אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אומנות השכנוע, איך להשפיע על אנשים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, לכתוב טקסט משכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע את ההורים, לשכנע עובדים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP התניה קלאסית, דמיון מודרך ו nlp, איך לשכנע בנות, דרכים לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקוח לקנות, לימודי דמיון מודרך, לשכנע בנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, להתראיין נכון, ללמוד דיבייטינג, NLP למאמנים, לימודי רטוריקה, ספר nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, פרסומות, אימון מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להשפיע על אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, כיצד לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע סבא, לשכנע אשה להתחתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
למה אתה כועס על הבוס שלך בעבודה?

אנשים רבים מתמודדים עם כעס ותסכול כלפי הבוס שלהם, מכיוון שהם חווים שהוא מציק, מתנכל, מטריף, וממרר להם את החיים. התפיסה הרווחת היא שהבוס הוא דמות של סמכות מעלינו, ולכן כל התנהגות שלילית מצידו יוצרת תחושת חוסר אונים וכעס רב. אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להפסיק לכעוס על הבוס היא להבין נקודה אחת חשובה: הבוס שלך הוא בכלל לא הבוס שלך, אלא הוא הלקוח שלך.

האם הבוס שלך הוא באמת בוס או לקוח?

למרות שלרוב האנשים זה נשמע מוזר ואפילו לא הגיוני, האמת היא שהבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך. כשאתה שכיר, אתה בעצם נותן שירותים לבוס שלך ומקבל ממנו כסף בתמורה. לדוגמה, אם אתה עובד כפקיד בבנק, המנהל שמעליך נתפס אצלך כבוס, אבל בפועל הוא לקוח שלך, כי הוא משלם לך דרך תלוש המשכורת עבור העבודה שאתה מבצע עבורו. לכן, לכעוס על הבוס שלך זה בעצם כמו עצמאי שמתלונן על לקוח שמשגע אותו.

איך עצמאי מתמודד עם לקוח בעייתי ומה אתה יכול ללמוד מזה?

נניח שיש עצמאי, בעל עסק, והוא אומר לך: "הלקוח שלי משגע אותי, ממרר לי את החיים". מיד היית עונה לו בצורה פשוטה: אם הלקוח שלך גורם לך לסבל, אל תעבוד איתו - תמצא לקוחות אחרים. אלא שכאן טמונה הבעיה: כשאתה שכיר, אתה בדרך כלל חושב שיש לך רק לקוח אחד - הבוס שלך, ואתה מרגיש שאין לך ברירה אלא להמשיך לעבוד איתו. אליעד מדגיש כי הסיבה המרכזית לכך שהבוס מתעלל בך ומציק לך היא בדיוק התפיסה הזו, שאתה מאמין שאין לך לקוחות אחרים.

מה הקשר בין חנות מכולת בג'ונגל ובין התלות בבוס?

אליעד משתמש בדוגמה של אדם שפותח חנות מכולת באמצע הג'ונגל, מקום שבו חי אדם אחד בלבד. אותו בעל מכולת תלוי לחלוטין בלקוח היחידי שלו. אם הלקוח מתחיל להציק, לדרוש דרישות בלתי אפשריות או להטריף אותו, בעל המכולת ימצא את עצמו חסר אונים כי אין לו אפשרות להחליף את הלקוח. לכן, אם הוא היה מתייעץ איתך מה לעשות, היית ממליץ לו לפתוח סניפים נוספים במקומות אחרים, כדי שיהיו לו עוד לקוחות והוא לא יהיה תלוי בלקוח יחיד ומנצל.

המצב זהה לחלוטין במערכות יחסים בין עובדים לבוסים: כל עוד יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), הוא יכול לעשות בך כרצונו, להתעלל, להציק, להתנכל, ואתה תמיד תרגיש חסר אונים, כי אין לך אפשרויות אחרות.

איך להפוך משכיר עם בוס מציק לעצמאי עם הרבה לקוחות?

