אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שכנוע בפרסום, NLP וסוגסטיה, לשכנע גבר להיות איתך, איך לשכנע גבר להביא ילד, למכור יותר, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשתול מחשבות, התנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך למכור רעיון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להשפיע על תת המודע, ללמוד למכור, הכנה לראיון, מאמן עסקי, טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ספרים nlp, מיומנויות שכנוע, nlp ביטחון עצמי, ללמוד לשכנע אנשים, הדרכה אישית, איך לגרום למישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, דמיון מודרך, NLP מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתראיין נכון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טקסט שכנוע, ייעוץ לאישי ציבור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד...היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה. ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר? אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו. השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה היא כזאת...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת...כגון עברית ואנגלית. והאדם שומע אדם אחר שאומר לו מילה שיש לה משמעות שונה בעברית ובאנגלית. כיצד יפרש המוח של האדם השומע, את המשמעות של המילה שאותה הוא שמע? תשובה: לפי ההקשר של השיחה. אם הוא לדוגמה נמצא במדינה שבה דוברים את השפה העברית, והאדם שאיתו דובר את השפה העברית, המוח יניח בצורה עקיפה, שכנראה הדובר התכוון לפירוש של המילה בעברית. אבל אם האדם שמדבר איתך, יהיה בעל מבטא אנגלי והוא במקרה מדבר איתך באנגלית וכיוב, הרי שאז המוח יפרש את משמעות המילה, לפי הפירוש שלה באנגלית. וכיוב ניתן לתת דוגמאות שונות...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמה מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא...אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת חבילה רגשית, שעובדת על בסיס הזיכרון הרגשי של האדם. שיוצרים לאדם חוויה כלשהי, כגון של אני אוהב אני רוצה וכיוב. ואחכ מציגים לו מוצר כלשהו / רעיון כלשהו. ואז הוא עושה השלכה רגשית ודימוי רגשי, של החוויה הרגשית שלו כלפי הדבר שאותו הוא יודע שהוא אוהב, לבין הדבר שאותו הוא לא בטוח שהוא אוהב או רוצה. וכמובן שגם להיפך, שאפשר להכניס את האדם למצב רגשי של לא רוצה לא אוהב, באמצעות זה שמזכירים לו דברים שאותם הוא לא אוהב ולא רוצה. ואחכ מדברים איתו על דבר,...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה...לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...את ההצלחה כאפשרות בלבד. אך אם נאמר אני מצליח, ההצלחה הופכת למחויבת, ודבר זה משפיע ישירות על המוטיבציה והפעולה. איך יוצרים הזדהות באמצעות השפה? ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, במקום אתה רוצה משהו. בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת. מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה? אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות...
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
...גם בתוכך. ההתגברות על התנגדות של אחרים מסייעת לך להתגבר על ההתנגדויות שלך עצמך. איך התמודדות עם דחייה תעזור לך להגיע לשלמות עצמית? כדי להסביר זאת, אליעד מביא דוגמה מתוכנית הריאליטי היפה והחנון, בה מתמודדת היפה עם דחייה חברתית לאחר שגורמים לה להיראות פחות אטרקטיבית. ההתמודדות עם הדחייה חושפת את הערך האמיתי של האדם בעיני עצמו, וכך אדם שלומד להתמודד עם דחייה על ידי הפצה של רעיון רוחני, יכיר טוב יותר את הערך האמיתי של עצמו. מדוע חשוב לתת צדקה גם כשקשה? אליעד מסביר גם את חשיבות נתינת הצדקה. הוא מביא...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
...יסוד מסוימות שיגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים בסוף שהוא יחשוב. פה לצורך העניין יש את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה, מה שהוא יעשה תלוי במה שהוא יחשוב, מה שהוא יחשוב תלוי במה שהוא יחשוב לפני כן שיגרום לו לחשוב את זה ואז נשכנע אותו בזה כדי שהוא יחשוב את זה כדי שהוא יעשה את זה. ואם אנחנו חושבים שלשכנע אותו במה שעומד פה הוא יקלוט את זה שאנחנו מנסים לשכנע אותו לעשות את הפעולה הזאת או לחשוב את המחשבה הזאת, מה אנחנו נעשה? אנחנו נשאל מה הנחות היסוד שצריכות להיות פה שהן יגרמו לו להניח את ההנחות היסוד האלה שהן...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
...מעניין כדי ללמוד אותו, אך על הילד להבין את הערך של מה שהוא לומד. בהקשר הזה, הוא מציין שצריך לחפש דרכים להפוך את הלמידה למשהו שמעניין את הילד, גם אם מדובר בנושאים שבעיניו הם משעממים. הוא טוען שכל ילד יכול למצוא עניין בלמידה אם הוא מבין את התועלת האישית שמגיעה מהשקעה בה. לסיום, אליעד מציע להורים את החשיבות בהבנת המניעים של הילד, ולהתנהל עם הילד בגישה שמכבדת את תחושותיו. הוא ממליץ להורים לשוחח עם הילד בכנות, ולהציג את הלמידה כדרך לשיפור והעצמה אישית, ולא כמשהו חיצוני שנכפה עליהם. איך לשכנע ילד ללמוד...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
...השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל הלקוחות, דבר שמגדיל את סיכויי ההצלחה. יותר הזדמנויות עסקיות: הצעה של מוצרים ושירותים מגוונים יכולה לפתוח מקורות הכנסה נוספים ולפחות תלות בסוג אחד של לקוחות. גמישות עסקית: היכולת להתאים את השירותים לשוק משתנה ולפנות לכל קבוצת לקוחות שנמצאת בביקוש. יכולת צמיחה מהירה: לא מוגבלים לנישה אחת, דבר שמוביל לפוטנציאל צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר:...
