אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP לימוד עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשלוט בתת מודע, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, nlp הדרכה, איך לגרום לבחור, ראיון קשה, איך לגרום לאנשים, טיפול ב nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לגרום לבחורה, תשובות בראיון, NLP איך זה עובד, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מכירות ושיווק, להצליח למכור, ייעוץ אישי למנהלים, לנסח טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לגרום לגבר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP אימון אישי, NLP וסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוח, איך לשכנע גבר להיות איתך, כושר שכנוע, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP ערכים, מהו nlp, איך לשכנע את חברה שלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות / לחזק רעיונות כרצונך החופשי. ואבאר, כיצד באפשרותך לתקוף רעיונות שונים ולהגן על רעיונות שונים, באמצעות משחק של הכללה גורפת ושל בידוד מוחלט של הרעיון שלך. ואבאר, מתי הכללה מחזקת או מחלישה את הרעיון, ומתי דווקא בידוד וצמצום של הרעיון, מחזקת או מחלישה את הרעיון.

והעניין הוא, שאם ברצונך לחזק רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו מחויב ואם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך לדבר עליו כעל דבר שקיומו הוא רק אפשרי בלבד.

והדרך לגרום לרעיון להישמע כרעיון מחויב, היא על ידי שמדברים עליו בצורה של הכללה. כגון לדוגמה תמיד קורה כך או אחרת. כאשר המילה תמיד, מחזקת את אמיתות האירוע, ביחס ללפעמים קורה כך או אחרת. או לדוגמה: כולם יודעים שכך או אחרת, שזאת הכללה של ידיעת הרעיון. ביחס ל: יש אנשים / חלק מהאנשים חושבים שכך או אחרת, שזה כמובן מחליש את ההכללה של הרעיון. (וגם המילה יודעים, עברה המרה למילה חושבים).

או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר "המוצר הזה לא מתאים לי", שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך ל"מה לא מתאים לך במוצר כרגע?". שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי.

דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. "למה כרגע אתה חושב כך או אחרת". או לדוגמה שהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" כעובדה. ואז במקום לומר לו "למה המוצר לא מתאים לך", עליך לומר "למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך". שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד.

ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא היא מחזקת את הרעיון. כגון לדוגמה שאתה מדבר על דבר כלשהו בזמן הווה, ולא באופן כללי. דווקא כדי להעצים וכדי לחזק את החוויה של אותו הרעיון. כגון לדוגמה במקום לומר "תמיד קורה כך או אחרת", שאז לפעמים זה נשמע כמו סיפור כלשהו. אז אפשר לחזק את הרעיון, דווקא על ידי זה שתוחמים אותו בזמן כלשהו, שהופך את הסיפור ליותר ממשי. וזה יכול להיות תחימה לזמן הווה, כגון: כרגע קורה כך או אחרת. או תחימה לזמן מוגדר אחר, כגון: אתמול קרה כך או אחרת. שהגדרת הזמן והמקום של האירוע, לפעמים היא הופכת את הרעיון לעוד יותר ממשי, מאשר אם מדברים על הרעיון באופן כללי.

ולפעמים כאשר מישהו מנסה לשלול את מה שאמרת, באפשרותך להגן על עמדתך, על ידי זה שאתה עובר מהכללה, אל בידוד של הרעיון. כי הרבה יותר קל להגן על פירוש סובייקטיבי כאשר הוא מוצג ככזה, מאשר להגן על פירוש סובייקטיבי, כאשר הוא מוצג כרעיון אובייקטיבי.

דהיינו, לפעמים אתה בטעות / בכוונה מציג רעיון כאילו הוא נכון באופן כללי וגורף, ואז מישהו תוקף את נכונות הרעיון שלך כרעיון שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשאול את הלקוח שאלות התאמה לא כל אחד יכול ללמוד למכור לשכנע אדם לשנות את עמדתו לשכנע עובדים להקשיב לך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות צורך של לקוח לגרום ללקוח לומר בעד nlp איך להציב יעדי מכירות? לכתוב הצעת מחיר ללקוח לא להזדהות עם מישהו איך למכור מוצר גרוע? צרכי הלקוח לפני רכישה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לנתח חומרי שיווק של המתחרים לקוח שרוצה לקבל הנחה מסרים שכנועים לגרום למישהו לא להיפגע מיומנות רטורית מניפולציות של הקורונה למכור מוצר בלי חשק לשכנע בני אדם מניפולציות של מנטורים למכירות לשפר את אנשי המכירות לגרום למישהו להיקשר איך לקוח מפרש את התמחור? האם להשקיע בלקוחות? האם להעלות את המחיר ללקוחות? להעביר ללקוחות איך לקוח מחליט? לגרום למישהו לא לאהוב אותך עזרי מכירה ללקוחות קיימים להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט לשכנע מישהו לענות לך כל אחד יכול למכור האם להסתיר מידע מהלקוח? התאמה של המוצר ללקוח למה לעשות שיווק? להציג את המוצר ללקוח להציג ללקוח מחיר זול לאהוב למכור לעשות איתור צרכים עם הלקוח לגרום למישהו להגיד הפצת תוכן שיווקי מניפולציות בתהליך מכירה עיצוב חומר שיווקי להביע הזדהות עם ההתנגדות ייחודיות שיווקית למכור בכל מחיר איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? לגרום למישהו לא להאמין לקוחות שמכירים את המותג שלך שכנוע להגדיל מכירות מה הכי חשוב ללקוח? לגרום למישהו לנסות הסוד להצליח במכירות תורת המשחקים במשא ומתן לגרום למישהו לא לטעות לשכנע אנשים שיש לך כסף לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע אקסית לקנא מכירות ללקוח מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? שנאה לאנשי מכירות להכיר מוצר מה הצרכים של הלקוח? אמון עם לקוח משפך שיווקי צר איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? יחסי לקוח ונותן שירות מתי הכי כדאי להציג ללקוח? איך לשכנע אישה? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה להתחבר ללקוח לשכנע בראיון איך לעשות שכנוע? לעשות איתור צרכי לקוח למה המשפך השיווקי לא עובד? למכור ללקוחות מוצר למכור ללקוח עצוב הלקוח אומר איך נוצר אמון? למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה למכור שירות תשובה שלילית ללקוח מוצר תקין לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח איך לומדים לשכנע? סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לרכוש מוצר לשכנע את שופטי בגץ איך לשפר את אנשי המכירות? מי הלקוח האידיאלי? לקבל את ההצעה של הלקוח לפעמים לקוח יכולת למכור מתי להציג ללקוח? לסגור עסקה עם לקוח האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, תורת המשחקים, שיפור מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6484 שניות - עכשיו 18_12_2025 השעה 23:42:53 - wesi28