אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, דיאטת nlp, nlp דוגמא, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp קורס, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שינוי הרגלים nlp, להצליח במכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP לימוד עצמי, טיפול בהתנגדויות, טכניקות משא ומתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, פסיכוקיברנטיקה, איך לשכנע טוב, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע מישהו, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, NLP תת מודע, הצלחה בשכנוע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP הרזיה, אומנות הראיון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיפור מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, טיפים לשכנע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, מיומנות רטורית, לשכנע בחור, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, מומחה מכירות, מאמן אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר לקוח שלא תמיד משלם איתור התקציב של הלקוח מה צריך ללמוד כדי למכור? בניית אסטרטגיה שיווקית נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך לתכנן מצגת ללקוחות לשכנע ילד להירגע להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור איך למכור מחיר יקר? איך לבחור לקוח? איך עובד שכנוע? לשכנע מישהו א מיני לקבל סירוב של לקוח זיהוי הכאבים של הלקוח ביטול עסקה על ידי לקוח ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות לגרום למישהו לא להסכים לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה תקציב של לקוח לסנן לקוח לשכנע אקס מיינדסט של איש מכירות מומחה קביעת מחיר למוצר הכאב של הלקוח אצל המתחרים איש מכירות צריך לדעת לשקר למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים לשכנע שאתה מומחה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב לשמור על הסכמה עם לקוח איך לעשות מניפולציה על לקוחות? היצע וביקוש מול לקוחות למכור פריט לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע לגרום למישהו לייסורי מצפון לקוחות מזדמנים לשכנע בוחרים צורה משכנעת למכור ללקוחות את המוצר לבנות טבלת יעדי מכירות אימון לשיווק לשכנע מישהו לספר למה חשוב ללמוד למכור? להשפיע על מישהו לאהוב אותך איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? לרכוש אמון שכנוע בפרסומות הזדהות מלאה תכנון אסטרטגיית שיווק להתאים מוצר למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? לשכנע אדם לשנות את עמדתו שכנוע אובייקטיבי לקוחות סרק ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? לשכנע מישהו לומר את האמת ניהול השיווק רטוריקה ניהולית מילוי צרכי הלקוח נגד nlp האם להתחמק משאלה של לקוח? איך להתחבר עם לקוח? לגרום למישהו להתחייב הטמעת מסרים בתת מודע להצליח למכור ללקוחות איך לשכנע מישהו לענות לסקר? להגדיל מכירות של מוצר מידת התאמה של מוצר כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר לגרום ללקוח להיות נאמן אסטרטגיות במשא ומתן לגרום למישהו להתחייב לך לשכנע אקסים לחזור לעבוד נכון עם לקוחות ניתוח טקסט משכנע לשכנע שיש סיבה לשכנע מישהו להודות בטעות מה רע בהצבת יעדי מכירות? לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו לבנות הצעות ללקוח להציג ללקוח מחיר זול מכירות ללקוח איך להביא לקוחות לעסק? שיווק ופרסום לגרום למישהו להקשיב להערות שלך לגרום למישהו לשתף אותך לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר לגרום למישהו להיות מחויב כלפיך למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך מטרות במכירות איך לשכנע אנשים שאתה חכם? שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט לסחוט לקוחות השקעה במכירות שיטות פרסום למוצרי יוקרה איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, להשפיע, תת מודע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 03_12_2025 השעה 23:55:14 - wesi28