אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך המציאו את ה NLP?, התמודדות עם התנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp techniques, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשלוט בתת מודע, לשכנע בחורה לחזור אליך, ניתוח טיעונים, הגדלת מכירות, טיפול בהתנגדות מכירה, דיבייט, יועץ אסטרטגי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP דיאטה, nlp להורדה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp גישת, איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגיות מכירה, לימודי nlp, NLP עובד, לשכנע מישהו, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טקסט שכנוע, NLP מאמרים, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp טכניקה, שיווק, איך למכור מוצר, nlp להצלחה במכירות, NLP ודמיון מודרך, איך לשכנע בנים, הכנה לראיון בטלוויזיה, סדנאות nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
NLP, מה זה NLP? האם כדאי ללמוד NLP? NLP כמותג שיווקי, מהי שיטת NLP? האם להיות מטפל ב NLP? האם NLP עובד? האם NLP מומלץ? בעד ונגד NLP, במה שונה שיטת NLP משיטות אחרות? ביקורת על NLP, אימון ב NLP
... NLP זה טוב? למה NLP זו תרמית? מהו השקר של ה NLP? NLP כמותג שיווקי שיטות טיפוליות מול NLP איך המציאו את ה NLP? מה זה NLP וכיצד הוא פועל? NLP (Neuro-Linguistic Programming) הוא תחום שגורם לאנשים לחשוב שהוא שיטה טיפולית חדשנית, אך ... זה טוב? למה NLP זו תרמית? שיטות טיפוליות, מהו השקר של ה NLP? טיפול ב NLP, לטפל ב NLP, איך המציאו את ה NLP? גישות טיפוליות, פסיכולוגיה מול NLP
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
...להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? אליעד מציג את ההקבלה הזאת: כשם שמנהל טוב דואג למוטיבציה של העובדים שלו, כך הוא צריך לדאוג שיהיה להם גם את הידע למכור. לא די רק בתגמול כספי וביצירת מוטיבציה, אלא חשוב גם ללמד ולהכשיר אותם לעומק בתחומי המכירה, להראות להם איך מציגים את המוצר נכון, איך מנהלים שיחה מול לקוחות, ואיך מתמודדים עם התנגדויות. באופן כללי, הוא מדגיש כי ההשקעה בהכשרת עובדים נותנת תוצאות לאורך זמן רב יותר ומאפשרת הצלחה גם בתקופות שבהן המוטיבציה הטבעית נמוכה. איך אפשר ליישם את...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 3
...אחד ויחיד. וכל הסכם לא משנה איך הוא כתוב, תמיד תהיה אפשרות לפרש אותו בעוד דרכים. ואני לא נכנס לשאלה של מה הסיכוי לשכנע את השופט בכל הפירושים של ההסכם, אבל לוגית, לא ניתן לכתוב הסכם בצורה הרמטית, שלא יהיה ניתן לפרש אותה אלא אך ורק בדרך אחת ויחידה בלבד. ולמה לוגית טכנית לא אפשרי לכתוב הסכם מושלם מבחינת הפירושים האפשריים שלו? תשובה: כי הסכם מבטא רעיונות שבנויים ממילים. ולמילים ולצירופי מילים, יש פירושים אפשריים. והפירושים של המילים, גם הם בעצם עשויים ממילים. ולכן לא ניתן טכנית, להגדיר שום דבר עד הסוף...
