אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שתילת מחשבות ✔איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp טכניקה, לשכנע מורה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע טוב, הרצאות nlp, ייעוץ אישי, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp ביטחון עצמי, מסר שיווקי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע גבר להיות איתך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP טיפול בחרדות, הכנה לראיון, nlp לאנשי מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP כלים, איך לכתוב טקסט, NLP ביקורת, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, nlp לימודי, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP טיפול, הכנה לראיון בטלוויזיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP סרטונים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:03איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק?

כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות עם התנגדות אינה תמיד מבוססת על מניעה מוחלטת של התנגדות. השיטה המוצגת מציעה שלב של "הכלה", שבו הכוונה היא להכיר ולהבין את ההתנגדות מבלי להילחם בה ולהפוך אותה לאויב. התנגדות לא בהכרח אומרת סוף הדרך, אלא אם תתנהל בצורה חכמה, תוכל להמשיך לעסקאות נוספות.

למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות?

העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח חיובי ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לקנות ממך גם לאחר שיתנגד למוצר הראשון. כלומר, התמודדות חכמה עם התנגדות יכולה להפוך את הסירוב להזדמנות למכירה חוזרת.

כיצד ניתן להימנע מהשפעת התנגדות על מכירות עתידיות?

נראה שאליעד כהן סבור שיש לבנות מראש את התשובות לשאלות הקשות או להנחות את הלקוח לחשוב על סיבה לגיטימית לסירוב שעדיין לא תסגור לו את הדלת לקניית מוצר אחר בהמשך. כהן מביא את הדוגמה של מוצר שמציעים ללקוח במחיר מסוים. אם הלקוח מצהיר שהוא לא יכול להרשות לעצמו את המחיר, כהן ממליץ לשתול מראש סיבה אחרת לסירוב, כמו "הצבע לא מתאים" או "אין על המוצר הנחות". כך, אם הלקוח יגיד "לא", הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, מה שמונע ממנו לחשוב שהוא לא יכול לקנות מוצרים אחרים במחיר דומה או גבוה יותר.

מה לעשות כשלא הצלחנו לשתול את סיבת ההתנגדות מראש?

אם לא הצלחנו להנחות את הלקוח על הסיבה המתאימה לסירוב, אליעד כהן מציין שעדיין אפשר לשתול סיבה כזו לאחר הסירוב. אולם, השיטה הזו עשויה להיות פחות אפקטיבית מאחר שהלקוח כבר הגיב, ולפעמים הסיבה שהלקוח נתן אינה בהכרח הסיבה האמיתית לסירובו. לכן, כדאי לתכנן מראש את ההתמודדות עם התנגדויות ולשאול את עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש.

האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו שהלקוח מציין?

כהן מציין כי לעיתים הלקוח חושב שהוא מתנגד מסיבה מסוימת, אך בפועל הסיבה האמיתית שונה לגמרי. לדוגמה, אם לקוח מציין שהמוצר יקר לו, ייתכן שהסיבה האמיתית היא שהמוצר פשוט לא עונה על הצרכים שלו. המטרה, לכן, היא לשתול את הסיבה הרצויה מראש או לאחר ההתנגדות, כך שהלקוח יחשוב על התנגדותו בצורה שתשאיר פתח למכירה עתידית.

מה קורה אם הלקוח מתנגד לשירות או למוצר בגלל סיבה לא נכונה?

העיקרון הוא שהלקוח יכול לא לרצות מוצר או שירות לא מסיבה אמיתית אלא מסיבה שהוא לא מודע לה. לכן, אם נבין את ההסבר מאחורי התנגדויות אלו, נוכל להשתמש בטכניקות שנועדו לשנות את תפיסתו ולהנחות אותו לחשוב על סיבות אחרות שמקלות עליו לקבל את המוצר או השירות.

סיכום חשוב מהשיטה

העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר אנו פוגשים התנגדות, כדאי להבין שהיא לא בהכרח סוף הדרך, אלא חלק מהתהליך. גישה חכמה היא למנוע שהתנגדות תסגור את הדלת למכירה עתידית על ידי הצעת סיבות חלופיות שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן.
איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן?

הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון "שחור או לבן" שבו יש רק הצלחה או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות.

מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה?

כאשר לקוח אומר "לא" בצורה חד משמעית, רבים מניחים שמדובר בסוף הדרך. אולם לפעמים משמעות "טיפול בהתנגדות" היא דווקא לקבל את ההתנגדות, אבל לדאוג שהיא תהיה פחות חזקה ופחות פוגעת. במצב כזה, אפשר לשמור על אווירה טובה ולהגדיל את הסיכוי שהלקוח יסכים בהמשך למוצרים אחרים או למכירה חוזרת.

אם לקוח שרוי ב"מצב רוח" של הסכמה, יש יותר סיכוי למכור לו בהמשך הצעות נוספות. לעומת זאת, אם הלקוח נמצא בתחושת התנגדות וסירוב, גדל הסיכוי שלא יסכים גם להצעות שכן מתאימות לו. לכן, גם כשאין דרך לנטרל התנגדות לגמרי, כדאי להפחית את עוצמתה ולוודא שהיא לא תפגע בשיחות המכירה הבאות.

