אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP פחדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את הילד, NLP שיטת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שכנוע, NLP איך זה עובד, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, nlp לימוד חינם, התמודדות בראיון, לשכנע את האקסית לחזור, NLP דוגמאות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP אומנות הפיתוי, איך אפשר לשכנע אנשים, מדריך אישי, NLP טיפול בדיכאון, ניתוח רטורי, כושר שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מה זה לשכנע, איך לשכנע אנשים, nlp לימודי, nlp בחינם, איך לשכנע את בן הזוג, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מיומנויות שכנוע, לשכנע לקוחות בטלפון, לשכנע אנשים, איך לשכנע בחור, איך למכור נכון, NLP פיקאפ, NLP הגדרה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
...זמן אנחנו נמצא מישהו אחר שיש לו זמן בסדר אבל לא תמיד זה אפשרי. ש: כן לפעמים זה עובד טוב אבל הוא לא רוצה להפסיד אותו. אליעד: אמרתי בהנחה שאתה רוצה לגרום לו לרצות לא בהנחה שאתה רוצה לאיים עליו. ש: איך אני מעיף אותו אם אני רוצה להעיף אותו, איך אני מעיף אותו כאילו מהנושא? אליעד: איך אתה מעיף את הבוס שלך מעליך אתה, מה הוא אומר לך נגיד צריך ככה וככה? ש: כן תוסיף עוד איזושהי עבודה אני צריך שתעשה עוד משהו. אליעד: תגיד לו בסדר ואל תעשה, תגיד לו אין לי זמן זה ידפוק דברים אחרים הנה שמעת את התירוצים. ש: תשובה...
אימון אישי / קאוצינג / יעוץ / חינוך / פסיכולוגיה הפוכה / אמונה עצמית - איך לעזור למי שלא מאמין בעצמו?
...יכול לשנות את מצבו, הוא לא היה מרגיש רע. ואם אדם בא לבקש עצה, והוא אומר שהוא לא מאמין ביכולת שלו לשנות את מצבו, הרי שלא צריך להתעקש ולהילחם איתו שיאמין בעצמו, אלא אפשר פשוט לקחת אותו אל ההשלמה עם מצבו. כי מה שהאדם באמת רוצה, זה את האושר. וגם אם האדם יכול לשנות את מצבו, אם הוא יפסיק לרצות לשנות את מצבו, הרי שהוא יהיה מאושר באותה המידה בדיוק, כאילו הוא שינה את מצבו. וכאשר האדם מתלונן על מצבו, הרי שבתוכו הוא כן חושב שהוא יכול לשנות את מצבו. אחרת הוא היה משלים איתו. וכאשר האדם אומר שהוא לא מאמין בעצמו...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
...חזקה. למה עודף נחמדות יכול לפגוע ביחסים בין אישיים? אליעד כהן מרחיב את ההסבר ומסביר שהבעיה רחבה הרבה יותר. אפילו התנהגות נעימה, כמו חיוך או נחמדות מוגזמת, עלולה לעורר התנגדות כאשר האדם מרגיש שאתה עושה זאת מתוך אינטרס לקבל ממנו משהו. אנשים מזהים במהירות כאשר הנחמדות שלך היא מניפולטיבית או אינטרסנטית. לכן, גם אם הם היו רוצים לתת לך את מה שאתה מבקש, הם יימנעו מכך ברגע שירגישו שאתה מתייחס אליהם ככלי להשגת מטרותיך. איך להימנע מטעויות של עודף נחמדות או הצעות כספיות מוגזמות? אליעד כהן מדגיש שחשוב מאוד...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
...לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיוב, כל מיני פיסות מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית. אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה שולחים הודעה בוואטסאפ למישהו, שהוא יודע מי שולח לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח?...
למה לא להתאבד? לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לחיות? מה משמעות החיים? מהי מטרת החיים? נטיות אובדניות, לא מוצא משמעות בחיים, לא מוצא סיבה לחיות, אין רצון לחיות, לא רוצה לחיות
...להתאבד מלכתחילה. לכן, מה שאותו אדם באמת מחפש זה לא מוות אלא אושר ושלמות מוחלטת, מצב בו הוא ירגיש טוב באופן מלא וללא תנאים. אליעד מחדד כי מי שמרגיש רע בדרך כלל מרגיש חוסר משמעות וחוסר תכלית בקיומו. הוא לא מוצא עניין בפעולות שהוא עושה בחיים, ולכן שואל את עצמו מה יוצא לי מכל זה? או בשביל מה לקום בבוקר בכלל?. לפי אליעד, זו השאלה המרכזית: מהי משמעות החיים?. אדם כזה חושב שאם אין תשובה לשאלה הזו, עדיף שלא לחיות. מדוע תשובות רגילות לנטיות אובדניות אינן מספקות? אליעד מציין כי התשובות הרגילות שנותנים לאדם...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
...המשפט הבא. אחר כך להשוות בין הניחוש למה שנאמר בפועל, ולראות מה גרם להבדל. 2. הבנת סיבתיות ללמוד איך רעיון גורר רעיון, ואיך מבנה אחד בשיחה מוביל למבנה אחר. כשמבינים את הסיבתיות שבשיחה, אפשר לזהות טוב יותר מה עומד להגיע. 3. תרגול מעשי להשתתף בשיחות ולשים לב באיזה שלב אפשר להשלים את המשפט בלי שזה ייראה מוזר. לפעמים אפשר לנחש במדויק, ולפעמים עדיף רק באופן כללי. 4. קריאת מחשבות עצמית מי שמבין לעומק את עצמו, ומכיר את ההיגיון הפנימי שלו, יכול להשליך זאת על אחרים. אם אתה יודע למה אתה היית אומר משהו מסוים...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
