אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מיומנות מכירה, לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות nlp, להתמודד עם התנגדויות לקוח, יכולת לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, התנגדויות מכירה, NLP דימוי עצמי, תשובות בראיון, לשכנע לקוחות, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע את הבנק, איך לשכנע לקוח לקנות, סדנאות nlp, לשכנע אשה להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לשכנע, התנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לימוד דמיון מודרך, לשכנע ללכת לטיפול, שיטת טיפול nlp, כיצד לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו / אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אא"כ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי.

כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה.


"אתה לא יכול לעשות X" מול הניסוח "אי אפשר לעשות X" - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר.


נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך להכניס אותו לתחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי דבר כלשהו, על ידי זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X", ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו "אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) ". והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של "אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות.

ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X". הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?!

ונניח שאתה מוסיף "כמו שאי אפשר לעוף באוויר". אז ממילא יש לו עכשיו 3 שאלות. שהן, 1 - האם אפשר לעשות X. 2 - האם אפשר לעוף באוויר. 3 - האם אכן X הוא כמו הדוגמה של לעוף באוויר.

ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי.

והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס.

לדוגמה "אנחנו חייבים לעשות X, כמו שאנחנו חייבים לאכול כדי לחיות". שגם יש הסכמה של השומע לחלק השני של המשפט. וגם כאשר הוא מסכים למשפט, הוא כבר נכנס לחוויה שהוא אכן חייב לעשות משהו. ואז קל לו יותר להאמין שגם את הדבר הראשון הוא חייב לעשות.

ולמה זה עובד ככה? אז ראשית ככל שיש לשומע יותר מידע, כך קשה לו יותר לנתח את המידע. והמידע של "אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות", הוא סוג של מידע הסחה, שמטרתו היא גם כדי להסיט את דעתו של השומע מהתחלת המשפט ולשאול את עצמו, האם זאת האמת, על סוף המשפט, במקום לעשות זאת באופן נייטרלי על התחלת המשפט ובלי הסחה כלשהי.

אבל בנוסף, כאשר המוח של השומע נמצא בחוויה כלשהי, אז למוח האנושי יותר קל להישאר באותה החוויה והתחושה, מאשר לעבור לחוויה הנגדית שלה. כי זה כרוך במאמץ מחשבתי גדול יותר.

ז"א אם לדוגמה יש לך רצף של שאלות של כן / לא, ואתה עונה עליהן "כן" לחלק מהשאלות ברצף, כי אתה חושב שאכן התשובה היא כן, ופתאום מופיעה שאלה שאתה לא בטוח לגביה, אז הרבה יותר קל להמשיך את המגמה של ה"כן", מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות "לא". כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות.

אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה.

ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה "אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר". אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים.

ז"א, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו "אתה חייב לעשות שיעורים", יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של "כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר", גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד לטענה המרכזית שלך, בגלל שהדוגמה שנתת, יצרה אצלו את הרצון להתנגד לטענה שלך.

ולכן, צריך לדעת, מתי אם תביא דוגמה זה יגרום לשומע להסכים איתך יותר ומתי זה יגרום לו להסכים איתך פחות.


לפעמים אתה רוצה להעביר למישהו מסר מסוים, אבל אתה חושד שאם תאמר לו את המסר, הוא יחשוד בך שאתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כלשהי, ושאתה אומר את המסר הזה, לא בגלל שהוא אכן האמת, אלא בגלל שנוח לך יותר עם המסר הזה.

במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות דווקא את ההפך. דהיינו, לומר לשומע דווקא את מה שהוא לא היה מצפה שתאמר, דהיינו, לנקוט בעמדה הפוכה ומנוגדת לעמדה שהוא חושב שנוח לך יותר לנקוט בה. ואח"כ להוסיף / לשלב את העמדה המקורית שאתה רוצה לומר אותה.

כך אתה מעביר לשומע את התחושה, שאתה לא רץ להביע את העמדה שהוא חושב שאתה תרצה להביע, אלא אתה בכלל מביע את העמדה הנגדית. ורק אח"כ אתה מביע את העמדה המקורית, רק משום שהיא אכן האמת.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, "תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול".

ובניסוח כזה לדוגמה, בהתחלה אתה נוקט בעמדה שנשמעת פחות נוחה לך. אבל אח"כ אתה נוקט בעמדה שיותר נוחה לך, ומשדר יותר אמינות. כי אתה כאילו אובייקטיבי, שלא מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו.


כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב / רע שקרה.

והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו.

אבל כלפי חוץ, בד"כ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ.

וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות...
חלק 1
...תוכל / תהיה לך האפשרות / אם תרצה יתאפשר לך לחבר אותה לאינטרנט כדי לראות בה סרטים און ליין. וזה בעצם אומר ללקוח, שאתה מוכר לו אפשרות שהיא לא מחייבת ולא מגבילה אותו למשהו מסוים. ואחדד: לפעמים אפילו בצורה עקיפה השומע חושב שאתה מגביל אותו במה שאתה מציע לו. לדוגמה אנשים שרוכשים את הרכב הזה, נוסעים איתו לטיולים גם בשטח. ואז השומע / הלקוח יכול לומר לך / לעצמו, אבל אני בכלל לא נוסע לטיולים בשטח. ולכן מראש / אחרי אפשר להבהיר ולומר אנשים שרוכשים את הרכב הזה, יש להם את האפשרות אם הם רוצים לנסוע לטייל איתו...
חלק 2
...לך כסף למטרות שלך. בניסוח כזה, החיסרון של השומע, הוזכר בצורה ברורה וודאית, שהוא צריך את הכסף שלך להשגת המטרות שלו. ולכן אפשר לנסח תעבוד כאן, ואז אולי יהיה לך יותר כסף למטרות שלך. כאשר בעצם הזכרת לשומע את החיסרון שלו, אבל בצורה של ספק. כאילו שהוא לא מוכרח להודות שיש לו חיסרון, למרות שמצד האמת ברור שיש לו את החיסרון. אם אתה רואה שהאדם השני חושב על עצמו דבר רע ומרגיש עם זה לא בנוח, תעזור לו להגדיר את עצמו בצורה פחות רעה / נייטרלית / טובה, שתגרום לו להרגיש בנוח עם עצמו. לדוגמה נניח השומע אומר הזוגיות...
חלק 3
...על, שכאן הפירוש הוא, שאני גרמתי לכעס של עצמי ולא שמישהו מבחוץ גרם לי לכעוס. וכאשר האדם אומר הכעיסו אותי, הוא בעצם מעביר מסר שהדבר לא בשליטתו. אך כאשר האדם אומר כעסתי על X, הוא בעצם אומר שהדבר כן בשליטתו. ולכן, אם ברצונך לגרום לשומע לדוגמה לא לכעוס על מה שקרה לו, אז כאשר הוא מספר הכעיסו אותי, אז לדוגמה באפשרותך תוך כדי שאתה חוזר על דבריו... כדי לראות אם הבנת אותו נכון, תוך כדי זה להחליף את ההכעיסו אותך / גרמו לך לכעוס, עליך להחליף את זה לכעסת על X, שזה בעצם מעביר את האחריות האישית לשומע ולא לכוח...
חלק 4
...וזה לכשעצמו יכול להביא את האפקט הרצוי. כגון לדוגמה שאתה מספר לאדם עובדות שידועות לך, וכאשר אתה מגיע למידע שלא ידוע לך, אתה לדוגמה אומר אתה כבר יודע מה קרה / וכולי / אתה כבר מבין למה אני מתכוון, וכיוב ביטויים שגורמים לשומע להיות בתחושה, כאילו אמרת את מה שבעצם לא אמרת. ועל ידי זה, אתה משיג את האפקט ואת התוצאה שהייתה נגרמת, אילו היית אומר בפירוש את המידע שלא ידעת לומר. כי מה שמשנה, זה לא אם אמרת בפועל את מה שהיית צריך לומר כדי להעביר את המסר, אלא אם יצרת אצל השומע את התחושה שאמרת את הדברים. ובפועל...
חלק 5
...לו יותר קל לזהות את התשובה הנכונה ולבחור אותה, יותר מאשר לחשוב בעצמו על התשובה הנכונה. החיסרון של זה הוא, שלפעמים זה גורם לתשובה להיות פחות אוטנטית ופחות אמינה, כי אולי אפשרויות הבחירה שהצגת, גרמו בדרך כלשהי להשפעה על התשובה של השומע. לפעמים אתה שואל שאלה כלשהי, ואתה חושש שהשומע לא ירצה לתת לך תשובה כלשהי, שהיא אכן האמת, אבל הוא יחשוש לומר שהיא האמת, במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להציג לשומע תשובות אפשריות לשאלה, ובתוכן גם את התשובה שהיא יכולה להיות אמת, ושאתה חושש שהשומע לא ירצה לומר שהיא האמת, בגלל...
חלק 6
...לנתח ולהבין את מבנה החשיבה וצורת החשיבה האנושית, כפי שאני מלמד באופן כללי. וזה מאפשר לך לגרום לשומע לחשוב שאתה ממש קורא / כותב את המחשבות שלו... וכמובן שצריך לשים לב שלא לעשות את זה בצורה מחשידה. תיצור תחושה רגועה בשיחה. תשדר רוגע ושהכל בסדר, כדי לגרום לאדם השני גם להיות רגוע. כשהשני לחוץ, לפעמים קשה יותר לגרום לו להתרכז ולהבין את המסרים התת הכרתיים שאתה מעביר לו. אם תגרום לו להירגע, הוא ירגיש יותר בנוח במחיצתך... ומכאן יהיה יותר קל להשפיע עליו. יש לשים לב לכך, שעודף רוגע, עוזר לאדם השני לחשוד בך...
חלק 8
