אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שתילת מחשבות ✔איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, כושר שכנוע, NLP דמיון מודרך, שיטה לשכנוע ההמון, רטוריקה, NLP ערכים, להשפיע על תת המודע, לשכנע לקוחות בטלפון, nlp גישת, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך למכור יותר טוב, nlp טכניקה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, דמיון מודרך ו nlp, ללמוד רטוריקה, NLP כלים, איך לשכנע את האשה, סודות הרטוריקה, מכירות, להתכונן לראיון, טכניקות משא ומתן, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, למכור יותר, לימודי דמיון מודרך, איך למכור, הזדהות רגשית, איך לשכנע את עצמך, הגדלת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע בחור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp למתקדמים, לשכנע את, הכנה לראיון בטלוויזיה, איך להצליח למכור, NLP תוצאות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך להתמודד נכון עם התנגדויות בשכנוע?

אחת השאלות המהותיות בכל תהליך של שכנוע או מכירה היא כיצד מתמודדים עם התנגדויות של האדם שאנחנו מנסים לשכנע. לפי אליעד כהן, המפתח להתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות טמון בזיהוי מוקדם שלהן ובתגובה אסטרטגית מתאימה עוד לפני שהן בכלל עולות. בסיכום מפורט זה אציג את כל השיטות, הדוגמאות והטכניקות שאליעד הסביר, כדי שתוכלו להשתמש בהן, וגם כדי לוודא שלא יעבדו עליכם באמצעות אותן טכניקות בדיוק.

מהו העיקרון הבסיסי לשכנוע ולהתמודדות עם התנגדויות?

לפי אליעד כהן, שכנוע יעיל מתרחש כאשר מציגים לאדם את הסיבות מדוע כדאי לו לבצע פעולה מסוימת, לקנות מוצר מסוים, או לאמץ רעיון מסוים. האדם עושה פעולות שהוא חושב שהן יותר נכונות, יותר מועילות, או בעלות יותר יתרונות מחסרונות. לכן לכאורה, כל שצריך לעשות כדי לשכנע הוא להציג את היתרונות. אבל אם מראש אנחנו יודעים שהצד השני יתנגד - צריך לפעול אחרת.

איך מטפלים בהתנגדות עוד לפני שהיא עלתה?

הטכניקה שאליעד הציג היא "להקדים תרופה למכה". הרעיון הוא להציג את ההתנגדות בעצמנו עוד לפני שהאדם השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד "לך תעשה שיעורים", אומרים לו: "אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים, אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים". למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא יחשוב שהעניין כבר נשקל ובכל זאת הוחלט שכדאי לעשות זאת.

לדוגמה, במקום להגיד "תקנה את המוצר הזה", נאמר: "אני יודע שאתה אולי חושב שיש מוצרים טובים יותר, אבל המוצר הזה הוא הכי טוב בשבילך". כך אנחנו מראים לאדם שהתנגדותו כבר הובאה בחשבון, וממילא מורידים את הצורך שלו להתנגד בעצמו.

מהם היתרונות והחסרונות של שיטת "הקדמת ההתנגדות"?

אליעד מציין שהיתרון בשיטה זו הוא שהאדם מרגיש שמבינים אותו, ובכך מצטמצם הצורך שלו להתנגד. אך יש בכך גם חיסרון משמעותי - לפעמים אנחנו מעלים התנגדות שהצד השני בכלל לא היה חושב עליה אם לא היינו מעלים אותה, ובכך יוצרים לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש.

לדוגמה, אם אומרים לילד "אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים", יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו את המחשבה שיכול להיות שקשה לו.

איך להשתמש נכון בשיטת "הקדמת ההתנגדות"?

כדי להימנע מהחיסרון הזה, אליעד מציע שיטה מתוחכמת יותר: בהתחלה אומרים את מה שאנחנו רוצים שהאדם יעשה, אחר כך מציינים את ההתנגדות הפוטנציאלית שלו, ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב.

לדוגמה, נאמר לילד: "לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים". בצורה זו, הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ההנחיה. בצורה זו יש יותר סיכוי שנצליח להשפיע עליו מבלי ליצור אצלו התנגדות נוספת.

איך "לשתול מחשבות" כדי לטפל בהתנגדויות מראש?

טכניקה נוספת שאליעד מציג היא "שתילת סיבות לא נכונות". אם אנחנו יודעים שאדם יתנגד לפעולה מסוימת, אפשר להציג מראש סיבה לא נכונה או מגוחכת להתנגדות שלו. כאשר האדם ישאל את עצמו למה הוא לא רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו.

לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות שיעורים כי סתם לא בא לו, נגיד לו: "אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת". זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי הוא יבצע את הפעולה הרצויה בכל זאת, כי ההתנגדות האמיתית לא עלתה לו למודעות.

אליעד נותן עוד דוגמה: אדם שלא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא חושב לראות טלוויזיה אצל חברים. אם נאמר לו: "אני מבין שאתה לא רוצה לקנות כי אתה חושב שתלך כל פעם לראות אצל חברים, אבל כדאי שיהיה לך בכל זאת", האדם עשוי להבין שההתנגדות שהצגנו היא לא באמת הגיונית, ובכך...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ לגבי נושא של שכנוע, להסביר איך המוח משתכנע איך אפשר לשכנע אחרים, איך לשים לב שלא יעבדו עליכם. אוקי אז הנושא הוא כדלקמן אם רוצים לבקש מהבן אדם לעשות משהו מסוים אם רוצים לגרום לבן אדם לחשוב משהו מסוים, אוקי ומראש יודעים שהוא הולך להביע התנגדות מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בגדול כדי לשכנע בן אדם לעשות משהו לחשוב משהו, לחשוב משהו זה בעצם למכור לו רעיון מסוים לשם כך צריך כמובן להראות לו את היתרונות של מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או שיחשוב.