כיצד מנטרלים התנגדות על ידי הסטת תשומת הלב לסיבה אחרת?

העיקרון המרכזי הוא לשתול אצל הלקוח מראש סיבה "נוחה" לסירוב, שתשאיר פתח למכור לו בהמשך. במקום לאפשר ללקוח לסרב בגלל סיבה שעלולה לפגוע בעוד הצעות (למשל "אין לי מספיק כסף" או "זה יקר לי"), ניתן להציע לו סיבה אחרת, פשוטה יותר ונוחה יותר להתמודדות.

לדוגמה, אם אנו מציעים מוצר ב - 1000 שקל, וחוששים שהלקוח יחשוב שזה יקר, עדיף לנו לכוון אותו לחשוב שהבעיה היא "הצבע לא מתאים" או "אין על זה מבצע". כך, כשהוא מסרב, הוא מייחס את הסירוב שלו לסיבה שלא תחסום אותו מלקנות מוצר אחר באותו מחיר או אפילו במחיר גבוה יותר.

במקרה של ילד שמסרב להכין שיעורי בית, יש הבדל בין "אני שונא שיעורים" (סיבה כללית וחזקה) לבין "אני עייף עכשיו" או "אני חולה". אם הילד יקבע בראשו ששיעורים הם מיותרים או טיפשיים, יהיה קשה יותר לשכנע אותו בעתיד לשבת להכין אותם. לעומת זאת, אם הוא מייחס את הסירוב למצב זמני כמו עייפות או חוסר זמן, בפעם הבאה אפשר לטעון שכרגע הוא כבר לא עייף או לא ממהר, ולכן שווה לנסות.

איך להפוך סירוב אחד להזדמנות מכירה עבור מוצר אחר?

הטקסט מדגיש שכדי להתמודד נכון עם התנגדויות, כדאי לחשוב מראש: מהן כל הסיבות האפשריות שהלקוח עשוי לתת לסירוב? לאחר שמזהים אילו סיבות מסוכנות לעסקה העתידית (למשל, תחושת יוקר כללית) ואילו סיבות דווקא עשויות להועיל לשיחות עתידיות (למשל, צבע המוצר או חוסר במבצע), אפשר לשלב מראש בדברינו אפשרות לסירוב נוחה.

למשל, אפשר לומר: "זה המוצר שלנו, הוא עולה 1000 שקלים. תבדוק אם הצבע מתאים לך. אם הוא לא מתאים, יש לי אפשרות להראות לך מוצר אחר." באופן זה, אם הלקוח אכן יגיד "לא", יתכן שהוא יאמץ את הסיבה שהצענו (בעיה בצבע), במקום להגיע באופן עצמאי למסקנה שאין לו כסף, מה שהיה משבש גם את המכירה הבאה.

מה עושים אם לא הספקנו לשתול מראש את סיבת ההתנגדות הרצויה?

אם לא העלינו מראש סיבה נוחה להתנגדות, לפעמים אפשר לנסות לשתול אותה בדיעבד, מיד כשהלקוח אומר "לא". אך יש בכך חיסרון: הלקוח כבר הספיק לגבש לעצמו סיבה אחרת (ולעיתים מזיקה יותר) לסירוב. לכן, אם יש סבירות גבוהה להתנגדות, מומלץ להעלות אותה מראש, גם במחיר של "ליידע" את הלקוח באפשרות הסירוב. בצורה כזו, הוא בוחר כבר מעכשיו את הסיבה שרצויה לנו.

יחד עם זאת, אם אין צפי חזק להתנגדות, אפשר להמתין לרגע הסירוב ולנסות במהירות לשתול סיבה קלה יותר.

האם תמיד הסיבה שבנאדם חושב שהוא מתנגד היא הסיבה האמתית?

בסיום, הטקסט מזכיר שבני אדם נוטים לחשוב שסירובם או חוסר הרצון שלהם מבוסס על סיבה מסוימת, אבל בפועל, פעמים רבות יש סיבות פנימיות עמוקות יותר שממשיכות לחסום גם כשהסיבה הגלויה לכאורה כבר לא קיימת.

לכן, כשאדם מתייחס לסירוב כאל דבר סופי ("זה לא מתאים לי"), יתכן שזהו בכלל תירוץ חיצוני. במצבים כאלה, אפשר להשתמש בטריק של שתילת סיבה "משתנה" לסירוב, כדי שלא לעורר התנגדות קבועה שעלולה להשפיע לרעה על הצעות עתידיות.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה?

אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את הרעיון של איך למנוע את ההתנגדות אבל יש מצבים שבהם לא מדובר בשחור ולבן, זאת אומרת זה לא שאם הבנאדם יתנגד הלכה העסקה ואז אנחנו חייבים בכל הכוח לגרום לו לא להתנגד. יש מצבים שבהם טיפול בהתנגדויות פירושו הכלת ההתנגדות. להכיל, לקבל את ההתנגדות ולהמשיך משא ומתן בניסיון נוסף למכור מוצר נוסף או משהו נוסף.

