אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע ללכת לרופא, nlp בחינם, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טקטיקת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, סודות השיווק, לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מכירות, nlp בעברית, איך למכור מוצר, אומנות השכנוע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירות, טכניקות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע סבא, התנגדות מכירה, ספרים nlp, אוטוסוגסטיה, לשכנע את האקסית לחזור, חוקים בהשפעה ושכנוע, עבודה ב nlp, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, סודות המשא ומתן, NLP הגדרה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב...
שקרים ומוסריות, האם זה מוסרי לשקר? האם לשקר או לא לשקר? האם זה מוסרי או לא מוסרי? שקרים לבנים, סוגים של שקרים, שקרים מזיקים, שקרים טובים, לשקר מישהו לטובתו, שקרים בזוגיות, שקרים בראיון עבודה, שקרים במכירות, שקר שחור, מתי לשקר?
שקרים ומוסריות, האם זה מוסרי לשקר? האם לשקר או לא לשקר? האם זה מוסרי או לא מוסרי? שקרים לבנים, סוגים של שקרים, שקרים מזיקים, שקרים טובים, לשקר מישהו לטובתו, שקרים בזוגיות, שקרים בראיון עבודה, שקרים במכירות, שקר שחור, מתי לשקר?
...אבל הוא מסרב לקחת אותה, אז אתה אומר לו: זה לא תרופה, זה משהו אחר. האם גרמת לו נזק? לא. האם היית רוצה שבמקרה כזה ישקרו גם לך? סביר להניח שכן, כי השקר הזה בא לטובתך. דוגמה נוספת היא מצב שבו אדם משוגע שואל אותך אם עשית דבר מסוים שהוא המציא לעצמו שחייבים לעשות, ואם לא - הוא מסרב לאכול. אם אתה משקר לו ואומר שכן, ובכך עוזר לו לאכול - האם באמת עשית משהו לא מוסרי? שקרים במקום עבודה נניח שאתה מתראיין לעבודה ושואלים אותך: האם יש לך ניסיון בתחום מסוים? אם אתה יודע שאתה מסוגל לתרום ולעשות את העבודה כמו שצריך...
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...עישון. המוח אומר לנו: תעשן ותרגיש טוב יותר, ואחרי שאדם מעשן ומרגיש טוב, הוא משוכנע שהעישון הוא שעשה לו טוב. אך אליעד כהן מדגיש שהרגשת הטוב מהעישון אינה הוכחה שהעישון עצמו טוב לאדם. זה רק מוכיח שהאדם חשב שהעישון עושה טוב. האדם מראש האמין שהוא רוצה לעשן, ולכן הרגיש טוב אחרי העישון. כיצד פועלת המניפולציה של אני חושב משמע אני קיים? אליעד מתייחס למשפט המפורסם של דקארט: אני חושב משמע אני קיים. הוא מסביר שהמשפט נראה חכם אך הוא למעשה מניפולציה. כשאדם אומר אני חושב משמע אני קיים, הוא למעשה כבר מניח את קיומו...
איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? איך לענות על שאלה מכשילה? איך לזהות מניפולציות?
...למה שהוא שאל בפועל. ובנוסף, אם מישהו שואל אותך שאלה בצורה מסוימת, ונניח שאתה כן עונה לו למה שהוא שאל. אבל לא ממש הבנת, מה באמת הוא רצה לשאול, ולמה הוא שאל את מה שהוא שאל, ובצורה שהוא שאל. ואז יכול להיווצר מצב שהוא יכעס עליך ולא יהיה מרוצה ממך. והוא עוד יכול להאשים אותך שאתה לא עונה לו על מה שהוא שואל אותך, למרות שבפועל ענית לו. וזה משום שלא זיהית את מה שהוא באמת רצה לשאול ושלא נתת מענה לסיבה האמיתית שבגללה הוא שאל את השאלה שלו. ולכן, תמיד חשוב להבין, מה באמת האדם השני רוצה לשאול ומה באמת הוא רוצה...
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
...נכונה: כאשר אירוע קורה באופן קבוע לאחר אירוע אחר, ניתן להניח שיש סיבתיות. אך הוא מזהיר מכך שזו סיבתיות מאוד חלשה. לדוגמה, כשאדם אומר לא אכלתי, לכן אני רעב, זה נשמע מאוד ברור וסיבתי, אך עדיין ניתן לשאול איך אתה יודע בוודאות שזה הסיבה היחידה?. אליעד ממליץ תמיד לשאול על הסיבתיות ולהטיל ספק. כל קשר סיבתי ניתן לערעור ולכן צריך להציג אותו תמיד בהקשר יחסי ולא כמשהו מוחלט. האם הרצון הוא הגורם לתחושה הרעה? אליעד מסכם שכאשר לאדם רע, לרוב הסיבה תהיה חוסר התאמה בין הרצון למציאות. הוא ממליץ לבדוק בדמיון האם...
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
...של אנשים חכמים תמיד נכונים? נראה כי יש נטייה לראות את הציטוטים כמשהו שמתחייב להיות נכון רק משום שהוא יצא מפי אדם נחשב. אך השאלה האמיתית היא האם הציטוט באמת תואם את המציאות או שמא הוא רק מסמל את הדעות של תקופה מסוימת. דוגמת רבי נחמן נאמרה כאשר הוא דיבר על סוגיות ברפואה או בהיבטים אחרים, אך השאלה היא האם כל ציטוט אכן רלוונטי לכל מקרה? האם הוא הוצג בהקשר הנכון? החוקר לא בהכרח יוכל לאמת כל ציטוט, אך בהחלט חשוב להבין את ההשלכות של הציטוט. מה הקשר בין חכמת הרמבם להיום? שימוש בציטוטים מהתנך, מהתורה או...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
...היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך להכין רשימה אפשרית של כל ההתנגדויות האפשריות שהלקוח שלך יוכל לטעון כדי לא לקנות ממך. וכאן לעבור לשלב הבא, כדי לדעת איך להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה? ומהי שיטת ההתמודדות עם התנגדויות מכירה הטובה ביותר עבורך? שלב 5: למד לטפל בהתנגדויות הלקוח למוצר שלך! ועכשיו, אחרי שהכנת רשימה של התנגדויות לקוח אפשריות של הלקוח שלך, עכשיו כמובן צריך לעבור לשלב הבא, ולהכין אותן עם טכניקות...
