אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp גישת, ניתוח תוכן של טקסטים, NLP שכנוע, התמודדות עם התנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתראיין לטלוויזיה, מומחה שיווק, NLP עוגן, איך לשכנע את, NLP פירוש, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע בחור, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע שוטר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לגרום למישהו, מיומנות מכירה, שיטת טיפול nlp, יועץ תקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את בעלי, התנגדויות במכירה, NLP לימוד באינטרנט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיווק ומכירות, אימון עסקי, ניתוח רטורי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...לא הייתה מלאה מלכתחילה. כך המוח מנסה לשכנע אותנו, אבל אליעד מבהיר שמדובר במניפולציה, כי העובדה שאחר כך נהיה יותר טוב, לא מוכיחה שבוודאות קודם היה לנו רע או פחות טוב באמת. האם הרגשת עושר מוכיחה שהיית קודם עני? אליעד כהן מדגים זאת עם דוגמה נוספת של אדם שזוכה בלוטו ומרגיש עשיר. האם ההרגשה הזאת באמת מוכיחה שקודם לא היה עשיר? אליעד מסביר שלא בהכרח. יכול להיות שהאדם היה עשיר עוד קודם אך לא ידע זאת. עצם ההרגשה שהוא עשיר לאחר הזכייה אינה הוכחה חד - משמעית לכך שלפני כן היה עני. התחושה שלנו לא מוכיחה בהכרח...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
...במילים האלו ובצורה הזאת? כי אז, באפשרותך לענות למה שבאמת רוצים לשאול אותך. וכמובן, שעל ידי זה באפשרותך גם להימנע מכל מיני מלכודות, וליצור מלכודות מנוגדות. זא שנניח שמישהו שואל אותך שאלה, מתוך מטרה לדלות מידע על משהו אחר. ואם אתה מזהה את זה, אז באפשרותך לענות למה שהוא שאלה בפועל, ותוך כדי זה בעצם לשתול שם מידע שגוי / נכון, שישפיע על המסקנות שהוא מנסה להסיק ממה שאתה שואל, כדי לענות לעצמו בכלל על שאלה אחרת. כך, שבשורה התחתונה, לפני שאתה עונה על שאלה, תבין את המניע הנסתר והפנימי של השואל. וכך תוכך לענות...
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
...הוא רוצה לקבל מכם משהו חיובי ואינו מקבל את זה במידה הרצויה. כשאתם מאפשרים לאחר להרגיש שתלוי בכם, אתם בעצם מזינים את התחושה הזו ומגבירים את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים לוותר על ההנאה או היתרונות שאתם מקבלים מתלות זו. ככל שתהיו מוכנים לוותר על השליטה ועל היתרונות שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו...
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
...שבן אדם שמן אוקי. ש: שמן? אליעד: שמן אם לא בא לך להגיד שהוא שמן תגיד שהוא לא רזה בסדר הלאה. עכשיו בא נניח שבן אדם שמן מכך שהוא אוכל נניח ונניח שבן אדם אוכל בשביל למלא איזה חיסרון שיש לו, עד כאן גם הגיוני בן אדם יש לו איזה חיסרון הוא אוכל בשביל למלא את החיסרון חיסרון רגשי כלשהו. עכשיו השאלה היא כזאת האם בן אדם שמן שיקבל את עצמו איך שהוא שיאהב את זה שהוא שמן ויקבל את זה שהוא לא רזה האם זה, נגיד שבן אדם שמן הגיע לאהבה עצמית שהוא אוהב את עצמו למרות שהוא שמן האם זה יגרום לו להיות יותר רזה או יגרום לו...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...שהוא יסכים לעבוד איתם, בשביל לצבור ניסיון, בשביל שיהיה להם תיק עבודות וכולי. ויש גם כל מיני אפשרויות באמצע, של לתת הנחה כללית, או של לתת הנחה חלקית ואת השאר רק אם יהיו תוצאות, ואולי גם בונוס על תוצאות אם יהיו תוצאות. יש גם לוגיקה שאומרת, לבקש כסף רק על תוצאות, אבל לבקש פי 100 כסף, משהו מוגזם, שמבוססת על הלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן לשלם על תוצאות. כדי שהוא ירצה את האפשרות הפחות גרועה, שהיא לשלם על מאמץ...
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
...מספק, הוא מאוד מורכב לביצוע וכולי. ואז דרך זה לשבח את העובד שלך, שהוא מבצע את העבודה הכי מורכבת, בפרויקט הכי מורכב. והפרויקט הכי מורכב, בעצם, את זה שמבצע אותו ושמנהל אותו, באמצעות הספקים הכי מקצועיים שיש. ובאותו הקשר אני אוסיף ואומר, שאם ברצונך להפוך מכתב המלצה לעובד / מכתב המלצה לספק ליותר אמיתי, תוסיף בסוף מכתב ההמלצה שורה שאומרת, שכל מי שרוצה יכול ליצור איתך קשר ושאתה תמליץ על אותו אדם, גם באופן אישי טלפוני / בעל פה וכולי. כי הרבה פעמים, מכתבי המלצה הם מן השפה ולחוץ ומי שכותב אותם, לא באמת מתכוון...
