אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע את המורה, nlp לימודי, NLP מה זה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אומנות התקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע גבר להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, מניפולציה, הרצאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טקסט שכנוע, השפעה סמויה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, ייעוץ לאנשי מכירות, NLP ביקורת, לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, אסטרטגיה שיווקית, סודות התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע לקוחות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטת nlp, להשפיע על התת מודע, הדרכת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע שכן, שיווק ומכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא...
איך לנתח שאלה? טיפים למערכת יחסים, איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להבין מישהו? איך להבין משהו? תקשורת בין אישית, איך למצוא תשובות לשאלות? איך להבין שאלה?
איך לנתח שאלה? טיפים למערכת יחסים, איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להבין מישהו? איך להבין משהו? תקשורת בין אישית, איך למצוא תשובות לשאלות? איך להבין שאלה?
...איזה מהם מתייחס למה שהתכוון השואל. אם לא מבינים את כוונת השואל, אנחנו עלולים לתת תשובה לא נכונה, וכתוצאה מכך הקשר לא יתנהל בצורה טובה. אליעד מדבר על כך שחשוב לפתח את המיומנות הזו, במיוחד במערכות יחסים, בהן חשוב להבין אחד את השני בצורה נכונה. מהו התהליך שאנחנו עושים עם עצמנו כשאנחנו מנסים להבין משהו? בהמשך, אליעד מסביר כי לעיתים אנחנו שואלים שאלות כדי למצוא תשובות, אבל השאלה עצמה עשויה להיות לא ברורה או לא מוגדרת. הוא נותן דוגמה לכך שאדם יכול לשאול שאלה אך בעצם השאלה לא קיימת, וזה יכול להיווצר כאשר...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...בשוק, לפחות בעיני. שבעצם כאן אמרת אמירה אובייקטיבית, ומיד אחכ הוספת לה סוג של הבהרה שמדובר במסר שהוא נכון לפחות מבחינה סובייקטיבית. כך שאמרת את מה שרצית כעובדה אובייקטיבית, וכדי שהשומע לא ישאל, מי אומר שזה נכון, לשם כך הוספת לפחות בעיני. יש לשים לב, שלפעמים רצוי לדבר רק בצורה אובייקטיבית / סובייקטיבית בלבד, ולפעמים דווקא רצוי להתחיל בסובייקטיבי ואחכ להציג את הדברים בצורה אובייקטיבית. ולפעמים גם צריך לעבור מצורה לצורה תוך כדי המשפט והשיחה. והכל לפי ההקשר. אם אתה רוצה ליצור סקרנות ועניין אצל זה ששומע...
פעילות גופנית, ספורט, לצאת מדיכאון, תחושה חיובית, בישול, סקס, יחסי מין, שכנוע עצמי, טיפול בדיכאון, כושר גופני, בריאות מנטאלית, שיפור מצב הרוח, אדרנלין, סרוטונין, דופמין, דמיון מודרך
פעילות גופנית, ספורט, לצאת מדיכאון, תחושה חיובית, בישול, סקס, יחסי מין, שכנוע עצמי, טיפול בדיכאון, כושר גופני, בריאות מנטאלית, שיפור מצב הרוח, אדרנלין, סרוטונין, דופמין, דמיון מודרך
...פיזיולוגית אוטומטית לבין פעולה שההשפעה שלה תלויה במשמעות שהאדם נותן לה. הוא מסביר זאת באמצעות הדוגמה של אדם מיובש שמקבל אינפוזיה: כאן מדובר בפעולה פיזית שברור שהיא תשפר את מצבו באופן חד - משמעי, כי יש חוסר בנוזלים. לעומת זאת, ספורט אינו חומר שניתן באופן ישיר לגוף. הפעילות הגופנית היא פעולה שהאדם בוחר לעשות, והאופן שבו הוא מפרש אותה משפיע על התוצאה. לדוגמה, אדם שמרים משקולות עשוי להרגיש סיפוק מהעובדה שהוא מצליח להשיג את מטרותיו (אני רוצה להרים את המשקולת, והנה הצלחתי), ותחושת הסיפוק הזו משפרת את...
איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחביבים משותפים? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך באמצעות תחביבים משותפים? איך למצוא תחביבים משותפים? למה חשובים תחביבים משותפים? איך תחביבים משותפים יגרמו למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים?
איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחביבים משותפים? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך באמצעות תחביבים משותפים? איך למצוא תחביבים משותפים? למה חשובים תחביבים משותפים? איך תחביבים משותפים יגרמו למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים?
...להשיג חברים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחביבים משותפים? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד ניתן לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות שימוש בתחביבים משותפים. הוא מתחיל בכך שאנשים רבים תוהים איך לגרום לאחרים לאהוב אותם, וישנן שיטות רבות לכך. אחת השיטות היעילות ביותר, לדבריו, היא להתחבר לתחביבים של האדם האחר, וכך להפוך להיות חלק בלתי נפרד מהחוויות החיוביות והטובות בחייו. למה חשוב למצוא תחביבים משותפים? אליעד מסביר שתחביבים משותפים חשובים מפני שכל אדם אוהב את מה שעושה לו טוב, וברגע שאתה מתחבר לתחביבים...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
...קל זה לא להביע את ההתנגדות שלו ולהמר על זה שהוא פשוט יסכים או יותר קל להביע את ההתנגדות שלו ולטפל בה? אוקי זה גם כן יש פה כל מיני שיכולים כל מיני פרמטרים מה עדיף לעשות מתי שזה כבר יותר מורכב וזה בפני עצמו. אז בגדול הלוגיקה אומרת ככה אם אתה רואה שהוא הולך להביע התנגדות תביע מראש את ההתנגדות שלו תטפל בה בצורה כזו או אחרת ואחר כך תגיד לו מה שאתה רוצה ואז מראש נטרלנו את ההתנגדות לפני שהיא נוצרה. אוקי ועכשיו מה ההיבט הנגדי של כל מה שאמרתי או היבט משלים של מה שאמרתי? ההיבט הוא כזה אם בן אדם אומר לך תראה...
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
...את לא רק מבצע את המשימות שלך, אלא דואג למכור לו את הזמן והכישורים שלך. - העובדים אחרים הם ספקים: כל עובדים אחרים בארגון הם ספקים של הבוס. אתה לא לבד, החברה כולה פועלת כשרשרת של ספקים שמספקים שירותים לבוס. - המנהלים שלך הם ספקים של הלקוח: המנהלים שמעליך הם למעשה ספקים שמספקים את השירותים שלהם גם הם לארגון ולבוס. כל אחד ממלא תפקיד בסביבה הארגונית. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, אתה מבין שעליך להתמקד בשני היבטים חשובים: - השקעה בעצמך: בדיוק כמו עסק עצמאי, עליך להשקיע בעצמך...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
...סוגר את המעגל ומציג זווית רחבה ומלאה של השאלה: האם לשקר ללקוח או להגיד לו את האמת המלאה? התשובה תלויה מאוד בסיטואציה, ובעיקר ביכולת של הלקוח להכיל את המידע ובאמון שהלקוח מוכן לתת במוכר ובמוצר. האם לשקר ללקוח במכירה? טוב מדי מכדי להיות אמיתי מוצר טוב מדי ללקוח איך להתאים מוצר ללקוח? מתי לא לומר ללקוח את האמת? הסתרת יתרונות במכירה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות וההיבט הוא האם בעצם עדיף לומר ללקוח את האמת? יש תפיסה שאומרת תגיד ללקוח את האמת אל תשקר אותו, אז בא נניח...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...מי הבעלים האמיתי של הרכב. הוא טען שהסיפור יכול היה להיות מוצג כך שהאורחים הם קורבנות של התנהלות בריונית מצד המלון, בעוד שהסרטון רק מציג את רגעי השיא של העימות, ולא את כל השתלשלות האירועים. מדוע שימוש במונחים כמו טיסת השוקולד יוצר מניפולציה רגשית? אליעד הדגים כיצד שימוש בכותרות כגון טיסת השוקולד או הישראלי המכוער נועד לעורר תגובה רגשית חזקה מהציבור ולהוביל להזדהות אוטומטית נגד אותם אנשים שמציגים כבעייתיים. הוא הסביר שהכותרות האלה מעודדות שנאה כלפי הקבוצה המוצגת ומייצרות תדמית שלילית קבועה שמוצמדת...