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
...את השאלה לא נכון. אליעד מסביר שצריך להבין האם האדם מבין את השאלה נכון, ואם לא, יש לשאול אותו שאלות נוספות שיעזרו להבהיר את הכוונה המדויקת. למה קשה לשכנע אנשים שהאמונות שלהם לא נכונות? אליעד מתייחס לאמונות תפלות ולסיבתיות מוטעית, כמו אמונה שאומרת שאם תולים כביסה שחורה יקרה אסון, או האמונה שקריאת תהילים מרפאת חולים. בדוגמה על התהילים, הוא מדגים כיצד להתמודד עם מישהו שמאמין שקריאת תהילים ריפאה חולה: הוא מציע לבקש מהאדם להסביר מדוע הוא מאמין שזו הסיבה, ואז לבדוק האם ישנן הוכחות נגדיות. אליעד מציע לבדוק...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...ואולי אתה אפילו עוד יותר גרוע מהמתחרים שלך בנושא הספציפי הזה. בהקשר של ניתוח סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של האם יש משהו ספציפי שחשוב לו, יכול להיות מספיק טוב, בלי להיכנס לתוך המוח של הלקוח, למה הוא החליט לעזוב את המתחרים. כי כנל, אם תיכנס לשם, לא בטוח שתצא משם בקטע טוב ואולי תאבד את העסקה. כמו כן אם לדוגמה אתה יודע שאין לך יתרון ספציפי על המתחרים שלך, גם...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
...ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא קודם כל לנסות להוציא מים מהברז. כי גם אם אפשרי להוציא מים מהסלע, הרי שהעלות לכך, הרבה יותר גדולה מאשר להוציא מים מהברז. במילים אחרות, איש המכירות צריך מצד אחד לדעת לטפל בכל התנגדות ולהיות מסוגל לשכנע את הלקוח כמעט בכל מחיר, אבל מצד שני גם לדעת מתי לשחרר ולעבור ללקוח הבא, ולפעול בצורה שבה יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה יותר טובה בסך הכל הכללי...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...שככל שאתה יותר תלוי במשוב חיצוני על מנת לחזק את הביטחון שלך, כך אתה פחות בטוח בעצמך. מדוע העצה צריכה להיות נכונה ללא תלות בתוצאות? אליעד כהן מסביר בפירוט שאם אדם יישם את העצה שלך והיא לא עבדה, קיימות שלוש סיבות אפשריות: הוא לא הבין את העצה כפי שהתכוונת. הוא לא יישם את העצה בדיוק כפי שהסברת. העצה עצמה לא הייתה טובה. מצד שני, גם אם האדם הצליח, זה לא בהכרח מעיד שהעצה הייתה טובה, כי ייתכן: שהוא הבין את העצה ויישם אותה במדויק. שהוא עשה פעולה אחרת לגמרי ממה שהמלצת והצליח למרות העצה שלך. שההצלחה כלל לא...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...הופכת את הרעיון לסובייקטיבי, כדי שיהיה יותר קל להגן על אמיתותו. ויש את סדר המילים קצת חם לי - שהוא מראש מצנן את החום של המשפט. דהיינו, שהאומר של המשפט הזה, לא מנסה להעביר מסר שחם ורק אחכ להסתייג שרק קצת חם. אלא מראש הוא לא רוצה שתחשוב שממש חם, ומראש הוא רוצה לוודא שתדע שזה רק קצת חם. ולכן כבר מראש הוא אומר קצת לפני המילה חם. כדי שכאשר תשמע את המילה חם, שלא תפרש אותה כפשוטה, אלא שמראש תדע את הפרופורציה של החום. ואחכ הוא מוסיף את המילה לי, שהיא כמובן סוג של הסתייגות. כי קצת חם, זה נשמע כעובדה. והמילה...
איך ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך שותלים מחשבות?
