אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ראיון קשה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שכנוע ומכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp לצפייה, מאמן עסקי, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, nlp להצלחה במכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, סוגסטיה עצמית, טיפול nlp, לשכנע משקיע, nlp עבודה, לשכנע את ההורים, לשכנע עובדים, איך לשכנע את הלקוח, NLP הפסקת עישון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לגרום לבחורה, טיפול בהתנגדות במכירה, מניפולציות, טקסט משכנע, NLP וסוגסטיה, תשובות לשאלות בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, nlp קורס, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, להגדיל מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר הזה גרוע / לא טוב: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק...
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
...כהן מציע גישה מעניינת, לפיה האדם יכול במכוון להפחית את החשיבות של מטרות או רצונות שקשה או בלתי אפשרי לו להשיג. הוא נותן דוגמה לכך שאדם ירשום את כל הדברים שהוא רוצה ואחר כך יבדוק באילו דברים הוא מאמין שאין כמעט סיכוי להשיג אותם. בשלב הבא, אותו אדם ישכנע את עצמו שהוא לא באמת רוצה את הדברים האלה כל כך. על ידי כך הוא יוריד משמעותית את הסבל שנובע מהרצונות האלו, כי המוח כבר לא יחווה את החיסרון בעוצמה שהייתה קודם לכן. אליעד מסביר שזו טכניקה יעילה, אך מדגיש שהיא עובדת רק באופן יחסי ולא מוחלט. זאת משום שבסופו...
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
..., איך היית רוצה להתנהג? השאלות האלה מכוונות אותו לחשוב בעצמו על ההתנהגות שלו, וכך הוא יהיה יותר פתוח להקשיב ולהבין בעצמו איפה הוא טועה, מאשר אם תכפה עליו לשמוע את הביקורת. איך להעביר ביקורת בלי לפגוע? הדרך להעביר ביקורת בלי לפגוע באדם השני היא לא להגיד לו ישירות שהוא טועה, אלא לנסות להבין יחד איתו מדוע הוא חושב כך. המטרה היא ליצור דו - שיח שבו אתה לא נמצא בעמדה מתנשאת או תוקפנית, אלא מתוך רצון אמיתי להקשיב, להבין ולהגיע למסקנה משותפת. האדם שאתה מדבר איתו צריך להרגיש שהמטרה שלך היא לא לפגוע בו, אלא...
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
...הזו כוללת תשומת לב לתגובות הגוף, להבעות הפנים, לאופן הנשימה ולהתנהגות הכללית. מתוכה, אפשר ללמוד על רמות ההנאה, חוסר הנוחות, הרצונות והתחושות של האדם השני. למרות שמדובר בכישורים פיזיים, אינטליגנציה מינית איננה רק פיזית. יש לה גם היבטים רגשיים ומנטליים. אדם בעל אינטליגנציה מינית יודע לא רק אם טוב לפרטנר שלו, אלא גם אם הוא רוצה להאיץ או להאט את קצב הפעולה, אם הוא זקוק למשהו אחר בסיטואציה, ואף אם עדיף לשנות אווירה ולהתמקד בדברים אחרים. אינטליגנציה מינית מאפשרת גם חיבור עמוק יותר עם בן הזוג, שכן הוא...
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
...להפוך את התשובה לשאלה מאתגרת בחזרה: האם אתה עצמך תתחייב לעמוד בדרישות שאתה מציב? כחלון היה צריך להעביר את האחריות ליריב ולהבהיר שלא יסכים לתנאים מבלי התחייבות הדדית. כיצד להשתמש נכון בשמות ומיתוסים פוליטיים? כשנשאל על בגין, כחלון אמר בגין לא היה מרשה. אליעד מציין שזו טעות. במקום לדבר על בגין, יש לדבר בגוף ראשון: אני לא מרשה שיהיו מיליון וחצי עניים. לדבר בשמך שלך, ולא בשמו של מנהיג עבר. סיכום כללי והדגשים עיקריים מהניתוח: הקפד על ניסוחים מוחלטים ובטוחים, ולא ניסוחים חלשים או מסויגים. תמיד הצג את...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
...פשוטה וכולי. מה שבטוח נכון זה, שמי שיש לו כסף, יודע, שלבישת בגדי יוקרה / שעון יוקרה / רכבי יוקרה וכיוב, לא מעידה שיש לבן אדם כסף. כי לא באמת צריך הרבה כסף, בשביל הדברים האלו. וכן, לפעמים יש היגיון כן לשדר יוקרה מסיבות שונות. אבל עדיין מי שמבין בכסף, יודע שבדרך כלל, אפשרי לשדר יוקרה מאוד בזול ומי שיש לו כסף יודע, שמה שנראה שמשדר יוקרה, לא באמת מעיד על בן אדם שיש לו הרבה כסף. ונסכם במילים של השיר אשליות - לגור בדירת פאר [לשכור פנטאוז או וילה], [לגרום לאנשים ולעצמך] לחשוב שאתה מיליונר... מכונית בצבע...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
...לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. זא המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת. איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל? מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות...
