אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום למישהו להיפתח?, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטת טיפול nlp, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לגרום לבחורה, NLP ומכירות, nlp טריקים, איך לשכנע אנשים, לשכנע בת זוג, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ללמוד nlp בחינם, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מאמן אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP לעסקים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה לחזור אליך, התמודדות עם התנגדויות לקוח, איך לשכנע את הלקוח, ניתוב לשוני פיזיולוגי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בחורות, איך לשכנע בחורות, אימון עסקי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע את חברה שלי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP עקרונות, איך לשכנע בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP הפסקת עישון, רטוריקה, הגדלת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
פתיחות רגשית, יצירת אינטימיות, NLP, לשכנע מישהו לספר לך, לגרום למישהו לספר לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך
... לך, לגרום למישהו לשתף אותך, סיפורים אישיים, איך ליצור אינטימיות? איך ליצור הזדהות? איך להיפתח רגשית? להיפתח אליך איך לגרום למישהו להיפתח ולספר לך סיפורים אישיים? במהלך ההרצאה, אליעד דן בנושאים של פתיחות רגשית ויצירת אינטימיות, ומסביר כיצד אפשר לגרום לאנשים ... אישי. כאשר יש עידוד מתוך אמפתיה והבנה, השיתוף הופך להיות חלק מהתהליך הטבעי, ומוביל יותר לפתיחות בין הצדדים. איך לגרום למישהו להיפתח ולספר לך? מהם תהליכים פסיכולוגיים שמניעים שיתוף? כיצד ליצור אינטימיות רגשית? איך להימנע משיפוטיות בשיחה? מהן הדרכים לגרום לאדם ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית. כי ישנם מצבים, כגון לדוגמה כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיוב, שבהם גורמים...
חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות, איך לחלק אחוזים? כמה אחוזים יקבל כל שותף? רוצה לקבל יותר אחוזים, איך לחלק את הרווחים? חלוקת רווחים בין שותפים, יעוץ להקמת שותפות, הכרישים, איך לשכנע משקיע? איך לתת פחות אחוזים למשקיע? איך לקבל יותר אחוזים ממשקיע? הקמת סטארט אפ, כמה אחוזים לתת למישהו? כמה אחוזים לבקש? איך לקבל יותר אחוזים משותף? מצגת משקיעים
...שום דבר מעבר לכסף שאתם מביאים. אז האם במקרה כזה יהיה נכון לומר, שאם הוא מביא פי 2 ממך, אז מגיע לו פי 2 ממך. במידה ובאמת הוא מביא פי 2, בכל קנה מידה בר השוואה ושאין אפשרות לומר שאתה מביא משהו אחר יותר ממנו. אבל האם זאת כל האמת? ויש כל מיני דרכים להסתכל על העניין, אבל כאן ניתן נקודת מבט, איך באפשרותך להסביר לשותף העתידי שלך, שלמרות שאולי באמת יש סיטואציה שבה הוא באמת מביא יותר ממך לשותפות, הרי שזה לא בהכרח אומר שמגיע לו לקבל יותר אחוזים ממך. וכל שכן שניתן להשתמש בשיטה הזאת, כאשר קשה להשוות תפוחים...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
...משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, רווחיות ותפיסות שוק, ואיך ניתן להשתמש בהבנה זו כדי לקבל החלטות טובות יותר בעסקאות מסחריות. איך נקבע מחיר? כאשר אדם מוכר מוצר או שירות, הוא קובע מחיר המבוסס על שני רכיבים עיקריים: העלות - כמה עולה לייצר, לרכוש או לספק את המוצר...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
...המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו....
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
...פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות. מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק? לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כפחות מ - 10, הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב פחות מ - 40 כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר. מתי מחיר גבוה...
