אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקנות מוצר, NLP טיפול אישי, ניתוב לשוני פיזיולוגי, nlp לאנשי מכירות, NLP תקשורת, nlp לחינוך ילדים, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, אומנות השכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, השפעה על אנשים, תשובות בראיון, טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp שיטת טיפול, שיטות לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, מכירות, איך לשכנע את החברה, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP תת מודע, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, איך למכור יותר טוב, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע משקיע, איך לשכנע הורים, עזרה איך לשכנע, איך לשכנע את הבוס, nlp עבודה, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP מאמרים, גישת NLP, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
איך להטיל ספק ברצונות ובמחשבות שלך?

השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה, היא איך אדם יכול להטיל ספק באופן אמיתי ועמוק ברצונותיו ובמחשבותיו, עד כדי מצב של שינוי או אפילו ביטול מוחלט שלהם. הסיבה שבדרך כלל אנשים לא מצליחים להטיל ספק אמיתי ברצונות שלהם, היא שהם נעצרים בשאלות לא נכונות או בשאלות חלשות מדי. כאשר אדם רוצה לברר עם עצמו מדוע הוא רוצה או לא רוצה דבר מסוים, בדרך כלל הוא מתחיל בשאלה: "למה אני רוצה את זה?" או "למה אני לא רוצה את זה?". למרות ששאלות אלה נשמעות נכונות, בפועל הן מניחות מראש שהרצון קיים, ולכן הן לא מצליחות לשנות אותו, אלא להפך - הן עלולות אף לחזק אותו.

מדוע שאלת "למה אני רוצה" לא תמיד עוזרת?

אליעד מסביר שכאשר אדם שואל את עצמו שוב ושוב "למה אני לא רוצה כאב?", הוא למעשה מחזק במוחו את האמונה שהוא אכן לא רוצה כאב, גם אם לא הצליח למצוא לכך סיבה הגיונית. כלומר, ככל שהאדם חוזר יותר פעמים על השאלה "למה אני לא רוצה את זה?", הוא רק מעמיק את השכנוע הפנימי שלו שבאמת הוא לא רוצה את הדבר הזה, והספק לא מתערער כלל.

לדוגמה, אם אדם אומר "אני לא רוצה כאב", ושואל את עצמו מאות פעמים "למה אני לא רוצה כאב?", הוא לכאורה מנסה להחליש את הרצון להימנע מכאב. אך בפועל, בכל פעם שהוא שואל את השאלה, הוא חוזר ואומר לעצמו שהוא אכן לא רוצה כאב, ומחזק בתת - המודע את התפיסה הזאת.

איך לשאול שאלה עמוקה יותר לגבי הרצון שלך?

הדרך להתמודד עם הבעיה הזו, על פי אליעד, היא להחליף את השאלה "למה?" בשאלה עמוקה יותר: "האם אני באמת לא רוצה את זה?". בשאלה כזו, במקום להניח מראש את קיום הרצון, האדם מתחיל להטיל ספק בעצם קיומו של הרצון עצמו. כלומר, לא למה אני לא רוצה כאב, אלא האם בכלל נכון שאני לא רוצה כאב?

לדוגמה, לאחר שאדם חזר שוב ושוב על השאלה "למה אני לא רוצה כאב?" ולא הצליח למצוא תשובה מספקת, עליו לעבור לשאלה חדשה וחזקה יותר: "האם אני באמת לא רוצה כאב?". כך, במקום לחזק את ההנחה שהוא לא רוצה כאב, הוא פותח פתח אמיתי לספק ולבחינה מחודשת של הרצון שלו.

איך שותלים מחשבה חדשה בתודעה באמצעות שאלות?

אליעד מסביר כיצד הניסוח של השאלה "האם אני לא רוצה את זה, ואם כן, אז למה?" הוא בעצם סוג של שתילת מחשבה בתודעה. כשאדם אומר לעצמו "אם אני באמת לא רוצה את זה, אז חייבת להיות לכך סיבה", הוא למעשה שותל במוחו מחשבה שתהיה לו חובה למצוא סיבה לרצונו. וכאשר האדם אינו מצליח למצוא סיבה, זה מערער אוטומטית את הרצון המקורי ומחליש אותו. כלומר, הוא מתחיל לחשוב שאם אין סיבה, אולי הוא כלל לא באמת רוצה את הדבר הזה.

למה חשוב להמתין בין השאלות כדי להטיל ספק עמוק?