בן אדם בסופו של דבר עושה / חושב את מה שהוא חושב שזה יותר נכון מלא נכון את מה שהוא חושב שזה יותר טוב מרע, את מה שהוא חושב שיש בזה יותר יתרונות מחסרונות ולכן לכאורה אם נגיד רוצים לגרום לבן אדם לקנות מוצר מסוים מה שצריך לעשות זה להסביר לו למה המוצר הזה טוב. עכשיו מה קורה אם אנחנו יודעים מראש שאותו בן אדם הולך להביע בהתנגדות או שהוא עלול להביע התנגדות? אז אחת הדרכים להתמודד עם כזה מצב היא על ידי זה שמביעים התנגדות בשמו לפני שהוא יביע אותה ומכילים אותה.

מה זאת אומרת? אני אתן קודם כל את המבנה נגיד שרוצים להגיד לבן אדם תקנה את המוצר או תחשוב x, אז המבנה הבסיסי אומר אם אנחנו רוצים שהוא יעשה פעולה תגיד לו "תעשה את הפעולה" אבל אם אנחנו יודעים מראש שהוא יכול להביע התנגדות אז במקרה כזה מה שצריך לעשות זה מבחינת המבנה להגיד כזה דבר "אני יודע שאולי לא תרצה לעשות את הפעולה אבל תעשה את הפעולה", זאת אומרת שכשאנחנו אומרים לו "אני יודע שאולי לא תרצה לעשות את הפעולה, אני יודע שאולי תתנגד לפעולה, אני יודע שאולי לא תסכים עם מה שאני הולך להגיד, אני יודע שאולי לא תרצה את מה שאני אומר לך, אני יודע שאולי אתה חושב אחרת אבל תעשה ככה וככה" ממילא הדחף האינסטינקטיבי של הבן אדם להתנגד למה שאמרו לו מהיבט מסוים הדחף הזה יורד, למה? כי הוא כבר שמע את ההתנגדות.

זאת אומרת אם אומרים לילד "לך תעשה שיעורים" הוא אומר "לא רוצה לעשות שיעורים", איך שאומרים לו "תעשה" הוא אומר "רגע מי אמר שאני רוצה לעשות אולי אני לא רוצה לעשות? לא רוצה לעשות שיעורים" אבל אם אומרים לו "אני יודע שאולי אתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים" אז אחר כך כשהמוח שלו אומר לו "רגע אבל אולי אני לא רוצה לעשות שיעורים" כשהמוח שלו אומר לו כזה דבר אז אוטומטית המוח אומר "רגע אבל כבר אמרו לי שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת אמרו לי לעשות שיעורים אז כנראה ההוא שאמר לי לך תעשה שיעורים למרות שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ההוא כבר שכלל את זה שאני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת הוא אמר לי לך תעשה שיעורים אז הנה אני כן צריך לעשות שיעורים".

אז אני אסביר עוד פעם את הלוגיקה אוקי אם אנחנו יודעים שבן אדם להביע התנגדות דהיינו, אומרים לבן אדם משפט ואנחנו יודעים שאוטומטית יקפוץ לו "מי אמר אני לא רוצה אני לא מעוניין, אני לא צריך" וכו' מה שאפשר לעשות זה להכיל את ההתנגדות שלו לפני שאנחנו אומרים לו מה לעשות או מה לחשוב גם אם אומרים לו "אני מבין שאולי אתה חושב ככה וככה אבל ככה וככה" ואז אוטומטית מהיבט מסוים המוח שלו מתחיל לחשוב "הבן אדם שאמר לי מה לעשות הוא כבר הכיל את ההתנגדות, דהיינו, יכול להיות שהוא כבר לקח את זה בחשבון והוא כבר עשה את החישוב במקומי וחישב שכדאי לי לעשות ככה וככה למרות שאני חושב אחרת".

עכשיו מה היתרון ומה החיסרון בלהפעיל את השיטה הזאת? היתרון הוא שבעצם אנחנו הכלנו את ההתנגדות של הבן אדם עוד לפני שהוא הביע אותה כבר אמרנו "תקשיב אנחנו יודעים שאולי אתה תחשוב ככה וככה כי ככה וככה אבל אתה לא צריך לחשוב את זה כי ככה וככה" כבר הכלנו את ההתנגדות שלו מראש. מה החיסרון? שיכול להיות מצב שאנחנו חיזקנו את ההתנגדות שלו שהוא לא היה מתנגד לנו כל כך, בגלל שאמרנו לו אולי לא בא לך "נכון לא בא לי" ולכן צריך לשים לב כשעושים טכניקה כזאת לשים לב מה אנחנו חושבים שיש יותר סיכוי שאם אנחנו נגיד לו את מה שאנחנו רוצים באופן פוזיטיבי בלי להביע התנגדות שאז הוא יביע התנגדות והוא לא יסכים איתנו או שדווקא כן כדאי להביע את ההתנגדות מראש כדי שיש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו אחר כך.

זאת אומרת יש יתרונות וחסרונות בזה שמביעים את ההתנגדות לפני שאומרים את מה שרוצים, לדוגמה להגיד לילד "אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים" יש בזה יתרון וחיסרון היתרון הוא שבעצם אומרים לו "למרות שקשה לך תעשה שיעורים" ואז הוא לא יוכל אחר כך להגיד "קשה לי" כי נכון אמרנו "למרות שקשה לך", החיסרון הוא שאם היינו אומרים "לך תעשה שיעורים" יכול להיות שהוא היה אומר "בסדר" אמרת לו "קשה לי" הוא אומר "רגע קשה לי" נתנו לו תזכורת להתנגדות שלו. אוקי זה היה היתרון והחיסרון שבטכניקה הזאת וצריך לדעת לפעול לפי הסיטואציה, אז מה הכי טוב לעשות? תשובה לפי הסיטואציה לפי ההקשר וצריך לחשוב בהיגיון ואיך לחשוב זה כבר נושא אחר.

