אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את החברים, הגדלת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP סדנא, לשכנע את המנהל, לשכנע ללכת לרופא, איך למכור יותר, מומחה שיווק, שיפור יכולת שכנוע, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, nlp למתקדמים, לשכנע בת זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מדריך ל nlp, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, אומנות השכנוע, לשכנע פירוש, הדרכת אנשי מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים למכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, שאלות בראיון, איך לשכנע טוב, דיבייט, NLP עצמי, איך לכתוב טקסט, לשכנע שוטר, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את המורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
...לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה...
אימון אישי / קאוצינג / יעוץ / חינוך / פסיכולוגיה הפוכה / אמונה עצמית - איך לעזור למי שלא מאמין בעצמו?
...האדם פתאום מגלה בעצמו את הצד ההפוך, דהיינו, את האמונה שלו בעצמו. ואם האדם לא ישתנה אלא רק יקבל את עצמו, זה טוב באותה המידה כאילו שהוא שינה את עצמו. אבל בדכ כאשר קשה לאדם להשתנות, וכאשר אומרים לו שהוא צריך לקחת אחריות על עצמו, אז הוא נוקט דווקא בעמדה ההפוכה, ואומר שהוא לא מאמין בעצמו. כי הוא רוצה לבטא, את זה שקשה לו לקחת אחריות. אבל כאשר אומרים לאדם שזה נכון שהוא באמת לא יכול לשנות את עצמו, וכאשר אומרים לאדם שעליו להתפשר ושבאמת מבינים את זה שקשה לו להשתנות, על ידי זה האדם מרגיש חופשי לאפשר לעצמו...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
...המתנה נתפסת כמניפולציה או כניסיון לקנות את רגשותיה, ולכן היא תדחה אותו מתוך תחושת התנגדות חזקה. למה עודף נחמדות יכול לפגוע ביחסים בין אישיים? אליעד כהן מרחיב את ההסבר ומסביר שהבעיה רחבה הרבה יותר. אפילו התנהגות נעימה, כמו חיוך או נחמדות מוגזמת, עלולה לעורר התנגדות כאשר האדם מרגיש שאתה עושה זאת מתוך אינטרס לקבל ממנו משהו. אנשים מזהים במהירות כאשר הנחמדות שלך היא מניפולטיבית או אינטרסנטית. לכן, גם אם הם היו רוצים לתת לך את מה שאתה מבקש, הם יימנעו מכך ברגע שירגישו שאתה מתייחס אליהם ככלי להשגת מטרותיך...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
...אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון. אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם. וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי. ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
...ולתת ללקוח תשובות מלאות מפורטות ומדויקות לכל השאלה שלו, כדי שהלקוח יבין שהוא מדבר עם אנשי מקצוע שלא מסתירים ממנו כל מידע ושלא מנסים למכור לו חתול בשק. כי מצד אחד יש את הגישה שאומרת, שננסה לתת ללקוח כמה שפחות מידע בטלפון ושננסה למשוך אותו לפגישה פיזית, אבל מצד שני יש את הצד ההפוך שננסה לתת לו כמה שיותר מידע, כדי לשדר אמינות מקצועיות וכולי. אבל גם בגישה השניה, יש חיסרון מאוד מאוד גדול, שבה הלקוח מאמין שכאילו יש לו את כל המידע לגבי המוצר שלנו. ואז ממילא אין לו שום טעם להגיע לפגישה. כי העלות של הלקוח...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
...לו את ההודעה והוא לא חושב שהיא אקראית, האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: היי X מה שלומך? או שהוא היה ישר היה אומר לו היי, מה שלומך? בלי שימוש בשם הפרטי שלו? במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי. באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם...
להחזיר את האקסית, לגרום לאקס לחזור אליך, לגרום לאקסית לרצות אותך, לגרום למישהו להתגעגע, איך לחזור לאקסית? כיצד להחזיר אקסית? החזרת אהבה, להחזיר אהבה, לחזור לאקס, להחזיר אותו אלי, געגוע
להחזיר את האקסית, לגרום לאקס לחזור אליך, לגרום לאקסית לרצות אותך, לגרום למישהו להתגעגע, איך לחזור לאקסית? כיצד להחזיר אקסית? החזרת אהבה, להחזיר אהבה, לחזור לאקס, להחזיר אותו אלי, געגוע
...המדריכים נותנים עצות כלליות בלבד, אך המציאות הרבה יותר מורכבת. כל אדם וכל סיטואציה שונים, ולכן אין פתרון אחד שנכון לכל זוג שנפרד. העצה החשובה ביותר שאליעד מדגיש היא לברר לעומק למה הייתה הפרידה, ולהבין מה באמת היו הדברים הטובים והדברים הרעים בעיני האקסית. לאחר שמבינים באמת את הסיבות לפרידה, אפשר לבחור את הדרך הנכונה לפעולה - לשנות התנהגות, להתנתק, לשמור על קשר, או אולי אפילו לשלב בין השיטות. אליעד ממליץ לעשות רשימה מדויקת של הדברים שיגרמו לאקסית לרצות לחזור ושל הדברים שימנעו ממנה לרצות לחזור, תוך...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
...טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו. השפעת העצבות על תהליך הקנייה כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות...
