אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ניתוח טיעונים, nlp להורדה, להתמודד בראיון, לשכנע בחורות, איך לשכנע את הבנק, לשכנע בטיעון, איך לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע אנשים לתרום, nlp מזה, NLP עיגון, nlp לצפייה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, nlp וידאו, איך לשכנע לקוחות לקנות, כישורי שכנוע, איך להצליח למכור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, עבודה ב nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, ללמוד דיבייטינג, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לגרום לגבר, לשכנע את בן הזוג, NLP טראומה, טיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP עובד, nlp מטפל, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, לשכנע לקנות, התניה קלאסית, nlp השפעה על אחרים, טיפים לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
...של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים. באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיוב. כי יש משמעות לכל דבר. באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיוב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי של האשה, או להגיד אשתך בלי השם שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
...ולכן הלקוח מעדיף להסתיר את המידע מאיש המכירות, כדי שהמידע על הסיבה שהלקוח לא רוצה לרכוש או מתלבט, לא תשמש את איש המכירות כדי להפעיל לחץ על הלקוח. לסיכום: אם אתה רוצה להימנע מכך שהלקוח לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל יגיד לך שהוא צריך לחשוב על זה בגלל אי נעימות. ואם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח, לשתף אותך מה באמת עובר לו בראש, מה ההתלבטות שלו וכיוב, הרי שכדאי שתגרום ללקוח להרגיש שאתה חבר שלו, יועץ שלו, מנסה לעשות לו טוב, ולא רק מישהו שמנסה למכור לו משהו, למרות שאולי זה לא הכי טוב עבור הלקוח...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
...עוד נושא בפני עצמו, של איך לבנות אמון עם לקוח. מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח יחשוב שהשיחה מצוינת, אבל שהלקוח עצמו ירגיש שיותר קל לו לנהל אותה בעל פה. לדוגמה, להתחיל לעשות עם הלקוח איתור צרכים בהתכתבות, ולדבר איתו על מושגים שיש להם כל מיני פירושים אפשריים, עד שהלקוח בעצמו יבין שהוא מעדיף לדבר בעל פה, כי ככה יבינו אותו והוא יבין את עצמו יותר טוב. זה דומה ללוגיקה של איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2
...בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את המוצר, לשם כך עלינו להציע ללקוח את המוצר שיש יותר סיכוי שהוא ירצה את אותו המוצר. וזה אפשרי על ידי זה שמבינים את הצרכים של הלקוח, ואז אפשרי להתאים ללקוח את המוצר שלו. דהיינו, אם יש לך כמה מוצרים שאותם אתה מוכר, הרי שעליך לאתר את צרכי הלקוח. בגלל שרק כך תוכל להתאים את המוצר שאותו אתה רוצה למכור אל הלקוח. אבל מה קורה אם יש לך...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...של ערך. האם לקחת כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה? אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים שהם מציקים ללקוח. תחושת ההצקה נוצרת רק בגלל התחושה שאתה מנצל את הלקוח בשביל רווח אישי. לכן הפתרון הוא למקד את תשומת הלב בתועלת שהמוצר מביא ללקוח, במקום במה שאתה...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
...היסוד שלו, וכך להוביל אותו בצורה עקיפה ואפקטיבית לשינוי מחשבתי. כאשר אדם שואל את עצמו שוב ושוב אולי ההפך נכון?, הוא למעשה מפרק את המבנה הקיים של אמונותיו, מה שמאפשר בנייה מחדש של תפיסות חדשות שמשרתות את המטרה של המשכנע. הוא מדגיש ששיטה זו היא הכלי המרכזי להבנת חוקיות המחשבה, וככל שתבין אותה טוב יותר, תוכל להשתמש בה כדי להשפיע, לשכנע, לשנות מחשבות או אפילו לקרוא אותן. איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך למחוק מחשבות? איך לגרום למישהו לשנות...
מניפולציות פוליטיות, אומנות השכנוע של ביבי נתניהו, מניפולציות של בנימין נתניהו, שכנוע פוליטי, התקשורת השמאלנית, האם התקשורת נגד ביבי נתניהו? האם התקשורת שמאלנית?
מניפולציות פוליטיות, אומנות השכנוע של ביבי נתניהו, מניפולציות של בנימין נתניהו, שכנוע פוליטי, התקשורת השמאלנית, האם התקשורת נגד ביבי נתניהו? האם התקשורת שמאלנית?