אליעד מדגיש את החשיבות של המתנה קצרה בין השאלות כדי להעמיק את ההטלה בספק. הוא מציע לשאול "האם אני באמת לא רוצה את זה?", להמתין מספר שניות, ואז להמשיך עם השאלה "ואם כן, אז למה?". ההפסקה בין השאלות מאפשרת לאדם לקלוט טוב יותר את חוסר התשובה, דבר שמגביר את הספק הפנימי...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או...
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
שכנוע אנשים, הכנה למשפט, יעוץ לעורכי דין, ניהול משא ומתן, טענות נגדיות, הכנה למגשר, הכנה לפני משפט, טיפול בהתנגדויות, אמפתיה בבית משפט, מערכת המשפט
...להשיב עליהן בצורה מבוססת ומנומקת. מהו היתרון בהכנה מראש של טיעונים נגדיים? הכנה מראש של טענות נגדיות מצריכה לזהות את כל האתגרים האפשריים מצד הצד השני, ולהיות מוכנים להפריך אותם. כך, גם אם הצד השני יעלה טענה שנשמעת סבירה, תהיה לך תשובה מיידית ומבוססת שמנטרלת את עוצמתה, או במקרה הגרוע ביותר, מניחה את השדה הפסיכולוגי שבו יוכל השופט להימנע מהזדהות עם הטענה. החכמה היא לנטרל את כל התנגדות אפשרית מראש, ולמצוא את הדרך להקדים תרופה למכה. מהי האמפתיה בבית...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...כך, כי דעתו היא ללא סיבה. מה שאומר, שברגע שיש סיבה כלשהי למה מישהו חושב משהו, ממילא זה אומר שהוא לא חייב לחשוב כך את מה שהוא חושב, אלא רק מצד הסיבה שגורמת לו לחשוב את זה. מה שאומר, שאם נשנה את הסיבות שלו, ממילא הוא יחשוב משהו אחר. כי המשמעות של הרעיון שאומר, שאתה חושב X בגלל Y, פירושו, שאם לא Y לא היית חושב את X. מה שאומר שאתה לא חייב לחשוב את X מצד עצמו, אלא זה רק בגלל סיבה Y. מה שאומר שאם נשנה את הסיבה Y, ממילא תשתנה גם דעתך X. ומההיבט הזה, ניתן...
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
לקיחת אחריות, הסרת אחריות, זה לא אתה זה אני, זה לא אני זה אתה, למה מישהו לא רוצה אותך? למה לא רוצים אותך? לגרום למישהו לרצות אותך, התמודדות עם פרידה, למה לא רוצים אותי?
...זה אקראי בסדר אקראי הוא לא רוצה אקראי אבל גם כשמישהו רוצה אותך זה אקראי אבל אם זה סיבתי אז מה האמת שיש בך חיסרון כי אם לא היה בך חיסרון היו רוצים אותך זאת האמת. ש: מה האמת זה אקראי או סיבתי? אליעד: האמת שתבחר לראות את זה איך שאתה רוצה הבנו? ש: רגע שנייה. אליעד: כן. ש: יש מישהו שלא רוצה משהו עכשיו אפשר להאשים את זה את הצורה איך לא להשתנות ואז הרצון היה מתמלא. אליעד: כן. ש: ואפשר לשנות גם את הרצון של ההוא שרצה. אליעד: אל תסבך אני אומר פשוט אם הרצון...
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
...להרבה אלוהים אז אפשר שיהיה כמה זה לא מוגבל. זה היה חשוב לי להוסיף את זה. במקום תחרותי אף אחד אף פעם לא יגלה לך לעולם את הכל. במקומות לא תחרותיים אני אלמד אותך הכל כי זה לא בא על חשבון אף אחד. רגע תן לה שניה, מה את אומרת? ש: כי אני חושבת למה הוא בעצמו לא ידע להגיד את זה, את מה שאתה אמרת, את הבוודאי, שהאם אתה יכול. אליעד: למה? כי זה מבנה ילדותי של טקסט זה הסיבה המרכזית. אם אני יכול? כן אתה יכול. מי אמר שאני יכול? אני אראה לך שאתה יכול. אין בזה תחכום...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...ישתכנע, אלא יישאר בספק. מהי החשיבות של רמת הביטחון באמונה אלטרנטיבית? אליעד כהן מסביר באריכות שאם רוצים לשכנע אדם שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, לא מספיק להציג סתירה בלבד. חייבים להציג בפניו אמונה אלטרנטיבית שהוא יהיה בטוח בה יותר מהאמונה המקורית שלו. אם האדם לא בטוח מספיק באמונה החדשה, הוא לא ישתכנע לוותר על האמונה הישנה. לדוגמה, אליעד אומר: אם אתה רוצה שמישהו יפסול מחשבה שהוא בטוח בה, אתה חייב להציג בפניו מחשבה אחרת שהוא בטוח בה יותר, והיא סותרת...
