אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, לנתח טקסטים, NLP וסוגסטיה, מניפולציות בטקסט, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע ילד, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לשכנוע, ללמוד nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, סודות ההשפעה, nlp שיטת טיפול, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים למכירות, איך לשכנע את עצמי, טיפול בהתנגדויות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP למטפלים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אמנות הנאום, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להשפיע על תת המודע, ייעוץ אסטרטגי, התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחמכירהמכירה ללקוחתזמוןמכירה עצמיתתזמון מכירהתהליך מכירה ללקוחתהליכי מכירהלקוחותתזמון להצלחהתהליך מכירהאיך למכור מוצר יקר ללקוחתזמון זה הכל עניין של טיימינגהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפוןהכל זה עניין של תזמון בחייםהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפוןלקוח אומר שהמוצר יקרתזמון טיפול בהתנגדויות לקוחהתנגדויות בזמן מכירה בטלפוןהלקוח מתנגד למחירטיימינג זה עניין של תזמוןאיך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלךהתנגדות בשיחת מכירה בטלפוןלקוח אומר יקר ליהתנגדויות במכירה בטלפוןלקוח מתנגד למחירהכל זה עניין של תזמוןהתנגדויות בתהליך מכירהיקר ללקוחהכל עניין של תזמוןהתנגדויות מכירה בטלפוןאיך לגרום ללקוח שלךתזמון זה הכל בחייםהתנגדויות בשיחת מכירהאיך לשכנע את הלקוחעניין של תזמוןהתנגדות במכירה בטלפוןאיך לשכנע לקוחותתזמון של שכנועהתנגדויות בזמן מכירהתזמון זה הכלהתנגדות מכירה בטלפוןאיך לשכנע לקוחתזמון בחייםהצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירההתנגדות בשיחת מכירהלגרום ללקוחותהתנגדויות במכירההתנגדויות מכירההתנגדות במכירההתנגדות מכירהלמה לגרום ללקוחלמכירהמכירה סמויההתנגדויות של לקוח🔍הצג עוד...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
...עצמו לא שווה את המחיר. עקרונות השיווק האמיתי איך לבדוק האם מוצר שווה את המחיר איך לזהות מניפולציות שיווקיות איך להצליח במכירות בלי לרמות אנשים מהן השיטות השיווקיות שעובדות באמת קורסים באינטרנט, סודות השיווק באינטרנט, וובינר באינטרנט, בית ציוני אמריקה, שיטות שיווק, שיווק מוצרי מידע, איך לשווק מוצרי מידע? איך לשווק את עצמך? איך למכור את עצמך? איך למכור מוצר? איך לגרום לאנשים לרצות לקנות ממך? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור סמים? איך למכור את המספרים של הלוטו? טעויות בשיווק, לתת את המוצר בחינם, לתת...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
...הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
...לו כסף באמצע הדרך כדי לתמרץ אותו להמשיך ולנסוע במהירות גבוהה. מצד שני, הוא מזהיר שזה גם יכול לפעול הפוך - אם הנהג יקבל את הכסף מראש, הוא עלול להפחית את המוטיבציה שלו, מכיוון שהכסף כבר בידו, ולכן אין לו עוד מה להרוויח מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. אם לא מרוצים מהקצב, אפשר להפעיל...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
...אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...עדינה מדי, ולא ליצור דחף אמיתי לשינוי. איזה פרדוקס נוצר כשמשתמשים בביקורת מחויבת? מצד אחד, אם אדם באמת יאמין לך שהוא גרוע כפי שאתה מתאר, הוא ירגיש לחץ או תחושת רע חזקה, מה שעלול לכאורה לדחוף אותו לשנות את דרכיו. אבל בו - זמנית, כדי להימנע מהרגשת הרע, הוא עשוי לבחור לא להאמין לך בכלל. כלומר, דווקא העוצמה של הביקורת עלולה להוביל אותו להתגונן או להתכחש אליה, וכך בפועל הוא לא ישנה את מעשיו. מדוע ביקורת אפשרית לא תמיד גורמת לשינוי? כשביקורת נאמרת כאפשרות בלבד, היא רכה ולא מחייבת. מצד אחד, זה נוח למי...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
...שהוא לא רוצה לעשות אותו מלכתחילה. ולפעמים זה נשמע לו כחיזוק רציני וכעידוד רציני דווקא כן לעשות את הדבר שבכל מקרה היה חשוב שהוא יעשה אותו, גם בפני עצמו. כך שהמסר העולה מכל הנל הוא, שכאשר אתה מוסיף סיבות כלשהן לרעיון כלשהו, מצד אחד זה מחזק אותו, אבל בו זמנית מצד שני זה גם מחליש אותו. וצריך לדעת, מתי כן להוסיף סיבות, ומתי לא להוסיף סיבות, וכמה סיבות להוסיף, ובאיזה חלק של המשפט להוסיף אותן וכולי. וכל הנל ניתן להבין עוד טכניקת מניפולציה וטכניקת שכנוע, שאומרת, שלפעמים באפשרותך להחליש רעיון כלשהו בצורה...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
...תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות: לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הכי איכותי, בלי קשר למחיר. לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות. איך לזהות את סוג הלקוח? לקוח שמחפש איכות אומר: תן לי את המוצר הכי טוב שיש, לא אכפת לי כמה זה עולה. לקוח שמחפש מחיר אומר: אני...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
...לא ייתן לך את מה שאתה מבקש, הוא יפסיד את הכסף. זוהי דוגמה להתניה חיובית ברורה. מדוע אי אפשר תמיד להשתמש בהתניה ישירה? למרות שההתניה הישירה עובדת, לא תמיד אפשר להשתמש בה. למשל, אי אפשר לגשת לפקיד בבנק או בשירות הציבורי ולהציע לו כסף באופן ישיר, מכיוון שזה לא מקובל ואינו חוקי. לכן, אליעד כהן מסביר שאפשר להשתמש בסוג אחר של התניה: הענקת ערך אישי או רגשי. איך לתת ערך לאדם שאתה רוצה לשכנע? כדי לתת ערך לפקיד או לכל אדם אחר בעל סמכות, חשוב להתייחס אליו בכבוד. אליעד מדגיש לא להוציא עליו את הכעסים והתסכולים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שימוש בשם הלקוח מהות הרצון של הלקוח איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? להדהד מסר שיווקי למה לעשות שיווק? טיפים לאנשי מכירות הצבת גבולות ללקוח התמודדות עם התנגדות לקוח לשכנע את עצמך להאמין במשהו מיומנות רטורית איך למכור מוצר מאוד יקר? לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו אין מכירות מה לעשות איך לנהל אנשי מכירות? לגרום למישהו לקבל עזרה הסכמה במשא ומתן להצליח לשכנע לא מאמין במוצר מה הוא התת מודע? איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? לקרוא מחשבות במשא ומתן אנשי מכירות טובים לאהוב מוצר שיווק מידע באינטרנט לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים טעויות של מכירות לגרום למישהו לא לשקר לך איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך למכור סדנא ביותר כסף? מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? המלצות של לקוחות בגוגל משא ומתן על שכר קביעת מחיר למוצר שקרים ומכירות שכנוע כסף יצירת ערך ללקוח להציג ללקוח את המחיר לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך האם למכור זה כיף? למה הוא לא רוצה למכור? איך לבחור את הלקוחות שלך? ממי הלקוח רוצה לקנות? מוצר לא מתכלה רצון לתת בשכנוע למכור משהו בראיון עבודה לא להצליח למכור איך לגרום לאיש המכירות שלך? מומחי nlp להציג את המוצר ללקוח דיבייטינג לקוח אומר אין לי כסף איך למכור ביותר כסף? להציע הצעה נגדית ללקוח מצב הרוח של הלקוח איך למכור עם חשק? איך למכור כשאתה בחרדה? שיווק לקהל היעד איך ללמוד על שתילת מחשבות? איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? כמה לשלם על מוצר? למכור מותגי על... לכתוב בהצעת המחיר ללקוח איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לגרום למישהו לאכול בריא? לנצח בדיבייטינג להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לכתוב מסרים שיווקיים? פסיכולוגיה הפוכה להצליח למכור ללקוחות מה לענות ללקוח שאומר? המוצר הכי יקר בקטגוריה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון איך למכור מוצר לא רווחי? איך לזהות מניפולציות בשכנוע? יכולות השכנוע של ברק אובמה מתי להציג ללקוח את המחיר? מה החומר השיווקי הראשון? שם הלקוח שיווק לטווח הארוך לקוחות פוטנציאלים איכותיים לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון איך לא להפעיל לחץ על לקוח? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים אובדן אמון מאמצי שכנוע בונוסים על מכירות תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני להביא לקוחות לעסק קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך למכור ללקוח בעולם המושגים שלו מתי למכור ללקוח? איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג איך לכתוב הסכם עם לקוח? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, טיפים, לשכנע בנושאי תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1401 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 01:52:24 - wesi28