אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שתילת מחשבות ✔דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שתילת מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, שכנוע, עבודה ב nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטת nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, הדרכת אנשי מכירות, הזדהות רגשית, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP עובד, איך להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, nlp techniques, שכנוע ומכירות, מה זה לשכנע, איך לשכנע אנשים בטלפון, מאמן אישי, איך לשכנע עובדים, טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע מישהו, nlp חינם, לשכנע למכור, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, יכולת שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שתילת מחשבות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שתילת מחשבות, דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? המלצות של לקוחות בפייסבוק לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע ילד להכין שיעורים יועץ מקצועי או איש מכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה תרתי משמע בשכנוע דוגמאות לשתילת מחשבות איך לשקר לקוח? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע עובד לבצע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים סוגסטיה ושתילת מחשבות הצבת גבולות ללקוח לגרום ללקוח לומר כן לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא להסכים עם לקוח? להיכנס לתת מודע שיטת מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מחיר סופי ללקוח לכתוב טקסט שיווקי ניהול המכירות והשיווק בארגון סדר לאתר את צרכי הלקוח הדרכת מכירות הצלחה בשכנוע ללמד אנשי מכירות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפוך את הלקוח לחבר להציע ללקוח תהליך מסע הלקוח דינאמיקה במשא ומתן nlp זו תרמית כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? בניית אמון מחדש מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? למה להכאיב ללקוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור את עצמך ללקוח? פיתוי לתת מודע מתי ליצור הזדהות? התנגדות מכירות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך חומרי שיווק כתובים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מניפולציה איכותית לגרום למישהו לכבד למכור פריט אקראי למישהו אקראי דוגמה לטקסט שכנוע שיווק נכון איפה ללמוד מכירות? להשפיע על רובוט למה לא לרמות לקוח? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לתמחר מוצר יותר יקר איך להתחבר עם לקוח? למכור ללקוחות מוצר לגרום לאנשים nlp פשוט למכור לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע את עצמך לא לעשן ספרים על מכירות לנסות למכור ללקוח לשכנע מישהו להגיע דרכי שכנוע בפרסומות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הוצאות השיווק והמכירה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו ניתוח השיווק לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום ללקוח להתחבר איתך טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים זיהוי התנגדות הלקוח קושי למכור מוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש קירבה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשכנע אותי לגרום למישהו לומר איך לשכנע את האקסית? ייחודיות שיווקית אגרסיביות כלפי לקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך להסתדר בלי חומרי שיווק מוצר שירות לקוחות העלאת מחירים ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, קואצ'ר בנושא שתילת מחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.8271 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 03:28:47 - wesi28