אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע באופן יחסי, עקרונות ה nlp, להתמודד עם התנגדות של לקוח, איך אפשר לשכנע אנשים, nlp בעברית, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בן אדם, NLP סוגסטיה, איך לשכנע אשה לחזור, ייעוץ תקשורתי, רטוריקה, טיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לנתח טקסטים, לשכנע לקוח לקנות, איך לגרום לבחורה, יועץ אישי, לשכנע בחורה להתאהב בך, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך ליצור הזדהות, nlp עבודה, nlp לימודי, איך לגרום לאישה, NLP אומנות הפיתוי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע ללכת לפסיכולוג, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מאמן אישי, איך לגרום לאנשים, NLP ביקורת, nlp פסיכולוגיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
...את זה שהוא אמר שהוא לא רוצה במקום לנסות לדחוף אותו ל - כן רוצה ל - רק רוצה, הוא אמר אני רק לא רוצה במקום לדחוף אותו ל - אני רק כן רוצה בא ניקח אותו מ - רק לא רוצה ל - גם לא רוצה. אז קודם כל הוא מסכים איתנו שהוא גם לא רוצה, אחרי שדיברנו על זה שהוא גם לא רוצה בעצם מה הוא הסכים? הוא הסכים שהוא גם כן רוצה, תגיד לי אז יש לך פה בעצם בעיה אתה גם לא רוצה וזה הגיוני שאתה לא תרצה ואתה גם כן רוצה נכון, למה אתה כן רוצה מה הסיבות? עוד פעם אני לא אומר לך אתה לא רוצה זה בסדר גמור, למה אתה גם כן רוצה?, כי ככה וככה...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא...
2 אסטרטגיות שכנוע - למה בן אדם חושב כך או אחרת? מה גורם למישהו לחשוב משהו? מהן 2 הגישות להשפעה על אנשים? מהן 2 הדרכים לשכנע מישהו? מהן 2 הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, מהם 2 הגורמים שבהם תלוי מה מישהו חושב? שינוי עמדות, מה האמת? מה טוב?
...בן אדם חושב כך או אחרת, ומחזיק בדעה מסוימת? כי בתהליך של שכנוע, אנחנו מנסים לשנות את דעתו של האדם השני. ורצוי להבין, מה מלכתחילה אחראי על כך שבן אדם חושב, כך או אחרת? וצריך לדעת שיש שני גורמים שאחראים למה שבן אדם חושב. 1 - אמת. 2 - טוב. שאלו שני ערכים שיש לבן אדם. 1 - שהוא רוצה להתחבר לאמת. 2 - שהוא רוצה להרגיש טוב. ושני הגורמים האלו משפיעים על דעתו של בן אדם. דהיינו, שבן אדם מחזיק בדעה מסוימת, משתי סיבות במקביל. 1 - כי הוא חושב שדעתו היא האמת. 2 - כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב, אם הוא יחזיק בדעתו...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...המוצר בלי להבין מדוע הלקוח מעוניין בו מלכתחילה. המוכר צריך להימנע מלתקוע את הלקוח עם מידע על המוצר מבלי להבין קודם את הרצון הפנימי שמניע אותו. לדוגמה, אם הלקוח מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה. לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו: - כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה. - אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך. - אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו. כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
...ארבע הדרכים של אליעד לשכנוע? לסיכום, אליעד מציג כלל פשוט לזכירת ארבע הדרכים לשכנוע והשפעה: רוצה לשכנע? הגדל תועלת או הקטן נזק. איך להגדיל תועלת? הוסף יתרונות או חזק רצון ביתרונות קיימים. איך להקטין נזק? צמצם חסרונות או החלש רצון להימנע מחסרונות קיימים. אליעד ממליץ להשתמש בנוסחה זו בכל מצב של שכנוע, כשהמטרה היא להוביל את האדם למחשבה ברורה שהפעולה המבוקשת טובה לו יותר ממה שהוא חשב בהתחלה. איך לשכנע אנשים? מה הן הדרכים להגדלת תועלת? איך מקטינים התנגדויות? מה ההבדל בין שינוי רצון למציאות? שיטות שכנוע...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...לשים לב, מתי האדם מדבר מתוך משהו שהוא עצמו חושב כך, ומתי האדם עצמו מדבר ונשען על סמך של דברים אחרים ושל דעות של אחרים, והוא לא מדבר בשם עצמו. שזה כמובן בגלל חוסר הנוחות של האדם עם הדברים שלו עצמו. והרעיון הוא, שככל שהאדם מציג את הדברים שלו בצורה יותר עובדתית ויותר אובייקטיבית, כך זה אמור להראות, שהוא עצמו משוכנע במה שהוא עצמו אומר. ובכל מקום שהאדם מדבר בצורה סובייקטיבית ואישית, בצורה שאינה מוחלטת, בצורה של ריבוי משמעויות, שהאדם מעביר מסרים שאינם ברורים, מפחד להתחייב על המילים שהוא אומר, כך באפשרותך...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
