אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע אנשים ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע אנשים, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות לקוח, ניתוב לשוני פיזיולוגי, איך לשכנע את המורה, איך למכור, שיטת ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, חוקים בשכנוע והשפעה, NLP שתילת מחשבות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP למטפלים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, סדנת nlp, ניתוח טיעונים, שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP מדריך, שיטות לשכנוע, ניתוח תוכן של טקסטים, שיטת טיפול nlp, איך לגרום לאנשים, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP תת מודע, ללמוד לשכנע, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להשפיע על תת המודע, NLP התניה, שינוי הרגלים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מניפולציה, NLP הפסקת עישון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טכניקת מכירות איש מכירות לא טוב דרכי שכנוע בפרסומות לשכנע אותה שאתה צודק לגרום למישהו לא להתאהב במישהו לקוח לא קונה ממך אין מכירות מה לעשות לגרום ללקוח להיות נאמן לבנות יעדי מכירות לשכנע מוכר לתת לך הנחה מוצר מדף לגרום למישהו לחשוב שהשתנית לגרום לקונה למכור את עצמו לגרום למישהו לאהוב לעבוד תכנון מסע לקוח צרכים של לקוח לשכנע ילד לאהוב איזה מוצרים למכור? לקבל חשיפה לעוד לקוחות איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? המוצר הכי זול בחירת מנהל שיווק מנהל מחלקת מכירות להיראות חכם בעיני הלקוח ניהול משא ומתן בשוק תחרותי טכניקות שכנוע והעברת מסרים תחושה של הזדהות לשכנע פקידים מניפולציות של יועצים לגרום ללקוח להיות תלוי בך לבחור יועץ שיווקי להגיד ללקוח לקוח רוכש מוצר לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח ללמוד לשתול מחשבות מוצר יקר לקוח אחר ביטל עסקה לעבוד נכון עם לקוחות איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לתת אמון מחדש? להיפגש עם לקוח פגישת מכירות לאבד את האמון של הלקוח לגרום לאקס לתת בך אמון מניפולציות על לקוחות איך לזהות מניפולציות? למכור יותר... לשכנע את הילד התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל איך המוח משתכנע? מומחה למכירות להביא יותר תועלת ללקוח מוכר מוצר איך להציג מוצר? טעויות רטוריות ליצור אמון עם שותפים עסקיים אנשי מכירות בראיון עבודה להכריח את הלקוח לסגור עסקה מניפולציות שיווקיות של מנטורים חשיבה יצירתית במכירות לא כל אחד יכול למכור לשקר ולהצליח למכור הבעת הזדהות עם ההתנגדות שיקוף של הלקוח לשכנע בחורות שנאה לאנשי מכירות להבין לקוח למה הלקוח לא קונה? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר למה הוא מתנגד למכור? לגרום למישהו לעשות משהו ניהול זמן של אנשי מכירות להתמודד עם התנגדויות של לקוחות לגרום למישהו לא להרגיש רע איך לתת ללקוח הנחה? איבוד לקוחות זיהוי הצרכים של הלקוח מה הלקוח באמת רוצה? איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? להיות רע ללקוח חוסר תום לב במשא ומתן לא להצליח למכור קל לשכנע התנגדויות של לקוח איך לשכנע מישהי? שווי שוק של מוצר לתכנן את השיווק להעביר נושא מול התנגדות לקוח טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות לשכנע מישהו לשנות את דעתו האם להכין סתם חומרי שיווק? איזה מוצר להראות קודם? איך לרצות למכור? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לתת ללקוח את המחיר בטלפון למה לא לעשות מניפולציה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... מומחה שכנוע של תת המודע להפחיד את הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, שיווק, דיבייטינג בנושא שכנוע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.4688 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 11:58:09 - wesi28