אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח שמח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אנשים להגיד כן, שכנוע ומכירות, לשכנע לקנות, איך ליצור הזדהות, ראפור, אמנות השכנוע, איך לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדות במכירה, אסטרטגיות שכנוע, שיטת טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, תכנות התת מודע, איך לגרום לבחור, ייעוץ לאנשי מכירות, סודות המשא ומתן, לשכנע את הילד, מיומנויות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות מכירות, NLP טראומה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, nlp techniques, לשכנע מישהו לקנות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע טוב, דרכים לשכנע אנשים, התניה קלאסית, ייעוץ אישי למנהלים, nlp חינם, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp לחינוך ילדים, לשכנע טוב, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לימוד דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב? אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר...העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר לא באמת יכול לעזור לי או לא באמת טוב לי. יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים...
פוליגרף אנושי / מכונת אמת אנושית / גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך / שפת גוף / מומחה לתת מודע
...עובדה שהוא לא בטוח בה במאה אחוז, ושהוא בעצמו יש לו ספק לגבי מה שהוא עצמו מספר. כך שראשית כל יש את הנושא של השימוש במילים שבהם האדם בחר להשתמש כדי לספר את הסיפור שלו. ויש גם את מבנה המשפטים ואת המבנה הרעיוני שהאדם מציג את הרעיון שלו. שלפעמים האדם מציג את הדברים, בצורה שמראה שהוא לא ממש בטוח במה שהוא עצמו אומר. כך שלא רק המילים עצמן יכולות להסגיר את האדם, אלא אפילו הסדר של המילים בתוך המשפט, גם הוא יכול להסגיר את האדם. ובנוסף לכל אלו, כאשר אתה מדבר עם האדם פנים אל מול פנים, אז אפשר לראות על האדם האם...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
...הזה של הצמחונות עוד פעם נגיד מעגל החיים האריה טורף את הבן אדם האריה טורף את החלש זה טורף את זה כל אחד משתלט על החלש, עכשיו השאלה היא איך הבן אדם מתמודד כשהמערכת דופקת אותו כל אחד יש כוחות חזקים ממנו שהוא מרגיש נדפק מהם ביחס לרצונות שלו השאלה היא איך הוא מכיל את זה ככל שהוא יותר יסבול מזה ככה זה מגדיל את הסיכוי מהיבט מסוים שהוא ירחם יותר על החלשים, יכול להיות שהוא בכלל ירצה לנקום בחלשים ואת כל מה שדופקים אותו ירצה לדפוק מישהו אחר ויכול להיות שהוא יגיד דופקים אותי אני דווקא אהיה טוב לאחרים, אוקי אבל...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
...למה את חושבת דרך המשקפת אם זה צריך להיות בבית או מחוץ לבית כאילו למה. את צריכה לעשות משהו אחר להגיד שלום אם באים אלי הביתה אני מוכנה המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות מסוימת של כסף של זמן של עצבים עלות מסוימת, את אומרת שווה לי לשאת את העלות הזאת תמורת סכום x אותו דבר אם אני עכשיו יוצאת למישהו לבית שלו ואני יש לי עלות זמן שווה לי את זה תמורת סכום y זה הכל. את עובדת גם בבית גם מחוץ לבית גם בארץ גם בחול גם...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...אפשרית. כחלק מההסבר, אליעד מציין את החשיבות של ההיפוכים במוח, כלומר, ההפיכה של עקרונות מוצים למשהו שניתן לשנות או להחיל בו גמישות. הוא מדבר על דוגמה של סבל, וכיצד ניתן לשנות את התפיסה של סבל ממצב של רע למצב של טוב, על ידי שינוי תפיסתי של האדם, בהנחה שהסבל יכול להיות חיובי, תלוי בדרך שבה האדם בוחר להסתכל עליו. כיצד להשתמש בהיפוך האפשרי למחויב? בהמשך, אליעד כהן מסביר את הצורך להמיר את האפשרי למחויב על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...איך הלקוח חושב במהלך תהליך המכירה? במהלך תהליך המכירה, הלקוח חושב בעיקר על עצמו ועל איך המוצר או השירות יוכל לעזור לו, לפתור לו בעיה או לתת לו ערך מוסף משמעותי. הוא לא מעוניין להיכנס לפרטים טכניים מסובכים או מושגים מקצועיים מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: מה יוצא לי מזה?. לכן, חשוב מאוד להסביר ללקוח כיצד המוצר או השירות יענה על הצרכים או על הרצונות האישיים שלו, ולא לסבך אותו עם מידע מיותר שלא תורם להבנה שלו. מה לעשות אם אינכם יודעים איך לדבר בשפת הלקוח? אם...
