אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות nlp, לשכנע את האקסית לחזור, להתמודד עם התנגדויות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מומחה מכירות, סדנת מכירות, NLP פחדים, יועץ אסטרטגי, טיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות שכנוע, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות, לשכנע את המורה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, nlp עבודה, איך לשכנע את הבעל, לשכנע למכור, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע שוטר, טיפים למכירה, סודות ההשפעה, NLP הגדרה, NLP טיפול אישי, מכירות ושכנוע, איך לשכנע עובדים, איך לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע בנים, nlp הדרכה, לשתול מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד למכור למכור שירותי עיצוב איך לעשות שכנוע עקיף? מניפולציות על התת מודע פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לגרום למישהו שיש לו בחירה ראפור לנסות למכור לשכנע ילד לחשוב לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך ללקוח למכור לעצמו מה הכי קל לשכנע? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה שתילת מחשבות בדייטים תהליך שכנוע איך ליצור הזדהות? לא מצליח לשכנע איך לשכנע עובד? איך לשכנע שופטים? ההשפעה של ברק אובמה איך להתייחס ללקוחות? ליצור חומרים למשפך שיווקי יצירת חומרים שיווקיים לשדר אמינות ללקוח לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו אובדן לקוחות והעלאת מחירים מודע ותת מודע לשקר ולהצליח למכור להשיג לקוחות חוזרים למכור מותגי על... להוביל את הלקוח לתת ערך ללקוח להביא תועלת ללקוח לשכנע לקוח להרגיש רע הלקוח מוכר לאיש המכירות למכור כשאתה עצוב מנהל שיווק אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן רצון לקבל מהלקוח לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון להתאים את התשובה ללקוח איך לא לשכנע? איש מכירות אמיתי איך לעשות המון כסף במכירות? להיות מומחה למכירות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך לקוח חושב? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? לשכנע מישהו לשכוח אותך להסביר ללקוח הסוד להצליח במכירות לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לסרב למכור לגרום למישהו לרצות להתאמץ לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו איתור צרכי לקוח שקרים ומכירות לשכנע מישהו ליהנות לתת nlp זו תרמית גיוס אנשי מכירות לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה הפרת אמון לשכנע בשאלה צוות מכירות טלפוני לגרום למישהו להפליל את עצמו לתת מוטיבציה לאנשי מכירות לקרוא את המחשבות של הלקוח להתכונן לשיחת מכירות לשתול מחשבה שלילית נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך למכור מוצר בזול האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? לזהות מניפולציה לגרום ללקוח לחזור לשכנע אקסים לקנא התנגדויות מכירה של מוצר איך להצליח בתפקיד איש מכירות? איזה סל מוצרים להחזיק? התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות המוצר יקר לי לשכנע לקוח לעבוד איתך התאמת המוצר לצורך של הלקוח לבנות אמון עם הלקוח למה למכור כמה מוצרים? לקוח מבטל ברגע האחרון איך לנהל משא ומתן על שכר? להגדיל חשיפה ללקוחות לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מילים משכנעות לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח למכור מוצר שלא שווה למכור אותו לקנות את המוצר להגן על עצמך משתילת מחשבות מתי להציג ללקוח? זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, מאמן אישי, אימון אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 10_12_2025 השעה 14:03:13 - wesi28