זאת אומרת, לפעמים הלקוח אומר לא ולא תמיד טיפול בהתנגדות זה איך לגרום לו להגיד כן. לפעמים טיפול בהתנגדות זה בעצם איך לגרום לזה שכשהוא אומר לנו לא זה לא ידפוק את זה שאנחנו תיכף רוצים למכור לו משהו אחר או מנסים למכור לו משהו אחר. כי כפי שכבר הסברתי, בנאדם שהוא נמצא בתחושה ב"אנרגיה", תחושה שהוא אומר כן, תחושה של הסכמה. יש סיכוי שאני אמכור לו דברים שהוא יסכים אתנו בהמשך על דברים אחרים. לעומת זאת אם הוא נמצא בתחושה של התנגדות, של סירוב, יש סיכוי שגם אח"כ, גם אם יש משהו שכן מתאים, שהוא יגיד לנו לא. למה? כי הוא בתחושה של סירוב. ולכן השאלה היא: ברגע שיש התנגדות ואין דרך לנטרל את ההתנגדות לגמרי. עדיין איך אפשר לגרום להתנגדות להיות פחות קשה.

אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ורוצים להכיל אותה. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה, לצורך העניין, נגיד לקוח, מציעים לו איזה מוצר. אנחנו נגיד שצריך להציע לו כמה מוצרים, כמה אפשרויות, והצענו לו איזה מוצר ויכול להיות שהוא לא רוצה את המוצר הזה בגלל שהמוצר הזה לדוגמה יקר לו. נגיד בגלל שהוא צריך את הכסף לדברים אחרים. עכשיו, אנחנו מראש יודעים שהוא בראש שלו לדוגמה, לא יקנה את המוצר כי הוא צריך את הכסף לדברים אחרים. אבל לנו זה לא טוב שהוא יחשוב שכשהוא יגיד לנו לא. עכשיו בא נניח שאנחנו יודעים מראש שהלקוח, סיכוי סביר שהוא הולך להגיד לנו לא ואנחנו צריכים להיערך לאופציה שהוא יגיד לנו לא. עכשיו, בהנחה שהלקוח יגיד לנו לא, אז, אנחנו פה בבעיה. למה? כי בעצם כשהלקוח אמר לא, הוא בעצם חשב על זה שאין לו מספיק כסף לצורך העניין ואז ממילא זה מפריע לנו למכור לו גם את שאר המוצרים. מה זאת אומרת? אתן דוגמה: נגיד באים למכור לו מוצר שעולה 1000 שקל. והוא אומר "המוצר הזה יקר לי" נגיד ואנחנו יודעים מראש שהוא מתנגד ויכול להיות שהוא יתנגד בגלל שיקול כספי. אז יכול להיות שהמוצר הבא שאנחנו נציע לו ב1000 שקל הוא גם יגיד, הוא כאילו כבר זוכר מהפעם הקודמת שהוא אמר ש1000 שקל זה יקר לו, אז לא נוכל להציע לו עוד פעם מוצר ב1000 שקל, כל שכן שלא נוכל להציע לו מוצר ב2000 שקל, כי הוא אמר שה1000 שקל יקר לו, כל שכן 2000. ואפילו מוצר ב800 שקל, גם יהיה קשה להציע לו כי בעצם, התעוררה אצלו התחושה שהמוצר יקר לו.

עכשיו, מה בעצם צריך לעשות? מה הרעיון? הרעיון אומר כזה דבר, ברגע שאנחנו רואים שמישהו הולך להתנגד לנו, אנחנו אומרים לו: "בא תקנה את המוצר", או בא תעשה איזה פעולה לצורך העניין, בא לטייל, לך תעשה שיעורים, כל דבר ואנחנו יודעים שיש סיכוי שהוא יתנגד לנו, ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו מראש, המוכר צריך לשאול את עצמו מראש, איזה אפשרויות, איזה סיבות יכולות להיות שיגרמו לאותו אדם שמתנגד לנו, להתנגד לנו. לדוגמה: נגיד אותו לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי זה יקר לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא בטוח שזה מתאים לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי המוצר לא נח לו, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא לא אוהב את הצבע, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי הוא רוצה מוצר שיש עליו מבצע, יכולות להיות הרבה סיבות.

אנחנו צריכים לבחור, איזה אפשרויות עדיף לנו שהלקוח יחשוב שהוא לא רצה לקנות את המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר. לדוגמה: נגיד מוצר שעולה 1000 שקל והוא הולך להגיד ואנחנו חוששים שהוא היה הולך להגיד לנו לא, עדיף לנו שהלקוח יגיד לנו לא, שהוא יחשוב לדוגמה סתם אני ממציא, יעדיף לנו שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הוא לא אוהב את הצבע שלו. למה? יכול להיות שהסיבה האמתית שהוא לא רוצה לקנות את המוצר זה כי זה יקר לו, אבל עדיף לנו שיחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, לא בגלל שזה יקר לו, בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, למה? כי אז זה מאפשר לנו להציע לו מוצר אחר. אולי במוצר השני הוא ישכח את זה שזה יקר לו והוא כן יקנה. או לדוגמה נגיד, אפשר להציע, נגיד עדיף לנו לדוגמה שהוא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי אין על זה מבצע, אבל יש מוצר אחר במבצע, הוא גם עולה 1000 שקל, אבל זה מבצע 1000 שקל, אז הוא יגיד "אה כן אני קונה" ולמה? בגלל שהוא שכח או לא שם לב שהוא לא רוצה את זה בגלל הכסף, הוא חשב שהוא לא רוצה את זה בגלל סיבה אחרת.

