אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדות במכירה, איך לנתח טקסטים, NLP שיטת, nlp לימודי, איך להצליח למכור, דיבייטינג, איך לשכנע לקוח לקנות, ללמוד לשכנע אנשים, סודות התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP לימוד עצמי, איך לשכנע אנשים להגיד כן, הרצאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP טיפול בחרדה, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע את עצמך, NLP דיכאון, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP מכירות, אומנות התקשורת, nlp קורס, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טיפים לאנשי מכירות, לשכנע הורה, NLP לימוד באינטרנט, סוגסטיה, התמודדות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לנסח טקסט משכנע, עזרה איך לשכנע, NLP דימוי עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה...
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
...להיות אכזרי נגיד ואז אם נגיד אומרים גם לא אכפת לי שהמציאות אכזרית כלפי נניח. אוקי בא נניח נגיד שבן אדם נגיד נגעל מלאכול גוקים בסדר הגיוני יכול להיות מישהו? ש: אני נגעל מלאכול גוקים כרגע. אליעד: בסדר בא נניח שיום אחד היית מתחיל לאהוב גוקים אוהב גוקים. ש: ככה זה קרה לי עם מולים בא נתחיל עם מולים, מולים לא אהבתי. אליעד: לא שנגעלת לא אהבת או נגעלת? ש: נגעלתי. אליעד: יפה ופתאום אתה מתחיל לאהוב את זה. ש: כן. אליעד: יפה אז ההנאה של האכילה שלך ממולים תהיה יותר גדולה מההנאה של האכילה שלך משניצל למה, יפה...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
...שבסוף יפגע בו, זאת אומרת אם לדוגמה הוא יגיד עכשיו לילה נגיד עכשיו יום והוא יגיד לא מה פתאום עכשיו בכלל לילה הוא צריך לשים לב שאחר כך לא ייקחו את המידע הזה שהוא אמר עכשיו לילה ושישתמשו בו נגדו יגידו רגע אם עכשיו לילה אז ככה וככה, זאת אומרת לשים לב שגם כשמפריכים הנחות יסוד צריך לשים לב שאחר כך זה לא ישמש לרעתך של זה שהפריך את הנחת היסוד. עכשיו כל מה שהסברתי עכשיו נכון גם לגבי בן אדם שרוצה, מה זאת אומרת? נניח שהמוח של הבן אדם אומר לו איזו מחשבה ובן אדם רוצה להתנגד אליה בן אדם יכול לעשות את אותו דבר...
נוסחה איך לגרום לבחורה לרצות אותך? נוסחה איך לגרום לגבר לרצות אותך? נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך? נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו להעריץ אותך, לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך, לגרום למישהו להתאהב בך
נוסחה איך לגרום לבחורה לרצות אותך? נוסחה איך לגרום לגבר לרצות אותך? נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך? נוסחה לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו להעריץ אותך, לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך, לגרום למישהו להתאהב בך
...הפינה. ש: הוא יביא את החברים יעשה את העבודה וזהו. אליעד: בדיוק קודם אומר מה עכשיו אני צריך שיעריצו אותי עזוב הנה יש לי אותה מעריצים אותה מעריצים אותי סגרתי את הקומבינה ולכן שימו לב אם אתה רוצה שמישהו יאהב אותך תהיה מה שהוא רוצה להיות אם אתה רוצה שמישהו יאהב אותך פחות אל תהיה מה שהוא רוצה להיות. עכשיו מה יש בזה עוד שכלים כשאתה אוהב מישהו אתה מתחיל לאהוב את מה שהוא אוהב למה אם אתה נגיד אוהב להתאמן נגיד ואתה, בוא ניתן דוגמה אחרת אתה נגיד אוהב מתוק בסדר ובחורה אחרת אוהבת מלוח ואתה תאהב אותה ואתה שונא...
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
...הישירה הזו הייתה נפוצה מאוד. עם הזמן, התפתחה תופעה חדשה של מנטורים וגואורים שהציעו לעזור לאנשים להצליח, מבלי בהכרח להיות בעלי ניסיון מעשי בתחום שבו הם מייעצים. המציאות של המנטורים לעיתים מתעתעת - לא כל מי שמטיף להצלחה אכן יכול להעביר ידע אמיתי ומבוסס. אליעד מציין שאלה שהתפרסמו כמנטורים רבים פעמים לא באמת הצליחו בתחום אותו הם מלמדים. השאלה עולה, אם אדם הצליח כל כך בתחום שלו, למה הוא ימליץ על כך לאחרים? דוגמה לכך היא שף גדול שלא ירצה ללמד אחרים להיות שפים, משום שהם יתחרו בו. אם הוא פרש מהמ profession...
שיקוף כדרך הסברה, לשקף למישהו משהו, מה זה לשקף? איך לשקף משהו? מהי שיטת השיקוף? איך להסביר באמצעות שיקוף? איך לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך? שיטות שיקוף, מירורינג, איך לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך? חלק 1
שיקוף כדרך הסברה, לשקף למישהו משהו, מה זה לשקף? איך לשקף משהו? מהי שיטת השיקוף? איך להסביר באמצעות שיקוף? איך לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך? שיטות שיקוף, מירורינג, איך לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך? חלק 1
...רק אם האדם אכן מצליח להרגיש את התחושה באופן מוחשי בדמיונו. אם אדם מדמיין באופן חי וברור איך הוא היה מרגיש אילו היו עושים לו דבר מסוים, אז דמיון מודרך יכול לשמש ככלי שיקופי. אולם אם האדם אינו יכול באמת להרגיש את התחושה, אז דמיון מודרך לא יעיל כשיקוף. כיצד שיקוף יכול לסייע בזוגיות ובמערכות יחסים? אליעד כהן מסביר ששיקוף יכול להיות כלי מועיל במיוחד לזוגות. לעיתים קרובות מתעוררות מריבות בזוגיות, משום שצד אחד אינו מצליח להבין את נקודת המבט של הצד השני. במקרה כזה, אדם יכול להציע לצד השני שהוא ישקף לו את...
