אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך מכירות ✔התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תהליך מכירות, NLP לימוד באינטרנט, טיפול אישי, יועץ תקשורת, לשכנע את האשה, NLP טיפול אישי, טיפול בהתנגדות במכירה, להתראיין בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, דיבייט, שיטת ה nlp, ראפור, ספר nlp, לשכנע לקנות, nlp לאנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, לשכנע אנשים לתרום, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע בנות, NLP שפע, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שידול, איך לשכנע את הבנק, קורס דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP סוגסטיה, להשפיע על תת המודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה?

כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות.

מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות?

אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח.

כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח?

הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?". כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח.

מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש?

כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם:
  • לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר.
  • להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח.
  • להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב.
  • לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר.
לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת.

כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים?

אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית הזו להשיגה. ככל שהאדם יעמיק יותר בשאלת ה"למה" של הרצון שלו, כך הוא יוכל למצוא יותר אפשרויות שונות למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית.

מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים?

השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי.
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם?

כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר?

מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה?

במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר.

כיצד לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח?

במקום להתמקד בדרישות הספציפיות שהלקוח מציין, המוכר יכול לשאול: "למה אתה מחפש את המאפיינים האלה?" ולנסות להבין את המהות שמאחורי הדרישה. ייתכן שהלקוח מחפש תכונה מסוימת כי הוא רוצה להשיג תחושה או מענה לצורך עמוק יותר. כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות.

כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה?

לכל צורה יש מהות, ולכל מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה.

איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו?

1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו.

2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה.

3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות.

4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה.

כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים?

הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב עליה אינה זמינה.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ועל השגת מטרות בחיים?

תהליך מכירה הוא למעשה תהליך של זיהוי הצורך האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?", יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז כמובן שאפשר לתת תשובה בנאלית או טריוויאלית ולהגיד "כן בא ננסה לשכנע את הלקוח ש123... זה מספיק, בוא נספר ללקוח שמה שהכי חשוב זה 123... וכו' ".

אבל יש פה עוד היבט והנושא הוא כדלקמן בכל תהליך של מכירה יש לנו דבר שנקרא מהות וצורה, מה זה אומר מהות ומה זה אומר צורה? כשבן אדם רוצה משהו, לדוגמה בן אדם הולך לאכול, למה הוא הולך לאכול? כי הוא רעב, מה הוא רוצה לאכול? נגיד תפוח. אוקי בן אדם נכנס לחנות "שלום, יש לך תפוח?", עכשיו בא נניח שבחנות אין תפוח עכשיו אם בחנות אין תפוח, מה יעשה המוכר? יגיד לו "לא אין לנו פה תפוחים" ובזה נגמרה העסקה אבל אם המוכר היה אומר "אני בכל זאת רוצה למכור לו משהו" אז הוא היה יכול לשאול את הלקוח "מה המהות של זה שאתה רוצה תפוח?" כמובן לא במילים האלה אלא את הרעיון הזה.

לשאול אותו "תגיד לי למה אתה מחפש תפוח עץ אתה צריך דווקא תפוח, מה למה אתה צריך תפוח?" ואז אפשר לגלות למה הוא רוצה תפוח אולי הוא יגיד לו "סתם אני רעב רציתי משהו מתוק" אז הוא יכול להגיד לו "אז אתה יכול לקחת שזיף" סתם משהו. אוקי מה אני מנסה להגיד עוד פעם? לכל צורה יש מהות לכל מהות יש צורה, מה זה אומר? שימו לב יש את הסיבה הפנימית שבגללה בן אדם בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו "אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון" אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר "אני רוצה ככה ורוצה ככה" מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה.

אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות למכור לו את המוצר כי אין את מה שהלקוח אומר שהוא צריך ב100% אבל כפי שאני מסביר כאשר לקוח אומר שהוא רוצה משהו ואין לנו את מה שהוא מבקש מה שהוא צריך לעשות זה לנסות לברר, ואפשר באמת לעשות את זה עוד לפני בכלל שמגלים שאין גם מסיבות אחרות כדאי לפעמים לעשות את זה אבל בכל מקרה מה שצריך לעשות זה לברר "למה אתה צריך דווקא 123... ?" נגיד הלקוח אומר "שלום אני צריך 123...", מוצר מסוים עם מאפיינים מסוימים מה שאפשר לעשות זה לשאול את הלקוח "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה, מה יש במאפיינים האלה ותסביר לי טיפה יותר למה ככה, מה אתה בדיוק מחפש?" ואז הלקוח חושף את הסיבה שבגלל הוא מחפש את המאפיינים האלה.

עכשיו ברמה הלוגית זה חוק, ברמה הלוגית לכל צורה יש מהות אבל למהות יש כמה צורות שיכולות להתבטא ממנה. זאת אומרת אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר "שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה" ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח "אוקי תקשיב אין את המאפיין הזה והזה אבל המוצר שלנו ממלא את הרצון הפנימי שלך באמצעות 12345... אחרים" וכו'.