.../ תוך כדי משהו שאתה כן אוהב. וכאן יש עוד דבר חשוב שצריך להבין אותו, שבאותה המידה בדיוק ניתן ליצור התניה הפוכה, התניה שלילית, שתגרום למישהו לא לאהוב משהו, שאותו הוא דווקא כן אוהב. ואיך? על ידי זה שלוקחים את הדבר שאותו הוא אוהב, ומכניסים אותו בסיטואציה שאותה הוא לא אוהב. ואז האדם מתרגל לחשוב, שהדבר שלא באמת עשה לו רע, הדבר הזה עושה לו רע. כי הוא מרגיש רע באותה הסיטואציה. וכל שכן אם יוצרים התניה. במובן של הדבר שאתה רוצה, הוא זה שאחראי לכך שאתה מרגיש רע. לדוגמה, נניח בדוגמה הנל שמפעילים את המוזיקה ככ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
...אחרת? בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין המוצר שלך, לבין צרכי הלקוח שלך. בכל מקרה, המסר הוא, שבניית מותג ומיתוג מחדש, זה תהליך אפשרי בתוך בניית תהליך שיווקי. וכן, יתכן שאתה צריך לבנות מותג, עם ערכים ספציפיים ומסרים ספציפיים בדרך ספציפית, כדי לגרום ללקוחות לרצות לקנות דווקא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך המציאו את ה NLP?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך המציאו את ה NLP?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך המציאו את ה NLP?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
המוצר עוזר ללקוח לשלוט בתת מודע אופי של איש מכירות הכי טוב שיש שיטות מכירה ושכנוע סוגים של צרכי הלקוח לשכנע מישהו לשנוא משהו להציג ללקוח שירות לקבל סירוב של לקוח לנצח במשא ומתן למכור מוצרים לשכנע בחור לשכנע מישהו להבין דברים מצב הרוח של הלקוח מי הלקוח האידיאלי? להשפיע על אנשים חזקים מתי לומר ללקוח את המחיר? לקוח עצוב המוצר הכי גרוע לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב הזדהות רגשית חזקה האפשרויות של הלקוח הבעת הזדהות עם ההתנגדות ראיון עבודה כאיש מכירות איך לשכנע אותו? ליצור חוסר אמון שיטות ליצירת ראפור איך לעשות שיווק? לגרום ללקוח להבין אותך לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו פחד במכירות לגרום למישהו להצביע לך למי יותר קל למכור? לקוחות ממליצים איך להסביר ללקוח? סינרגיה עם לקוח להכניס עיזים למשא ומתן וודאות של לקוח בעסקה לתת סיבה להנחה ללקוח חוויית אמון לשכנע מישהו לאהוב דברים חוקיות שכנוע אנשים איך לשכנע את הלקוח? שיווק לפי תיעדופים איך למכור בלי מצב רוח? לשכנע עובדים להקשיב ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק איש מכירות אנושי לגרום למישהו לחזור אליך לשכנע את עצמך להרגיש טוב הכפשות של לקוחות האם לתת אמון? שכנוע ברמת הפוטנציאל לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך שיווק ועודף ביקוש להיות איש מכירות שטח איך לרצות למכור? לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה פגישה עם לקוח ניהול מכירות בטלפון מתי להכין חומרי שיווק? לשכנע שופט להתקבל לעבודה במכירות מה לא מלמדים אנשי מכירות? שיטת מכירות מנצחת למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? לגרום למישהו לא לשקר התאמת המחיר ללקוח שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק מכירות או שיווק לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצר להימנע משתילת מחשבות לידים של לקוחות למה הלקוח לא סומך עליך? הפצת חומרי שיווק איך לרמות לקוח? מה צריך להסביר ללקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר? להתגונן משכנוע שיטות שיווק מוצרי יוקרה לגרום למישהו לרצות להתאמץ לגרום למישהו לא להאמין איך לשפר את המשפך השיווקי? ניהול משא ומתן עם לקוחות כשלים רטוריים לשחרר את הלקוח לגרום למישהו להרגיש רע נוסחה לשכנע אנשים לקוחות מתלוננים בפייסבוק רכישת אמון מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? תסריט שיחה יוצאת ללקוח מתי לעצור שיווק? יוצר אמון חזק התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון למכור נדלן תמחור מוצרים ושירותים מכירות לאנשי מכירות שיווק לטווח ארוך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, שיפור מכירות, NLP בנושאי איך המציאו את ה NLP - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6875 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 12:01:06 - wesi28