כדי להשתחרר מהכעס, אליעד ממליץ לאמץ את התפיסה שאתה עצמאי, גם אם אתה בפועל עובד כשכיר. כעצמאי, המטרה שלך היא כל הזמן לחפש לקוחות חדשים ולהגדיל את כמות האפשרויות שעומדות בפניך. זה אומר שאתה חייב לפעול כמו עסק, לשווק את עצמך, להתראיין במקומות עבודה נוספים, למתג את עצמך, לפרסם את הכישורים שלך, ולדאוג שתמיד יהיו לך אפשרויות נוספות:
  • ללכת לראיונות עבודה גם אם כרגע טוב לך, כדי שיהיו לך הזדמנויות עתידיות.
  • לפתח מיתוג אישי ברור שיגרום לאנשים להכיר אותך ולפנות אליך.
  • להתעסק בשיווק עצמי ומכירה עצמית, להציג את הכישורים והיכולות שלך בשוק.
  • לבנות קשרים עם אנשים שיכולים להפנות אליך הצעות עבודה בעתיד.
  • להבין מה אתה שווה באמת ולהתייחס לעצמך ברצינות, לא כעובד זוטר אלא כמי שנותן שירותים יקרי ערך.
ברגע שאתה עושה את כל הדברים האלו, יהיו לך הרבה אפשרויות ולא תהיה כבול יותר לבוס אחד שיכול להתנהג אליך בצורה גרועה.

מה יקרה אם לא תעסוק בשיווק עצמי ותישאר עם בוס גרוע אחד בלבד?

אליעד מסביר שאם לא תשווק את עצמך ולא תחפש לקוחות נוספים, אתה תישאר עם לקוח אחד - הבוס שלך. במקרה כזה, לא תהיה לך ברירה אלא לסבול ממנו, כי אם תעזוב אותו - לא יהיה לך מה לאכול. זהו מצב גרוע שיוצר מתח, פחד וכעס מתמשך, כי אתה בעצם נמצא בכלא פסיכולוגי, תלוי במישהו שיכול לעשות בך מה שהוא רוצה. לכן, אם אתה רוצה להפסיק לכעוס על הבוס שלך, עליך להגדיל את מגוון הלקוחות שלך וליצור לעצמך חופש לבחור עם מי לעבוד ועם מי לא.

למה אנשים לא עושים את זה ומה המחיר שהם משלמים?

רוב האנשים לא משקיעים בשיווק עצמי כי זה דורש אנרגיה ומאמץ - ללכת לראיונות, להציע את עצמם, לפרסם, ליזום. אך מי שלא עושה זאת נשאר כבול לבוס מתעלל, מנצל או נרקיסיסט, והוא פשוט תקוע עם הכעס והמרמור שלו ללא אפשרות להתקדם בחופשיות.

מה היתרונות של תפיסה עצמית כעצמאי בתוך מקום עבודה כשכיר?

כאשר אתה מתייחס אל עצמך כעצמאי, התלות שלך בבוס יורדת משמעותית. אתה יכול לבחור לעבוד עם בוסים שמתייחסים אליך יפה, מעריכים אותך, ומפרגנים לך, וכך תוכל להיפטר בקלות מבוס גרוע ומנצל. הגישה הזו יוצרת חופש אמיתי ומצמצמת את התסכול ואת הכעס מהבוס שלך.

לסיכום, אליעד מסביר שהדרך להפחית את הכעס על הבוס היא פשוט להפסיק לתפוס אותו כבוס ולהתחיל לראות בו לקוח בלבד. ככל שתהיו עסוקים בשיווק עצמי ותחפשו הזדמנויות חדשות, כך יהיה לכם יותר חופש ופחות כעס במקום העבודה.
איך לא לכעוס על הבוס שלך?

יש לך בוס בעבודה? הוא משגע אותך, ממרר לך את החיים, מטריף אותך? איך אפשר לא לכעוס עליו?

התשובה היא פשוטה: הבוס שלך הוא לא הבוס שלך, אלא הלקוח שלך.

אני יודע שזה נשמע מוזר לרוב האנשים, אבל הבוס שלך הוא בעצם הלקוח שלך.