או לדוגמה נגיד ילד, נגיד שלא עושה שיעורים. יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא עייף, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא שונא את הבית ספר, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי לא בא לו לעשות שיעורים, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא חושב שזה מיותר.

מה עדיף לנו? שכשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, מה עדיף לנו שמה הוא יחשוב, שלמה הוא לא רוצה לעשות שיעורים? אם לדוגמה נגיד, כשאנחנו אומרים לילד: "לך, תעשה שיעורים", הוא אומר: "לא בא לי לעשות שיעורים, לא רוצה לעשות שיעורים" ואז בראש שלו קופץ לו "אני לא רוצה לעשות שיעורים כי לעשות שיעורים זה מפגר", אוקי? "מטומטם, מטופש", מה בעצם עשינו? גרמנו לילד לחשוב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, פעם הבאה שאני אגיד לו בא תעשה שיעורים, הוא כבר חושב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, בקיצור, אנחנו בבעיה. עדיף לנו לגרום לילד לחשוב שזה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל שהוא עייף נגיד. למה? כי מחר כשנגיד לו תעשה שיעורים הוא יכול להגיד רגע, אני אבל לא עייף, כאילו, אני זוכר שלא רציתי לעשות שיעורים, אבל לא רציתי לעשות שיעורים כי הייתי עייף, היום אני לא עייף, זאת אומרת שכשבפעם הבאה שאני אשאל אותו, אתה רוצה לעשות שיעורים? אוטומטית המח שלו, של הילד ישאל את עצמו, רגע, מה התשובה שלי לשאלה הזאת שאני רוצה לעשות שיעורים? כן או לא, ואז אוטומטית יקפוץ לו בתת מודע המחשבה שאומרת רגע, אבל אני זוכרת שאמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים, אז אולי גם היום אני אגיד שאני לא רוצה לעשות שיעורים, ואז הוא ישאל את עצמו, רגע, למה אמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים? ואז התשובה תהיה כי זה מטופש, רגע, גם היום זה מטופש, אבל אם לעומת זאת הוא יגיד נגיד, לא רציתי לעשות שיעורים כי לא היה לי זמן, אהה וואלה, היום יש לי זמן, כי הייתי עייף, היום אני לא עייף, כי הייתי חולה, היום אני לא חולה. אותו דבר לגבי כל נושא אחר.

בקיצור: אנחנו רוצים לשתול בראש של הבנאדם, הוא הולך להתנגד, אנחנו חושבים שהוא הולך להתנגד, אולי הוא הולך להתנגד, אולי הוא לא הולך להתנגד, אנחנו לא יודעים ואנחנו אבל רוצים לוודא שאם וכאשר הוא יתנגד, שהוא יתנגד ושהוא יחשוב שהוא התנגד מהסיבה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שהוא התנגד ולא מסיבה שאנחנו לא רוצים שהוא ידע שבגלל זה הוא התנגד.

אז מה בעצם עושים? בעצם אפשר לשתול לו את המחשבה הזאת מראש כאשר אומרים לו מה אנחנו רוצים, לדוגמה, נגיד ללקוח, אנחנו אומרים לו "יש פה את המוצר הזה, זה עולה לך 1000 שקלים, תגיד לי אם זה מתאים לך, אה אם אתה נגיד לדוגמה, הצבע לא מסתדר לך אז תגיד לי, בא אני אראה לך משהו אחר" מה בעצם אמר לו? בעצם, לקחנו את האפשרות, אמר לו "בא תקנה את זה" ואמרנו לו מראש, "אתה יודע אם תראה שזה לא מתאים לך כי הצבע נגיד לא נראה לך", סתם המצאתי צבע, כמובן שצריך להמציא משהו שהוא לפי ההקשר שזה גם יראה ללקוח הגיוני. כי, לא נמציא לו אם אתה לא רוצה לקנות את הלקוח כי סבתא שלך התגלתה אליך ואמרה לך לא לקנות את המוצר הזה, זה כאילו סיבה מאוד טובה, כאילו גם אם עדיף שהוא יחשוב שזאת הסיבה, כי בפעם הבאה, הוא לא יכול להגיד למוצר, שסבתא שלי התגלתה אלי כי היא לא באמת התגלתה אליו אבל מצד שני גם על המוצר הזה הוא יחשוב שסבתא שלו לא התגלתה אליו ואז בעצם הוא יצליח למצוא את הסיבה האמתית שבגללה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ואז ממילא זה יהיה נכון גם למוצר הבא. ולכן, בעצם, אז אומרים לו, צריך למצוא איזה סיבה שכן תשמע לו הגיונית. לדוגמה אם אנחנו נגיד יודעים שהמוצר לא כל כך נראה לו בצבע אז אנחנו נגיד לו, ואנחנו יודעים, אבל יכול להיות שהוא לא יקנה את המוצר לא בגלל שזה לא נראה לו הצבע, יכול להיות שהוא לא יקנה את המוצר בגלל המחיר. אנחנו נגיד לו אבל תראה, אם הצבע מאוד חשוב לך אז אני יכול להראות לך מוצר אחר או משהו אחר. ואז, מה קורה? הלקוח יכול להגיד לנו "לא, זה לא מתאים לי המוצר הזה, תראה לי מוצר אחר" אבל בראש שלו, שתלנו מחשבה שהסיבה שהוא לא רצה את המוצר זה לא בגלל שהוא, יקר לו, זה בגלל שהוא לא אוהב את הצבע, ואז ממילא אפשר להראות לו מוצר אחר.

