אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ייעוץ לאישי ציבור, NLP לימוד עצמי, nlp וידאו, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את חברה שלך, השפעה סמויה, אומנות הפרזנטציה, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע את עצמי ללמוד, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתראיין בתקשורת, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, מטפל nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אמנות הנאום, להתמודד בראיון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את עצמי, להצליח במכירות, NLP וסוגסטיה, סודות ההשפעה, השפעה על אנשים, איך למכור יותר טוב, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שפת גוף, nlp מדריכים, לימודי שכנוע, יכולת לשכנע, אמנות השכנוע, לשכנע אנשים לבחור בך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להבין את המחיר לגרום למישהו לקחת אחריות איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לגרום למישהו לשכנע לגרום למישהו לענות לך כן איך אפשר לשכנע? חוסר הבנה של לקוח את המחיר שיטת מכירות משולבת מנטורים לשיווק כמה מוצרים למכור? איך עובד התת מודע? המוצר יקר איך להתחבר ללקוח? יחסי לקוח ומוכר איך להוביל לקוח? השפעה סמויה על המודעות של הלקוח מניפולציות שיווקיות של מנטורים לחפש לקוחות חדשים להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות הסרטון השיווקי הראשון שלך איך להתחיל תהליך שיווקי? אספקת שירותי בניה ללקוח להתאים מוצר ללקוח איך לא לאבד לקוחות? קבלת החלטות של הלקוח לשכנע מישהו לבוא לטיפול לקוח מבטל ברגע האחרון מתי ליצור ללקוח רצון חדש? יכולת ניהול משא ומתן לגרום לאיש המכירות שלך סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה להיות איש מכירות מומחה לקוח שמבקש הנחה להגדיל את כמות הלקוחות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון שיווקי לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... למכור גם את המתחרים לקוח שצריך לחשוב על זה... לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך מומחים לשיווק באינטרנט לזהות מניפולציות בשכנוע ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות התאמת סגנון המכירה למוצר מנהל שיווק גרוע האם באמת אפשרי ללמוד למכור? מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך להצליח לשכנע? למכור מוצר אוטומטי לשאול את הלקוח שאלות כתיבה שיווקית לגרום ללקוח לשתף אותך לעשות יותר שיווק על חשבון הלקוח לקוח שונא אותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח לשכנע בחור לאהוב להציג ללקוח הנחה על מוצר למכור בשיחת טלפון מתי לנסות למכור ללקוח? להציג ללקוח הטבת הנחה לגרום למישהו להיזכר איך להשפיע על התת מודע? לקדם את העסק גם בלי לקוחות לגרום למישהו לומר לשכנע מישהו לשמוע כמות מוצרים למכור כשאתה עייף לתמחר מוצר יותר יקר למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? עלויות של מוצר שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איך לבקש כסף מלקוח? לגרום למישהו לרגשות אשמה לגרום לאנשי המכירות שלך טובת הלקוח האם להשקיע בלקוחות? להעביר ללקוח חומר מקצועי האם לתת הנחה ללקוח? לתכנן מסע לקוח איך יוצרים ראפור? להשפיע על רובוט הצגת המחיר ללקוח יצירת הזדהות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר היצע וביקוש ושיווק לשכנע מישהי להתאהב דוגמה לטקסט שכנוע מנטור למכירות מוצר לא מתאים זיהוי צרכי הלקוח פרופיל לקוח תכנון קמפיין שיווקי חברות שיווק תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן איך למכור סדנא? שאלה סגורה של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, קואצינג, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 07_12_2025 השעה 04:12:15 - wesi28