מה אנחנו חושבים שיש יותר סיכוי שהבן אדם ישתכנע ולפי זה להסביר לו, עכשיו יש פה עוד היבט מסוים בעניין ברגע שהולכים להביע את ההתנגדות למה שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב ברגע שהולכים להביע את ההתנגדות הזאת לפני שאנחנו אומרים לבן אדם מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כגון לדוגמה נגיד שאומרים לו "אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים", אוקי אז יש פה עוד איזה היבט שאנחנו יכולים להשתדל לצמצם את הסיכוי שזה שבא עם התנגדות זה דווקא ידפוק אותנו, לזה שבא עם התנגדות למה שאנחנו כן רוצים שהבן אדם יעשה כדי לצמצם את הסיכוי שהיא תדפוק אותנו יש פה איזה טכניקה שאפשר לעשות.

והיא על ידי שעושים מבנה כזה, שימו לב המבנה הבסיסי אומר "לך תעשה שיעורים" המתוחכם יותר אומר כמובן לפי ההקשר "למרות שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים", המבנה העוד יותר מתוחכם אומר "לך תעשה שיעורים ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים". זאת אומרת בהתחלה כבר אומרים לבן אדם מה שרוצים שהוא יעשה ולא מראש נותנים לו את ההתנגדות קודם כל נותנים לו את מה שרוצים שהוא יעשה אחר כך מכילים את ההתנגדות שלו ואחר כך אומרים לו עוד פעם מה שרוצים שהוא יעשה.

לדוגמה נגיד "תראה מאוד כדאי לך לקנות את המוצר הזה ולמרות שאתה חושב שמוצרים אחרים יותר טובים אף על פי כן המוצר הזה הוא הכי טוב" אם נתחיל ב - "המוצר הזה הוא הכי טוב" מי אמר אולי יש מוצרים אחרים יותר טובים, אם נגיד לו "תראה אולי יש מוצרים אחרים יותר טובים אבל המוצר הזה הכי טוב" אוטומטית בחוויה של הבן אדם מראש כבר אמרנו לו, התחלנו את הדינמיקה ב - "אתה יודע אולי אתה חושב שיש מוצרים יותר טובים" זהו הוא כבר איבד אותנו זה לא משנה מה נגיד לו אחר כך לכן אומרים לו מראש "אתה יודע המוצר הזה מתאים בשבילך ולמרות שאתה חושב אולי שיש מוצרים יותר טובים אף על פי כן המוצר הזה הוא האידיאלי בשבילך".

אוקי ושימו לב גם כן שכאשר הבעתי את ההתנגדות של הבן אדם השני דחפתי שמה את המילים "אולי, למרות שאולי אתה חושב שמוצרים אחרים הם יותר טובים", כמובן שגם זה נושא של שיחה בפני עצמה יש מקרים שעדיף להגיד לו "למרות שאולי אתה חושב שיש מוצרים יותר טובים" יש מקרים שעדיף להגיד לו "למרות שאתה בטוח שיש מוצרים אחרים יותר טובים" גם פה צריך לדעת מתי אבל זה כבר נושא בפני עצמו. אוקי אבל בגדול קודם אומרים מה שאנחנו רוצים אחר כך אומרים את ההתנגדות ואחר כך אומרים עוד פעם את מה שאנחנו רוצים.

עכשיו מה החיסרון בזה? אז לכאורה יכולתי מראש להגיד אז בוא תמיד תגיד את מה שאתה רוצה את ההתנגדות ואת מה שאתה רוצה, תגיד "אני רוצה ככה וככה ולמרות שככה וככה אף על פי כן ככה וככה". למה מראש לא אמרתי את השיטה הזאת? כי גם בשיטה הזאת יש חיסרון, מה החיסרון של השיטה הזאת? החיסרון של השיטה הזאת הוא בדיוק כמו החיסרון של השיטה של להגיד ישר את מה שאתה רוצה, למה? כי אם אנחנו נגיד לבן אדם "תעשה ככה וככה" יכול להיות שבשנייה שלא הכלנו מספיק את מה שהוא חושב ההפך איבדנו אותו, אם אמרנו לו "תעשה ככה וככה" זהו אבוד כי אוטומטית נהיה לו אנטי ולא משנה מה נגיד אחר כך הלך לאיבוד.

ולכן זה עניין של מינונים צריך לשים לב מה הבן אדם רוצה כמה הוא רוצה להביע התנגדות כמה הוא לא רוצה להביע התנגדות, אם נביע התנגדות והוא יזדהה עם ההתנגדות הזאת או שדווקא אם נביע את ההתנגדות שלו אז דווקא הוא יסכים איתנו כי אנחנו כאילו גילינו אמפתיה כלפי ההתנגדות שלו, אם אומרים למישהו "תעשה ככה וככה" והוא אומר "לא רוצה מה אתה לא אכפת לך שקשה לי" ואם אתה אומר לו "אני יודע שקשה לך אבל תעשה ככה וככה" הוא אומר "הוא הביע אמפתיה לזה שקשה לי אני לא צריך עכשיו להתנגד לו" ולכן בעצם אני רק נתתי פה את ההיבטים האלה כדי שכל אחד יוכל לשחק עם זה איך שהוא רוצה לפי ההקשר ולפי העניין.

עכשיו יש פה עוד טכניקה יותר מתוחכמת שמלבישים אותה על המבנה הזה, הטכניקה אומרת ככה אם אנחנו יודעים שבן אדם הולך להביע התנגדות למשהו מסוים ואנחנו רוצים שהוא לא יביע את ההתנגדות הזאת או אנחנו רוצים לתפל בהתנגדות עוד לפני שהיא נוצרה, מה אפשר לעשות? אז התשובה היא פשוטה אנחנו רוצים שהוא יצביע למפלגה מסוימת וזה מה שאנחנו רוצים, רוצים שהוא יצביע למפלגה מסוימת עכשיו אנחנו יודעים שהוא לא רוצה להצביע למפלגה הזאת, מה צריך לעשות או מה אפשר לעשות? מה שאפשר לעשות זה כזה דבר מה שאפשר לעשות זה לשאול איזה סיבות יכולות להיות לו שבגללן הוא לא ירצה להציע למפלגה שאליה אנחנו רוצים שהוא יצביע איזה סיבות ואז אנחנו רושמים סיבה כזאת וסיבה כזאת.

