אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע טכניקות ✔טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע טכניקות, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשתול מחשבות, לשכנע עובדים, שאלות קשות בראיון, nlp לימודי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, להצליח למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, ראיון קשה, איך לגרום למישהו, אומנות הפרזנטציה, התנגדויות לקוח, שכנוע, התניה קלאסית, להעביר מסר תת הכרתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע גבר לחזור, לשכנע את עצמי, טיפים למכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך להשפיע על התת מודע, NLP הרצאות, התנגדות במכירה, nlp דוגמא, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, תעמולה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, NLP שכנוע, לשכנע לקוח לקנות, איך לשכנע אנשים לבחור בך, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע גבר להביא ילד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר.

או לדוגמה לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב.

וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה.

ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה הוא הציג.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה / דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא אמר (להפוך את המחויב לאפשרי ואת החזק לחלש).

דהיינו, כאשר הלקוח אומר סיבה כלשהי, עליך לנסות למצוא סיבה אחרת חלשה יותר, שתהיה דומה לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר.

כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר.

ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת, אז פשוט צריך לחזור על המשפט של הלקוח, ולהחליף בתוכו את הסיבה שהלקוח אמר, לסיבה החדשה שרוצים שהלקוח יחשוב שבגללה הוא לא רוצה את המוצר.

לדוגמה, הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר, כי אין לי כרגע כסף". אפשר להחליף את המשפט הזה ל"אתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע אתה מעדיף לחסוך כסף לדברים אחרים". שזה בעצם אומר, שכן יש לך כסף, אבל זה לדברים אחרים, וזה רק מתוך העדפה בלבד.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה מחכה לכך שיהיה לך יותר כסף כדי לקנות אותו". דהיינו, אתה כן רוצה את המוצר, ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה "יותר" כסף), כדי לקנות את המוצר.

או לדוגמה "אתה לא רוצה את המוצר, כי אתה רוצה לרכוש אותו במחיר זול יותר". שזה בעצם מסר זהה, אבל מסר שונה, עם משמעות זהה ומנוגדת בו זמנית. משמעות שאומרת ללקוח, שהוא כן רוצה את המוצר, אבל בתנאים אחרים של תשלום.

או לדוגמה הלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה, יש לי בדיוק אחד כזה בבית". אז במקום לומר "אתה לא רוצה את המוצר הזה כי יש לך בדיוק אחד כזה בבית" אפשר ורצוי מאוד להשמיט את המילה "בדיוק". כי היא מגדילה את האבסורד שברכישת המוצר.

ואפשר לדוגמה לומר ללקוח "אתה אומר שאתה לא צריך כרגע את המוצר, כי כרגע יש לך מוצר דומה בבית". וכיו"ב, משפטים שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי.

והרעיון הוא, שעושים כאן שתילת מחשבות ללקוח. באמצעות זה שחוזרים על הסיבה...
אונליפאנס, OnlyFans, לעשות כסף באונליפאנס, כמה מרוויחים באונליפאנס? איך עושים כסף באונליפאנס? איך לעשות כסף באונלי פאנס? איך עושים כסף מאונלי פאנס? איך להצליח באונליפאנס? כדאיות פתיחת אונליפנס, האם לפתוח אונליפנס? איך להצליח לעשות כסף באונליפנס? להרוויח באונלי כסף, היצע וביקוש באונליפנס, הצלחה באונליפנס, תחרות באונליפנס, מיתוג עסקי באונליפנס, בידול מהמתחרים באונליפנס, משפך שיווקי באונליפנאס, הצלחה באונליפאנס, הקמת עסק באונליפאנס, כסף מאונליפנס
...יש לה יתרון יחסי בתהליכי הייצור. מה צריך לכדי להצליח באונליפנס? אבל, מה לגבי תהליכי השיווק? ומה לגבי היצע וביקוש כמו בכל תחום אחר? ומה לגבי השוק לכשעצמו, האם מיום ליום יש יותר או פחות מתחרים בתחום? מה היתרון התחרותי של הבחורה, לאורך זמן? ומה שאני בעצם אומר, שכדי להצליח באונליפאנס, צריכים מכלול של דברים. ובעיקר צריכים לאורך זמן, שיהיה יותר ביקוש מאשר היצע, לבחורה הספציפית שרוצה לעשות כסף באונלי. ולכן כדי להצליח באונלי, לא מספיק רק להוזיל את עלות הייצור, אלא צריכים גם לעשות שיווק וכולי. וגם באונלי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע טכניקות, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע טכניקות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצרים ברמה ירודה למכור למישהו פרסום מה הצורך של הלקוח? לשכנע מישהו לטפל בעצמו מוצר סוג א למה להשקיע בלקוחות? לתכנן את מסע הלקוח מוצר קשה למכירה ניהול מכירות לשכנע אקס לחזור אליך איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק למה חשוב ללקוח מי המוכר? למכור לעצמי זיהוי מניפולציות ייעול תהליכי המכירות לסגור פגישה עם לקוח לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לשכנע אנשים עקשנים בקשה חצופה של לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר הלקוחות שלך צריכים לבחור לקוחות חמים למכור בקלות מוצר מושלם שימוש במפורסמים בפרסומות סוגים של משא ומתן לשכנע מישהו להצביע האפשרות הכי טובה של הלקוח פחד לא למכור להשפיע על תת המודע לתת ללקוח אפשרויות גרועות למכור את עצמך לאקס לגרום למישהו לסלוח לגרום למישהו להרגיש רע מתי לוותר על הלקוח? למכור הרבה בזול לקוח שקודם כל שואל מה המחיר לשכנע ילד להכין שיעורים הלקוח תמיד צודק לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות איך ליצור לקוח חוזר? מוצרים פשוטים תקשורת שכנועית לתאר מוצר מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש לגרום למישהו אחר להרגיש... תודה משכנעת מוכר ללקוח יחסי אמון איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? לגרום למישהו באופן אקראי לשכנע ילדים למכור בלי להתאמץ איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לקוח אומר שהוא לא מעוניין לשכנע את הבנקאי לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך להתגונן משתילת מחשבות לדבר על המוצר האלטרנטיבות של הלקוח מסע הלקוח לשכנע בן זוג לפטר את הלקוחות ליצור מכנה משותף עם הלקוח להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות אבל בתת מודע תשתית שכנוע לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוח להסכים למכור כמה שיותר לקוחות באינטרנט איך להסביר ללקוח? לשתול מחשבה לעצמך להביא ערך ללקוח שתילת מחשבות מחזור המכירות לשכנע הורים לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג מלחמת המכירות היצע וביקוש מול לקוחות התנגדות של לקוח הסרטון השיווקי הראשון שלך לשכנע אישה להתאהב לנתח חומרי שיווק של המתחרים מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? ביטויים משכנעים דיבייט איך לא להסכים עם לקוח? לקוח מרוצה לזהות את הכאב של הלקוח איך למכור בלי חשק? מה הלקוח מחפש? אובדן לקוחות והעלאת מחירים לקוחות שממליצים עליך השכנוע של התת מודע תיאום פגישה עם לקוח מניפולציה בשאלה שיווק באופן כללי איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, למכור, קאוצינג בתחום שכנוע טכניקות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 16:59:38 - wesi28