדתו לחזקה ויציבה יותר. איך לשתול מחשבות? מהו שכנוע עצמי? איך להחליש דעות שליליות? מתי להשתמש בשכנוע יחסי? האם ספק מחליש אמונה? ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע אישה? איך לשכנע אישה לרצות? איך לשכנע אישה לרצות אותך? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע אנשים אחרים? איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לשכנע את עצמך לרצות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? איך לשכנע באמצעות הומור? איך לשכנע בחור? איך לשכנע בחורה? איך לשכנע בחורה לרצות? איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לשכנע בחורות? איך לשכנע בצורה נכונה? איך ל
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
שכנוע שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמא מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ולכל מטבע, יש לפחות שני צדדים ... סוף זוויות ונקודות מבט שונות. וכאשר אדם שנוקט בעמדה אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך ל
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא תחת מניפולציה. שכנוע גלוי, לעומת זאת, הוא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו. במקרה זה, השאלה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו או לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות שמצליחים למכור בלי לנסות ... שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
... לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע למה אנשים לומדים את תחום השכנוע? אנשים רבים לומדים את הנושא של שכנוע ושיווק מתוך רצון לשפר את יכולות השכנוע שלהם בחיי היום - יום. לדוגמה, כאשר אדם רוצה לשכנע לקוחות או אנשים בסביבתו להסכים איתו, או לבצע פעולה מסוימת. הבנה מעמיקה של הדרך בה המוח משתכנע מעניקה לו כלים יעילים יותר לביצוע משימה זו. כיצד לימוד שכנוע יכול לסייע לנו לשכנע את עצמנו? מלבד השכנוע של אחרים, לימוד שכנוע עוזר גם בשכנוע עצמי. למשל, אדם שרוצה לשמור על בריאותו ומתקשה בכך, צריך לשכנע את עצמו שהשמירה על הבריאות חשובה יותר מהפיתוי לוותר. לימוד טכניקות שכנוע מאפשר לנו להשתמש בהן גם על עצמנו, וכך לעודד התמדה והתגברות על קשיים או דחפים שמפריעים למטרותינו. מה עושים אנשים שלא רוצים ללמוד טכניקות שכנוע? יש אנשים שטוענים שאין להם עניין בללמוד את נושא השכנוע והם מעדיפים לדבר באופן טבעי וספונטני, בלי מניפולציות. אולם, אליעד כהן מסביר שגם לאנשים אלו כדאי ללמוד את הנושא, ממספר סיבות מרכזיות. מדוע כדאי ללמוד שכנוע, גם אם לא נרצה להשתמש בו? שמירה על חופש הבחירה של האחר: אדם שיודע היטב את סודות השכנוע, יכול במודע להימנע מלהפעיל אותם על אנשים אחרים, ובכך להבטיח שלא תישלל מהם הבחירה החופשית שלהם. אם אדם מצליח תמיד לשכנע כל אחד בכל דבר, הרי שהאחר הופך להיות כמו רובוט, שפועל ללא בחירה אמיתית, והיחסים האנושיים מאבדים ממשמעותם. הנאה מדינמיקה בלתי צפויה: כשאדם שולט באופן מוחלט בתהליך השכנוע ומצליח תמיד להשיג בדיוק את מה שרצה, החיים הופכים לנטולי הפתעות ומשמעות. דווקא הכישלון בשכנוע לעיתים מאפשר עניין, חידוש והתפתחות. הימנעות ממניפולציות לא מודעות: אנשים רבים עושים מניפולציות על אחרים בלי להיות מודעים לכך. לימוד מנגנוני השכנוע מסייע להם לזהות ולהימנע מפעולות כאלו, כדי לשמור על אותנטיות ביחסים. איך ניתן להגן על עצמנו מפני מניפולציות שכנוע? בעולם שבו אנחנו מוקפים במסרים שיווקיים ופרסומיים, חשוב להכיר את טכניקות השכנוע כדי להגן על עצמנו. אדם עלול להיות משוכנע לחלוטין שמשהו הוא רעיון שלו, בלי להבין שהוא הושפע עמוקות על ידי אחרים. לימוד שכנוע מאפשר לזהות בקלות רבה יותר מתי מפעילים עלינו מניפולציה. טיפ להתגוננות מפני מניפולציות - איך להטיל ספק ...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
... של שכנוע תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים ... מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. ... מהר מידי וכיוב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמא, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה ... להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם ... התבשל במינון הנכון וכיוב המון דוגמאות נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מאמן אישי, לשתול מחשבות בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 00:54:54 - wesi28