אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע ✔הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע, NLP הרזיה, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP שיטות, לשכנע את הבוס, לשכנע את הבעל, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, הצלחה במכירות, NLP שפת גוף, לשכנע את חברה שלך, שתילת מחשבות, איך לשכנע את המורה, שיטת טיפול nlp, התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP סוגסטיה, גישת NLP, אומנות הנאום, אנשי מכירות, NLP פוביה, משא ומתן, לשכנע בטיעון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, יחסי ציבור, להשפיע על תת המודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, מסרים לתת מודע, התמודדות עם התנגדות מכירה, התנגדות במכירה, איך למכור נכון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע חבר להפסיק לעשן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לשכנע, דיבייטינג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
מה אפשר ללמוד ממערכת הבחירות של נתניהו וגנץ על שיווק ומכירות?

הקמפיינים הפוליטיים של בני גנץ ובנימין נתניהו מציעים שיעור חשוב על השפעה ושכנוע במכירות ובשיווק. כאשר מנתחים את ההבדלים בין שני הקמפיינים, ניתן להבחין בגישות שונות לחלוטין: גישתו של גנץ לעומת גישתו של נתניהו. כל אחד מהם בחר להתרכז בנושאים שונים ובדרכים שונות לשכנע את הציבור, והשפעתם על המצביעים מלמדת אותנו הרבה על מה שחשוב בשיווק ומכירות.

מה היו המסרים המרכזיים של בני גנץ?

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי נתניהו. המסרים המרכזיים היו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו למנהיגים אוטוריטריים כמו ארדואן.
כפי שנראה, המסרים הללו מתמקדים אך ורק בהתקפה על נתניהו. הם לא מציעים למצביעים שום תועלת אישית אם הם יצביעו עבור גנץ. למעשה, זהו קמפיין "אנטי - נתניהו", ולא קמפיין שבונה תחושת מחויבות אישית או קשר רגשי עם המצביעים.

מה היו המסרים המרכזיים של בנימין נתניהו?

בניגוד לקמפיין של גנץ, המסרים של נתניהו כללו תקיפה על גנץ, אך הם התמקדו בעיקר בהזדהות אישית של המצביעים:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, ואם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
הקמפיין של נתניהו שדר את המסר שהבחירות אינן רק עניין פוליטי, אלא מאבק אישי של המצביעים. הוא הצליח ליצור תחושת הזדהות רגשית אצל תומכיו, שבאמת הרגישו שההצבעה שלהם היא בעד עצמם, לא רק בעד המדינה או רעיונות מופשטים.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי. המצביעים של נתניהו הרגישו שההצבעה היא לא רק בשביל המדינה, אלא עבור עצמם. זה יצר תחושת מחויבות אישית גבוהה יותר וגרם להם להרגיש שזה לא רק על העתיד של המדינה, אלא על העתיד האישי שלהם. לעומת זאת, המצביעים של גנץ הצביעו למען המדינה, הדמוקרטיה או המאבק בשחיתות, אבל לא בהכרח למען עצמם באופן אישי.

המסר העיקרי שניתן ללמוד על מכירות ושכנוע

מהשוואת הקמפיינים הללו, ניתן ללמוד שיעור חשוב על שיווק ומכירות. כדי לשכנע אנשים - בין אם בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים פועלים כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית, וכאשר הם מבינים איך זה ישפיע עליהם באופן ישיר.

במכירות, זה אומר לא למכור רק את המוצר, אלא למכור את התועלת האישית שהלקוח יקבל. לקוח לא קונה מוצר כי הוא צריך את המוצר עצמו, אלא כי הוא רוצה את התועלת שמגיעות לו ממנו.

