אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לכתוב טקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע בנות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, הדרכת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, nlp הפרעות אכילה, nlp קורס, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, nlp בעברית, לשכנע את החברה, לשכנע את בן הזוג, קורס nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדות מכירה, nlp עוגנים, לשכנע לקנות מוצר, דיבייט, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התנגדויות מכירות, NLP פוביה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות?

הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים "למכור" להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה.

מהו תהליך המכירה לעובדים שלך?

תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה דרך, גם לעובדים צריך להסביר למה משתלם להם לבצע את המשימות המוטלות עליהם. עובד שלא מבין את הערך או את הסיבה למה הוא עושה את המשימה, לא יבצע אותה כמו שצריך, או יבצע אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו.

איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות?

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה:
  • הצגת ערך לעובד

    - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת למה כדאי לו לקנות את המוצר שלכם, כך העובד צריך להבין למה כדאי לו להשקיע ולהתאמץ במשימה שאתם נותנים לו.
  • יצירת מוטיבציה

    - כמו שלקוחות קונים מוצרים מתוך צורך, עליכם להראות לעובד איך ביצוע המשימה עונה על הצרכים האישיים שלו. ככל שהעובד יראה את הקשר בין ההשקעה שלו לתועלת האישית שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע המשימה.
  • תקשורת טובה וברורה

    - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה מצפים מהם, באילו תנאים, ומה הם יכולים לעשות כדי להצליח. תקשורת טובה מונעת חוסר הבנות ומגבירה את האמון והמחויבות של העובדים.
  • בניית מערכת יחסים חיובית

    - לקוחות נוטים להיות נאמנים למותגים שנותנים להם תחושה טובה וחוויה חיובית. כך גם עובדים יהיו נאמנים יותר למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים, מכובדים ומוערצים. יצירת מערכת יחסים טובה עם העובד תגרום לו להישאר לאורך זמן ולתת מעצמו את המקסימום.
מה החשיבות של לראות את העובדים כלקוחות?

אליעד כהן מדגיש שכאשר תתייחסו לעובדים שלכם כמו ללקוחות, תצליחו לנהל אותם בצורה מוצלחת ויעילה יותר. המחשבה של "העובד הוא לקוח" תגרום לכם להתייחס ברצינות לצרכים של העובדים, להבין את המניעים שלהם, את הרצונות שלהם ואת מה שמניע אותם באמת. ברגע שהעובד ירגיש שאתם באמת מתייחסים אליו ו"מוכרים" לו את הערך של העבודה, הוא יהיה הרבה יותר מחויב ומעורב, וכתוצאה מכך יפיק תוצאות טובות יותר.

דוגמאות להמחשת הגישה המכירתית לעובדים

אליעד נותן מספר דוגמאות שממחישות את החשיבות של הגישה הזאת:
  • אם תבוא לעובד ותגיד לו פשוט "תעשה את המשימה הזאת כי ככה החלטתי", העובד אולי יעשה זאת אבל בלי חשק ומוטיבציה. אבל אם תסביר לו בדיוק איך זה יתרום לו, איך זה יקדם אותו מבחינה אישית, כלכלית או מקצועית - העובד ישקיע ויעשה את המשימה עם הרבה יותר מוטיבציה ואנרגיה.
  • אם לקוח יקנה ממך מוצר בלי להבין מה היתרון שלו, הוא אולי לא יחזור לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של המשימה, הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב את מקום העבודה במהרה.
  • הגישה של "למכור לעובד" עוזרת לבנות סביבת עבודה בריאה וחיובית. העובד מרגיש שמכבדים אותו, מתחשבים בו, ומעריכים אותו - ולכן הוא נשאר ומצליח לאורך זמן.
מהי השורה התחתונה?

השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם.
ניהול עובדים - גישה מכירתית

כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם.

למה העובדים הם הלקוחות שלך?

רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו שמתייחסים ללקוחות. בדיוק כפי שעליכם לדעת כיצד למכור ללקוחות שלכם את המוצר או השירות שאתם מספקים, כך עליכם לדעת כיצד "למכור" לעובדים שלכם את הרעיונות והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע.

תהליך המכירה לעובדים

כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, בסביבה תומכת או בכל דבר אחר שמניע אותו. זהו למעשה תהליך של יצירת אינטרס, שבו אתה גורם לעובד לרצות לקחת חלק במשימה ולהיות מחויב לה.

איך מוכרים משימה לעובד?
  • הצגת ערך - כמו שלקוח רוצה להבין למה משתלם לו לקנות מוצר, כך העובד רוצה להבין למה משתלם לו לבצע את המשימה.
  • יצירת מוטיבציה - בדיוק כמו שלקוחות קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה.
  • ניהול תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח.
  • בניית מערכת יחסים - לקוחות נאמנים למותגים שמכבדים אותם ומספקים להם חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים.
השורה התחתונה