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
...מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית. איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח במשא ומתן? איך לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? למה לא כדאי לתת הנחה גדולה מדי? איך לשמור על אמינות כשנותנים הנחה? מתי אסור לתת...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
...להיות תמיד המחויב - מה שחייבים לעשות כדי שהעסק יעבוד ויתקיים, כמו למשל פרסום בסיסי או פתרון בעיה קריטית שמונעת מהלקוחות להגיע. האם נכון להקים עסק חדש אם העסק הקיים לא מצליח? אליעד מציין שאחת הטעויות הנפוצות היא המחשבה לפתוח עסק חדש או להוסיף מוצרים חדשים, כשהעסק הנוכחי עדיין לא מניב את הרווחים הרצויים. לדבריו, זו גישה מוטעית שעלולה להביא לכך שהעסק הנוכחי לא יקבל מספיק משאבים לקידום ושיווק, והעסק החדש עלול גם הוא להיכשל. קודם כל יש להתמקד ולמצות את הפוטנציאל של העסק הקיים, להשקיע בפרסום נכון ויעיל...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...אליעד מדגיש שהלוגיקה מאחורי ההתניה ההפוכה היא פשוטה וברורה. בדרך כלל אנשים מניחים שיש סיבה ויש תוצאה, כלומר, אם אתה אוהב משהו, אתה מתנהג בהתאם. אך בתהליך ההתניה ההפוכה אתה עושה את הפעולה שהיא התוצאה, ואז המוח באופן לא מודע מניח שיש סיבה להתנהגות שלך. לדוגמה, אם אתה מביא פרחים לעבודה, המוח ישאל את עצמו למה הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו להיפתח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו להיפתח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום למישהו להיפתח?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מכירות או שיווק למכור או לקנות לפרסם את המחיר ללקוח שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה אמצעי שכנוע בפרסומות להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות איש מכירות מצליח האם לנסות לשכנע לקוח? nlp זה שקר שימוש במפורסמים בפרסומות להשיג לקוחות לשכנע מישהו לקבל ביקורת מתי להציג ללקוח? למה הלקוח מתכוון? לאתר את צרכי הלקוח איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? מכנה משותף עם לקוח איך לשכנע את הבנקאי? דימויים של לקוח מוצר שלא כדאי למכור אותו החזר השקעה שיווקית מערכת יחסים עם לקוחות האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? תורת המשחקים אינטרס של לקוח עמלת מכירות האם אתה מתאים להיות איש מכירות? להפחיד לקוח כל אחד יכול למכור לגרום למישהו לבוא לטיפול טכניקות של nlp לשכנע בדעה נגדית להיות כנה עם הלקוח לשכנע למכור למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לזהות מניפולציה התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר בחירת מילים מול לקוח להשפיע על התת מודע איך לשכנע אנשים בקלות? מקצועיות בעיני הלקוח לגרום למישהו לריב עם מישהו אחר לפרסם תכנים שיווקיים לגרום למישהו להרגיש אשם שכנוע יתר המטרה של השיווק לגרום למישהו להימשך אלי איך לתכנן את השיווק? הגדלת אמון של לקוח לדעת למכור מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? גורמים למחיר המוצר תהליך איתור צרכי הלקוח תת מודע או מודע איבוד לקוחות והעלאת מחירים לומר את האמת ללקוח איך להצליח למכור מוצר יקר? שיווק למתחילים ממי ללמוד שיווק? איך ליצור אמון עם האקס? איך לשכנע את שופטי בגץ? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לבנות אמון עם שותפים לגרום לאיש מכירות אפשרויות בחירה גרועות ללקוח שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים לשלם על מוצר מה הצרכים של הלקוח? לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק איך לחשוף את התקציב של הלקוח? פחד במכירות איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? להיות רע ללקוח איך ליצור צורך ללקוח? איך לפתח מוצר? nlp למתקדמים מכירות טלפוניות איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך איך לשכנע נשים? תמחור עסקה מול לקוחות ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק מה לענות ללקוח שאומר? איך לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו? הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה למה שלקוחות יבואו אליך? משפך שיווקי גרוע לקוח שלא עומד בהסכמים איך לגרום למישהו להתעניין? לשכנע אנשים בקלות איך לגרום למישהו לענות? לגרום ללקוחות פוטנציאלים איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? להתאים את הצעת המחיר למוצר שכנוע פנימי עמוק איך להתמודד עם לקוח ששואל? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, לשכנע, קאוצינג בנושאי איך לגרום למישהו להיפתח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 14:01:59 - wesi28