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
...בכותרות אטרקטיביות ליד אנשים או מוצרים מוכרים יכול ליצור אשליה שאתה בעצמך מומחה. לדוגמה, אם אתה מציג שני רכבים, אחד מוכר ואחד לא מוכר, ואתה מתאר את הרכב המוכר בתור הרכב המהיר והיקר ביותר בעולם, ואז מתאר את הרכב הפחות מוכר כהכי בטיחותי בעולם, אנשים יאמינו יותר גם לטענה על הרכב השני, אף על פי שהם לא באמת יודעים אם הוא הכי בטיחותי. זה קורה מכיוון שהמוח האנושי נוטה לקשר בין טענות סמוכות, כך שאם אחת נכונה, השנייה נתפסת כנכונה אוטומטית. כיצד להימנע מליפול במניפולציות של אנשים אחרים? למרות השיטות שהוא...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
...במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה? אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה...
איך לגרום לו לאהוב אותך? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לה לאהוב אותך? איך לגרום לו לרצות אותך? איך לגרום לו להתגעגע אליך? איך ליצור קרבה?
...אם אתה שם רק כאשר טוב לבן אדם השני. וזה כמובן לא ממש מעשי, שיהיה לבן אדם השני, טוב רק כאשר הוא רואה אותך. ושבכל פעם שהוא יראה אותך, יהיה לו רק טוב. אבל ככל שזה יותר שואף לזה, ככל שיש יותר חוויות טובות, כשאתה בסביבה, כך הטוב שקורה, נקשר אליך וממילא מתאהבים בך. ואיך בפועל ניתן להשתלב בחוויות הטובות של האדם השני? תשובה: הן על ידי זה שאתה באופן מודע יוצר חוויות טובות כאלו. והן על ידי זה שאתה בודק מתי יש חוויות טובות כאלו ומשתלב בהן באופן מודע. כגון לדוגמה: או שאתה מזמין למסעדה מישהו שאוהב לאכול במסעדה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אימון ב nlp שיווק מוצרי יוקרה לגרום למישהו לא לסרב לשכנע מישהו להודות בבגידה להתמודד עם התנגדויות במכירות לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה לגרום למישהו לא להבדיל לגרום לאיש המכירות שלך ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות להצליח למכור ללקוח לנסח טקסט משכנע איך מודדים קמפיין שיווקי? איך להשפיע על התת מודע? לשכנע מישהו להרגיש בנוח למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה ייעול תהליכי המכירות למכור בלי התנגדויות להתכונן לראיון עבודה במכירות עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח להשפיע על הלקוח הזדהות אישית למכור פגישה פיזית הגדלת אמון של לקוח לקרוא ללקוח בשמו טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות שיווק מצוין לקבוע מחיר של מוצר לקוחות מתלוננים בגוגל איך לשכנע שיש סיבה? יכולת למכור משהו לשכנע מישהו להסיק סודות השכנוע התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון לראיין עובדים במכירות לקבל התנגדות של לקוח לשכנע מישהו ברעיון לגרום למישהו לא להאמין הגדלת מוצרים ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה שיטות שיווק לעסקים מניפולציות של גורואים לכסף ממה להתחיל לשכנע? ראפור בצורה נכונה לאתר את הצרכים של הלקוח הכנת חומרי שיווק השכנוע וההשפעה של ברק אובמה פגישת מכירות למה ללמוד nlp? למה הלקוח לא סומך עליך? להפחיד לקוח שאלות נפוצות של לקוחות חומרי שיווק ויזואליים אוטוסוגסטיה איך לשכנע שופט? איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה? לשכנע לקוח להיות מרוצה להישחק במכירות מניפולציות של מורים רוחניים לשכנע מישהו לבקש עזרה תזמון הצגת המחיר ללקוח למכור רעיון להביא תועלת ללקוח לקוח לא רוצה לדבר בטלפון שקרים של אנשי מכירות מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? בשביל מה להכין חומר שיווקי מוצר מושלם להסתדר בלי חומרי שיווק לגרום למישהו להבין כמה כסף יש ללקוח? לשכנע מישהו לרצות רק אותך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה לתת שירות טוב ללקוח שיטה למכירות חשיבות איש המכירות בארגון להחליף את איש המכירות איך לאתר את צרכי הלקוח? למצוא עבודה כאיש מכירות לא להזדהות עם הלקוח שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה לקוח רוצה רק להתכתב לא לדפוק לקוח שתילת מחשבות בדייטים לגרום למישהו להימשך למראה שלך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך לקנות או למכור לשכנע אקס זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח מחיר ללקוח לרכוש את אמון הלקוחות למכור לאנשי מכירות חומרי שיווק נכונים הלקוח לא קונה הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף איך ללמוד איך לשכנע אנשים? טעויות בהצבת יעדי מכירות לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו תועלת מרכישת מוצר לקוחות משועממים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, למכור, מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7656 שניות - עכשיו 04_12_2025 השעה 07:48:31 - wesi28