...הוא יודע עד כמה אפשר למתוח את הגבולות, אצל האדם שאותו הוא משכנע. כשאתה אומר למישהו החלטתי, שאני רוצה לעשות X, זה הרבה יותר חלש, מאשר לומר לשומע החלטתי, שאני עושה X. כי רוצה לעשות, זה יותר חלש מעושה. כי המילה רוצה, מבטאת אופציה ואפשרות בלבד. והיא בעצם משדרת לשומע, שעדיין מדובר בשלב של רצון בלבד ולא בשלב מוחלט של החלטה מלאה. כשמישהו אומר לך תודה ומודה לך על מה שאתה נותן לו, יש לפניך מספר אפשרויות, כיצד להתייחס לאמירת התודה שהוא מודה לך. כגון לדוגמה: אתה לא צריך להודות לי / אין בעד מה / נכון, אתה בהחלט...
חלק 9
...הדבר. אלא, שאתה משאיר את זכות הבחירה אצל השומע. ואתה לא משדר לו שהוא חייב לעשות משהו, אלא שרק יש אפשרות לעשות משהו. ואז יותר קל לו להסכים איתך. עד כאן רשימת הטיפים הנוכחית, נכון לעכשיו. ומי שרוצה להיות מסוגל ליישם את כל הטיפים והעצות האלו בזמן אמת תוך כדי שיחה, צריך להעמיק כמה שיותר בהבנת כל הנושא של השכנוע לעומקו, כפי מה שאני מבאר במקומות נוספים. והאדם צריך למצוא כמה שיותר דוגמאות מעשיות, לכל אחת מהעצות האלו. ואז, על ידי לימוד לעומק לאורך זמן והתמדה... יכול האדם להגיע למצב, שבו הוא בלי להתאמץ,...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לדעת מתי הלקוח משקר? לשכנע גבר להיזכר לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום לשכנע מישהו לדבר לגרום ללקוח להרגיש בנוח למכור עם ביטחון עצמי לנהל שיחה משכנעת פגישה עם לקוחות פוטנציאלים לתכנן מסע לקוח להשקיע בלקוחות לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? למכור פגישה לעשות אוטומציה ללקוח התנגדות מכירות מתי להציג ללקוח את המחיר? לחזור על השאלה של הלקוח לגרום למישהו להרגיש אשם לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... כמה להיות כנה עם הלקוח? חרדת כישלון של אנשי מכירות למכור מוצרים של אחרים מכירות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו איך לשכנע נשים? לקדם את העסק גם בלי לקוחות לגרום למישהו להיות מכור אליך התנגדות אמיתית של הלקוח שכנוע ורצון חופשי מתנגד למוצר שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח לקוחות מבושלים משפך מכירות שכנוע השפעה שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לקוח ממש לא מבין את המחיר מצגת ללקוח למה לא רק להאמין במוצר? שיחה עם הלקוח רצון של לקוח לגרום למישהו לא להרגיש... האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? למכור פריט אקראי התנגדות של לקוח אסור ליצור הזדהות מניפולציה על לקוחות לשפר מוצר לגרום ללקוח שלך לקנות מומחי מכירות לשכנע בדעה נגדית שיווק יוצר ביקוש למתחרים תכנון הכנת חומר שיווק לקוח לא סומך על עצמו לשכנע מישהו שאפשר להשתנות למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו להתחבר עם הלקוח לזהות את סוג הלקוח מניפולציה בשאלה מה הלקוח חושב שהוא צריך? סודות השכנוע של ביבי נתניהו לגרום למישהו לא להתגונן לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה אוטוסוגסטיה לגרום למישהו א מיני לשכנע לקוח להיות מרוצה במה תלוי אם תהנה למכור? מוצר שלא כלכלי למכור אותו מחיר ללקוח להיות תותח במכירות לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק לשכנע קבוצה של אנשים לקבוע יעדי מכירות אמונה בתת מודע לשפר כושר שכנוע טיפים לשיווק עסקים לשכנע מישהו להתרגל לעשות להבין למה אין מכירות אבל בתת מודע האם להכאיב ללקוח? לשפר את יכולת השכנוע לגרום למישהו לא לעשן בעיות של אנשי מכירות ניתוח סיבתיות ומכירות לשכנע אדם שיפור יכולות שכנוע למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך השפעת פרסומות איך למכור בלי חשק? למצוא לקוחות טיפול בלידים של לקוחות השיווק כעזר של המכירות תחושת זרות עם לקוח שליטה בתת מודע פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לקוח שרוצה לקבל הנחה תכנים שיווקיים מקצועיים איך למכור ביוקר? nlp דמיון מודרך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, אוטוסוגסטיה, אימון אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.1016 שניות - עכשיו 02_12_2025 השעה 11:31:40 - wesi28