עכשיו אנחנו שואלים את עצמנו שאלה כזאת האם הסיבות האלה מוצדקות יכול להיות שכן יכול להיות שלא, איזה סיבות הוא הכי בטוח שהן מוצדקות עושים רשימה וכו'. ואז אנחנו צריכים למצוא איזה סיבות יכולות להיות לאותו בן אדם לא להצביע למפלגה שאנחנו רוצים שהוא יצביע אליה ושאנחנו יודעים שהוא עצמו יחשוב שהסיבות האלה לא מוצדקות, לדוגמה נגיד שאנשים נגיד לדוגמה יחליטו נגיד לא להצביע, בשביל הדוגמה אנשים נגיד יחליטו לא להצביע לביבי לבנימין נתניהו מר ראש הממשלה בגלל שאשתו שרה עשתה 1... 2... 3... עכשיו מה האמת האם יש בזה היגיון שאנשים לא יצביעו לביבי בגלל שאשתו עשתה 1.. 2.. 3..? אז כן יש מי שיגיד "כן אנחנו לא נצביע לביבי כי אשתו עשתה 1.. 2.. 3.." אבל יש הרבה מאוד אנשים שיגידו "מה זה קשור עכשיו מה אשתו עשתה אדוני, מה זה קשור שאשתו עשתה ככה וככה תצביע לביבי בשביל סיבות אחרות".

עכשיו שימו לב אם אנחנו נשאל איזה סיבות הגיוניות / לגיטימיות יש לא להצביע לביבי אפשר להביא הרבה סיבות אפשר להגיד כי הביטחון בתקופתו לא משהו כי הכלכלה בתקופתו לא משהו, כי יוקר המחייה לא משהו כי אין שקט חברתי כי אין שקט כזה לא חסרות סיבות, אחת הסיבות בסוף הרשימה תהיה ויש כאלה שיגידו גם בגלל שאשתו שרה ככה וככה ומה זה אומר עליו וזה אומר שככה וככה וכו'. מה יכול לעשות לדוגמה ביבי אם נגיד הוא רוצה שיצביעו לו אז אם הוא יגיד תצביעו לי אז אנשים יגידו לו "לא רוצים להצביע לך אתה בתקופתך אתה הבטחת ביטחון ואין ביטחון הבטחת שלום ואין שלום, הבטחת שיפור כלכלי ואין שיפור כל מה שהבטחת קרה הפוך, לא משנה מה שהבטחת הפוך קרה".

מה יכול לעשות ביבי? לעשות מה שאמרנו להביע את ההתנגדות עוד לפני שהבן אדם מביע אותה ולהגיד "למרות שאתם לא רוצים להצביע לי מסיבות שונות תצביעו לי", אוקי אבל שימו לב שפה מתלבשת עוד מניפולציה מה שצריך לעשות זה כזה דבר כשמביעים את ההתנגדות של הבן אדם לפני מה שרוצים שהוא יעשה שותלים לו מחשבה בראש כאילו הוא מתנגד מהסיבה הלא נכונה, מהסיבה שגם הוא חושב שהיא לא מוצדקת לדוגמה נגיד שביבי יגיד "אני יודע שאתם לא רוצים אולי להצביע לי בגלל מה ששרה עשתה אבל תצביעו לי בכל זאת כי אתם יודעים שזאת סיבה מטופשת, אוקי אתם יודעים שזה סתם קשקוש".

אוקי מה הוא בעצם עשה? הוא בעצם אם הוא היה אומר "תצביעו לי", "לא רוצה להצביע לך, למה שלא נרצה להצביע לך לא חסרות סיבות לא שאחרים יותר טובים אבל גם אתה לא כדאי להצביע לך", אז מה הוא אומר? הוא אומר "אני מראש יגיד את זה שאתה לא רוצה להצביע לי" אבל אם ביבי יגיד "אני יודע שאתם לא רוצים להצביע לי כי נכשלתי בביטחון כי נכשלתי בשלום, כי נכשלתי בכלכלה" אם הוא יגיד את זה מי יצביע לו, אז מה הוא עושה הוא אומר "אני יודע שאולי יש כאלה שלא רוצים להצביע לי כי מסיתים אותכם על מה ששרה עשתה אבל תראו איך הם מסיתים אותכם על מה ששרה עשתה את מי זה מעניין יש לנו גרעין אירני", נכון ואז הוא שכח את כל הסיבות שבגללן לא רוצים להצביע לו אפילו בגלל הגרעין האיראני לא רוצים להצביע לו.

ביבי אם היו חושבים בהיגיון הוא היה יכול להגיד "הבטחתי שאני אטפל בגרעין האיראני נכשלתי עובדתית?" אם הצלחת אז אנחנו לא צריכים אותך נכון ואם לא הצלחת אז גם לא צריכים אותך ככה שבכל מקרה לא צריכים אותך, זאת אומרת איך שהוא לא יסובב את הגלל, הרי מה הוא אומר? הוא אומר "כל העולם נגדנו לגבי הגרעין האיראני" מסקנה נכשלת נכון עכשיו הוא יכול להגיד "לא מה פתאום למרות שאני פה בזכותי הם לא עוד יותר נגדנו" נכון שיש את ההיבט הזה אבל יש גם את ההיבט ההפוך עובדה שהם עדיין נגדנו עובדה שההסברה שלך לא עזרה, עובדה שכל מה שאתה רוצה לעשות העולם נגדנו נכון אז לא הצלחת.