התאבדות, למה אנשים מתאבדים? למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למנוע ממישהו להתאבד, איך להתאבד? לגרום למישהו לא להתאבד, אובדנות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מניעת התאבדות
התאבדות, למה אנשים מתאבדים? למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למנוע ממישהו להתאבד, איך להתאבד? לגרום למישהו לא להתאבד, אובדנות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מניעת התאבדות
...מביע את רצונו להתאבד, חשוב לא לשפוט אותו אלא להקשיב למניעים שלו ולהבין את מצוקתו. במקום לגנות אותו או לשאול מדוע הוא רוצה להתאבד, יש לשאול אותו איך הוא מרגיש ומה גרם לו לחשוב כך. המטרה היא להוציא אותו מהקונפליקט הפנימי שלו ולהפנות אותו לכיוונים חיוביים שיכולים להקל עליו. בסופו של דבר, יש להדגיש בפניו את הדרך החדשה שבה הוא יכול לראות את העולם - דרך של תקווה, של חלופות, ושל הזדמנויות להרגיש טוב יותר מבלי לפגוע בעצמו. מהם הגורמים למחשבות אובדניות? כיצד לשכנע מישהו לא להתאבד? מחשבות טורדניות וכיצד להתמודד...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
...שאומרת, שאתה אמור להסיק מכך שאתה רוצה לרכוש ממנו את השירות שלו. כי צריך לעשות הפרדה, בין זה שאתה אכן מוכן לשלם הרבה כסף תמורת פתרון, לבין זה שהוא יהיה זה שיספק לך את הפתרון שאתה רוצה. נקודה נוספת באופן כללי שצריכים לזכור היא, שאם מישהו מתחייב לך לתוצאות, כאשר התוצאות לא תלויות בו ואך ורק בו, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי אין שום אפשרות שמישהו יתחייב על משהו שלא תלוי בו ורק בו. אז אם מישהו מתחייב לך שהוא יגרום לך להרגיש טוב / להצליח / להיות מאושר וכיוב, הרי שהוא או נוכל או טיפש. כי זה כמובן לא תלוי...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...הכי טוב יהיה להציג את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...המפורסמת סיינפלד, שהתפרסמה בכך שהיא מוגדרת כתכנית על כלום. הרעיון הוא שיש ערך רב גם לשיחות שנראות חסרות תוכן ותכלית, כי דווקא מתוך מה שנראה חסר משמעות יכול להתפתח שיח מעניין, משמעותי, ועמוק יותר. הוא מסביר שהיכולת לנהל שיחות כאלו, שבהן הצדדים בוחנים ומפרקים כל רעיון קטן עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראיון עבודה במכירות להשפיע על רובוט משא ומתן עם החמאס אופי של איש מכירות מוצר רווחי לשכנע אישה לשכב לשפר את המוצר שלך מה זה לשכנע? לגרום למישהו להתחתן כמה לאתר את צרכי הלקוח? איזה מוצרים לא למכור? הנחה ללקוח במשא ומתן איזה סרטון שיווקי לעשות? איך ליצור סוגסטיה? לידים של לקוחות לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לא מתאים ללקוח להיות עשיר מתחום המכירות לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו לא להתאהב בך לקוחות שרוצים מחיר זול להביא לקוחות חדשים שיטת ראפור לשכנע ללמוד באיזה מילים למכור? מתי לא לתת הנחה ללקוח? איך לעצב חומר שיווקי? להניע עובדים למכור תחרות שיווקית מכירה ללקוח לשכנע מישהו להתאהב בך מסע לקוח לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לאהוב למכור מניפולציה טובה ליצור אמון באמצעות השלמת מילים זיהוי הצורך של הלקוח לשכנע בחורה להיזכר למכור בלי איש מכירות איפה לומדים לשתול מחשבות? איתור צרכים של הלקוח איך לשכנע לקוח לרכוש? מדידת ביצועי השיווק למכור בגוגל לשכנע מישהו לרצות אותך ראפור בצורה נכונה לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך איך לנסח משפט משכנע? האם אפשר ללמוד למכור? לשכנע גולשים למה לקוח אחר? לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום למישהו להשתנות לגרום למישהו לחזור לא אוהב למכור מחיר שונה ללקוחות חדשים שכנוע סמוי השפעה על אנשים להגדיל סיכוי למכור מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? לתת ללקוח להחליט פסיכולוגיה הפוכה שינוי עמדות ומכירות לשבח את המוצר להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח למרות שהמוצר גרוע לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה לשכנע עובד בעבודה איך לגרום למישהו להעריך את עצמו? למה ללמוד שכנוע? לתת ללקוח את המחיר השיווק של ביבי נתניהו לקוחות ממליצים באינטרנט שיווק מוצרי יוקרה חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי לקוח מבטל פגישה לקוחות מלחיצים לשבח מוצר שיווק ישיר או שיווק עקיף לגרום למישהו להגיד טכניקות של nlp לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך למכור עגבניות חומרי שיווק להבין לקוחות לקוחות מתלוננים עליך למכור מוצר לא מוגמר שיווק למתחילים הכנת חומר שיווקי איך לא להשתכנע? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איפה ללמוד איך לשכנע? שכנוע טכניקות לפטר את הלקוחות איך לא למכור ללקוח? ללמד אנשי מכירות לקוח שלא רוצה לכתוב טקסט שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, לשתול מחשבות, תורת המשחקים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9375 שניות - עכשיו 17_12_2025 השעה 18:56:39 - wesi28