אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקת nlp, דמיון מודרך ו nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לשכנע אנשים, ספרים nlp, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע מישהו, איך לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע בנים, מניפולציות בטקסט, לשכנע הורים, איך לשכנע אשה להיות איתך, לשכנע בעל, עזרה איך לשכנע, לשכנע לקוח לקנות, הדרכה אישית, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טקסט טיעוני, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע אשה לחזור, NLP להורים, nlp דוגמא, תשובות לשאלות בראיון, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, גישת ה nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, nlp עוגנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו "המוצר יקר לי", "הוא לא מתאים לי", "אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר" ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר "המוצר יקר לי", עלינו לברר מה המשמעות של "יקר" עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר.

דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים". במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה.

השלב השני: לבדוק מה האמת

לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר "לא בא לי להכין שיעורים", עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?

לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר למצוא פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר.

סיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב.
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד להתמודד איתן בצורה נכונה.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר.

אם לקוח אומר "זה יקר לי", עלינו לברר:
  • מה המשמעות של "יקר" עבורו?
  • מה התקציב שלו?
  • מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר?
  • לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר?
אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • למה לא בא לו?
  • האם יש לו סיבה מוצדקת?
  • האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים?
בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק.

השלב השני: לבדוק מה האמת

אחרי שהבנו את ההתנגדות, עלינו לבדוק עד כמה היא מבוססת על אמת.

אם לקוח אומר שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, אפשר לבדוק:
  • האם באמת הוא לא יכול להחליט לבד?
  • האם זו דרך מנומסת לסרב בלי להתעמת?
  • האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר?
כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך?
  • האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?
  • מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו?
רק כאשר נבין את האמת שמאחורי ההתנגדות, נוכל לגשת לטיפול בה.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר להתמודד עם המצב.

הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו.

אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק.

רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק.
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור מחיר יקר ליצור ללקוח תחושת fomo לקוח שואל שאלות שאלות להתנגדויות לקוחות שאלה של לקוח בלי תשובה להעביר ללקוח חומר מקצועי מניפולציות חברתיות לתמחר ללקוח מניפולציות שיווק איך להכיר את הלקוח? לשכנע אקסית לחזור אליך לשתול מסרים לתת מודע לגרום למישהו להודות שניצחת ראיון עבודה לאיש מכירות שימור לקוחות למכור חוסר ידיעה כמה מוצרים להחזיק במלאי? לפרט את הצעת המחיר ללקוח איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך ללמוד לשכנע יותר טוב לגרום למישהו אחר להרגיש... התנגדויות בשיחת מכירות איך לשווק מוצרי יוקרה? לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה ראפור להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך איזה מוצר לא למכור? לגרום למישהו לעזוב כת לנסות למכור איך מנתחים משפך שיווקי? לשכנע אנשים לעשות כרצונך לנתח משפך שיווקי להתחרות על המוצר האיכותי ביותר סוגים של חומרי שיווק מקצועיים שכנוע לקוח לשנות את המוצר מניפולציות של בעלי מקצוע יוצר אמון חזק לשתול מחשבות אהבה לקוח אומר שהוא לא מעוניין לגרום ללקוח לסמוך עליך מכתב בצורה משכנעת איזה חומר שיווקי להכין? לשכנע פקידים למה חשוב ללקוח מי המוכר? למה שלקוחות יבואו אליך? לקוחות בעייתיים למכור מוצר עם חסרונות שכנוע ומכירות מניפולציה איכותית איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לשכנע את המוכר מוצר פחות טוב לגרום לתת מודע להצליח לשכנע אנשים למכור סדנא איך להתחיל לעשות שיווק? לבקש עוד כסף מלקוחות להשתמש בראפור איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים שיחה יוצאת עם לקוח איך למכור את עצמך בראיון? לחשוף את התקציב של הלקוח לתת ללקוח את המחיר לגרום למישהו להרגיש מחויב לשכנע מישהו לאהוב דברים הנחה ללקוח במשא ומתן לקוחות משלמים איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? למכור רק מוצרים סוג א לרכוש את אמון הלקוחות לשמור על הסכמה עם לקוח ביקורות שליליות של לקוחות להתמודד עם התנגדות של לקוחות ארגון המידע השיווקי נוסחה לשכנע אנשים לבקש הנחה על מוצר לקוחות של העסק שלך התחייבות ללקוח לתוצאה מניפולציות של נותני שירות לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו למכור בלי התנגדויות לשדר אמון ליצור את חומרי השיווק המתאימים מתי להעלות מחיר ללקוחות? טבלת יעדי מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? לגרום למישהו לשכוח לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לגרום למישהו לשתף אותך ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים איזה מוצרים למכור? לגרום למישהו להקשיב מרגיש רע למכור למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לתת ללקוח מחיר להתייחס ללקוח כמו לחבר שכנוע מהר מידי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, דיבייטינג, מומחה במכירות בתחום שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:43:25 - wesi28