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
...משיכה חדשה? לאחר שנחשפת הסיבה האמיתית להעדפה למראה מסוים, אפשר להתחיל לשנות את ההתניה על ידי כך שמראים לאדם שהצורך האמיתי שלו (למשל, להרגיש שליטה או ביטחון) יכול להתמלא גם ללא קשר למראה חיצוני. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא נמשך לנשים רזות כי הוא אוהב להרגיש שליטה, אפשר להראות לו ששליטה אינה תלויה באמת במשקל או במבנה הגוף של בת הזוג. ניתן להרגיש שליטה או ביטחון בדרכים אחרות לחלוטין, או פשוט להראות לו שהרגש הזה הוא פנימי ולא קשור כלל לאופן שבו מישהו נראה. אליעד מציין שכאשר האדם יבין שמה שהוא מחפש הוא...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים...
פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
...נקודות מבט. כדאי להגדיר מה מטרת הפודקאסט. בדרך כלל התשובה תהיה שמנסים לקדם מטרה כלשהי של מישהו. בהתאם לכך כדאי לאפיין את הצרכים ביחס למטרה, קהלי יעד, מסרים ספציפיים, אפשרויות לשאלות ותשובות ספציפיות, מתוך זה שלוקחים בחשבון את כל השיקולים השונים. התהליך הזה לא חייב להיות ארוך ומסורבל, ובדרך כלל כדאי לעשות אותו, כדי להגדיל את הסיכוי לכך שהראיון יצא טוב מכל הבחינות. אוסיף, כי כאשר לדוגמה ראש הממשלה מתראיין, במקרים כאלו כמעט שום דבר לא ספונטאני. ועושים חזרות על המילים המדויקות של השאלות ושל התשובות...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
...אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש לו צורך במוצר. הקושי המרכזי בשיחות יוצאות הוא שהמוכר מרגיש תלוי בלקוח, מכיוון שהוא נדרש לשכנע אדם שאין לו חיסרון ברור או מוגדר. כדי להצליח בשיחות יוצאות, על המוכר לייצר בעצמו את תחושת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח שמח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח שמח, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח שמח, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להסכים מתי ליצור הזדהות? מוצרים ברמה גבוה לתת ללקוח מחיר בטלפון הרמוניה עם לקוח מטרות במכירות לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק זיהוי מסרים לתת מודע מוטיבציה לאיש מכירות לגרום למישהו לא להתנגד זכותו של לקוח יצירת תוכן שיווקי לשכנע בדעה נגדית ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך הצלחה במשא ומתן ליצור אמון עם האקס ניהול משא ומתן עם עובדים טיפול בהתנגדויות לקוחות שיטות לשכנוע איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? יעד של מכירות טיפים למכירות באינטרנט למכור בשוק רווי לשכנע מישהו לבוא לטיפול אמון עם אנשים לא רוצה לעבוד במכירות ראיון עבודה לסמנכל מכירות לא להזדהות עם לקוח להכין חומר שיווקי לגרום למישהו להתייחס אליך יפה ראפור nlp משא ומתן על שכר לגרום למישהו להגיב איך לשכנע פקיד? למכור ללקוח את שיחת המכירה קורס nlp לספק ללקוח שירות לחפש לקוחות חדשים ליצור ללקוח כאב חדש שכנוע פרסונאלי שאלות הכאב של לקוח איך ראפור עובד? פחד של לקוח הגדלת כמות מוצרים יצירת קרבה עם לקוח לגרום למישהו להחליף מחשבות לגרום למישהו להרגיש אשם טעויות של מנהלי מכירות לשכנע מישהו לשתף אותך איך לשכנע? חוקי שכנוע מוצר מדף שיווק לשוק חדש לגרום ללקוחות להמליץ עליך איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח מהי התנגדות הלקוחות? למכור בלי התנגדויות לקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים לגרום למישהו להיות עצמאי יועץ מקצועי או איש מכירות לשכנע עובד לקבל הצלחה בעבודה במכירות מתי להציג את המידע ללקוח? לשחרר לקוח חומרי שיווק כתובים תמחור מוצר יקר מתי ליצור כאב ללקוח? מניפולציות בהתנצלות לדבר עם לקוחות לקוחות פוטנציאלים חדשים לשפר כושר שכנוע תכנון חומרי השיווק לשפר את היכולת שלך למכור להציג ללקוח האם אפשר לשכנע כל אחד? ליצור ראפור השיווק כעזר של המכירות לאיזה לקוח למכור קודם? תוכנית יעדים מכירות איך לבחור לקוח? מפורסמים בפרסומות תגמול בהתאם למכירות למי יותר קל למכור? שתילת מחשבות ובחירה חופשית למכור את עצמך לעובדים שלך לענות ללקוח שמבקש הנחה שקרים ומכירות איך לקנות מוצר? אמון עם האקסית לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו איש מכירות עם אופי גרוע לבחור את הלקוחות לתאר מוצר מוצר בלי יתרונות טיפים לניהול משא ומתן איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לדפוק לקוח לקנות את האמון של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, להשפיע, שכנוע בתחום לגרום ללקוח שמח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7656 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 21:21:10 - wesi28