...קטן בלבד, כי לא באמת צריך הרבה כסף בשביל כל אלו. ואז הוא לא חושב שזה שיש למישהו כמה עשרות אלפי שח לרכוש בגדי יוקרה, או זה שיש למישהו כמה אלפי שח לנסוע בליסינג ברכב יוקרה כלשהו, שזה מעיד כל כסף. כמו כן, בעיני הרבה אנשים שיש להם כסף, הרצון לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף, באמצעות לבישת בגדי יוקרה / רכבי יוקרה וכיוב, עשוי להעיד עליך דווקא שאין לך כסף. מעצם זה שאתה חושב שבגדי יוקרה / רכבי יוקרה, מעידים שיש לך כסף. דהיינו, עצם זה שאתה חושב שבגדי יוקרה / רכבי יוקרה מראים שיש לך כסף, אז כנראה שאין לך מספיק...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...אומר זאת, כאינפורמציה אובייקטיבית וכמידע שמתאר את המציאות מנקודת מבט אובייקטיבית. דהיינו, התשובה לשאלה מה הטמפרטורה בחוץ, היא חם כעובדה אובייקטיבית, שאינה נתונה לפרשנות כלשהי. והיא אינה אינפורמציה סובייקטיבית, אלא היא אינפורמציה אובייקטיבית לחלוטין. וכאשר מציבים את המילים לי / קצת ליד המילה חם, ולא משנה היכן מציבים את המילים האלו, הרי שהמילים האלו, מחלישות את העוצמה של המילה חם. כי חם בפני עצמו, זאת עובדה קיימת. אבל המילה קצת מחלישה את העוצמה של החום. דהיינו, לא הרבה חם, אלא קצת חם. ולא חם ממש,...
שחיקה במכירות, איך לא להישחק במכירות? איך להצליח בעבודה במכירות? למה יש שחיקה בעבודה? שחיקה בעבודה במכירות, יעדי מכירות, איך ליהנות מהעבודה? איך לאהוב את העבודה? איך להצליח לעבוד במכירות?
...בעבודה שלו, כך הוא נשחק יותר מהר. והסיבה לכך וממילא גם הפתרון לבעיית השחיקה של אנשי המכירות, היא על ידי שאיש המכירות משנה את הגישה הבסיסית שלו לתהליך המכירה. דהיינו, שעל איש המכירות בראש ובראשונה לנסות להבין איפה הוא עושה טוב ללקוח, במוצר שהוא מוכר ללקוח. ועל איש המכירות לקחת את כל המחשבות השליליות שרצות לו בראש במשך היום באינטראקציה עם הלקוחות שלו, ולבדוק ולברר עד כמה הן אמת, ועד כמה הוא חייב לחשוב אותן. כגון לדוגמה אנשי מכירות שחושבים שהם דופקים את הלקוחות. כי רק כסף של הלקוח מעניין אותם. ואז...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור מוצר זול? איכות של מוצר איך לגרום ללקוח לחשוב? מחיר של מוצרים לעודד עובדים למכור לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך החלטה של לקוח הלקוח צריך או רוצה מוצר חדש למכור רעיון להישמע מתנשא כלפי הלקוח ממי הלקוח רוצה לקנות? להגיד לא ללקוח לשכנע אותה שאתה צודק מה הלקוח חושב שהוא רוצה? לשכנע מישהו באופן אקראי למדוד את איכות מנהל השיווק איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לקבל התנגדות של לקוח אוטוסוגסטיה עצמית לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לשכנע משוגע? לתת סיבה להנחה ללקוח שיווק והעלאת מחירים לדבר עם לקוחות איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח לגשת ללקוח לגרום למישהו לחזור אליך המלצות של לקוחות בגוגל לשכנע בת זוג לשדר ללקוח לעזור ללקוח לקוח רוצה התחייבות על תוצאות לפתח קריירה במכירות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף רמת הוודאות של הלקוח בעסקה לקוח לא רוצה לשלם מראש שכנוע שגוי דפוסי חשיבה של אנשי מכירות לדבר בשפה עממית עם הלקוח להתמודד עם לקוחות קשים אמון של לקוח במוצר לגייס מנהל מכירות לתת ללקוח אפשרויות כל אחד יכול למכור באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? מוצר לכל כיס למכור ללקוח יותר טוב למה לתת הנחה ללקוח? לגרום למישהו להרגיש טוב לקנות או למכור להיות מומחה ל nlp הצגת מחיר ללקוח תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות לעשות אוטומציה ללקוח שיווק אורגני אימון מכירות לגרום ללקוחות להתחבר אליך הכנסת עיזים למשא ומתן להפעיל לחץ על לקוח להוריד מהמדפים מוצר לשכנע למכור מוצר בעטיפה לקוח לא מרוצה מהמתחרים קושי למכור את עצמך למה לקוח מבקש הנחה? לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... מתחרים של מוצר ארגון המידע השיווקי לשכנע לקוח לעבוד איתך לשכנע בחורה להתאהב בך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... למכור על הנייר לגרום ללקוח להבין את התמחור שיטות לשיווק עצמי ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח שכנוע של פוליטיקאים חרדת ביצוע של אנשי מכירות יצירת אמון באמצעות למה קשה לי למכור את עצמי? להכשיר איש מכירות השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות שכנוע טכניקות תשובה שלילית ללקוח רטוריקה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב לשכנע מטופלים להמליץ עליך כושר שכנוע מעולה למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תמחור מוצרים אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? לגרום למישהו להבין שהוא יהיר לקוח שרוצה לקבל הנחה nlp תת מודע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, משא ומתן, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3750 שניות - עכשיו 18_12_2025 השעה 02:02:50 - wesi28