אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח אומר, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לגרום לבחורה, לשתול מחשבות, להתמודד עם התנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בחור, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לנצח בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP שתילת מחשבות, nlp שיטת טיפול, NLP הסבר, שיטות לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, תורת המשחקים, גישת ה nlp, nlp למומחים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP דוגמאות, איך לשכנע את המורה, ייעוץ לאנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות של לקוח, ניתוח טיעונים, איך להצליח למכור, ספרים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, ... את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל. מה לעשות כאשר הלקוח אומר זה יקר לי? במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה ... אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות ... העסק לעשות במקרה כזה? הדבר הראשון שעל בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר זה יקר לי, בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהלקוח יקבל, או אם ... אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי זה הכל ואז הוא אומר מה לעשות ואז אני ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, ... למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה ... הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות ... על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה: האם הלקוח באמת ... בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב ... שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח ... רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהוא ... היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע ... את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר ... זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, זה רק תירוץ ... לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שX? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שX, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שX, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? ... חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך ... הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם ... שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? ... שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם ... שהמוצר יקר? האם אני לא חייב למכור את המוצר ללקוח? האם באמת אין שום דרך למכור את המוצר ללקוח? כשהלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר יקר לו, זה בעצם אומר שאתה המוכר לא מצליח למכור ללקוח ...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
9:31ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... את התכונה שעליה הוא מספר: אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אתמול הייתי שיכור ולא מרוכז, המוכר לא צריך לומר שגם הוא היה שיכור. במקרה כזה, הלקוח יחשוב שהמוכר אינו ... במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך ... הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח מספר למי הוא מצביע בבחירות, ... את התכונה שהוא תיאר על עצמו, אסור למוכר לשדר שהוא כמוהו, כי הדבר יגרום ללקוח לחוסר אמון. למשל, אם הלקוח אומר: אתמול שתיתי יותר מדי והייתי שיכור ולא מרוכז, והמוכר יענה: גם אני שתיתי אתמול והייתי שיכור, הדבר עלול לגרום ... בטוח אם הוא אוהב תכונה מסוימת אצלו. במקרים כאלה, ניתן לשלב בין הזדהות לבין הצגת גישה מאזנת. לדוגמה, אם הלקוח אומר: אני הרבה פעמים קונה דברים יקרים מדי ואני מצטער אחר כך, ניתן להגיב: אני מבין אותך, גם לי יצא ... רוצה להצליח למכור ללקוח הוא בעצם צריך לשדר ללקוח שהוא באותו ראש של הלקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר אני גר בירושלים אז מוכר טוב בהנחה שהוא גר בירושלים יגיד לו וואלה גם אני גר בירושלים, גם אתה ... בירושלים? אז הלקוח בתת מודע שלו אומר גם אתה גר בירושלים מה אתה כמוני? וואלה כמוני דומה לי ואז הלקוח אומר אתה יודע אני בבחירות מצביע לזה ולזה ואז המוכר אומר גם אני מצביע בבחירות לזה ולזה וכן הלאה. בהנחה ... אחר לשקר לא לשקר זה עניין אחר אבל בגדול לכאורה המטרה היא שהמוכר ישדר ללקוח שהוא דומה ללקוח ואז הלקוח אומר רגע אז זה אני בכלל, זאת אומרת כשהוא מסתכל על המוכר הוא רואה את עצמו זה כאילו הוא מסתכל ... כמוכר. ולכן זה דווקא דבר שהלקוח אתה לא אמור להביע איתו הזדהות לגבי הדבר הזה לעומת זאת אם נגיד הלקוח אומר אתה יודע אני למדתי באוניברסיטה הזאת והזאת אני מאוד מבין בתחום מסוים דווקא את הדבר הזה הלקוח אוהב את ...