אבל המניפולציה כל כך מתוחכמת עד כדי כך שהיא אומרת, במקרה הזה ספציפית היא מאוד מתוחכמת אבל בגדול המבנה שלה הוא מאוד פשוט קח את ההתנגדות שהבן אדם מתנגד ההתנגדות הרעיונית שהוא לא רוצה לעשות את הדבר ותדחוף לשם איזה סיבה שאתה עצמך מניח שהבן אדם השני בעצמו לא יזדהה איתה ותביע אותה כאילו זאת דעתו של הבן אדם השני. בא נגיד ניקח את הדוגמה עם הילד עם השיעורים, אוקי נגיד שהילד לא רוצה לעשות שיעורים עכשיו אם נשאל למה הילד לא רוצה לעשות שיעורים אז אפשר להגיד הוא לא רוצה לעשות שיעורים כי קשה לו כי בא לו לשחק כי כל מיני סיבות, עכשיו בוא נמציא סיבה לא הגיונית ללמה הילד לא ירצה לעשות שיעורים, בא נגיד נמציא סיבה ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי הוא שונא את הצבע של המחברת סתם המצאנו סיבה, אוקי ואז אנחנו אומרים לילד "אנחנו יודעים שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה שונא את הצבע של המחברת אף על פי כן לך תעשה שיעורים".

מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה "אתה לא רוצה לעשות שיעורים מסיבה מטופשת אוקי כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת, עכשיו אתה עצמך יודע שזה לא נכון אוקי אז לך תעשה שיעורים". זאת אומרת גם אמרנו לו, כאילו זה מראש אומרים לו "תקשיב גם את תקפוץ לך לראש המחשבה שאתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל אתה יודע למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים זה מסיבה כזאת וכזאת ואתה עצמך יודע שהיא לא נכונה או שהיא לא מוצדקת אז לך תעשה שיעורים". אותו דבר נגיד לגבי מוצר נגיד שלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסוים כי הוא לא צריך אותו בא נשאל את עצמו איזה סיבות יכולות להיות ללקוח לא לקנות את המוצר הזה.

עכשיו מה האמת אם הוא לא צריך שלא יקנה, אוקי יש בזה היגיון אבל עכשיו אנחנו נשאל את עצמנו איזה סיבות יכולות להיות ללקוח לא לקנות את המוצר הזה ושהוא עצמו יחשוב שהסיבה הזאת מטופשת, אז לדוגמה נגיד סתם נמציא בן אדם לא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא אומר "לחברים שלי יש טלוויזיה חדשה אני אלך לראות אצלם טלוויזיה" סיבה מטופשת מה קשור מה אתה כל פעם תלך לראות טלוויזיה אצל החברים שלך כשאתה רוצה לראות טלוויזיה חדשה תלת ממד, מה שזה לא יהיה לכן אומרים לבן אדם "תראה אני מבין שאולי אתה לא רוצה לקנות את הטלוויזיה בגלל שאולי יש לך חברים שכבר יש להם טלוויזיה ואתה חושב ללכת לראות אצלם אבל כדאי לך לקנות את הטלוויזיה בכל זאת שיהיה גם לך" וזה כאילו מה עשינו פה.

עכשיו כמובן הדוגמה הספציפית צריכה להתאים לבן אדם לפי ההקשר לפי הסיטואציה ולפי העניין כן, לא סתם להמציא לו לדוגמה שהוא יגיד "מאיפה הבאת לי למה שאני בכלל אחשוב כזה דבר, אני לא רוצה לקנות טלוויזיה בכלל מסיבה אחרת" לכן כמובן שצריך לשים לב גם לדוגמה שמביאים אבל בגדול המבנה אומר כזה דבר, כאשר אומרים לבן אדם את ההתנגדות שלו אז לפעמים כדאי להוסיף דווקא סיבה לא נכונה להתנגדות שלו להגיד לו "אני יודע שאתה מתנגד לככה וככה אבל ככה וככה" וכשאומרים לו "אני יודע שאתה מתנגד לככה וככה" להוסיף "כי" ולתת שמה את הסיבה הנכונה.

שימו לב למבנה המבנה הבסיסי אומר "אני רוצה שתעשה ככה וככה, אני רוצה שתחשוב ככה וככה" המבנה המתוחכם יותר אומר, שזה כמובן מה שאמרתי קודם והמתוחכם יותר אומר "אתה לא מסכים עם זה שככה וככה אבל אני רוצה שככה וככה" וכמובן שקודם נתתי היבט שלפעמים כבר צריך להגיד מה אתה כן רוצה אחר כך מה אתה לא רוצה ואחר כך מה אתה כן רוצה, אוקי וזה כבר נושא אחר. עכשיו שימו לב המבנה אומר כזה דבר, מה אמרנו המבנה אומר ככה "אני רוצה שתעשה ככה" זה המבנה הבסיסי, המבנה המתוחכם יותר אומר "למרות שאתה לא רוצה לעשות ככה תעשה ככה", המבנה העוד יותר מתוחכם אומר "למרות שאתה לא רוצה לעשות ככה כי ככה וככה (סיבה לא נכונה, לא מדויקת שאנחנו יודעים מראש שהוא עצמו לא יסכים איתה (אף על פי כן תעשה ככה וככה", זאת אומרת "למרות שאתה לא רוצה כי...", סתם סיבה שאנחנו יודעים שהוא לא יסכים איתה "אף על פי כן תעשה ככה וככה".

עכשיו מה היתרון ומה החיסרון של הטכניקה הזאת כי אם לא היה שום חיסרון הייתי אומר מראש לעשות את זה תמיד, לכן השאלה היא מה היתרון ומה החיסרון. היתרון הוא שאם אנחנו יודעים שהוא הולך להביע התנגדות אנחנו כבר מראש יכולים לפקס אותו למקום הלא נכון, לתת לו כמו לשתול לו מחשבה כשתקפוץ לך בראש המחשבה שאומרת שאתה לא רוצה לעשות את זה, מראש אנחנו אומרים לו "אתה יודע תחשוב שאתה לא רוצה לעשות את זה כי ככה וככה" ואנחנו כבר מראש יודעים שכשהוא יחשוב שהוא לא רוצה לעשות את זה כי ככה וככה אז אוטומטית הוא לא יסכים לזה ואז הוא כן יעשה את מה שאנחנו רוצים. מה החיסרון של זה, עכשיו ואם לא היינו עושים את זה ואם לא נכניס את ה - "כי" הלא נכון לסיבה להתנגדות מה שקורה בכזה מקרה הוא שיכול להיות שכשהוא יגיד כשהוא ישאל את עצמו "למה אני לא רוצה לעשות את זה?" ואז הוא יעלה על הסיבות הנכונות ואז הוא יתנגד לנו.