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
הדרכת הורים, הילד לא רוצה ללכת לבית ספר, הילד עושה בעיות בבוקר, הילד לא קם בבוקר, הילד לא רוצה ללכת לגן, הילד לא רוצה להתקלח, הילד לא רוצה לאכול, איך לשכנע ילד? חינוך ילדים, למה הילד לא מקשיב לי? בעיות משמעת אצל ילדים
...הבוקר. אליעד כהן מסביר לעומק שהקושי נובע בדרך כלל מרצון סמוי או גלוי של הילד להשיג משהו - תשומת לב, אהבה, שליטה או ניסיון להעניש את ההורה על דבר כלשהו. הדוגמה הנפוצה ביותר היא שהילד לא רוצה לקשור את הנעליים בבוקר, ומעכב בכך את ההורה שיוצא לעבודה. אליעד מפרט כי חשוב להבין קודם כל האם הילד יכול לעשות את מה שמצופה ממנו. אם הילד באמת לא יודע איך לקשור נעליים - אזי מדובר בבעיה שונה לחלוטין ממצב שבו הוא יודע אך פשוט מסרב. ההבחנה הראשונה והחשובה ביותר, לפיכך, היא בין חוסר יכולת לבין חוסר רצון. אם הילד...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
...ברמה הטכנית, אלא שהוא ירצה להשיב עליהן בחיוב, כי הן משרתות את המטרה שלו ואת האינטרס שלו. ואז האדם נכנס למצב רגשי, שבו הוא רוצה להסכים איתך באופן אקטיבי. ואז ממצב כזה, הרבה יותר קל ליצור הסכמה גם על דבר נוסף. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שאחרי שאתה שואל את האדם את הדבר המרכזי שאתה מלכתחילה רצית שהוא יסכים איתך, אז כאשר הוא מסכים איתך, אתה מיד ממשיך לשאול אותו שאלות נוספות, שאתה יודע שהוא ירצה להשיב עליהן בחיוב. כדי להשתיק אצלו את תחושת הספק שלו, לגבי התשובה שהוא השיב לך. וכדי, שגם אם יתעורר...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...בפירוט את המצב: השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בגי - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר אין מים, אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח אפשרויות גרועות שקרים ומכירות מניפולציות של מאמנים הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך איך לשכנע את הבוס? סינרגיה עם לקוח להזדהות עם מישהו צוות מכירות האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? לגרום למישהו לחזור הדהוד של מסר שיווקי איזה אופי צריך איש מכירות? איך לשכנע מישהו לענות? שחיקה בעבודת מכירות מחיר שוק של מוצר למכור חוסר ידיעה להשפיע על עצמך להשפיע על הלקוח נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך לא מצליח למכור הלקוח לא צודק איך למכור מוצר זול? לשקר כדי למכור לגרום למישהו לרצות להיות איתך ליצור אמון עם הלקוח ממי ללמוד nlp? סדנא למכירות תיעדוף לקוחות עומס מכירות איך לענות ללקוח שמבקש משהו? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? עזרי מכירה ללקוחות קיימים לגרום למישהו לא לחשוד מוצר זהה בדיוק למוצר שלך לזהות מניפולציות התאמת סגנון המכירה למוצר לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת הבנת התת מודע למה ללמוד לשכנע? כמה לתת ללקוח הנחה? הצעה להציע ללקוח למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? למכור ללקוח את שיחת המכירה אם ברצונך לשכנע? תוכן שיווקי מקצועי איך לדבר בשפה של הלקוח? איך למכור לנכון? רכישת אמון יש ללקוח ספק רציונאלי איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? לשמר לקוחות מחלקת מכירות אין ללקוח כסף הזדהות עם הלקוח תחושה של זרות עם לקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח מיתוג מוצרי יוקרה למכור רק מוצרים סוג א לקוח מתלונן על המחיר לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן לטפל בהתנגדויות של לקוח למכור לאנשים קורסים למכור הרבה בזול לא רוצה לרמות את הלקוח להתמודד עם לקוח לגרום למישהו לרצות משהו הצלחה בעבודה במכירות איך לא להזדהות? להיות החבר הכי טוב של הלקוח לראות את הבוס כלקוח לשכנע יותר מידי למכור מוצרי יוקרה איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? לגרום ללקוח לא לעזוב אותך להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות לא להזדהות עם מישהו למה חשוב לעשות שיווק? להיות איש מכירות תותח האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? לגרום למישהו לא להאמין באלוהים מניפולציות בשיווק איך להשיג לקוחות? מומחה למכירות לבחור חברת שיווק לשתול לעצמך אמונה בתת מודע איך למכור מחיר יקר? איך להתייחס ללקוח? איך להתחבר ללקוח? למכור בצורה אישית ליצור תוכן שיווקי איתור הצרכים של הלקוח מומחה במכירות לגרום למישהו לקבל עזרה לבדוק את איכות השיווק איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? איך למכור עט? לגרום למישהו לא לרצות להיפרד למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? לדבר על התועלת של הלקוח בוס כלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, להשפיע, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3906 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 23:22:08 - wesi28