אותו דבר, מבקשים מבנאדם בקשה, אומרים לו: אתה יכול לעשות ככה וככה? עכשיו בא נגיד שהבנאדם לא רוצה לעשות ככה וככה כי הוא שונא אותנו. עכשיו, אבל אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שהוא שונא אותנו כי אז לא נוכל לבקש ממנו את הבקשה הבאה. אז מה עושים? "שלום, אתה יכול לעשות ככה וככה? תראה, אם קשה לך, אם לא מסתדר לך כרגע אז זה גם בסדר, ואז בעצם שתלנו לו בראש מחשבה שאם הוא לא רוצה, זה לא בגלל שהוא שונא אותנו, זה בגלל שזה לא מסתדר לו כרגע, זה בגלל שהוא, משהו אחר ואז ממילא אפשר לבקש ממנו את הבקשה הבאה.

בקיצור, אנחנו מראש שותלים לבנאדם מחשבה שאומרת לו: גם אם לא תסכים אתנו אנחנו רוצים שתחשוב שאתה לא מסכים אתנו מסיבה מסוימת. עכשיו, בהנחה שלא עשינו את זה מראש, מה החיסרון בלעשות את זה מראש? אנחנו בעצם מראש כבר דוחפים לו לראש מחשבה: אולי כדאי לך לא להסכים אתנו, אנחנו בעצם מעלים את ההתנגדות ואפילו נימוק של ההתנגדות עוד לפני שהוא התנגד, יש בזה חיסרון, מה החיסרון? שבעצם אנחנו "מעודדים אותו" להתנגד. מצד שני, מה היתרון, שאם אנחנו נעלה את זה אחרי, כי לכאורה יש עוד אלטרנטיבה: בא נגיד לו מה אנחנו רוצים ואם הוא יגיד לנו לא, נגיד שהלקוח יגיד: "לא לא, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה", אז אנחנו נמציא סיבה, אז נגיד לו: "טוב תראה, אם אתה לא רוצה לקנות את המוצר הזה כי הצבע לא מתאים לך אז, בא נראה לך מוצר אחר" מה הבעיה בלהעלות את הסיבה, מה הבעיה בווריאציה הזאת? שבינתיים הוא כבר חשב על הסיבה האמתית שבגללה הוא התנגד למה שביקשנו ואנחנו לא רוצים את זה, אנחנו רוצים לראות שאיך שהוא יחשוב על זה שהוא מתנגד שכבר אוטומטית כבר תהיה שמה סיבה למה הוא מתנגד, סיבה שתהיה נוחה לנו שהוא יחשוב אותה.

ולכן בעצם צריך לשים לב לפי ההקשר, אם אנחנו חושבים שאין הרבה סיבות שהוא יתנגד, אז אנחנו לא מראש צריכים להעלות, לא מראש צריכים לטפל במה יקרה אם הוא יתנגד, אז אנחנו רוצים שהוא יחשוב שהוא מתנגד מסיבה כזאת או אחרת בא נגיד לו את זה מראש, לא, לא צריך להעלות מראש את ההתנגדות. אפשר להעלות את הסיבה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שבגללה הוא התנגד למה שביקשנו אחרי שהוא מתנגד. שזה בעצם אומר שאפשר מראש כשאומרים למישהו משהו, להגיד לו, כי אם הוא יגיד לי לא, מה אני מעדיף שהוא יחשוב שבגלל זה הוא אמר לי לא ואז מראש כבר להלביש לו את זה אח"כ. אבל, בהנחה שיש סיכוי סביר שהוא הולך להתנגד, אז מראש כבר עדיף להגיד, לתת לו את הפרצה שדרכה הוא יכול להתנגד למה שביקשנו, אבל הוא מתנגד למה שביקשנו והוא חושב שזה מסיבה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב שמהסיבה הזאת הוא מתנגד למה שביקשנו. וזה לא אומר שבגלל זה הוא יתנגד, שבגלל זה באמת הוא יתנגד כי יכול להיות שהוא יתנגד מסיבה אחרת.