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 3
איך לתת למישהו מוטיבציה? איך לעזור למישהו שאין לו חשק לכלום? איך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו? הילד לא רוצה לעשות כלום, חרדת ביצוע, פחד מכישלון, הדרכת הורים, פחד להתחיל עם בחורה, איך ליצור מוטיבציה לעשייה? חלק 3
...את המוח. הרעיון הוא ללמד את האדם להתמודד עם האכזבה בצורה טבעית וחלקה, כך שהפחד שלו יקטן. מה הקשר בין חוסר מוטיבציה לבין ניסיון העבר? אליעד מדגיש שכדי לעזור למישהו, קודם כל צריך לבדוק אם אנחנו יכולים להבין ולדמיין את עצמנו במצב דומה לשלו. הוא נותן דוגמה אישית: האם היית יכולה לדמיין את עצמך כאדם שלא עובד כבר 20 שנה, בלי חברים, בודד ומוזנח, שקם בבוקר ומחליט לפתוח דף חדש ולהפוך לרופא? אם אינך יכולה אפילו לדמיין את עצמך מתמודדת עם מצב כזה, יהיה לך קשה מאוד לעזור לאדם שנמצא במצב דומה. אליעד מסביר שרוב...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...תחושה של התחזקות, שיפור במצב הרוח, או בריאות טובה יותר באופן כללי. איך למצוא תועלת מיידית בכל פעולה? אליעד מסביר שכדי לשכנע את עצמך לבצע פעולה לאורך זמן, אתה צריך למצוא תועלת מיידית, משהו שתרגיש בו באותו רגע. לדוגמה, כשאדם עושה אימון ספורטיבי של חמש דקות בלבד, הוא יכול להגיד לעצמו שבאותו רגע הוא מחזק את השרירים שלו, גם אם עדיין אין ירידה במשקל. הדגש הוא תמיד על מציאת תועלת מיידית, אפילו קטנה, שתשאיר את האדם עם תחושת הצלחה ומוטיבציה להמשיך. איך להפוך תועלת ארוכת טווח לתועלת מיידית? אליעד נותן דוגמה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור מכוניות אסטרטגיות ניהול משא ומתן ליצור ללקוח רצון חדש לגרום למישהו לענות לך לגרום למישהו להתייחס אליך יפה לקוח שואל שאלות למכור בלי ביטחון עצמי בעיות של אנשי מכירות לקוח שלא תמיד משלם לקוחות משמיצים אותי באינטרנט להתחבר עם הלקוח לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון לגרום למישהו להיקשר באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? מי עושה שיווק יותר טוב? לבחור מנהל שיווק כתיבת הצעת מחיר ללקוח לומר את האמת ללקוח למכור את עצמך ללקוח לקבוע מחיר למוצר איך לתכנן מסע לקוח? למה הלקוח קונה? לקבל חשיפה לעוד לקוחות מוצר מדף איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? לגרום למישהו לא לבגוד בך תזמון הצגת המחיר ללקוח מה הלקוח רוצה לדעת? לשכנע מישהו לקבל טיפול הרגשה של אמון איך לתכנן את השיווק? לגרום למישהו להפליל למכור סדנא ביותר כסף פחד לדבר עם לקוח להתמקד בכאב של הלקוח חשיבה שלילית במכירות איך לזהות מניפולציות? לשכנע מישהו ברעיון להעלות קמפיין שיווקי למכור ללקוח יותר טוב איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח למכור במחיר הכי זול בשוק האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לקוח שמבטל פגישה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למכור למישהו רעיון באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? מניפולציות של הקורונה איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? השיווק עוזר למכירות להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? ליצור אמון עם לקוח פגישה עם לקוח ניהול מנהלי מכירות דעה ייחודית של לקוח להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות להגדיל את המכירות שיחה משכנעת פיתוח מוצרים בניית מסע לקוח לגרום למישהו לא לשכוח אותך למכור באינטרנט מכירות door to door מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות ללמוד שתילת מסרים בתת מודע לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו מחיר של מוצר שכנוע ושינוי עמדות אנשי מכירות מתחילים מה רע בלשפר את אנשי המכירות? ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לשכנע דתי שיפור תהליכי השיווק שביעות רצון הלקוח לא רוצה להשתכנע איך למכור לנכון? לעטוף מוצר עובדים ולקוחות איך להעלות מחיר ללקוחות? לגרום למישהו להרגיש חזק שיטות השכנוע של מנטורים איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? לגרום למישהו לסלוח ליצור הסכמה עם הלקוח לדבר ללקוח בשפה שלו מניפולציות רעות איך להאמין במוצר שלי? לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן ליצור הרמוניה עם לקוח לגרום למישהו להבדיל עבודה במכירות איך אפשר לשכנע אנשים? יצירת לחץ על הלקוח לגרום למישהו להסיר אחריות ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, השפעה, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7500 שניות - עכשיו 08_12_2025 השעה 04:59:33 - wesi28