מנטורים לכסף, האם אתה יודע כמה כסף מתגלגל בשוק? מניפולציות של מנטורים לכסף, מניפולציות של גורואים לכסף, שיטות איך להתעשר מהר, מסחר באמזון, קורסים דיגיטאלים, איך להיות מיליונר ומהר? מה הדרך הכי טובה לעשות כסף?
מנטורים לכסף, האם אתה יודע כמה כסף מתגלגל בשוק? מניפולציות של מנטורים לכסף, מניפולציות של גורואים לכסף, שיטות איך להתעשר מהר, מסחר באמזון, קורסים דיגיטאלים, איך להיות מיליונר ומהר? מה הדרך הכי טובה לעשות כסף?
...עובדת על אנשים? אליעד מפרט שמדובר בטריק נפוץ במיוחד, לדוגמה: הידעת כמה כסף מתגלגל מדי יום באמזון? הידעת כמה כסף מתגלגל מדי יום בבורסה? בבורסה מדי יום מתגלגל 100 טריליון דולר! הידעת כמה כסף אנשים מרוויחים בשנה רק ממכירת קורסים דיגיטליים? המשפטים הללו נועדו לגרום לאנשים להאמין שיש הזדמנות יוצאת דופן להרוויח כסף בקלות ובמהירות. הם יוצרים אצל האדם אשליה שהוא חייב להצטרף לשוק הזה מיד, אחרת הוא מפסיד הזדמנות גדולה להתעשר. מה המשווקים של קורסים דיגיטליים...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
...המחיר שהוא מקבל ממישהו אחר. ולכן הגיוני להסביר ללקוח, שהוא צריך לעבור תהליך של יעוץ, איתור צרכים, להבין מה בדיוק הוא צריך, להבין מה בדיוק מתאים לו, להבין איך הכי נכון לעשות את העבודה, להבין כמה יעלה לו לבצע את העבודה ולהבין אם ומה האפשרויות שיש ללקוח. במילים אחרות, לספק ללקוח שירות, בעצם זה שאתה מספק לו הצעת מחיר מקצועית. נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון, היא שככל שיהיה לך יותר ביקוש, כנראה שיהיו לך יותר לקוחות טובים, שכנראה ייקחו ממך את העבודה, במובן...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
...במקרה שבו הוא כבר החליט לא לרכוש את המוצר, אבל הוא סתם אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה. והשאלה היא, למה בעצם הלקוח לא רוצה לשתף את איש המכירות בספקות שיש לו לגבי רכישת המוצר? או אפילו לשתף את איש המכירות, למה הלקוח החליט לא לרכוש את המוצר. למה הלקוח לא משתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש? ויש לך כל מיני סיבות. והסיבה המרכזית ביותר לכך היא, שהלקוח לא חושב שתצא לו תועלת מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ובמקרה היותר נפוץ, הלקוח חושב שיגרם...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
...בצורה שתעניין אותו, כמו להסביר איך למידה עשויה להשפיע על עתידו, גם אם השיעור עצמו לא מעניין. בהמשך, אליעד פונה לעקרון חשוב אחר - יצירת עניין בלמידה. הוא מסביר שהשיעור לא חייב להיות מעניין כדי שהתלמיד ילמד אותו. במקום זאת, צריך לשנות את גישת הילד כלפי השיעור ולמקד אותו בתועלת האישית שהוא עשוי להפיק ממנו. כדי לעשות זאת, יש להתחיל בהבנת הילד ולהקשיב לדעותיו והרגשותיו כלפי הלמידה, מבלי לנסות לכפות עליו את דעת ההורה או את הדרך בה הוא רואה את הלמידה. כחלק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מודעות עצמית, שכנוע עצמי, איך להטיל ספק? איך לשתול מחשבה? איזו שאלה לשאול? למה אני רוצה? האם אני רוצה? למה אני לא רוצה? איך להיפטר מרצון? סוגסטיה עצמית, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, מניפולציות, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 30_06_2025 השעה 23:58:26 - wesi28