בקיצור, אתם מהצד של הלקוחות עכשיו, הרבה פעמים בנאדם חושב שהוא לא רוצה משהו מסיבה מסוימת ואז מה שזה גורם לו, שהוא יכול פתאום לרצות את אותו דבר נגיד כי הסיבה הזאת נעלמה, אבל זה שבנאדם חושב שהוא לא רוצה משהו מסיבה מסוימת, זה לא אומר שזאת הסיבה האמתית שבגללה הוא לא רוצה את הדבר. יכול להיות שהוא לא רוצה את הדבר בכלל מסיבה אחרת שהיא נכונה גם לגבי הדבר הבא. אני אתן דוגמה קלאסית בנושא של רצון.

הרבה פעמים בנאדם, מביאים לו משהו והוא לא רוצה את זה והוא בטוח שהוא לא רוצה את זה בגלל סיבה כלשהי, ואז מה שקורה שהוא הולך אחרי דבר אחר, כי הוא חושב, אה דבר אחר יעשה לי טוב, אבל מה אותו בנאדם לא מבין? שיכול להיות שהסיבה שהדבר הזה לא עשה אותו מאושר, זה לא בגלל שיש בעיה בדבר הזה, בגלל הצורה שלו, בגלל הזווית שלו, יכול להיות שהדבר הזה לא עשה אותך מאושר כי באופן עקרוני אתה כבנאדם אתה טיפוס שקשה לעשות אותו מאושר, או בלתי אפשרי לעשות אותו מאושר. עכשיו, אם בנאדם היה מבין את זה אז הוא היה מתייחס אחרת לדוגמה לשאר ההצעות שמציעים לו, איך להיות מאושר. ואם הוא לא מבין את זה, הוא פשוט הולך וממלא את הרצון בצורה אחרת בטח ובטח כשמישהו אומר לכם: אתם לא רוצים משהו בגלל ככה וככה, אז גם אם אתם לא רוצים את המשהו הזה, זה עדיין לא אומר שזה בגלל ככה וככה, אז שלא יעבדו עליכם!
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע איך להגן על עצמך מפני שתילת מחשבות? כדי להתגונן מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מסביר קודם כל את משמעות המושג שתילת מחשבות. לדבריו, שתילת מחשבות מתרחשת כאשר אדם אחר גורם לך לחשוב מחשבה מסוימת, להרגיש רגש מסוים או לרצות משהו שאיננו מגיע ממך, אלא ... הם שלך, בעוד שבפועל הם לא. מדוע חשוב להבין את טכניקות שתילת המחשבות? אליעד כהן טוען שהדרך היחידה למנוע שתילת מחשבות במוח שלך היא להבין איך התהליך עובד. הוא משווה זאת לדוגמה של מופע קסמים. נניח שאתה מגיע למופע קסמים ... תוכל לזהות את הטריק ולהבין מה באמת מתרחש שם מאחורי הקלעים. באופן דומה, ככל שאתה מבין טוב יותר איך שתילת מחשבות עובדת, כך יהיה קשה יותר לאנשים לשתול בך מחשבות מבלי שתשים לב. אילו דוגמאות קיימות לטכניקות של שתילת מחשבות? אליעד נותן דוגמאות לשיטות פשוטות ונפוצות לשתילת מחשבות. למשל, שיטה אחת היא הקצנה של דברים, כלומר, לקחת רעיון מסוים ולהפוך אותו ליותר מוגזם, ובכך לשכנע אותך להאמין ... בשפה או בטון, יהיה לך קל יותר להבין מתי מישהו מנסה לשתול בך מחשבה. מה לעשות בפועל כדי להימנע משתילת מחשבות? כדי להתגונן בפועל מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מציע ללמוד את כל הטכניקות השונות שקשורות לשתילת מחשבות. הוא ממליץ לחפש מידע על דרכי שכנוע, טכניקות של מניפולציות פסיכולוגיות, ואפילו כיצד לשקר ולרמות אנשים. ככל שתכיר טוב ... שאם אתה רוצה להיות בטוח שאף אחד לא ישתול בך מחשבות, אתה חייב להכיר וללמוד לעומק את השיטות של שתילת מחשבות עצמן. ההבנה והמודעות הן הכלים החזקים ביותר נגד כל ניסיון להחדיר לך רעיונות שלא שלך. איך למנוע שתילת מחשבות? מה זה שתילת מחשבות? איך לזהות מניפולציה? איך להימנע משכנוע סמוי? איך מתגוננים ממחשבות של אחרים? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך?
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע ... מהי הדרך היעילה ביותר ללמוד לשתול מחשבות? אליעד כהן מציע מספר צעדים על מנת להבין ולהשתלט על האומנות של שתילת מחשבות: שאל את עצמך כל הזמן למה עשיתי את זה? - תשאל את עצמך תמיד מה גרם לך לעשות משהו, ... ומדוע אתה עושה את הדברים, תוכל לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך הלמידה של שתילת מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך היא דורשת עבודה עצמית מתמדת והבנה מעמיקה של איך ... לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? שתילת מחשבות ושכנוע אנשים הם יכולות מתוחכמות, המבוססות על הבנה עמוקה של תהליכי חשיבה והשפעה. קיימים שני היבטים חשובים שצריך להבין ... זה? - הדרך שבה ניתן לרכוש את היכולת לשתול מחשבות באחרים. איך בפועל שותלים מחשבות? ישנן טכניקות רבות לשכנוע ולשתילת מחשבות, אותן ניתן למצוא באתר. עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא להבין איך ללמוד את זה באמת, כך שהשימוש בטכניקות ... האדם שמולך ולבצע עליו את המניפולציות הנדרשות, בדיוק כפי שאתה עושה זאת על עצמך. מהי הדרך היעילה ביותר ללמוד שתילת מחשבות? - לשאול את עצמך כל הזמן למה עשיתי את זה? - לבדוק כיצד גורמים חיצוניים משפיעים על המחשבות שלך ...