לכן מראש אנחנו נשתול לו "כי" לא נכון, דהיינו, סיבה לא נכונה ללמה הוא מתנגד ואז אנחנו מראש כאילו מנטרלים את ההתנגדות שלו. אבל מה החיסרון בזה? החיסרון הוא כזה שאם אנחנו אומרים "תראה למרות שאתה לא בהכרח חושב ככה וככה אף על פי כן תעשה ככה וככה" היתרון...
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע איך להגן על עצמך מפני שתילת מחשבות? כדי להתגונן מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מסביר קודם כל את משמעות המושג שתילת מחשבות. לדבריו, שתילת מחשבות מתרחשת כאשר אדם אחר גורם לך ... אחר. כלומר, זוהי פעולה שבה מישהו פורץ לך אל תוך המוח וגורם לך להאמין שהמחשבות או הרצונות הם שלך, בעוד שבפועל הם לא. מדוע חשוב להבין את טכניקות שתילת המחשבות? אליעד כהן טוען שהדרך היחידה למנוע שתילת מחשבות במוח שלך היא להבין איך התהליך ... הטכניקות של קוסמים, ברגע שתראה מופע כזה, מיד תוכל לזהות את הטריק ולהבין מה באמת מתרחש שם מאחורי הקלעים. באופן דומה, ככל שאתה מבין טוב יותר איך שתילת מחשבות עובדת, כך יהיה קשה יותר לאנשים לשתול בך מחשבות מבלי שתשים לב. אילו דוגמאות קיימות לטכניקות של שתילת מחשבות? אליעד נותן דוגמאות לשיטות פשוטות ונפוצות לשתילת מחשבות. למשל, שיטה אחת היא הקצנה של ... אם תדע לזהות את השינויים הקטנים והטריקים האלו בשפה או בטון, יהיה לך קל יותר להבין מתי מישהו מנסה לשתול בך מחשבה. מה לעשות בפועל כדי להימנע משתילת מחשבות? כדי להתגונן בפועל מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מציע ללמוד את כל הטכניקות השונות שקשורות לשתילת מחשבות. הוא ממליץ לחפש מידע על דרכי ... אותן בקלות רבה יותר כשהן מופנות אליך. לדוגמה, אם אתה לומד על טכניקת מניפולציה של יצירת לחץ או חוסר ביטחון, ברגע שמישהו ינסה לייצר אצלך לחץ כדי לשתול מחשבה, תוכל לעצור ולומר לעצמך: רגע, יש ... אותי ללחץ כדי שאאמין למחשבה הזאת. ברגע שאתה מודע לטריקים, המוח שלך אוטומטית מתגונן ומונע את השפעת המחשבה הזרה. מה החשיבות של מודעות לטכניקות שתילת המחשבות בחיי היום - יום? אליעד כהן ... המחשבה והדעה האישית שלך. לסיכום, אליעד כהן מציין שאם אתה רוצה להיות בטוח שאף אחד לא ישתול בך מחשבות, אתה חייב להכיר וללמוד לעומק את השיטות של שתילת מחשבות עצמן. ההבנה והמודעות הן הכלים החזקים ביותר נגד כל ניסיון להחדיר לך רעיונות שלא שלך. איך למנוע שתילת מחשבות? מה זה שתילת מחשבות? איך לזהות מניפולציה? איך ...
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? היכולת לשתול מחשבות ולשכנע אנשים היא מיומנות מתקדמת, מבוססת על הבנת תהליכי חשיבה והשפעה. היכולת הזו נחשבת למיומנות שיכולה להשפיע על אחרים, ולגרום להם לקבל החלטות או לבצע פעולות שכרגע לא חשבו עליהן. על פי אליעד כהן, ישנם שני היבטים עיקריים שצריך להבין כדי לרכוש מיומנות זו. מה צריך לעשות בפועל כדי לשתול מחשבה? - מדובר בכיצד יש לשוחח, מה לומר, באילו תזמונים להשתמש ואילו מילים ומסרים להשפיע עליהם. איך לומדים לשתול מחשבות? - הכוונה היא לא ללמוד טריקים או שיטות ישירות, אלא לחקור ולהבין את התהליכים המנטליים שמובילים לכך שנוכל לשלוט במחשבות של אחרים. מהם השלבים שצריך לעבור כדי ללמוד את זה? ... קטנות - למשל, למה בחרת בגלידה בטעם מסוים או למה בחרת חולצה מסוימת? מהו הקשר בין הבנת מחשבותיך לבין היכולת לשתול מחשבות? כאשר אדם מבין את המנגנונים שגורמים לו לחשוב את מה שהוא חושב, הוא יכול ליישם את ההבנה הזו על אחרים. זה מאפשר לו לדעת איך להנחות מחשבות ולהשפיע על אחרים בצורה חכמה ויעילה. ... את דפוסי החשיבה של אחרים ולהיות מסוגל להנחות את המחשבות האלה בצורה שתועיל לך. מהי הדרך היעילה ביותר ללמוד לשתול מחשבות? אליעד כהן מציע מספר צעדים על מנת להבין ולהשתלט על האומנות של שתילת מחשבות: שאל את עצמך כל הזמן למה עשיתי את זה? - תשאל את עצמך תמיד מה גרם לך לעשות משהו, אפילו פעולות יומיומיות פשוטות. בדוק כיצד גורמים חיצוניים משפיעים עליך - בחן את ההשפעה של ... ומדוע אתה עושה את הדברים, תוכל לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך הלמידה של שתילת מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך היא דורשת עבודה עצמית מתמדת והבנה מעמיקה של איך המחשבות נוצרות אצלך. החקירה העצמית היא הדרך הטובה ביותר, ואם תתחיל לשאול את עצמך את השאלות הנכונות, תוכל בסופו של דבר ללמוד לשתול מחשבות, לשכנע ולהשפיע על אחרים בצורה מכוונת ומודעת. איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? שתילת מחשבות ושכנוע אנשים הם יכולות מתוחכמות, המבוססות על הבנה עמוקה של תהליכי חשיבה והשפעה. קיימים שני היבטים חשובים שצריך להבין כדי לרכוש מיומנות זו: 1. מה בדיוק צריך לעשות כדי לשתול מחשבה? - כיצד לדבר, איך להציג רעיונות, באיזה הקשר להשתמש ואיך לגרום למחשבה להיראות טבעית. 