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
...יש סיכוי יותר גדול שהוא יפול לדחוף אותו בחלק גוף העליון או בחלק גוף התחתון? ש: עליון. אליעד: איפה אבל עדיף לתת את המכה? אתה רוצה לזעזע אותו בבסיס. ש: אה בסדר, אני יודע כאילו פיזי הוא מדבר. אם הייתי רוצה לתת למישהו כדי שיפול. אליעד: בסדר הבנת, בהנחה שזה אותו משקל, ואותה צורה, ואותה עוצמה. יש לך עץ, אתה רוצה להפיל את העץ תן לו מכה למעלה או למטה? למטה. טוב, יפה, זאת בעצם התשובה לשאלה. עכשיו, מה קורה אם יש מולך עץ ואתה רוצה להפיל את העץ, אתה נותן מכה למטה לא למעלה, נכון, לכן שלב ראשון כאשר אתה רוצה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור למינימליסט איך למכור נכון ולהרוויח יותר... תקציב של לקוח מילים משכנעות לעבוד עם לקוח שמפר חוזה לקוחות פוטנציאלים מומחה לתת מודע לתת שירות טוב ללקוח שיווק מצליח לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו יכול לשכנע בכל דבר איך לנהל משא ומתן על שכר? מעורבות רגשית מול לקוח לקוחות של העסק שלך איך להתחבר עם לקוח? לגרום למישהו לאהוב לפרוץ לתת מודע איך לשקם אמון? מומחה ל nlp הלקוח הוא לא אתה לבחור חברת שיווק להציג ללקוח טווח מחירים לשפר יכולות שכנוע לשכנע בדעה נגדית לגרום ללקוח לקנות אצלך לעשות הרבה כסף כאיש מכירות להתכונן לפגישת מכירות שכנוע פנימי עמוק למדוד את השיווק למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? להגדיל חשיפה ללקוחות איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? לשכנע מישהו לקבל טיפול לטפל בהתנגדויות של לקוח ללקוחות שהגיעו לעסק עובד במכירות לשמור על אווירה טובה עם לקוח לדבר ללקוח בשפה שלו למכור מוצר בעייתי להתמודד עם התנגדות של לקוחות טעויות בבירור צרכים של הלקוח לבחור איש מכירות לגרום למישהו להיות חבר לחשוף את התקציב של הלקוח מה הכי חשוב להסביר ללקוח? לשכנע מישהי לאהוב למצוא עבודה כאיש מכירות הצעה להציע ללקוח שכנוע סובייקטיבי חוסר אמון ביטול פגישה על ידי לקוח צרכים של לקוח שיטות לשכנוע לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו איך להשפיע על התת מודע? שיטות לשיווק לגרום למישהו לכבד לקבל לא מלקוחות לשכנע מישהו להחליף מחשבות למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה הצגת היתרונות ללקוח לשתול מחשבות אהבה לשכנע טרנסגנדר מידת התאמה של מוצר אומן מכירות להתחמק משאלה של לקוח מנהל שיווק טוב לשכנע בעל מקצוע ראפור nlp למכור מוצר יקר ביחס למתחרים פסיכולוגיה של מכירות להיות איש מכירות לגרום למישהו להיקשר למשהו איך לרכוש מוצר יקר? לשכנע שאתה איש מקצוע ראיון עבודה למשרת איש מכירות לתת ללקוח את המחיר בטלפון ראיון עבודה כאיש מכירות עיזים במשא ומתן למכור מוצר אוטומטי למכור קרח לאסקימוסים אני אצליח למכור לא לפחד למכור מנהלי מכירות מוצר לדוגמה איך להשפיע על הבן שלי? איך להכיר לקוח? פגישת היכרות עם לקוחות לקוח שואל משהו איזה מוצרים להחזיק במלאי? להכיר את הלקוחות שלך לגרום למישהו לרגשות אשמה ביקורות שליליות של לקוחות שיטת nlp קושי למכור מוצר מניפולציה איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן nlp טיפולי ניתוח שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, קאוצינג, מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0625 שניות - עכשיו 18_12_2025 השעה 22:11:19 - wesi28