אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp master practitioner, לשכנע בן זוג, לשכנע לקוח לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אמנות הנאום, לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP קשב וריכוז, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, לשכנע אשה לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, זוגיות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ייעוץ לפוליטיקאים, התנגדויות מכירות, פרסומות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp מטפל, לשכנע את בעלי, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP תרגילים, איך לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את האשה, מאמן עסקי, להצליח במכירות, סודות ה nlp, nlp לצפייה, דיאטת nlp, ניתוח טקסט טיעוני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...ליצור קרבה עם אדם? אליעד מציין שאין נוסחה חד משמעית ליצירת קרבה עם אדם אחר. הדרך הנכונה להשתמש בשם היא תלויה באדם ובסיטואציה. כל אדם מגיב בצורה שונה, ולכן יש ללמוד ולהתאים את השימוש בשם הפרטי או הכינוי בהתאם למי שמולנו. אם אנחנו לא יודעים בוודאות מה הדרך שתיצור קרבה, אליעד ממליץ לשאול את האדם או ללמוד מהדרך בה הוא עצמו משתמש בשמות של אחרים. בסיכום, יצירת קרבה לא תלויה רק בשימוש בשם הפרטי, אלא גם בהבנה מעמיקה של איך האדם השני תופס את השם ואת הקשר שלו עם אחרים. כל אדם מגיב בצורה שונה, ולכן הדרך היעילה...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך? וכמובן, מהו התקציב שלך, מהו? גדול? קטן? מה האפשרות שלך למרווח טעות בתקציב השיווקי שלך? לוחות זמנים - תוך כמה זמן אתה רוצה לראות תוצאות? בטווח הקצר / בינוני / ארוך? כל הדברים האלו ועוד המון שיקולים נוספים, עשויים להשפיע על האסטרטגיה השיווקית שלך ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...ושוב לשאול שאלות רלוונטיות, מה שעם הזמן יהפוך להרגל של חשיבה עצמאית, ביקורתית והגיונית. סיכום כללי - איך לגרום למישהו להיות חכם יותר? לסיכום, כדי לגרום למישהו להיות חכם יותר, יש ללמד אותו לחשוב באופן הגיוני על ידי הרגלתו לשאול שאלות באופן עצמאי. אפשר לעשות זאת בצורה ישירה על ידי לימוד שיטתי של השאלות ההגיוניות, ואפשר גם לעשות זאת בצורה עקיפה, על ידי שאילת שאלות שגורמות לאדם לחשוב בעצמו. כל זה נעשה דרך שיחות ודיונים בנושאים שמעניינים את האדם, ובכך מעודדים חשיבה עצמאית, לוגית וחכמה יותר. איך לגרום...
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
...הכנסות בחודש. אך מה שלא מספרים לך הוא כמה מתוך זה נשאר להם כרווח. יכול להיות שהם הכניסו 100,000 דולר אך הוציאו 99,000 דולר על פרסום, סחורה, עובדים ומיסים, כך שהם למעשה הרוויחו רק 1,000 דולר או אפילו הפסידו כסף. למה כמות הלקוחות או ההכנסות לא באמת משנה? חלק מהנוכלים יתגאו בכך שהם גייסו 1,000 לקוחות בחודש או שלקוחות שילמו להם מראש לשנה. אך גם כאן יש בעיה - כמות הלקוחות אינה אינדיקציה לרווחיות. ייתכן שהם גייסו הרבה לקוחות אך מציעים מחירים נמוכים או שמודל העסק שלהם אינו רווחי. כמו כן, העובדה שלקוחות...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
...עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת...