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות איך לשתול מחשבות ולשכנע אנשים ... אדם מפחד, למרות שאין סיכון אמיתי. במקרה כזה, אי אפשר לשכנע את האדם ישירות, ויש צורך לפעול באופן עקיף, בשתילת מחשבות באופן מתוחכם. מהי הלוגיקה מאחורי שתילת מחשבות ושכנוע? אליעד מסביר כי המהות של שתילת מחשבות היא להבין את המנגנון והלוגיקה שמאחורי המחשבות והפעולות של האדם. לא מספיק לדעת מה לעשות בפועל, אלא חשוב להבין ... פעולה רצויה. אליעד משווה את זה לתרשים של בניין שבו יודעים לאן מוביל כל שביל וכל דלת. איך לבצע שתילת מחשבות או שכנוע עקיף? אליעד מסביר ששכנוע סמוי או עקיף הוא פעולה של שתילת רעיונות ומסרים בלי להגיד ישירות את ... גם להסיר התנגדויות באופן לא מודע, בלי שאותו אדם ירגיש שההתנגדות שלו נוטרלה. מה הקשר בין קריאת מחשבות לבין שתילת מחשבות? אליעד מסביר שקריאת מחשבות היא הצד השני של המטבע של שתילת מחשבות. כדי לדעת מה אדם חושב, עליך להבין מהם הרעיונות והסיבות העמוקות שמובילות אותו למחשבותיו ופעולותיו. כשאתה מבין את המבנה ... שיכולים להוביל בצורה אסוציאטיבית לשיחה על שכר. איך תהליך השכנוע מתחיל בך ולא באחר? אליעד מדגיש שהתהליך של השכנוע ושתילת מחשבות מתחיל קודם כל בעצמך. כדי לשכנע אחרים ביעילות, עליך קודם כל להבין איך אתה עצמך משתכנע, למה אתה חושב ...
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
לשלוט לאנשים במוח, שקרים של אליעד כהן, לשתול מחשבות, האם אליעד כהן שקרן? למה אליעד כהן מלמד לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות
... לשקר? ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד איך לשקר לאנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, ללמוד לעשות מניפולציות, ללמוד לשכנע אנשים, שתילת מחשבות מה אליעד כהן מלמד על שקרים ורמאות? הרצאה של אליעד כהן נוגעת בנושא השקר והרמאות, ובמהות הלימוד של הכלים ... חשוב להתפתחות האישית ולפיתוח השכל. איך משקרים בלי להיתפס איך לנטרל חשש מפני רמאות כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של שתילת מחשבות האם ועד כמה שקר יכול לתרום להתפתחות אישית מדוע הבנת השקר מחזקת את החיבור לאמת למה אני מלמד אנשים ... לא להיות מרומה. מי שמבין היטב את המשחק, יכול לבחור האם להשתתף בו או לא. ההבנה הרחבה של מניפולציות, שתילת מחשבות, שכנוע ורמאות, מעניקה ידע רחב על התקשורת בין בני אדם ועל דרכי השפעה. לכן, הסיכום הוא שכל לימוד על ... ומתי להשתמש בשקר או באמת. איך משקרים בלי להיתפס איך לנטרל חשש מפני רמאות כיצד פועל המנגנון הפסיכולוגי של שתילת מחשבות האם ועד כמה שקר יכול לתרום להתפתחות אישית מדוע הבנת השקר מחזקת את החיבור לאמת אליעד כהן נוכל, ביקורת ...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת מהן טכניקות השכנוע המתקדמות של אליעד כהן? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בניתוח מעמיק של תהליכי שכנוע למתקדמים, תוך שימוש במשל ונמשל, סוגסטיה, ושתילת מחשבות באופן מתוחכם. אליעד משתמש בדוגמאות רבות כדי להדגים איך ניתן להשפיע על החשיבה של האדם שמולך מבלי שהוא יהיה ... בצורה מתוחכמת ולא ישירה כדי שהעובד יחשוב שההחלטה באה מתוכו. איך לשתול מחשבות בצורה סמויה? אליעד מסביר טכניקה של שתילת מחשבות שבה הסיפור או המשל רחוקים מספיק מהנמשל, כדי שהאדם לא יבין מיד שהמסר מכוון אליו. הוא נותן דוגמה של ... שיש לו בחירה חופשית. אם המסר יהיה שקוף מדי, האדם ירגיש שמנסים להשפיע עליו, ויתנגד באופן טבעי. מתי משתמשים בשתילת מחשבות לעומת מתן בחירה? אליעד מסביר שלפעמים אתה לא רוצה לשתול מחשבה באופן חד - משמעי, אלא רק לכוון בעדינות, ...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים כדי ליצור כימיה ואמון? הרבה פעמים אנשים ... להאמין שזוהי באמת המחשבה שלו, אפילו אם הוא לא חשב עליה לפני כן באופן מודע. זהו מצב שבו מתאפשרת שתילת מחשבות, משום שאותו אדם יתייחס לדברים שלך כאילו הם הגיעו ממנו, ולכן סביר יותר שהוא יקבל אותם ויאמין בהם. אליעד ... אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? איך יוצרים כימיה בדייט? שיטות לשיפור תקשורת בין אישית עכשיו בנושא של שכנוע לפעמים ...
