אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, nlp בחינם, דיבייטינג, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את הבוס, ללמוד nlp בחינם, לשכנע גבר להביא ילד, NLP הרצאות, nlp למתקדמים, מדריך ל nlp, nlp להצלחה במכירות, ללמוד איך לשכנע, איך לשכנע את אשתי, nlp מטפל, לשכנע את חברה שלך, הכנה לראיון, טיפול זוגי nlp, יצירת עוגנים nlp, NLP מטרות, תורת המשחקים, nlp עבודה, מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מומחה מכירות, התנגדות במכירה, טיפול בהתנגדויות, אומנות המכירה, שפת גוף, מומחה במכירות, התמודדות עם התנגדות קניה, nlp טכניקה, לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP עובד, טכניקות שכנוע, nlp למתחילים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעשות ללקוח טוב לדבר עם לקוחות איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים לשכנע מישהו לקנא סיבת ההנחה ללקוח שיווק בפייסבוק לשכנע אקס להתגעגע לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות טכניקות מכירות לבנות תהליך שיווק תחרות שיווקית מנטורים ומניפולציות לקוח לא בטוח מה הוא רוצה למכור רק מוצרי פרימיום nlp למכירות למכור מוצר בלי חשק איך בונים אמון מחדש? לשכנע את שופטי בגץ איך לנתח משפך שיווקי? לגרום למישהו לשכוח אותך לקוחות מזדמנים לתת למניפולציות לעבוד עליך מנהל שיווק חיסרון של לקוח איך למדוד את איכות השיווק? לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך לשכנע מישהו לא להתנגד השיווק של ביבי נתניהו האם לתת הנחה ללקוח? הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות תכונות של מוצר לקוח חושש לעשות טעות לגרום למישהו לחשוב תיאום פגישה עם לקוח לשכנע מישהו להאמין ברעיון תמחור של מוצר להיות איש מכירות מניפולציית שכנוע לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו מניפולציה רגשית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח קביעת יעדי מכירות לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח בירור צרכים של הלקוח עולם הדימויים של הלקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק לגרום למישהו לכבד למכור קרח באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? אוהב למכור למכור בכיף לשכנע בדעה נגדית לשכנע ילדים לעשות משימות בבית לגרום למישהו לאהוב רק אותך לקוח אומר אין לי כסף התאמה של מוצר שיווק לטווח קצר לפטר לקוחות איך לא לאבד את האמון של הלקוח? לגרום למישהו לאהוב אותך פחות לגרום למישהו לסלוח על בגידה סוגים של חומרי שיווק עקיף לנהל אנשי מכירות מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? לגרום למישהו להרגיש רע לגרום למישהו לרגשות אשמה לגרום למישהו לא לפחד איך לעשות מניפולציה על לקוחות? לקוח מאוכזב של המתחרים לשכנע אישה להתאהב לשכנע לקוח לשנות את דעתו השכנוע של ביבי נתניהו איך לשכנע בחורה לשכב איתך? איך לשכנע ילד? טכניקות שכנוע בפרסומות לשפר מוצר לזהות הזדמנויות לשכנע להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? מוצר ממוצע למה מוצר עולה מחיר? לשכנע לקוח להגיע לגרום לאנשי מכירות לענות ללקוח המוצר הכי יקר בקטגוריה למכור בזול והרבה הגדלת מכירות ללקוחות מה רע בלשפר את אנשי המכירות? בסיס השכנוע התנגדות במכירות לשכנע בחור לא לאהוב איך לשכנע אנשים שיש לך? לגרום למישהו לומר יכולת ניהול משא ומתן למכור לעובדים את התפקיד שלהם איך לשכנע דתי? לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית שכנוע כסף מחלקת שיווק לגרום למישהו לעזוב כת עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מאמן אישי, NLP ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 12_12_2025 השעה 03:53:10 - wesi28