הבוס הוא הלקוח שלך

בואו ניקח דוגמה: נניח שאתה פקיד בבנק ויש לך מנהל מעליך. אתה חושב שהוא הבוס שלך? טעות.

הוא הלקוח שלך. אתה מספק שירותי פקידות בנק, ולמי? למנהל שלך.

כמה לקוחות יש לך? לקוח אחד - הבוס שלך, שמשלם לך דרך תלוש המשכורת.

עכשיו תחשוב על עצמאי שיש לו עסק. נניח שהוא אומר:

"הלקוח שלי משגע אותי, ממרר לי את החיים, מטריף אותי!"

מה נגיד לו? "אם לקוח אחד גורם לך סבל, תמצא לקוחות אחרים, תציב גבולות, ואם צריך - תפטר אותו!"

אותו הדבר נכון גם לגבי שכירים - אם יש לך רק לקוח אחד (הבוס שלך), ואתה לא יכול לפטר אותו, אתה בבעיה.

למה אתה מרגיש תלוי בבוס?

תאר לעצמך שמישהו פותח חנות מכולת באמצע הג'ונגל.

הוא מוכר רק לאדם אחד שחי שם, כי אין אחרים.

מה יקרה? אותו לקוח אחד יוכל לעשות לו מה שהוא רוצה - כי אין לו לקוחות אחרים.

ואז בעל המכולת יתלונן:

"הלקוח שלי מטריף אותי, דורש ממני כל מיני דברים, אין לי ברירה אלא להקשיב לו!"

מה הפתרון? לפתוח עוד סניפים, להביא עוד לקוחות!

אם יהיו לו עוד לקוחות, הוא לא יהיה תלוי בלקוח היחיד שמנצל אותו.

מה עושים בפועל?

הרבה שכירים חיים בתחושה שהם חייבים לעבוד רק עם לקוח אחד - הבוס שלהם.

אם זו התפיסה שלך, אל תתפלא אם הבוס שלך ממרר לך את החיים.

מה זה אומר בצורה פרקטית?

אתה צריך להבין שאתה מנהל עסק גם כשאתה שכיר.

בדיוק כמו בעל עסק שמחפש לקוחות חדשים, גם אתה צריך כל הזמן לחפש ולגייס לקוחות חדשים.

איך עושים את זה?
  • מתראיינים למקומות אחרים
  • משווקים את עצמכם
  • בונים מיתוג אישי
  • יוצרים קשרים
  • מחפשים הזדמנויות חדשות
ברגע שיש לך עוד אפשרויות עבודה, אתה לא תלוי בבוס שלך, ואתה יכול לבחור את הלקוח שלך.

אם אין לך כוח להתעסק בשיווק עצמי, בסוף תישאר תקוע עם בוס שאתה לא אוהב.

לסיכום

תבין שאתה עצמאי גם כשאתה שכיר.

תעסוק בשיווק עצמי, תמתג את עצמך, תבין מה אתה שווה, ואל תתפשר על בוס שאתה לא רוצה לעבוד איתו.

אם תיישם את זה - יהיה לך הרבה יותר חופש, פחות תסכול, ויותר הנאה בעבודה.

תחשבו על זה.

לפרטים נוספים ומידע נוסף - חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il.
לפטר את הבוס, לפטר את הלקוח, איך להתמודד עם בוס קשה? איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך להתמודד עם בוס גרוע? איך מסתדרים עם בוס גרוע? תקשורת בין אישית, התמודדות עם בוסים גרועים, שכיר כעצמאי, התמודדות עם בוס כלקוח, איך לנהל שיחה עם המנהל? איך לנהל את המנהל? מנהל מציק, מנהל מתנכל, מנהל גרוע, מנהל מניפולטיבי, מנהל צועק, רבתי עם המנהל, עימות עם המנהל, ויכוח עם המנהל, פחד מהמנהל, מנהל לא מעריך, מנהל לא מפרגן, המנהל שלי צעק עלי, בוס נרקיסיסט, שיווק עצמי במקום העבודה, איך לענות לבוס? איך לדבר עם הבוס על העלאה? איך להרשים את הבוס? איך להתחבב על הבוס? איך להסתדר עם הבוס? איך למצוא חן בעיני הבוס? איך להבין את הבוס? שכיר או עצמאי, בוס מניאק, למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? איך לא לכעוס על הבוס שלך? יחסי עובד מעביד, בעיות עם הבוס, איך להתמודד עם בוס מהגיהנום? איך לענות למנהל? איך לדבר עם המנהל על העלאה? איך להרשים את המנהל? איך להתחבב על המנהל? איך להסתדר עם המנהל? איך למצוא חן בעיני המנהל? איך להבין את המנהל? מנהל מניאק, למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? איך לא לכעוס על המנהל שלך? בעיות עם המנהל, איך להתמודד עם מנהל מהגיהנום?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור חוסר ידיעה? שיווק שותפים באינטרנט טריקים בשכנוע עלות של מוצר מהי המחלה של אנשי המכירות? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות איש מכירות רובוטי הוזלת מוצרים מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? אני צריך למכור לקוח לא סוגר עסקה לשאול את הלקוח מה הוא רוצה תהליך של שכנוע להרחיב את סל המוצרים למכור פגישה בטלפון מוצר זול שכנוע עקיף עמלת מכירות של המוכר לשכנע מישהי לרצות אותך לשנות את הלקוחות ניהול משא ומתן האם לתת אמון מחדש? אסטרטגיית ניהול משא ומתן הטרלה של לקוח עדויות של לקוחות למכור את עצמי בביטחון עצמי להציע ללקוח מחיר בטלפון הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף איך לעשות מניפולציה עצמית? חומרי שיווק ויזואליים החזר השקעה בשיווק למכור באינטרנט למכור כל דבר לכל אחד לגרום למישהו להבין דברים טעויות של אנשי מכירות מקצועיים חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים מכירות דור טו דור המשמעות של הצעת מחיר ללקוח שיווק והעלאת מחירים אסטרטגיות במשא ומתן לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר לנסות למכור לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו שיפור מוצר להתאים מוצר שקרים ומכירות הגדלת מכירות ללקוחות מה זה משפך שיווקי שלא עובד? המוצרים של המתחרים לא מאמין במוצר כמה להקשיב ללקוח? להשתמש במוצר בחינם טעויות של מכירות שכנוע בפרסומות מסרים שכנועים לגרום למישהו להתאהב צרכים של הלקוח להתמודד עם לקוח ששואל לגרום ללקוח להיות תלוי בך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לגרום למישהו לשלם יותר... לגרום למישהו לסלוח על בגידה לגרום ללקוח לגרום למישהו לענות מכירות שטח מניפולציות במערכות יחסים לגרום למישהו להאמין ברעיון שיטות תמחור מוצר אופי של איש מכירות הכי טוב שיש למכור עם אנרגיה למכירות תהליך איתור צרכי הלקוח תהליך שכנוע איך למכור עט? שיווק דיגיטאלי לענות מראש להתנגדויות של הלקוח קבלת החלטות של לקוח לשכנע מישהו ברעיון לשכנע אנשים להאמין משא ומתן על שכר בראיון עבודה לקוח רוכש מוצר מבצע מכירות איך לשכנע שופט? השיווק כתוצאה של המכירות תחושה של זרות עם לקוח לשכנע אקס להתגעגע אליך איך משמרים לקוחות? מקצועיות בעיני לקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים לשכנע את הלקוח לרכוש הפרת חוזה על ידי לקוח כמה לנסות לשכנע את הלקוח? למכור מוצרי יוקרה לגרום למישהו שאפשר להשתנות ראפור תקשורתי למכור בלי ביטחון עצמי לשכנע מישהו להאמין מסרי מכירה ללקוח לגרום למישהו לטפל בעצמו לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, רטוריקה, טיפים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1401 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 00:54:37 - wesi28