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
...שבה אדם אינו רוצה להמשיך בקשר או במקום עבודה: אפשרות אחת: האדם השני הוא הבעייתי. כלומר, האדם האחר אינו מבין או אינו מתאים לך. אפשרות שנייה: אתה הבעייתי, כלומר, אינך טוב מספיק או אינך יודע להסביר את עצמך היטב. אליעד כהן מוסיף כי בהסתכלות ראשונית, התשובה הפשוטה היא לומר ששני הצדדים אחראים, אך זה לא מספיק, כיוון שיש היבט עמוק יותר והוא השאלה האם המציאות היא אקראית או סיבתית. האם זה שלא רוצים אותך הוא עניין אקראי או סיבתי? אליעד כהן מסביר שיש שתי דרכים להסתכל על הסיבה שבגללה מישהו לא רוצה אותך, וזה...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות? וההסבר לכך שיש לאנשים שחיקה בעבודה בכלל ובעבודה במכירות בפרט, היא משום כמות החוויה של הקונפליקט והמאבק שבה נמצא איש המכירות, במשך העבודה שלו. כי שחיקה קורית, רק כאשר האדם לא נהנה מעצם העבודה שלו. וככל שהאדם יותר בחוויה של קונפליקט / מאבק / מלחמה בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת הפרסומות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על nlp master practitioner
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: nlp master practitioner, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, nlp master practitioner, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בסיס השכנוע שאלות הכאב של הלקוח הגדלת מוצרים מוצרים פשוטים מסרים משכנעים לשכנע מטופלים להמליץ עליך לקבל לא מלקוח מסע הלקוח במחלקת המכירות חומרי שיווק מקצועיים איך להכיר לקוח? לגרום למישהו לרצות להתאמץ לשכנע מישהו לשתף אותך תמחור מוצרים לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? חוסר הבנה מול לקוח האם תמיד צריך לעשות שיווק? איך לא לדפוק את הלקוח? לוותר על הלקוח לאיזה לקוחות לשווק? לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך רכישת אמון איך לשכנע מישהו שיש סיבה? אילו מוצרים למכור? לשכנע מישהו דתי לבנות אמון מחדש משא ומתן ביעילות לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה להשפיע על אחרים לרכוש אופי של איש מכירות לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו יצירת חומרי שיווק לגרום ללקוח להיות נאמן לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות שיטות מניפולציה למתקדמים טכניקות שכנוע והעברת מסרים סימולציות משא ומתן לגרום למישהו לא לחזור על טעויות לשכנע שופטים בבית משפט למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? למכור בלי חשק איך לדבר עם הלקוח? לחפש לקוחות חדשים יעדי מכירות מלחיצים למכור למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? מתי להציג את המידע ללקוח? מחיר שוק של מוצר ניתוח סיבתיות ומכירות פחד לא למכור הלקוח לא מעריך את המוצר יעוץ שיווקי להגדיל מכירות של מוצר לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה איך נבנה אמון? לגרום ללקוח להתמכר להתיידד עם הלקוח לחפש לקוחות חומר מקצועי בצורה שיווקית איך לגרום למישהו לא לעשות? שאלה סגורה של לקוח מניפולציות פוליטיות באיזה שלב הלקוח נמצא? שכנוע באופן יחסי לשכנע מישהו לרצות להסכים לזהות את התנגדות הלקוח כריזמה במכירות איך לבנות יעדי מכירות? משימות של איש מכירות לגרום למישהו להיות חבר שלך למכור בכל מצב טיפול בהתנגדויות לקוח לקבל לא מלקוחות איך לדבר ללקוח? nlp כמותג שיווקי לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה למכור את המוצר הכי גרוע לקרוא ללקוח בשם רשמי הסיבה של הלקוח למה חשוב ללמוד מכירות? לבקש הנחה על מוצר להכניס עיזים למשא ומתן אין לקוח לא טוב שחיקה בעבודת מכירות עיצוב באנר שיווקי איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה למכור מוצר בלי חשק לקוח מבקש בקשה לא סבירה לשכנע גולשים באינטרנט לקנות תכנון יעדים לאנשים מכירות משא ומתן על שכר השפעה חיצונית איך להגדיל מכירות? מנהל שיווק טוב חשיפה ללקוחות פוטנציאלים לגרום למישהו להיות תלוי להסביר ללקוח איך למכור מוצר זול? לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו המחיר יקר ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, להשפיע, פרסומות בנושאי nlp master practitioner - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 07:10:15 - wesi28