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP איך לנטרל התנגדויות מראש במשא ... כנגדו, הוא יבחר בפרשנות הפחות מחייבת עבורו. איך אפשר לשתול מראש מחשבות שינטרלו התנגדויות? אליעד מציג טכניקה מתוחכמת של שתילת מחשבות חיוביות מראש, כך שהאדם יבחר להציג את עצמו בדרך הרצויה לנו. למשל, אם אנו רוצים שהוא יודה שיש לו ... לא ניתן להתנגד בצורה אפקטיבית. התמודדות עם התנגדויות במכירות אסטרטגיות שכנוע והשפעה טכניקות חקירה והובלת שיחה הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות כיצד לשתול מחשבות מראש? כיצד אפשר לחסום מראש את כל התירוצים ולהקשות על הצד השני להתנגד? כאן מופיעה שיטה ... או לספק מידע שיפעל לרעתנו. התמודדות עם התנגדויות במכירות אסטרטגיות שכנוע והשפעה טכניקות חקירה והובלת שיחה הצבת שאלות מקדימות ושתילת מחשבות עכשיו כשמתווכחים עם מישהו לדוגמה כשמתווכחים איתו על משהו מסוים אז אחת השיטות לטפל בהתנגדות זה בעצם מראש לדעת ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
... משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט ...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - למה אתה לא מבין ש - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שתילת מחשבות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שתילת מחשבות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כתיבה שיווקית לשכנע את הלקוח לרכוש לקוח מבקש הנחה הלקוח כאיש מכירות ליצור אמון עם האקס לא רוצה עוד לקוחות לשכנע מישהו לענות מה הוא התת מודע? לפגוש לקוח לגרום למישהו להאמין ברעיון טעויות של איש מכירות יעדי מכירות מלחיצים איך לגרום למישהו להקשיב? איך לרכוש את אמון הלקוח? אדם שמנסה לשכנע לשכנע אקס לחזור אליך לשכנע מישהו במשהו לשכנע פקיד לדבר עם לקוח איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? להסביר מוצר יקר איך לגרום למישהו לרצות לעבוד? תזמון של שכנוע איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? לזהות מניפולציות האם תמיד צריך לעשות שיווק? אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן מוצרים יקרים לשכנע לקוח עצוב לרמות לקוח איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? לשכנע מוכר לתת לך הנחה לדבר עם הלקוח בשפה שלו למכור מוצר עם חסרונות לשכנע מישהו לספר בקשה בצורה משכנעת לקוח אקראי לגרום לקונה למכור את עצמו לגרום ללקוח להרגיש חלש לעשות טוב ללקוח יוצר אמון להישמע חכם בעיני הלקוח לעזור למכור לכדורגל איך לעבוד נכון עם לקוחות? מניפולציות של בנימין נתניהו איך לקוח מחליט? איך לעשות מניפולציות? השפעה חיצונית למכור את הרכב לספק ללקוח שירות איך לעבוד עם לקוח משוגע? להחליף את איש המכירות לשדר ללקוחות לבחור חברת שיווק לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך להציג ללקוח את המחיר של המוצר למכור באינטרנט מוצרים איכותיים נסיגה במשא ומתן האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... מה זה שיווק שותפים? להיראות כמו איש מכירות מניפולציות בהתנצלות משא ומתן על שכר ממה להתחיל לשכנע? להיות איש מכירות לקוח חוזר לגרום לאנשי המכירות שלך באפשרותך למכור לדבר עם הלקוח לנהל משא ומתן על שכר איך להציג ללקוח הטבת הנחה? לקוח שרק המחיר חשוב לו איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים מניפולציית שכנוע כריזמה במכירות לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר לשכנע מישהו לנסות ניהול משא ומתן עם לקוחות לגרום למישהו לבקש ממך אמצעי שכנוע בפרסומות לכתוב נאום משכנע איך להגיב ללקוח? איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? לגרום למישהו שאפשר להשתנות למכור פריט אקראי למישהו אקראי לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו טעויות של שכנוע לגרום למישהו להימשך אלי מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? פולואפ ללקוח מומחה לתת מודע איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? מידע מקצועי ללקוח איך למכור מוצרים זולים? לראות את הבוס כלקוח אפשרויות של לקוח למה באמת הלקוח לא רוכש? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מאמן אישי, שינוי עמדות בתחום שתילת מחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3594 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 12:38:22 - wesi28