אוקי ולכן עוד פעם צריך לשים לב כאשר המציאות לא תואמת לרצון המוגדר של הלקוח בצורה שהלקוח הגדיר את מה שהוא רוצה צריך ללכת למהות של מה שהלקוח רוצה ולראות איך אפשר בצורה אחרת שכן קיימת במוצר למלא את המהות של מה שהוא רוצה, איזה יתרונות יש במוצר אחרים שיכולים למלא את הסיבה ואת החיסרון הפנימיים של הלקוח שבגללם מראש הוא אמר לנו שהוא רוצה משהו שאין אותו במוצר. כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם באופן כללי לגבי כל בן אדם בפני עצמו, כאשר בן אדם רוצה להשיג איזו מטרה והוא לא מצליח להשיג את המטרה נניח שהמציאות שלנו זה חנות של מוצרים, בן אדם בא למציאות רוצה לקנות מוצר רוצה לקנות חיים מסוימים לעצמו והמציאות לא ממלאת לו את הרצון הזה אז מה שהבן אדם יכול לעשות אם הוא רוצה להיות לקוח מרוצה מהמציאות שלנו, מה שהוא יכול לעשות זה לשאול את עצמו "למה אני רוצה דווקא את הצורה הספציפית הזאת והזאת? כי ככה וככה, ולמה דווקא את זה".

ככל שבן אדם נכנס יותר פנימה להבין למה הוא רוצה דווקא את מה שהוא חושב שהוא רוצה ככה בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יכול לראות שהוא יוכל למלא את הרצון שלו בעוד דרכים ולאו דווקא בצורה הספציפית מלכתחילה שהוא חשב שרק כך הוא יוכל למלא את הרצון שלו. אז מזה אנחנו גוזרים גם לגבי תהליך מכירה עם לקוח באופן יומיומי שכאשר מישהו מבקש ממך בקשה אומר לך "תעשה משהו מסוים", אתה מנסה למכור לו רעיון מסוים אתה מנסה למכור לו מוצר מסוים וזה לא בדיוק מה שהוא רוצה אתה לא יכול למלא לבן אדם את הרצון שלו, מישהו מבקש ממך 10 בקשות ואתה לא יכול למלא את ה - 10 בקשות רק 5, מה שצריך לעשות זה לברר למה הוא מבקש את הבקשות האלה מה עומד מאחורי הבקשות שהוא מבקש שאתה לא יכול למלא לו ולראות אולי אתה בעצם יכול למלא לו את הרצון הפנימי שלו בצורה אחרת. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, תהליך מכירות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפיון צרכים עם לקוח איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? תגמול לפי המכירות איך להסתיר חסרונות של מוצר? שיווק עצמי בגוגל אמצעי שכנוע לשוניים ניהול משא ומתן על המחיר להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח לא להצליח למכור טעויות של nlp שכנוע טכניקות ויכוח לדבר אל ההיגיון של הלקוח לשכנע מישהו להחליף מחשבות לבנות אמון אחרי בגידה להיות איש מכירות יותר טוב לשכנע את האקס מניפולציות בזוגיות לגרום למישהו להבין מה זה פחד בניית יעדי מכירות מול לקוחות להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות תכנון חומרי שיווק מה הלקוח שלך רוצה? כל אחד יכול להשתכנע להציג ללקוח מידע מקצועי אסטרטגיות של משא ומתן שיטות השכנוע של ביבי שכנוע חזותי מוצרים למכור שכנוע מהסיבה הלא נכונה טיפול בלקוחות איך לשכנע אקסית? לשכנע בשאלה שיטות לשכנע אנשים ממי הלקוח רוצה לרכוש? אסטרטגיה שיווקית שכנוע רעיוני שיטות שכנוע סמויות שיטות השכנוע של מנטורים למכירות הדרכה למנהלי אנשי מכירות מוצר אפשרי חשיבות איש המכירות בארגון בחירת חברת שיווק למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? טעויות במשא ומתן לומר ללקוח רק את האמת מטרת השיווק על מה הלקוח צריך לחשוב לטפל בהתנגדויות של לקוח מיתוג מוצרים זולים לגרום ללקוחות לאהוב אותך יצירת חומרי שיווק איכותיים לשכנע אנשים שאתה עשיר להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף העלאת מחיר ללקוחות זיהוי כאבים של הלקוח איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? להתגונן ממניפולציות להכיר את שפת הלקוח איך לשתול מחשבות? למכור מוצר חדש לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש איך לדבר עם הלקוח? למכור נכון ולהרוויח לפטר את הלקוח הצלחה בתור איש מכירות התנגדות מכירות בטלפון חילוץ לאחור במשא ומתן איש מכירות שטח שיווק חומרים מקצועיים מה התקציב של הלקוח? לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? שיטות שיווק מוצרי יוקרה איפה ללמוד nlp? למה נותנים הנחה על מוצר? למכור עם חשק לשכנע אקסית לשכנע מישהו לענות איך להעלות את המחיר ללקוחות? לגרום למישהו לא לאהוב משהו מוצר לא רווחי למכור שטחי פרסום פגישה עם לקוחות פוטנציאלים יוצר אמון חזק לגייס לקוחות שיווק ומכירות לפטר לקוחות למכור בטלפון לא רוצה את המוצר לתת תשובה שלילית ללקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי ליצור ללקוח תחושת fomo לשכנע מישהו לבקש לשכנע ילדים שכנוע בצורת שאלה מה זה שיווק יעיל? שונא למכור איך לשכנע שופט בבית משפט? למכור כשאתה בלי מצב רוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, משא ומתן, הדרכת מכירות בנושאי תהליך מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0313 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 17:31:39 - wesi28