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...הדיון עד אינסוף. מטרת שיחת ההיפוכים, לפי אליעד, היא לחשוף רבדים עמוקים יותר של האמת ולהכריח את הצד השני להתאמץ לחשוב על המהות של הדברים. הרעיון הוא שאם מישהו מסכים עם כל מה שאתה אומר, השיחה נעצרת במהירות וההבנה לא מתעמקת. לכן יש ערך דווקא ביצירת אי - הסכמה מכוונת, שמתוכה מתפתחת חקירה עמוקה יותר של המציאות והאמת. למה רבי נחמן מברסלב יצר מחלוקות בכוונה? אליעד כהן מספר גם על כך שרבי נחמן מברסלב אמר פעם שהוא יכול היה לעשות שלום מוחלט עם כל העולם, אבל העדיף דווקא שיחלקו עליו. הסיבה לכך היא שלדעת רבי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יכולות השכנוע של ברק אובמה האם איש מכירות טוב? כריזמה במכירות להתפשר במשא ומתן זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שיטות שכנוע עובדים משא ומתן על השכר לשכנע משוגע להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב האם אתה מתאים להיות איש מכירות? למה לא לברר את צרכי הלקוח? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח המוצר יקר ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לאיים על הלקוח לשכנע מישהו לא להתאבד לגרום למישהו לשתף עזרה לאנשי מכירות הוצאות שיווק ומכירה לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך הדרכת מכירות ושירות לקוח מאוכזב של המתחרים לקוח לא סוגר עסקה איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח מניפולציות בפרסום שתילת מחשבות בדייטים בשביל מה להכין חומר שיווקי שיווק זול איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות מה הלקוח חושב על העסק? שכנוע בפרסום לקוחות רלוונטיים האם להתעקש עם הלקוח? לשכנע מישהו לא לקנא בך איך ליצור אמון? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך לשתול מחשבה שלילית איך לשכנע הורים? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה איך למכור עט? לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים הצלחה בשכנוע עקיף למכור זה כיף לאהוב למכור ללקוחות לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך טעויות במשא ומתן הטבה ללקוח דפוסי חשיבה של אנשי מכירות כתיבת טקסט שכנוע להצליח בעסק בלי למכור לעבוד עם לקוח משוגע טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח המוצרים של המתחרים מידע מקצועי ללקוח למכור את עצמך כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך למכור מוצרי יוקרה? לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך לקוח מאושר לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב חוק סימון מוצרי מזון לגרום למישהו לפתח ביטחון עצמי ראפור עם התת מודע קומבינות על התת מודע כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? הבעת הזדהות יסודות הרטוריקה הסבר של איש מכירות בעל פה לגרום למישהו לרצות את החיים שיטת nlp להשפיע על התת מודע לקוח מפחד להחליט איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? רעיונות לחומרי שיווק שיווק באמצעות תכנים מקצועיים לשכנע מישהו לא להבדיל לשכנע מישהו להרגיש טיפש לגרום למישהו לומר לך כן איך להתייחס ללקוחות? לשכנע את הבוס לענות ללקוח כמה זה עולה ייחודיות שיווקית מנהל המכירות אשם לקוחות פוטנציאלים חדשים לגרום למישהו להתחתן לגרום למישהו לאהוב זוגיות אווירה חיובית מול לקוח פסיכולוגיה הפוכה לשכנע מישהו להתרגל לשכנע חולה נפש לקבל טיפול תרתי משמע בשתילת מחשבות איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? האם השיווק עובד? לשכנע מישהו לשנוא לקוח שהשאיר פרטים באתר האם אפשר לשכנע כל אחד? איך להעלות את המחיר ללקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, משא ומתן, תת מודע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3594 שניות - עכשיו 10_12_2025 השעה 17:44:02 - wesi28