...של נתניהו? אליעד כהן טוען כי הציבור נוטה להאמין למניפולציות של נתניהו כי הוא מספק נרטיב פשוט וברור - יש אויב ברור (התקשורת השמאלנית), יש קורבן ברור (נתניהו עצמו), והמציאות מוצגת בשחור - לבן. הדבר יוצר אמון ותחושה של צודק ולא צודק, בעוד שהמציאות בדרך כלל מורכבת הרבה יותר. כאשר נתניהו אומר שאם הוא היה עושה דבר דומה, הייתה סערה ציבורית, אין באמת דרך להפריך את הטענה הזו, כי מדובר במצב היפותטי. לסיכום, מה צריך לזכור לגבי מניפולציות פוליטיות? אליעד כהן מדגיש כי חשוב להבין שמניפולציות פוליטיות תמיד משתמשות...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...את דעתו. ואסביר שוב: נניח שמישהו רוצה לבצע איזה פשע. ונניח שאתה תגיד לו שאתה לא מסכים לזה בשום אופן. אז מצד אחד מאוד יתכן שהוא באמת יתחשב בדעתך ולא יבצע את הפשע שהוא רוצה לבצע. אבל יכול להיות מצב שאתה מרגיש, שהוא בכל מקרה החליט לבצע את הפשע. ושאם אתה תגיד לו שאתה מתנגד, בכך בעצם הוא יפסיק לתקשר איתך וככה לא תוכל יותר להשפיע עליו. במקרה שכזה לדוגמה, עליך כן להסכים איתו שיבצע את הפשע, כדי להמשיך לשמור איתו על ערוץ תקשורת פתוח. ולאחר מכן בצורה חכמה, לנסות לגרום לו לשנות את דעתו, באמצעות כל שאר שיטות...
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
...את הנושא: נניח שיש אדם שמעשן סיגריות ושונא את זה שהוא מעשן. אם אתה דווקא אוהב אותו בגלל או עם העובדה שהוא מעשן, האדם הזה עלול לשנוא אותך. מדוע זה קורה? כי אותו אדם רוצה להפסיק לעשן, רוצה לשנות את עצמו. כאשר אתה אומר לו שאתה אוהב את ההרגל הזה שלו, אתה בעצם הופך לאויב בעיניו, כיוון שאתה מחליש את הרצון שלו לשינוי ונותן תוקף לדבר שהוא רוצה להיפטר ממנו. מתי האהבה שלך לתכונה של אדם אחר תגרום לו לאהוב אותך יותר? מצד שני, אליעד מסביר שלא תמיד האהבה שלך לתכונה שאדם אחר שונא בעצמו תוביל לשנאה. לפעמים, זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מצגת שיווקית התאמת המוצר ללקוח מודל תגמול לאנשי מכירות לכתוב טקסט שיווקי לא מספיק לקוחות מכירים אותך לקוח שמגיע אליך מהמתחרים לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לשכנע שאתה מנומס למצוא לקוחות אחרים שכנוע לקוחות לשכנע את עצמך התמודדות עם לקוחות בעייתיים לגרום למישהו להודות בגניבה תוכן שיווקי מקצועי לקוח שאכפת לו רק מהמחיר טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לא מתאים לעבוד במכירות מה הלקוח חושב שהוא צריך? איך לשכנע שופט בבית משפט? לקוח מבטל פגישה שיפור מוצר לבנות אמון אחרי בגידה לקוח מתנגד למחיר מניפולציות של מחזירים בתשובה התאמת מוצר איך למכור בטלפון? ליצור אמון עם שותפים עסקיים לתכנן משפך שיווקי הכנת פרסומת שיווקית למכור כשאתה לא במיטבך לעשות איתור צרכי לקוח תלונות של לקוחות איכות של מוצר מוצר לא שווה את הכסף לשכנע אישה להיזכר לגרום לאקס לתת בך אמון ליצור לקוחות חוזרים מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? שכנוע בצורת שאלה לשכנע מישהו להצביע לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח תהליך מכירה ללקוח לקוח מתעניין מה זה שיווק יעיל? להפחיד לקוח למכור קורס למכור שירות יקר לגרום למישהו לשכוח אותך איך למכור מוצר בינוני? למכור בצורה חכמה מניפולציות במכירות שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לקוחות ששומעים עליך בפעם הראשונה לגרום לתת מודע איזה יעדי מכירות להציב? לשכנע בוס לקדם אותך לגרום למישהו להפסיק לתת לאנשים את המוצר בחינם לקבוע יעדי מכירות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח למה הלקוח צריך לחשוב על זה... לתת סיבה להנחה ללקוח איך לשכנע אנשים שאתה חכם? שכנוע להצליח התמודדות עם מוצרים מתחרים איך לגרום למישהו לעשות? לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה למכור לעצמי כמה ראפור חשוב? לשכנע את המשוכנע מלחמת המכירות לשכנע מישהו לטפל בעצמו לגרום למישהו להקשיב לביקורת לגרום למישהו שיש סיבה לשכנע מישהו להשתכנע איזה חומרי שיווק ליצור קודם? מדידת ביצועי מנהל שיווק התאמה של המוצר ללקוח מתי ליצור הזדהות? לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי לגרום למישהו לתת לך הנחה איך לעשות דמיון מודרך? משימות של איש מכירות ליצור אמון עם הלקוח איך לשמר לקוח? למכור בלי להתאמץ לשכנע אחרים להסכים מחיר שונה ללקוחות חדשים צרכי הלקוח ניהול משא ומתן עם לקוחות מצגת ללקוח מוצר שלא מתאים ללקוח תועלת של לקוח מהמוצר לקוחות יציבים לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב זיהוי צרכי הלקוח החזר השקעה שיווקית נסיגה במשא ומתן לגרום למישהו לרצות לתת לך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, קאוצינג, דיבייטינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1406 שניות - עכשיו 04_12_2025 השעה 20:45:16 - wesi28