אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, גישת ה nlp, טיפול זוגי nlp, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד בראיון, NLP הנחות יסוד, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שיטות, שיטות לשכנע, לדעת לשכנע, אימון אישי, איך לשכנע את החברים, טקסט שכנוע, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, הדרכת אנשי מכירות, התנגדות מכירות, התנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שכנוע עצמי, nlp שינוי, טכניקת nlp, לשכנע בחורות, איך לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp לימוד חינם, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לנצח בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות, סוגסטיה עצמית, איך לשכנע את הבנק, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את אמא, סודות המכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סימולציה לאיש מכירות ניתוח שיטת שכנוע יותר קל לשכנע לפתח כושר שכנוע איך לשכנע מישהו לענות לסקר? לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו טכניקת מניפולציה שכנוע התת מודע כמה לתת ללקוח הנחה? למכור באופן אוטומטי לקצר את התהליך של הלקוח להחליט לגרום למישהו לשנות את דעתו מה הכי קשה לשכנע? לעשות איתור צרכים עם הלקוח איך לעשות בירור צרכי הלקוח? איך להתחיל תהליך שיווקי? לגרום ללקוח לאהוב לשווק מוצרי יוקרה לקוח מכחיש פניה שיווק אורגני טעויות של אנשי מכירות לתמחר מוצר יותר יקר לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך לגרום למישהו לרצות משהו איך למכור ללקוח? להציג מוצר מוצרים מצוינים קושי למכור מוצר לא מושלם לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות האם לעשות מניפולציה על לקוחות? לשכנע מישהו להביא ילדים מה צריך איש מכירות? איך לא למכור? האם המוצר יקר? לגרום למישהו דתי שיקולים בתמחור מוצר איך לגרום ללקוח להרגיש... שיווק ויראלי לגרום למישהו לאהוב לעבוד יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לגרום ללקוח להיות תלוי בך אמון ואמפתיה מתי לשחרר לקוח? לשמור על אווירה טובה עם לקוח ראפור בצורה נכונה לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? איך לשתול מחשבות לאקס? מרגיש שהמוצר יקר המוצר הכי יקר בקטגוריה לגרום למישהו להבין מה זה פחד איך מבצע משפיע על הלקוח? לגרום למישהו לרדוף אחריך מודל תמחור מוצר יועצי שיווק לשכנע אקסית לאהוב שיטת שכנוע תכנון מסע לקוח לשכנע מישהו להאמין לך חוקי ההזדהות מחשבות בתת מודע לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו מכנה משותף עם לקוח להפחיד את הלקוח לגרום למישהו לעזור לך לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם מנטורים לשיווק איך בונים אמון? לנתח משפך שיווקי מסמך שיווקי שיווק לשוק חדש למכור פגישה בטלפון למכור ללקוח לקוח שואל בשיחת מכירה איש מכירות מוצר טוב לשכנע מישהו לעשות משהו חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי זיהוי שיטות שכנוע לבנות יעדי מכירות לתת אמון אינטונציה של לקוח מה זה תת מודע? שקרים במכירות נוסחה לשכנע אנשים זיהוי טריקים לשכנוע שינוי עמדות ומכירות לשכנע ולמכור לדבר ללקוח לקוח שלא מגיע לפגישה לשכנע מישהו להשפיע על התת מודע nlp לימוד באינטרנט לגרום למישהו לא לאהוב מחלקת מכירות הנחה ללקוחות מסע לקוח טיפים לניהול משא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לשתול מחשבות, סוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 09_12_2025 השעה 10:59:59 - wesi28