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה.
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
סודות הרצון, איך עובד הרצון העצמי? ריגרסיה, לשנות רצונות, רגרסיה, לשלוט ברצון, החלפת רצונות, שינוי הרגלים, שינוי דפוסי חשיבה, שינוי דפוסי התנהגות, להחליף רצונות, רצון שקרי, רצון אמיתי, שכנוע עצמי
...אליעד: לא אל לא משנה תדייק אתה יודע, איך מתחילות שאלות כי אתה לא מדייק במשהו לא מדייק אומר לא משנה, איך מתחילות מוסר אינפורמציה לא נכונה ואתה אומר טוב מה זה משנה עוד אינפורמציה לא נכונה מה זה משנה ואז שתיהן נהיה לך סתירה ואתה אומר לא יש לי שאלה. ש: פחות רצון, פתאום צץ רצון כלשהו נכון? אליעד: הוא לא צץ הוא מתחזק ועדיין נשאר גם ההפך שלו. ש: הוא מתחזק ומתחזק עד כדי כך שאתה כאילו רודף אחריו. אליעד: או שהוא רודף אחריך כן אתם רודפים אחד אחרי השני. ש: ולהחזיר...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
...נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות. ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה...
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
...ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו, איך להתמודד עם השמצות? איך חושבת אישה מוכה? למה אישה מוכה לא עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? התמודדות עם שיימינג, ביקורת שלילית, ביקורות חיוביות, ביקורת חיובית, המלצה עצמית, ביקורות...
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
טעויות בחיזור, רצון לגיטימי בזוגיות, רצון לא לגיטימי בזוגיות, לרצות שבהן זוג ישתנה למעני, לרצות שהבת זוג תשנה למעני, רוצה שהיא תרצה רק אותי, רוצה שהוא ירצה רק אותי, איך לא לגרום למישהו לאהוב אותך? חוסר הדדיות בזוגיות
...לא יהיה איכותי. למה גם הצלחה דרך כפייה היא כישלון בסופו של דבר? שאלה: נניח שאדם הצליח להשיג את כל מה שרצה בכוח, למה זה עדיין כישלון? תשובה: אם הצד השני נתן את הכל כי אילצו אותו, אז הוא למעשה מוותר על עצמו למרות שהוא לא מרוצה, ובסופו של דבר מדובר במערכת יחסים רופפת שאינה מבוססת על הערכה הדדית. זה כמו למכור מוצר ללקוח שלא באמת רואה בו ערך, אלא פשוט נכנע ללחץ. במצב כזה, מאחר שהלקוח לא באמת משוכנע שהמוצר שווה, הכל עלול לקרוס או להפוך ללא מספק עבור שני...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
...שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את אורך התוכן בהתאם לצרכים של הלקוח ולוודא שהלקוח מקבל את המידע הנדרש בצורה שתשמור על עניינו לאורך זמן. אליעד הציע שצריך להבין את הכוונות...
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
איך לענות למישהו? איך להתווכח עם מישהו? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? מהי אינטואיציה? ככה מרגיש לי, ככה נראה לי בלי סיבה, רטוריקה, דיבייטינג, איך לענות בויכוח? לא יודע למה, לשכנע שיש סיבה
...באותה צורה בדבר ההפוך, מי מאיתנו צודק? כך ניתן להמחיש לצד השני שהאמונה הפשוטה, ללא הסבר או סיבה ברורה, אינה יכולה להיות אמת מוחלטת. מה עושים אם האדם עדיין לא משתכנע? אליעד מדגיש כי בסופו של דבר, לא תמיד אפשר לשכנע אדם באופן מיידי. לעיתים הוא יתעקש שככה זה בלי הסבר, ואז אתה יכול לשקול אם חשוב לך להשקיע את הזמן ולברר איתו לעומק מה עומד מאחורי האינטואיציה שלו, או פשוט לקבל את העובדה שהוא חושב אחרת. לדבריו, השאלה החשובה תמיד היא מה אתה רוצה להשיג מהוויכוח...
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע מישהו? איך להיות חבר של הבוס? איך לגרום לבוס? איך לגרום למנהל? מערכות יחסים בעבודה, תקשורת בין אישית בעבודה, שיטות שכנוע
...בודק אם אכן יש חובה אמיתית לעבוד בימי שישי או שבת, או שמא קיימת אפשרות אחרת. לדוגמה, בוס יכול שלא לעבוד בימי שישי ושבת אם הוא רוצה, או שאנשים אחרים לא עובדים בימים אלה, כך שהעניין הוא לא תמיד מחויב המציאות. איזו גישה יכולה לסייע מול הבוס? אליעד מציע קודם כל להתחבר לבוס וליצור איתו קשר טוב, כדי שהוא ירצה לעזור לך. לעיתים הבוס לא באמת רוצה שכל אחד יעבוד בשישי או בשבת, אלא רק לא להישאר בלי עובדים. אם תצליח להראות לו שאתה עובד טוב במשך השבוע ושיש לך...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
...מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע למכור את הפחד לעצמך כשלב בתהליך השיפור שלך. כל שיחה כזו היא לא סוף הדרך, אלא כלי נוסף לשיפור כישוריך. מוכר יכול להשתמש בפחד ככלי ללמידה, להבין שהוא לא יכול לשלוט תמיד במצב אבל יכול לשלוט איך הוא מגיב אליו. הדרך להתמודד עם כל תחושת פחד היא להבין את הכוונה מאחוריו: לא לפחד מהפחד אלא להשתמש בו לצורך חיזוק...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...חלש ולא מומלץ, משום שהוא מעביר מסר לא בטוח. במקום זאת, מומלץ להשתמש במשפטים חזקים וברורים כמו: כולנו יודעים ש..., אשר מייצרים ביטחון ואמון אצל המאזין. דוגמה נוספת לכך היא להימנע מהצגה של מידע שאינו נחוץ בשלב זה, כגון שם משפחה או משחקי מילים מיותרים, ולהתמקד אך ורק במה שייצר רושם חיובי ותכליתי. אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שהסוד לשיווק עצמי טוב הוא להדגיש את היתרונות עבור השומעים, ולא לדבר רק על עצמך או על מה שאתה עושה בצורה כללית. לפי אליעד, אם אדם רק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, NLP, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:41:15 - wesi28