2. איך ללמוד את זה? - הדרך שבה ניתן לרכוש את היכולת לשתול מחשבות באחרים. איך בפועל שותלים מחשבות? ישנן טכניקות רבות לשכנוע ולשתילת מחשבות , אותן ניתן למצוא באתר. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא להבין איך ללמוד את זה באמת, כך שהשימוש בטכניקות יהיה יעיל במצבים שונים. איך לומדים לשתול מחשבות? הדרך היעילה ביותר ללמוד כיצד לשתול מחשבות היא לחקור איך המחשבות שלך עצמך נשתלות בתודעתך. שתילת מחשבה משמעותה לגרום לאדם לחשוב שמשהו הוא רעיון שלו, למרות שהוא הושפע על ידי גורם חיצוני. הדרך להבין זאת היא על ידי מחקר עצמי מתמיד. איך לחקור את תהליך היווצרות המחשבות? כדי ... למה התחשק לך פתאום גלידה בטעם שוקולד? למה בחרת בחולצה הספציפית הזו? איך הבנת תהליך החשיבה שלך מובילה ליכולת לשתול מחשבות? כאשר אתה מבין מה משפיע עליך ומדוע אתה חושב כפי שאתה חושב, תוכל להשתמש באותם מנגנונים כדי לכוון את החשיבה של אנשים אחרים. מי שמבין את עצמו לעומק, יודע גם כיצד להשפיע על ... האדם שמולך ולבצע עליו את המניפולציות הנדרשות, בדיוק כפי שאתה עושה זאת על עצמך. מהי הדרך היעילה ביותר ללמוד שתילת מחשבות? - לשאול את עצמך כל הזמן למה עשיתי את זה? - לבדוק כיצד גורמים חיצוניים משפיעים על המחשבות שלך - לזהות תהליכי חשיבה נסתרים ולנתח את ההשפעות שלהם - להשליך את ההבנה שלך על אחרים ולבדוק איך ניתן לגרום להם לחשוב באופן רצוי מי שיקפיד על התהליך הזה ילמד לשתול מחשבות, לשכנע, להשפיע ולכוון אנשים לקבלת החלטות. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? ...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
... לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות איך לשתול מחשבות ולשכנע אנשים בצורה סמויה? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד ניתן לשתול מחשבות, לשנות מחשבות של אחרים, למחוק מחשבות ולהשפיע על אנשים באופן סמוי או גלוי. ההרצאה פותחת בשאלה פשוטה: איך ... מפחד, למרות שאין סיכון אמיתי. במקרה כזה, אי אפשר לשכנע את האדם ישירות, ויש צורך לפעול באופן עקיף, בשתילת מחשבות באופן מתוחכם. מהי הלוגיקה מאחורי שתילת מחשבות ושכנוע? אליעד מסביר כי המהות של שתילת מחשבות היא להבין את המנגנון והלוגיקה שמאחורי המחשבות והפעולות של האדם. לא מספיק לדעת מה לעשות בפועל, אלא חשוב ... או פעולה רצויה. אליעד משווה את זה לתרשים של בניין שבו יודעים לאן מוביל כל שביל וכל דלת. איך לבצע שתילת מחשבות או שכנוע עקיף? אליעד מסביר ששכנוע סמוי או עקיף הוא פעולה של שתילת רעיונות ומסרים בלי להגיד ישירות את ... התנגדויות באופן לא מודע, בלי שאותו אדם ירגיש שההתנגדות שלו נוטרלה. מה הקשר בין קריאת מחשבות לבין שתילת מחשבות? אליעד מסביר שקריאת מחשבות היא הצד השני של המטבע של שתילת מחשבות. כדי לדעת מה אדם חושב, עליך להבין מהם הרעיונות והסיבות העמוקות שמובילות אותו למחשבותיו ופעולותיו. כשאתה ... בצורה אסוציאטיבית לשיחה על שכר. איך תהליך השכנוע מתחיל בך ולא באחר? אליעד מדגיש שהתהליך של השכנוע ושתילת מחשבות מתחיל קודם כל בעצמך. כדי לשכנע אחרים ביעילות, עליך קודם כל להבין איך אתה עצמך משתכנע, למה אתה חושב מה ... את הסיבתיות של עצמך. הוא מציין שכל רעיון הוא ביטוי של אמונה או מחשבה עמוקה יותר, ולכן כשאתה רוצה לשתול מחשבה חדשה, עליך למצוא ולשתול רעיון יסודי ועמוק יותר שיצמיח את המחשבה הרצויה. לדוגמה, אם אתה רוצה שמישהו ילך ... וככל שתבין אותה טוב יותר, תוכל להשתמש בה כדי להשפיע, לשכנע, לשנות מחשבות או אפילו לקרוא אותן. איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך למחוק מחשבות? איך לגרום ...
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
... לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות מה אליעד כהן מלמד על שקרים ורמאות? הרצאה של אליעד כהן נוגעת בנושא השקר והרמאות, ובמהות הלימוד של הכלים השונים לשקר בצורה מקצועית. אליעד ... בלי להיתפס איך לנטרל חשש מפני רמאות כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של שתילת מחשבות האם ועד כמה שקר יכול לתרום להתפתחות אישית מדוע הבנת השקר מחזקת את החיבור לאמת למה אני מלמד אנשים לשקר ולרמות? במבט ראשון נדמה שיש כאן ... את המשחק, יכול לבחור האם להשתתף בו או לא. ההבנה הרחבה של מניפולציות, שתילת מחשבות, שכנוע ורמאות, מעניקה ידע רחב על התקשורת בין בני אדם ועל דרכי השפעה. לכן, הסיכום הוא שכל לימוד על שקר מחזק את הקשר עם האמת, כי אדם לומד ... בלי להיתפס איך לנטרל חשש מפני רמאות כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של שתילת מחשבות האם ועד כמה שקר יכול לתרום להתפתחות אישית מדוע הבנת השקר מחזקת את החיבור לאמת אליעד כהן נוכל, ביקורת על אליעד כהן, אינטרס של אליעד כהן, ...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
... למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת מהן טכניקות השכנוע המתקדמות של אליעד כהן? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בניתוח מעמיק של תהליכי שכנוע למתקדמים, תוך שימוש במשל ונמשל, סוגסטיה, ושתילת מחשבות באופן מתוחכם. אליעד משתמש בדוגמאות רבות כדי להדגים איך ניתן להשפיע על החשיבה של האדם שמולך מבלי שהוא יהיה מודע לכך ישירות. לאורך כל ... הוא יישאר. המהות כאן היא לגרום לעובד לחשוב בצורה מסוימת כדי שימשיך לעבוד טוב יותר. לכן, אליעד מציע לשתול מחשבות בצורה מתוחכמת ולא ישירה כדי שהעובד יחשוב שההחלטה באה מתוכו. איך לשתול מחשבות בצורה סמויה? אליעד מסביר טכניקה של שתילת מחשבות שבה הסיפור או המשל רחוקים מספיק מהנמשל, כדי שהאדם לא יבין מיד שהמסר מכוון אליו. הוא נותן דוגמה של סיפור על חייל דרוזי שהתנהג באומץ לב ... לו בחירה חופשית. אם המסר יהיה שקוף מדי, האדם ירגיש שמנסים להשפיע עליו, ויתנגד באופן טבעי. מתי משתמשים בשתילת מחשבות לעומת מתן בחירה? אליעד מסביר שלפעמים אתה לא רוצה לשתול מחשבה באופן חד - משמעי, אלא רק לכוון בעדינות, כדי שהאדם יוכל להרגיש שהגיע למסקנה בעצמו. הוא נותן דוגמה מזוגיות: אם אתה גורם לבן הזוג שלך לבצע ... סיפורים פשוטים כביכול יכולים להיות משמעותיים הרבה יותר מתיאוריות מורכבות של אנשים פחות עמוקים. איך לשתול מחשבות? שכנוע למתקדמים חשיבה מופשטת איך להשפיע על התת מודע? מה ההבדל בין משל לנמשל? פתרון בעיות בזמן אמת איך לפתח חשיבה מופשטת? ...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
... יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים כדי ליצור כימיה ואמון? הרבה פעמים אנשים רוצים לשכנע אחרים, בין אם זה כדי למכור רעיון, מוצר או ... עליה לפני כן באופן מודע. זהו מצב שבו מתאפשרת שתילת מחשבות, משום שאותו אדם יתייחס לדברים שלך כאילו הם הגיעו ממנו, ולכן סביר יותר שהוא יקבל אותם ויאמין בהם. אליעד מדגיש שכדי לייצר את האפקט הזה, עליך להתאים את עצמך לאדם השני, להקשיב ... איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? איך יוצרים כימיה בדייט? שיטות לשיפור תקשורת בין אישית עכשיו בנושא של שכנוע לפעמים רוצים לשכנע מישהו במשהו, עכשיו זה עובד ככה הרבה פעמים בן אדם ...
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
... נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP איך לנטרל התנגדויות מראש במשא ומתן? אליעד כהן ... מציג טכניקה מתוחכמת של שתילת מחשבות חיוביות מראש, כך שהאדם יבחר להציג את עצמו בדרך הרצויה לנו. למשל, אם אנו רוצים שהוא יודה שיש לו כסף, נוכל לשאול שאלות או להציג קביעות ... הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות כיצד לשתול מחשבות מראש? כיצד אפשר לחסום מראש את כל התירוצים ולהקשות על הצד השני להתנגד? כאן מופיעה שיטה מפורטת, שמסבירה כיצד אפשר לסגור מראש את כל הפינות ... הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות עכשיו כשמתווכחים עם מישהו לדוגמה כשמתווכחים איתו על משהו מסוים אז אחת השיטות לטפל בהתנגדות זה בעצם מראש לדעת מה הוא הולך לענות איזה ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
... משמעות סדר המילים במשפט משמעות של מילים ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע מסרים לתת מודע איך לשתול מחשבות סוגסטיה העברת מסרים שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט זהה. מה ...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
... השכנוע שתילת מחשבות - למה אתה לא מבין ש - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות? וכאן אנתח מקרה לדוגמה, של אדם שמנסה לשכנע אדם אחר בטענה כלשהי. ואחרי מספר ניסיונות שכנוע שלא הצליחו, אמר אותו האדם שרוצה ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות , זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין ... לטקסט, כי כל מילה עשויה לשדר מסר סמוי אחר. בעבודה עם טכניקות NLP, השימוש המדויק במילים מאפשר לנו להבין כיצד לשתול מחשבות בקרב הקוראים, מבלי שהם יהיו מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את החשיבות של בניית קשרים סמויים בין רעיונות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שתילת מחשבות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, שתילת מחשבות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מומחה בשיווק, פרסומות בתחום שתילת מחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 27_07_2025 השעה 03:38:52 - wesi28