אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, פסיכוקיברנטיקה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, איך לגרום לאנשים, לשכנע פירוש, טיפים למכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כושר שכנוע ושינוי עמדות, NLP עצמי, לשכנע את עצמי ללמוד, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, שידול, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע את הבעל, ניתוח טיעונים, NLP עובד, NLP ספר, לשכנע אנשים להגיד כן, מה זה nlp, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, סוגסטיה עצמית, טקסט שכנוע, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע שכן, להתמודד עם התנגדות במכירה, איך לשכנע את המנהל, nlp techniques, כושר שכנוע, טכניקת nlp, ללמוד למכור, סדנאות nlp, איך לשכנע בחורות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו / אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אא"כ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי.

כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה.


"אתה לא יכול לעשות X" מול הניסוח "אי אפשר לעשות X" - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר.


נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך להכניס אותו לתחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי דבר כלשהו, על ידי זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X", ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו "אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) ". והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של "אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות.

ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X". הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?!

ונניח שאתה מוסיף "כמו שאי אפשר לעוף באוויר". אז ממילא יש לו עכשיו 3 שאלות. שהן, 1 - האם אפשר לעשות X. 2 - האם אפשר לעוף באוויר. 3 - האם אכן X הוא כמו הדוגמה של לעוף באוויר.

ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי.

והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס.

לדוגמה "אנחנו חייבים לעשות X, כמו שאנחנו חייבים לאכול כדי לחיות". שגם יש הסכמה של השומע לחלק השני של המשפט. וגם כאשר הוא מסכים למשפט, הוא כבר נכנס לחוויה שהוא אכן חייב לעשות משהו. ואז קל לו יותר להאמין שגם את הדבר הראשון הוא חייב לעשות.

ולמה זה עובד ככה? אז ראשית ככל שיש לשומע יותר מידע, כך קשה לו יותר לנתח את המידע. והמידע של "אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות", הוא סוג של מידע הסחה, שמטרתו היא גם כדי להסיט את דעתו של השומע מהתחלת המשפט ולשאול את עצמו, האם זאת האמת, על סוף המשפט, במקום לעשות זאת באופן נייטרלי על התחלת המשפט ובלי הסחה כלשהי.

אבל בנוסף, כאשר המוח של השומע נמצא בחוויה כלשהי, אז למוח האנושי יותר קל להישאר באותה החוויה והתחושה, מאשר לעבור לחוויה הנגדית שלה. כי זה כרוך במאמץ מחשבתי גדול יותר.

ז"א אם לדוגמה יש לך רצף של שאלות של כן / לא, ואתה עונה עליהן "כן" לחלק מהשאלות ברצף, כי אתה חושב שאכן התשובה היא כן, ופתאום מופיעה שאלה שאתה לא בטוח לגביה, אז הרבה יותר קל להמשיך את המגמה של ה"כן", מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות "לא". כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות.

אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה.

ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה "אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר". אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים.

ז"א, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו "אתה חייב לעשות שיעורים", יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של "כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר", גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד לטענה המרכזית שלך, בגלל שהדוגמה שנתת, יצרה אצלו את הרצון להתנגד לטענה שלך.

ולכן, צריך לדעת, מתי אם תביא דוגמה זה יגרום לשומע להסכים איתך יותר ומתי זה יגרום לו להסכים איתך פחות.


לפעמים אתה רוצה להעביר למישהו מסר מסוים, אבל אתה חושד שאם תאמר לו את המסר, הוא יחשוד בך שאתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כלשהי, ושאתה אומר את המסר הזה, לא בגלל שהוא אכן האמת, אלא בגלל שנוח לך יותר עם המסר הזה.

במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות דווקא את ההפך. דהיינו, לומר לשומע דווקא את מה שהוא לא היה מצפה שתאמר, דהיינו, לנקוט בעמדה הפוכה ומנוגדת לעמדה שהוא חושב שנוח לך יותר לנקוט בה. ואח"כ להוסיף / לשלב את העמדה המקורית שאתה רוצה לומר אותה.

כך אתה מעביר לשומע את התחושה, שאתה לא רץ להביע את העמדה שהוא חושב שאתה תרצה להביע, אלא אתה בכלל מביע את העמדה הנגדית. ורק אח"כ אתה מביע את העמדה המקורית, רק משום שהיא אכן האמת.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, "תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול".

ובניסוח כזה לדוגמה, בהתחלה אתה נוקט בעמדה שנשמעת פחות נוחה לך. אבל אח"כ אתה נוקט בעמדה שיותר נוחה לך, ומשדר יותר אמינות. כי אתה כאילו אובייקטיבי, שלא מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו.


כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב / רע שקרה.

והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו.

אבל כלפי חוץ, בד"כ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ.

וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות...
חלק 1
...יבצע את מה שאתה מציע. ואז באפשרותך להבהיר לפני / אחרי מה שאתה אומר, שמדובר על לתת לו אפשרות שאינה מחייבת אותו לממש אותה. ובדכ אנשים מוכנים / רוצים שתהיה להם עוד אפשרות. לדוגמה, נניח שהמוכר אומר ללקוח: כשתקנה את הטלביזיה הזאת, אתה תחבר אותה גם לאינטרנט ותראה דרכה סרטים. ואז הלקוח יכול / עלול להביע התנגדות של אבל אני לא רוצה / לא צריך / לא מעוניין לחבר את הטלביזיה לאינטרנט. או אני בכלל לא רואה סרטים באינטרנט וכיוב. ואז לדוגמה ניתן לנסח את המשפט למשהו כגון, כשתקנה את הטלביזיה הזאת, תוכל / תהיה לך האפשרות...
חלק 2
...וכיוב, שגורם לשומע לחשוב שמדובר כאן על עיקרון ולא על מסר ארוך שאינו מוגדר מספיק ושיהיה קשה לו להבין אותו ולזכור אותו. עיקרון / חוקיות וכיוב, זה מייצג מסר מוגדר שיש לו מבנה שאפשר להבין ולזכור אותו יותר בקלות, מאשר מסר מופשט, שהשומע צריך לנתח אותו, להבין אותו, ואחכ לזכור אותו. יש לשים לב לכך, שלפעמים אם תאמר למישהו שיש כאן עיקרון / חוקיות כלשהי, זה עלול להעלות אצלו אסוציאציה של גבול ושל הגבלה, שהוא ירגיש שמגבילים אותו, ושמשום כך הוא לא ירצה להקשיב לך. כי לפעמים האדם מעדיף לשמוע משהו מוגדר, ולפעמים...
חלק 3
...עליה סיפור שלם. והמוח של האדם אומר לו, שיש פחות סיכוי לכך, שעובדה שהיא אינה נכונה, שיהיה בנוי עליה סיפור שלם. ואז ממילא היא יותר נשמעת כאמינה. ויש עוד אפשרות להציג עובדה בתוך סיפור, כאשר הבנת הסיפור תהיה תלויה באופן חלקי בלבד, באמיתות העובדה, ושהסיפור עדיין יהיה הגיוני ונכון, גם בלי קשר הכרחי לאמיתות העובדה שהצגת. במקרה כזה, יש את היתרונות וגם את החסרונות של 2 האפשרויות הקודמות. ובנוסף, כאשר אתה מציג עובדה כחלק מסיפור, עליך לגרום לשומע לחשוב שהסיפור נכון באופן כללי, כדי שהוא יאמין לעובדה ששתלת לו...
חלק 4
...מזהה את הדברים שהוא רוצה שיחשבו עליו, ואתה מראה לו בצורה ברורה ביותר, שאתה חושב אותם עליו. אפשר לומר זה לא נכון ואפשר לומר זה לא באמת נכון. בניסוח השני, יש כאילו מסר כפול, שאומר אולי זה נכון וזה יכול להיות נכון, אבל זה לא באמת ככה. זה טוב לצורך שימוש כאשר רוצים לרכך שלילת מסר כלשהו. אם אתה רוצה לשכנע מישהו שיחשוב בצורה מסוימת ושיעשה דבר כלשהו, תגרום לו לחשוב שמי שחושב בצורה הזאת, הוא, מי שהוא היה רוצה להיות. לדוגמה, אתה יודע שהשומע רוצה לחשוב שהוא חכם. אז באפשרותך לדוגמה לומר לו, אנשים שאין להם...
חלק 5
...אומר, באפשרותך להגיב לכך על ידי זה שתקדים תרופה למכה, ותביע אתה את ההתנגדות שלו לדבריך ותגיב על ההתנגדות שלו, עוד לפני שהוא הביע אותה. ובכך בעצם אתה חוסך ממנו לנקוט בעמדה מנוגדת לשלך. אם אתה רואה שמישהו אומר רעיון כלשהו, שאתה רוצה לגרום לו לחשוב אחרת מהרעיון שלו, לפעמים כדאי לגרום לו לקצר את הצגת העמדה שלו, כדי שהוא לא יחזק אצל עצמו את הדעה שלו, תוך כדי שהוא מציג אותה. ולפעמים אפשר לגרום לו לקצר את הצגת העמדה שלו, על ידי זה שאתה גורם לשומע לחשוב שאתה מבין אותו ואפילו מסכים איתו, ואתה כאילו מנסה...
חלק 6
...אל תיתן לאדם השני להרגיש לא בנוח בשיחה, גם אם לא באשמתך. נניח שתוך כדי השיחה, עולה נושא כלשהו שגורם לאדם השני להרגיש שלא בנוח, תנסה לקצר כמה שיותר את רגעי חוסר הנוחות של האדם השני. וזה, גם אם חוסר הנוחות שלו, לא קשור אליך באופן ישיר. בתת המודע של השומע, מבחינתו נצרבת לו חוויה לא נעימה, שקשורה באופן אסוציאטיבי, לשיחה איתך. וזה, גם אם הוא הרגיש לא בנוח, לא בגללך, אלא בגלל סיבה אחרת. לכן תנסה לקצר כמה שיותר, את רגעי חוסר הנוחות שיש לאדם השני בשיחה איתך. אם אתה רוצה להניע את האדם השני לפעולה, ואתה רואה...
חלק 8
...לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8 כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, אחד הדברים החשובים ביותר, אם לא הדבר החשוב ביותר, הוא שתבין את דעתו של האדם השני. ותבין מה הסיבה שבגללה הוא חושב את מה שהוא חושב. ותבין כמה שיותר, את הנחות היסוד העמוקות ביותר שעומדות מאחורי הדעה של האדם שאתה רוצה לשכנע. ושתמצא, את נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו. ואז, כאשר ברורות לך הסיבות שבגללן האדם השני חושב כך או אחרת, וברור לך מה נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו, עכשיו הרבה יותר...
חלק 9
...הטיפים הנוכחית, נכון לעכשיו. ומי שרוצה להיות מסוגל ליישם את כל הטיפים והעצות האלו בזמן אמת תוך כדי שיחה, צריך להעמיק כמה שיותר בהבנת כל הנושא של השכנוע לעומקו, כפי מה שאני מבאר במקומות נוספים. והאדם צריך למצוא כמה שיותר דוגמאות מעשיות, לכל אחת מהעצות האלו. ואז, על ידי לימוד לעומק לאורך זמן והתמדה... יכול האדם להגיע למצב, שבו הוא בלי להתאמץ, תוך כדי שיחה, משתמש במאות שיטות שכנוע שונות, באופן ספונטאני ובקלות לגמרי. וכפי שכבר ציינתי, כל העצות הנל, נכתבו כניתוח של שיחת שכנוע שבוצעה באופן ספונטאני לגמרי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניעי הרכישה של לקוח שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט לשכנע לקוח לעבוד איתך ניהול משא ומתן על המחיר מעצב מוצר הכפשות של לקוחות לשכנע אנשים להשתכנע לבטל עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לשכנע מישהו לסלוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן מה קובע את מחיר המוצר? אובדן אמון מנהל מכירות טוב להתאים את הצעת המחיר למוצר מוצר שלקוח אחר לא רצה סיבת ההנחה ללקוח ניסיונות שכנוע לזהות את סוג הלקוח חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק שיווק בשכנוע עקיף לעבור ראיון לאיש מכירות לגרום למישהו לא להציק לתת ללקוח אפשרות איך הנחה משפיעה על הלקוח? צורכי לקוח לקוחות ממליצים באינטרנט לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לבנות אמון עם לקוח איך למכור נכון ולהרוויח יותר... שיטות ליצירת ראפור למכור ללקוח את שיחת המכירה שיטה לשתילת מחשבות לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? לתת ללקוח אפשרות בחירה שיטות השכנוע של ביבי איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח שיווק סטרטאפ להניע עובדים למכור חסרונות מוצר להכין חומרי שיווק בקשה חצופה של לקוח למה המוצר יקר ללקוח? איש המכירות הכי טוב שיווק יעיל לקוח אומר שאין לו כסף מה לקוחות שואלים? להזדהות עם אנשים לשכנע גבר שכנוע הפוך שאלות של סינון ראשוני של הלקוח תחושת אמון לשתול מחשבות במינונים לא מצליח למכור ללקוחות אמון עם לקוח איך לשכנע אקסית? מהם הצרכים של הלקוח? להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה הכנת חומר שיווקי למה חשוב ללקוח מי המוכר? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים לטפל ב nlp לגרום למישהו לאהוב סקס אין לי חשק למכור שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה הגדלת מכירות ללקוחות לקוח ביטל את העסקה איך לעשות שכנוע? למכור מוצר זול טיפים לאנשים מכירות הגדלת מוצרים נקודת הכאב של הלקוח האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? לשכנע מישהו לשכנע לתת בך אמון איפה ללמוד nlp ושכנוע? לתמחר מוצר ביוקר מתי ליצור כאב ללקוח? להיות לא נחמד ללקוח לגרום למישהו להימשך רק אליך לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף לפטר לקוחות הזדהות אישית לגרום למישהו לא לעשות משהו איך ללמד אנשי מכירות למכור? מניפולציה רעה איך להעלות מחיר ללקוחות? תהליכי מכירות מה השאלות של הלקוח? ליצור אוטוסוגסטיה המוצר יותר יקר שטויות של nlp איתור צרכי לקוח של המתחרים התנגדות במכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, שיווק, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5352 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 01:29:04 - wesi28