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
14:41טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... להיות מותאם ללקוח, הדרך הנכונה לטפל בהתנגדות היא להפוך את החיסרון למשהו זמני או מותנה במצב ספציפי. למשל, אם הלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי, במקום להכריח אותו להבין שזה רק בעיניו, אפשר לומר המיטה לא נוחה לך כרגע ... שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר הדירה הזאת מאוד נחמדה, נוכל לאשר את זה כעובדה בלי להיכנס לתחום של סובייקטיביות. האם תמיד יש להפוך חיסרון ... להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא סובייקטיבי, זה עשוי דווקא להזיק למכירה. אם הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי ונוודא שהוא מבין שזו רק דעתו האישית, יתכן שניצור אצלו תחושת ניכור מהמוצר. לפעמים ... לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן. שמה זה אומר? אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר אתה יודע הדירה הזאת רועשת, הדירה הזאת ישנה, הדירה הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד הדירה הזאת רועשת אז אפשר להגיד לו למה בעיניך היא רועשת?, שימו לב שהכנסנו את המילה בעיניך. עכשיו ... שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד הרכב הזה איטי נוסע לאט בעיניך לדעתך, לפי מה שנראה לך זה נוסע לאט, לדעתך זה נוסע לאט ... נקרא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים. מה זה אומרת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, כן הדירה הזאת מאוד נחמדה שימו לב להבדל הלקוח אמר הדירה ... שהבן אדם אומר אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי לשבת עליה, שימו לב יש בן אדם שיגיד נגיד שהלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה באים למכור לו מיטה כיסא והוא אומר הכיסא הזה לא נוח, אז מה המוכר ינסה ... כל מקרה לגופו. עכשיו ואז השאלה הנשאלת היא כאשר לקוח אומר המוצר הזה, נגיד שזה מנה נגיד עם מלח והלקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי ונגיד שאנחנו רוצים למכור לו את המנה הזאת למרות שהוא אומר היא מלוחה לי ... הזה לא מתאים לי נגיד אומר המיטה הזאת לא נוחה, תכף ניתן דוגמה מהמנה המלוחה אבל בא נגיד לדוגמה הלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי עכשיו הלקוח בעצם מציג את החיסרון כחיסרון אובייקטיבי עבורו, מה זאת אומרת כחיסרון אובייקטיבי ... של הלקוח שהוא אומר לי אישית המוצר לא מתאים איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי השאלה היא האם הוא ראה את זה באופן אובייקטיבי, מה זאת ... לי לגב שלי בהנחה שרוצים למכור לו את המיטה בכל זאת למרות שהיא לא נוחה לגב שלו, אז אם הלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה אז מה נגיד לו המיטה הזאת לא נוחה לך? נכון אבל צריכה להיות נוחה לי, ... שהמוצר לא מתאים לך אבל מנקודת מבט אחרת המוצר יכול להתאים גם לך. ולכן אני אסכם את הדבר ברגע שהלקוח אומר המנה הזאת לא טובה לי היא מלוחה מדי, המיטה הזאת לא נוחה לי כואב לי הגב מה שזה לא ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... בסיטואציה הזאת. ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות הצאט גי ... אבל האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת? אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? ... טיפש כלשהו אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי ... לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך? ומכאן נעבור נקודה שניה שצריך להתבונן בה, והיא שכאשר הלקוח אומר לך, אין צורך שתספר לי על עצמך, אני כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח ... איש מכירות שאתה רוצה למכור. והרי שאתה תרצה שהלקוח יחשוב עליך דברים חיוביים. ואם כן, אתה תהיה מרוצה מכך שהלקוח אומר לך שהוא ראה עליך דברים חיוביים בצאט גי פי טי. אבל יש כאן עוד נקודת מבט מעניינת שאומרת כך: ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח אומר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח אומר, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, הלקוח אומר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך לשכנע את המשוכנע ראיון עבודה לסמנכל מכירות לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים באיזה מילים להסביר ללקוח? טכניקות מכירות למכור חוסר ידיעה כידיעה למכור בלי ביטחון עצמי לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה לגרום למישהו להפסיק להשיג המלצות של לקוחות לתאר מוצר מוצר יחודי מומחה לתת מודע לשכנע מישהו לדבר לשפר את כושר השכנוע לאיזה לקוח למכור קודם? אין פתרון ללקוח שיווק חכם איך להשיג מכירות? התנגדות מצד הלקוח מחיר מכירה של מוצר איך להציג ללקוח? סוגים של חומרי שיווק עקיף שונא למכור לא רוצה מוצר להצליח בתפקיד איש מכירות איך למכור ללקוח מוצר? למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו לגרום ללקוח לשתף אותך nlp לילדים לקוח שאכפת לו רק מהמחיר לסנן לקוח למכור לאנשים קורסים להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח לנהל משא ומתן על שכר התאמת מוצר ללקוח למכור מוצר בהנחה לגרום ללקוח לחזור אליך לקוח עקשן לגרום למישהו להודות שניצחת לשכנע מישהו להודות בטעות שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט הוכחה לשווי שוק של מוצר למכור מוצר לקוח עצבני מניפולציות בהתנצלות לקוח מתעקש לקבל מחיר יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות להשפיע על מישהו לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו טכניקות לשכנוע יכול לשכנע כל אחד בכל דבר לגרום למישהו להתרגל מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו איך לתת אמון מחדש? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? לגרום למישהו להיפרד לעבוד עם לקוח בעייתי שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח פסיכולוגיה מול nlp פיתוח מוצרים לגרום למישהו לא לפחד סיבת ההנחה ללקוח האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? להביא לקוחות חדשים לעסק לשפר את היכולת שלך למכור למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לשכנע את ההורים שיווק פרובוקטיבי שיווק לא טוב לגרום ללקוח להיות תלוי בך איך אפשר לשכנע אנשים? איך לשכנע אישה? למכור קורס באינטרנט הזדהות מוחלטת לבנות אמון עם שותפים אימון אישי לאנשי מכירות איך ליצור אמון עם לקוח? לשכנע מישהו להתאהב בך מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? אנשי מכירות רעים לקוחות מהאלפיון העליון לשכנע לקוח לחזור תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לגרום למישהו לומר את האמת איך לשתול מחשבה? להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח לקוח שמפר הסכמים לבנות מסע לקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק מה הכי חשוב ללקוח? מוצר שלא שווה למכור אותו לשכנע אקס להתגעגע ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מאמן עיסקי, NLP בנושא הלקוח אומר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7354 שניות - עכשיו 08_12_2025 השעה 01:21:55 - wesi28