ההרצאה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? הפרכה לגארי יורופסקי, בעד ונגד צמחונות, בעד ונגד אכילת בשר, גארי יורופסקי שרלטן, גארי יורופסקי משקר, גארי יורופסקי מניפולטור
...מאחר שברגע שהאפשרות לטעות עולה, השכנוע המוחלט של יורופסקי מאבד את כוחו. מהו הקושי בדיון מול אדם כמו גארי יורופסקי? הקושי, לפי אליעד, הוא שאדם כמו גארי יורופסקי מגיע לדיון מנקודת מבט של אני כבר יודע את האמת ואין מקום לדיון. אליעד מסביר שבמצב כזה לא ניתן באמת לנהל דיון, אלא רק להטיף או לשכנע אחרים ללא שיח אמיתי. כדי לפתוח דיון אפקטיבי, האדם חייב להכיר באפשרות שאולי הצד השני גם צודק או לפחות שיש אפשרות שהוא טועה בעצמו. אם גארי יורופסקי יסרב לכך לחלוטין, הוא בעצם יסגור את הדלת לדיון אמיתי ולשינוי דעות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע בפרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע בפרסום, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע בפרסום, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות בתכנון יעדי מכירות פגישת מכירות איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי? לבנות אמון עם לקוח למה הלקוח רוכש מוצר? לגרום ללקוח לא לשקר אותך איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? תחושת קרבה עם לקוח מנהל מכירות למכור בטלפון המוצר זול לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים שכנוע מהר מידי למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? איך לדבר ללקוח? מסר שיווקי מניפולציות של מנטורים איך ליצור לקוח חוזר? לגרום למישהו לשתף האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים איך לענות ללקוח? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה איך להצליח בתור איש מכירות? למה ללמוד למכור? איך לשקר לקוח? התנגדות מצד הלקוח למה המוצר זול? לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות איך ללמוד איך לשכנע אנשים? דרך החשיבה של הלקוח שיווק דיגיטאלי התנגדויות במכירות איך לפתח קריירה כאיש מכירות? לקוח שצריך לישון על זה... להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לשכנע אישה להרגיש שחסר למכור בשפה של הלקוח לשכנע בחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר כל אחד יכול להיות איש מכירות אסור ליצור הזדהות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לרכוש מוצרים בזול איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לשכנע ילד לעשות ספורט ביקוש למוצר מכירות door to door באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות איך ללמוד לשתול מחשבות? הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשמוח מנטורים למכירות איך למנוע שתילת מחשבות? איך לפתח קריירה במכירות? לגרום ללקוח לחזור אליך לתגמל אנשי מכירות תחושה של קרבה עם לקוח באיזה שלב הלקוח נמצא? איך לרכוש מוצרים בזול? מתי להיות רע ללקוח? ליצור באז שיווקי לא יודע לשכנע לשכנע את התת מודע לגרום ללקוח לרצות לקנות הצגת היתרונות ללקוח לגרום ללקוחות לקנות לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה איך ליהנות לעבוד במכירות? איך למכור לאנשי מכירות? למכור הרבה בזול או מעט ביוקר מנהל צריך להיות איש מכירות לקרוא ללקוח בשם חיבה איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? מכירות באמצעות שיווק התניה משכנעת חשיבות איש המכירות בארגון ללקוח אין כסף איך לרצות למכור? לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? לשאול את הלקוח שאלות שכנוע לקוח לנצח במשא ומתן ללמוד לשכנע יותר טוב איך ללמוד לשכנע? פוטנציאל שיווקי איך לגרום למישהו לעזור לך? מוצרים איכותיים איבוד לקוחות מניפולציות של מומחים לשכנע אישה לרצות לשכב איתך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לשכנע דתי השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות למה ללמוד nlp? באז שיווקי ליצור לקוחות חוזרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, משא ומתן, קואצ'ר בתחום שכנוע בפרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 19_09_2025 השעה 07:56:23 - wesi28