אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, סודות השיווק, גישת ה nlp, לשכנע את עצמי ללמוד, nlp בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע סבתא, רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, הבסיס למכירות nlp, nlp למתקדמים, ייעוץ מנהלים, מטפל אישי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP טראומה, לשכנע את אמא, לשכנע אבא, NLP וסוגסטיה, nlp קורס, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, סודות המכירה, איך למכור יותר טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp תרגול, ראיון בתקשורת, משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, לימודי nlp, מכירות ושיווק, NLP הרזיה, איך לשכנע את הבוס, NLP אומנות הפיתוי, הדרכת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, סדנת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
...נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון. אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
...צובט מישהו זה כואב לו. וכמו שאתה לא רוצה שירביצו לך, כך תבין שכנראה גם מישהו אחר לא רוצה שירביצו לו. וזאת צורת למידה מאוד בסיסית. אבל צריך לדעת את האמת, שיש כאן הטיה קוגניטיבית. כי מצד האמת, הלקוח הוא אולי שונה לחלוטין ממך איש המכירות ואולי הוא חושב הפוך ואחרת לחלוטין ממך כאיש המכירות. ועליך להטיל ספק בכך שאם המוצר מתאים או לא מתאים לך מסיבה כלשהי, אז כנראה שכך גם יחשוב הלקוח. והדבר בא לידי ביטוי בעיקר באנשי מכירות שאין ידם משגת לרכוש את המוצרים שהם מוכרים. בפרט במוצרי יוקרה, שאיש המכירות לא היה...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
...השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. שלב ראשון נסה להבין את הצרכים של המקום שבו אתה רוצה לעבוד. נסה להבין, מה הם צריכים ומה הם רוצים להשיג מכך שתעבוד איתם. לאחר מכן, בדוק ומצא נקודות התאמה, בינך, לבין המטרות שאותם הם רוצים להשיג. ולאחר מכן בשעת ראיון העבודה, בעיקר תתמקד, בלהסביר, כיצד אתה יכול לסייע...
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
...לו, אז יש סיכוי גדול שהלקוח כבר לא יחזור אליך יותר. הרעיון כאן הוא שכדי להצליח בזוגיות, כמו במכירה, יש צורך לשפר תמידית את עצמך ולהציע יחס טוב יותר מזה שנותנים המתחרים שלך, במקום להרגיש מושפל או פגוע ולהגיב מתוך רגשות שליליים. מה עושים כשמרגישים דחויים רגשית בזוגיות? אליעד מסביר שבמצבים שבהם אדם מרגיש דחוי או נפגע רגשית בתהליך חיזור, הפתרון הטוב ביותר הוא לשנות את התפיסה שלו לגבי המצב. במקום להרגיש דחוי ולחשוב אני לא מספיק טוב, עליו להתייחס למצב כסוג של אתגר עסקי, שבו המטרה היא לשכנע לקוח לבחור...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...תחושת עליונות מזויפת או אשליות של ידע. הוא מדגיש שביטחון עצמי אינו תמיד ערובה לנכונותה של העצה. יכול להיות שאתה בטוח בעצמך באופן שקרי - וזהו מצב בעייתי, כי אז אתה נותן עצות רעות בביטחון מלא. אך גם להיפך - אם הביטחון שלך בעצה מתערער מכל ביקורת, סימן שאינך באמת בטוח במה שאתה אומר. איך להפוך ליועץ או מטפל אמין ובטוח? כדי להפוך ליועץ טוב, אומר אליעד, עליך לוודא שהידע שלך אמין, מבוסס על שכל ישר והיגיון ברור, ואינו מסתמך רק על תוצאות מקריות או משובים נקודתיים. יועץ טוב חייב להיות בטוח באיכות עצותיו מתוך...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך / רוצה אותו. וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר. והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך / רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד האמת, אף אחד לא באמת צריך שום דבר. כי יש נקודת מבט שאומרת,...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...לך תביא לי כוס מים נניח, עכשיו בן אדם אומר לך תביא לי כוס מים נגיד מה הוא לא רוצה שיחשבו עליו? הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מנצל הוא לא רוצה שיחשבו עליו שהוא מסכן, הוא לא רוצה שיחשבו עליו איזה משהו ואז מה עושים נגיד אומרים לו אוקי הבנתי שאתה מאוד חייב מים אני אלך להביא לך. עכשיו מה הוספנו פה? הוספנו פה את ה - מאוד חייב הוא לא אמר שהוא מאוד חייב הוא בסך הכל ביקש מים אבל אנחנו הוספנו את ה - מאוד חייב ובעצם שידרנו לו כאילו לקחנו לו את העובדה של מה שהוא ביקש של מה שהוא אמר פירשנו אותה בצורה, הוספנו...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
...ואת האיכות שלך. ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה. אז נניח שהלקוח שואל אותך כמה עולה לצבוע 3 חדרים, אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, לוחות זמנים וכולי, גם אם באמת אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר. ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח...