...את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול דווקא לבחון את ההצעה באופן ביקורתי ולסרב. הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל החלטות מתוך שיקול דעת רציונלי, לא להתבסס רק על המצב הרגשי שבו נמצא הלקוח. השפעת מצבי רוח על החלטות קנייה כיצד למכור בצורה חכמה ללקוחות שונים? איך לשפר תהליכי קבלת החלטות בקנייה? ניהול קניות מתוך היגיון ולא מתוך רגש איך מצב רוח משפיע על שכנוע לקוחות? מהי קנייה רגשית ואיך נמנעים ממנה? למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב? השאלה המרכזית שנידונה היא...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
...יש אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן. חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה שאתה מציע, אין מניעה שתכתוב בהצעת המחיר, את מה שאתה מתכנן לתת ללקוח. יתרון נוסף להצעת מחיר, הוא שכתיבת הצעת מחיר, משדרת שאתה בעל עסק רציני שעובד בצורה מסודרת ולא איזה חאפר שעובד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע באופן יחסי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע באופן יחסי, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע באופן יחסי, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתיש לקוח מסרים בתת מודע לשכנע קבוצה של אנשים איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח קשה למכור מוצר יקר לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח אנרגיה למכירות למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? קורס לאנשי מכירות מוצר לא מתכלה להסביר ללקוח למה המוצר יקר לקוח רוצה התחייבות על תוצאות מה זה שיווק טוב? סודות התת מודע לענות ללקוח שמבקש משהו איך לשכנע לקוחות? תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות להציג את המחיר ללקוח תגמול יעדי מכירות קורס שכנוע שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה למכור שירות גרוע טיפול בלקוח מתלונן סודות השכנוע וההשפעה של אובמה לגרום ללקוח לומר לך את האמת להצליח למכור לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב בוס כלקוח לקוח מתעקש לקבל מחיר לומר ללקוח רק את האמת לגרום למישהו להשיב מוצרים באיכות בינונית לגרום למישהו לאהוב את החיים לדבר עם לקוח לגרום למישהו להעריך אותך איך יוצרים אמון אישי? לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה חילוץ לאחור במשא ומתן לקוחות פוטנציאלים חדשים תום לב במשא ומתן לקוחות לא טובים דיבייטינג אני אצליח למכור לשכנע אנשים לרצות לזהות מניפולציה סוגסטיה עצמית להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח טיפול בתלונות של לקוחות להציג מחיר ללקוח תוכן שיווקי פרובוקטיבי לסרב לבקשה של לקוח nlp לימוד באינטרנט ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה איזה צרכי לקוח לאתר? לשכנע גבר לקוחות מלחיצים התחייבות ללקוח לתוצאה לתעדף את הכנת חומרי השיווק למכור מוצר בעייתי לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו להיות רע ללקוח טראומה ללקוח חרדת כישלון של אנשי מכירות חברת שיווק מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? ליצור אמון עם לקוח תהליך שיווקי מנטור מכירות למה אין מכירות? התנסות הלקוחות במוצר לשכנע אקסית לאהוב אותך להתקבל לסמנכל מכירות טכניקות שכנוע והעברת מסרים לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו למכור לידים של לקוחות שינוי עמדות ומכירות להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי לשכנע מישהו להאמין לך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה איך לתכנן שיווק? מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? שפת הגוף של לקוח לקוח מבקש בקשה האם לתת ללקוח הנחה? לבחור מנהל שיווק מניפולציות קורונה אינטונציה של לקוח איך לא לאבד את האמון של הלקוח? כמה לאתר את צרכי הלקוח? האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? מוצר יקר לעבוד עם לקוח בעייתי מכירות באמצעות שיווק עולם המושגים של הלקוח נסיגה במשא ומתן התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל להשפיע על אנשים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, מניפולציות, לשתול מחשבות בתחום שכנוע באופן יחסי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 28_11_2025 השעה 05:15:11 - wesi28