כללים חשובים לשיווק ומכירות
  • אל תמכור מוצר - תמכור פתרון לבעיה של הלקוח.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר.
  • הימנע משכנוע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כאשר יש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
סיכום

המסקנה המרכזית מהשוואת הקמפיינים היא שכדי לשכנע מישהו למשהו, צריך להפוך את ההליך לאישי. כל אחד רוצה לדעת איך זה משפיע עליו באופן אישי, ולא רק על רעיונות רחבים או ערכים מופשטים. אם אתה רוצה לשכנע מישהו, תראה לו איך זה חשוב לו באופן אישי, איך זה משתלב בזהותו. כאשר זה אישי, סיכוי השכנוע גדל באופן משמעותי.
הקמפיין של בני גנץ מול הקמפיין של בנימין נתניהו - שיעור במכירות ושכנוע

כאשר אנו מנתחים את הקמפיינים של בני גנץ ובנימין נתניהו, ניתן לראות הבדל מהותי בגישה השיווקית והשכנועית שלהם. ההבדל הזה יכול להוות שיעור חשוב לכל מי שעוסק במכירות, שיווק, שכנוע והשפעה על דעת קהל.

המסרים של בני גנץ - מתקפה אישית ללא פנייה אישית

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי בנימין נתניהו. המסרים המרכזיים שלו כללו טענות כמו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו לארדואן ולמנהיגים אוטוריטריים אחרים.
אם נבחן את המסרים הללו, נראה שהם מתמקדים בנתניהו עצמו - במה שהוא כביכול עשה או יעשה - ולא במה שהבוחרים של גנץ יקבלו אם יצביעו עבורו. כלומר, המסרים של גנץ הם "אנטי - נתניהו", אך הם אינם יוצרים תחושת מחויבות אישית אצל המצביעים.

המסרים של נתניהו - יצירת קשר אישי עם הבוחר

בנימין נתניהו, לעומת זאת, העביר מסרים שונים לחלוטין. חלק מהמסרים שלו עסקו גם בהתקפה על גנץ, אך המסר המרכזי והחשוב ביותר היה "אנחנו נגד הם". כלומר:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, אם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
האסטרטגיה של נתניהו הייתה הרבה יותר ממוקדת רגשית ואישית. הוא לא ניסה רק לשכנע שאסור להצביע לגנץ - אלא גרם לתומכיו להרגיש שזה מאבק אישי שלהם. כלומר, לא מדובר רק בעתיד המדינה, אלא בעתיד האישי של כל אחד ואחד מהם.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

מה גורם לאנשים ללכת להצביע? אנשים נוטים לפעול יותר כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית. ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה בכך שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי שלהם. כלומר:
  • מצביעי נתניהו הרגישו שההצבעה היא עניין אישי שלהם - משהו שמשפיע על חייהם ישירות.
  • מצביעי גנץ, לעומת זאת, הצביעו "למען המדינה", "למען הדמוקרטיה" או "נגד השחיתות" - דברים ערכיים, אך פחות אישיים.
  • מי שמצביע למען עצמו, הסיכוי שיילך לקלפי גבוה יותר ממי שמצביע עבור רעיונות מופשטים.
האסטרטגיה של נתניהו הצליחה ליצור תחושת הזדהות רגשית עמוקה אצל תומכיו. כאשר תקפו את נתניהו, תומכיו ראו בזה התקפה עליהם אישית. לעומת זאת, הקמפיין של גנץ לא הצליח לייצר חיבור רגשי כזה, ולכן אחוזי ההצבעה בקרב תומכיו היו נמוכים יותר.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ושכנוע?

המסקנה המרכזית מהניתוח הזה היא שכדי לשכנע אנשים - בין אם זה בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים לא פועלים בגלל סיבות כלליות, אלא בגלל איך שהדבר משפיע עליהם ישירות. הנה כמה כללים חשובים שאפשר ללמוד:
  • אל תמכור מוצר - תמכור תועלת. אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים פתרונות לבעיות שלהם.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר שלך.
  • אל תנסה לשכנע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כשיש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
לסיכום

נתניהו הצליח יותר מגנץ כי הוא הפך את הבחירות לאישיות עבור תומכיו. הוא גרם להם להרגיש שהם מצביעים לא רק עבור מנהיג, אלא עבור עצמם. זהו שיעור חשוב לכל מי שעוסק בשכנוע - אם אתה רוצה לגרום למישהו לבחור בך, לקנות ממך או לתמוך בך, תראה לו איך זה משפיע עליו באופן אישי.
הגדלת שיעור ההצבעה, איך לגרום למצביעים להצביע עבורך? איך לגרום לאנשים להצביע עבורך? למה אנשים לא הולכים להצביע? איך להגדיל את שיעור ההצבעה? איך למכור בצורה אישית? מהי מכירה אישית? הכל פרסונאלי, מכירה אישית, מכירה לא אישית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח מקבל הנחה במה תלוי טווח המחיר ללקוח? כמה מוצרים להחזיק במלאי? לתת ללקוח לבחור לשכנע מישהו לשנוא משהו לקוח מבטל עסקה לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם התת מודע שלך חסרונות ללמוד nlp איפה כדאי ללמוד nlp? לשכנע בעל מקצוע פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לבנות איש מכירות רובוטי לקבל סירוב של לקוח לשתול מחשבות במינונים ממה להתחיל לשכנע? לשכנע מישהו להתאהב בך השכנוע וההשפעה של ברק אובמה תוכנית יעדים מכירות האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? למה אתה לא מצליח למכור? ליצור אמון אישי שיווק בשוק תחרותי שיווק והעלאת מחירים ללקוחות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מנטורים לשיווק דיגיטלי בעיית תקשורת עם לקוח איזה ניסוח יותר משכנע? איך לשכנע מישהו לעשות? יכולת לשכנע אנשים יוצר אמון איך פוליטיקאים משכנעים? להציג ללקוח מוצר nlp מומלץ לדבר עם הלקוח איזה מוצר למכור? התנגדויות שירות לקוחות לגרום ללקוח לא לשקר אותך מצב שאין מכירות לכתוב הצעת מחיר ללקוח לתת ללקוח מחיר ליצור אמון בשיחה לגרום למישהו לסמוך עליך לקוח ששואל בטלפון פרובוקציה שיווקית איך ללמוד שכנוע? טיפול בהתנגדויות מכירות התנגדויות של לקוח איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? לשכנע בחור לא לאהוב לעבוד נכון עם לקוחות לפרט את הצעת המחיר ללקוח מניפולציות של המוח ניתוח ראיון פוליטי איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך לגרום ללקוח לחשוב? nlp טיפול לשכנע מישהו יכולת למכור משהו לשכנע בוס אני לא מצליח לשכנע ביקורת על nlp שיטות שכנוע של פוליטיקאים שיטות תגמול לסוכני מכירות הכנה לראיון עבודה איש מכירות לשכנע מישהו לשנוא אדם שווי שוק של מוצר שיווק ללקוחות תחושת קרבה עם לקוח לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת שכנוע רגשי לקוח מתעניין למכור כשאתה בלחץ מומחה לתת מודע לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג המוצר שלך יקר ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר איך לנהל משא ומתן על שכר? איך לדעת מתי הלקוח משקר? לשכנע את המראיין לעשות כסף ממכירות לשכנע מישהו לאהוב אותך לתת ללקוח את המחיר להכשיר איש מכירות למכור בלי ביטחון עצמי איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? למכור בית לשכנע מישהו לא למות לגרום למישהו ליהנות מחשבות מניפולציות למי יותר קל למכור? יכולת ללמד מישהו למכור לכתוב טקסט משכנע יעוץ מכירות לשכנע משוגעים למה הלקוח צריך לחשוב על זה... לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו פחד למכור לאהוב מוצר מניפולציות על אנשים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, קאוצינג, לקוחות בנושא שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 09:40:14 - wesi28