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
אומנות הפיתוי, סודות הפיתוי, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? הסוד של אומני הפיתוי, שבירת פחד גישה, איך לא לפחד להתחיל איתה? איך להתמודד עם פחד גישה? איך לא לפחד להתחיל עם מישהי? חרדת כישלון, חרדת דחייה, פחד לקבל לא, לעבוד במכירות
...ולכן כאשר מופיעה בחורה שבאמת משמעותית עבורו - הטכניקה הזו כבר לא עובדת. זה קל מאוד להתחיל עם בחורה שאין לך רגשות מיוחדים כלפיה, אבל האתגר האמיתי הוא להתחיל עם מישהי שאתה מרגיש שאתה חייב להשיג, מישהי שאתה באמת ובתמים רוצה. איך באמת אפשר להתמודד עם פחד הגישה לבחורה שאתה הכי רוצה בעולם? אליעד מסביר שהתמודדות אמיתית עם פחד גישה כלפי מישהי שאתה באמת רוצה היא עניין אחר לגמרי, שאינו שייך לתחום אומנות הפיתוי הסטנדרטית. האתגר הוא להגיע למצב שבו אפילו אם הבחורה הזו תסרב לך, אתה לא תרגיש חסר משמעות או שהחיים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות חבר של הלקוח האם אפשרי לשכנע? שכנוע קשה לשכנע מישהו בתור חבר לומר את האמת ללקוח מילוי צרכי הלקוח איתור התקציב של הלקוח לשפר את המוצר שלך לקוחות בגוגל לגרום ללקוח למכור לך את עצמו מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? איך למכור מוצר בינוני? תגמול לפי המכירות לקוחות באינטרנט לבקש תשלום מלקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לשכנע אנשים לחשוב לקבוע מחיר למוצר התמודדות עם בוס כלקוח הלקוח הכי טוב שלך לקוחות מתלוננים בפייסבוק לשכנע את הילד לשכנע אדם עובדים כלקוחות איך לשכנע נשים? לגרום למישהו לא לחזור על טעויות לשכנע אנשים להצביע לך יצירת אמון באמצעות אמפתיה לשכנע אנשים שאתה חכם מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? פסיכולוגיה הפוכה לשכנע מישהו להתחתן לגרום למישהו לא להתאבד להפוך דמיון למציאות בתת מודע שכנוע של תת המודע בעיות של אנשי מכירות איזה מוצרים להחזיק במלאי? שכנוע של פוליטיקאים מוצר לא מושלם תכנון יעדי מכירות להשתמש בראפור להכין חומרי שיווק למכור מכירות לשכנע בחורה לאהוב מוצר לא שווה את הכסף לקוח שרוצה לקבל הנחה לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לשכנע מישהו להתאהב כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר מה זה שיווק? איך לשכנע לקוח? לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לקוח עצבני איך מראיינים אנשי מכירות? מתי לא לשכנע? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לגרום למישהו לומר לקוח אומר שאין לו כסף לא להציב יעדי מכירות תהליכים במכירת מוצר האם איש מכירות טוב? דרכי שכנוע בפרסומות שיווק לטווח קצר כיף למכור לשחרר את הלקוח טעויות של שכנוע להצליח למכור ללקוח ניהול מחלקת מכירות לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב פיתוח מיומנויות ראפור פרובוקציה שיווקית מה הכי חשוב להסביר ללקוח? מתי ראפור רע? הפצת חומרי שיווק לייצר מוצר יותר זול למכור בלי התנגדויות מה זה שיווק טוב? האם יש חומרי שיווק מיותרים? להעלות קמפיין שיווקי שינוי עמדות ושכנוע למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? הרצון הפנימי של הלקוח מילים שיווקיות לגרום למישהו להירגע מערכת יחסים עם לקוחות לייבא מוצר לשכנע מישהי להתאהב בך לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך למכור משהו לכתוב בהצעת מחיר ללקוח למכור את עצמך לאקס לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... להסביר את המחיר היקר ללקוח למכור את עצמי שיווק לא יעיל יוצר אמון חזק לגרום למישהו להסכים איתך האם המוצר יקר ללקוח? למכור כשאתה בלי מצב רוח לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, מאמן עיסקי, קואצ'ר ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8828 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 21:45:41 - wesi28