...
פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים
בפרסומות , שימוש בנשים
בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים
בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים
בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים
בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע
בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה ... אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים
בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית ... כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין
פרסומות עם סלבריטאים לבין
פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות ... יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים
בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים
בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים
בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב.
בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא
פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה ... את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת
הפרסומות? NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את ... מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין
שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים ... בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה,
פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, ... חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים
בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן ... בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל
פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות. לדוגמה, אם מוצר יקר נמכר,
הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על ... גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה
בפרסומות? ההליך השכנוע
בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה
פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, ... רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת
הפרסומות תלויה בקהל היעד? השפעת
פרסומות משתנה על פי קהל היעד. לא כל אדם יגיב באופן זהה
לפרסומות. למשל,
פרסומות שנעשות במיוחד עבור ילדים יעשו שימוש בדמויות שהם מעריכים, ולא בהצגת יתרונות המוצר באופן ישיר. ילדים נוטים להיות מושפעים יותר
מפרסומות עם דמויות שהם אוהבים, בעוד שלמבוגרים עשויה להיות השפעה פחותה
בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא ...