אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סודות הסוגסטיה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע הורה, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע בחורה, הדרכה אישית, מכירות ושכנוע, לשכנע את חברה שלי, אומנות המכירה, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע את הבוס, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע עובדת, NLP אומנות הפיתוי, התנגדויות במכירה, איך לשכנע את אשתי, דמיון מודרך ו nlp, להעביר מסר תת הכרתי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את החברים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, מטפל אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ תקשורתי, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP סדנא, עזרה איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, סודות המכירה, אימון nlp, איך לשכנע את חברה שלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפעיל לחץ על לקוח לשכנע מישהו לחשוב לגרום למישהו להבין מה זה פחד חומר שיווקי מודפס לעשות ייסורי מצפון ללקוח לתכנן את השיווק לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון להישמע חכם בעיני הלקוח ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח לומר ללקוח את האמת להתחבר עם הלקוח יכולות שכנוע סדנת מכירות איך לתת ללקוח הנחה? לגרום למישהו לא לענות לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה השפעה על המודעות של הלקוח מודלים לתגמול אנשי מכירות למכור מוצר יקר ללקוח מניפולציה איכותית לשכנע אנשים להעריך לדבר ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? שכנוע תת ההכרה בתוך התת מודע לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך למה לגייס איש מכירות? תת המודע של הלקוח איך לזהות מניפולציות? ייחודיות שיווקית איך להשפיע? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להגיד לך אמצעי שכנוע בפרסומות כושר שכנוע לייצר מוצר לגרום ללקוחות להתחבר אליך איך לשכנע עובדים? תודה משכנעת למכור מוצרי יוקרה טיפול בהתנגדויות במשא ומתן שיטות לשכנוע לקוחות איך לתכנן את השיווק? מסרים של קמפיין שיווקי לשכנע הורים למכור לכל אחד איך לשכנע מישהו לענות לסקר? למה לא לשקר לקוחות? להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק מה זה תת מודע? טיפול במצב שאין מכירות המוצר יותר יקר לקצר את התהליך של הלקוח להחליט מוצר מתכלה למכור בכל מצב לא נולדתי איש מכירות התנגדויות במכירות בטלפון מה זה לעבוד במכירות? מוצר ברמה גבוה באיזה שלב הלקוח נמצא? הקשר שבין מכירות לשיווק איך פוליטיקאים משכנעים? איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? ניסיונות שכנוע שיווק בהתאם למכירות מה זה משפך שיווקי? לגרום למישהו להתאהב בי ניתוח ראיון פוליטי איתור צרכי הלקוח מחיר שוק של מוצר איך לעשות שכנוע עקיף? לגרום למישהו להאמין ברעיון ליצור קשר עם הלקוח חוסר ההשפעה של ברק אובמה חוזה מול לקוח לתת ללקוח אפשרות לבחור להפוך את הלקוח לחבר לגרום למישהו לאהוב להתאמץ שיחה עם לקוח לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך חומר מקצועי בצורה שיווקית למכור חוסר ידיעה כידיעה לשנות את הלקוחות למכור מוצרים של אחרים יסודות ההשפעה אינטונציה של לקוח לשכנע אנשים לבחור בך מתי לעצור שיווק? לקוח ממש לא מבין את התמחור לשכנע מישהו להתגעגע אליך הדרכת אנשי מכירות מתחילים השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ לשכנע מישהי לרצות אותך אני צריך למכור התנגדויות לקוחות התנגדויות במכירות לגרום לקונה למכור את עצמו לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא להשתמש בראפור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מומחה שיווק, סוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 14_12_2025 השעה 09:06:43 - wesi28