אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנסח טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, עבודה ב nlp, תשובות לשאלות בראיון, כושר שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, התמודדות עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות של לקוח, nlp ביטחון עצמי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שאלה איך לשכנע, מניפולציות, לשכנע מישהו לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP עוגן, טיפים לשכנע, nlp הפרעות אכילה, אימון אישי, שיפור כושר שכנוע, מה זה לשכנע, NLP התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP שכנוע, nlp לימוד חינם, הכוח לשכנע, איך לשכנע את הבוס, לשכנע בחורה לצאת איתי, NLP למטפלים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, עזרה איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד. אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה...
מהי אסטרטגיית טיפול בהתנגדויות הטובה ביותר? איך לטפל בהתנגדויות בצורה הטובה ביותר? איך למכור ללקוח? אולי ההפך הוא הנכון? חשיבה יצירתית במכירות
...אז ממילא המוח מתחיל לראות את ההיגיון, גם במה שנראה לא הגיוני. ואז ממילא, מה שקורה אחכ, זה שכאשר הלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל סיבה X. אז איש המכירות, יכול לומר ללקוח, דווקא בגלל סיבה X, עליך לקנות את המוצר. כאשר לקוח אומר, אני לא רוצה לקנות את המוצר בגלל סיבה כלשהי, הלקוח מניח שאיש המכירות יסביר לו, למה הסיבה אינה נכונה. לדוגמה, הלקוח אומר, המוצר יקר לי. הלקוח מצפה שאיש המכירות יסביר לו, למה המוצר לא יקר / שווה את הכסף. הלקוח מצד שני, לא מצפה שאיש המכירות יגיד לו, שאכן המוצר יקר. ושדווקא...
בעיות בזוגיות, אני מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי, אני מרגישה שהוא אוהב אותי באהבה מניפולטיבית, אהבה אינטרסנטית, אני לא מאמינה שהוא באמת אוהב אותי, האם הוא באמת אוהב אותי? אולי הוא אוהב אותי רק בגלל אינטרסים?
בעיות בזוגיות, אני מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי, אני מרגישה שהוא אוהב אותי באהבה מניפולטיבית, אהבה אינטרסנטית, אני לא מאמינה שהוא באמת אוהב אותי, האם הוא באמת אוהב אותי? אולי הוא אוהב אותי רק בגלל אינטרסים?
...זאת, ברגע מסוים שנאה אותו. מכאן הוא מסיק שהתנהגות חיצונית לא מוכיחה את הרגש הפנימי באופן ודאי. לסיכום - איך אפשר לדעת אם באמת אוהבים אותנו או לא? לסיכום, אליעד כהן אומר שחשוב להתמקד בהגדרות ובציפיות שלנו. מה זו אהבה אמיתית עבורנו? האם אנחנו מצפים לאהבה ללא תנאים, או שמוכנים להכיר בכך שכל אהבה היא במידה מסוימת מותנית? ברגע שנדע מה אנחנו רוצים ונגדיר בבירור את המושגים, נוכל להתמודד טוב יותר עם השאלות האלה בתוך הזוגיות שלנו. האם הוא אוהב אותי באמת? איך לזהות אהבה מניפולטיבית? האם זוגיות ללא אינטרסים...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
...אנשים טוב יותר? לכדי לפתח את היכולת הזאת, יש לבצע מספר תרגולים: 1. ניתוח טקסטים: קח טקסט או שמיעה של דיבור, ועצור אחרי כל כמה מילים, נסה לנחש את המילה או המשפט הבא, ואז השווה בין הניחוש למה שנאמר בפועל. 2. הבנת סיבתיות: למד איך רעיון אחד גורר רעיון אחר. כאשר אתה מבין את הסיבתיות שבשיחה, תוכל לזהות טוב יותר מה יקרה בהמשך השיחה. 3. תרגול מעשי: קח חלק בשיחות ונסה לנחש באיזה שלב כדאי להשלים את המשפט. תראה איך כל פעולה משפיעה על המשך השיחה. 4. קריאת מחשבות עצמית: למד להבין את עצמך קודם, כך תוכל לזהות...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
...לא ככ גדול. וכאשר אתה אומר לילד מה אתה רוצה לאכול, עדיין אתה לא מספיק מרחיק אותו מהספק של האם לאכול. ולשם כך יש אפשרות לעשות את המניפולציה בצורה יותר מתוחכמת, שבה אתה מרחיק את תחושת הספק שבתת המודע של השומע, למקום רחוק יותר מהמקום שאליו אתה לא רוצה שהוא יסתכל. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את הספק האלטרנטיבי שאתה מציג בפניו, ליותר ממשי וליותר מוחשי. לדוגמה: במקום לשאול מה אתה רוצה לאכול לארוחת צהריים, תשאל מה אתה רוצה מעדיף לאכול לארוחת צהריים, אוכל מסוג 1 או אוכל מסוג 2 או אולי בכלל אתה מעדיף...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...ובנוסף, שום בן אדם בתוך תוכו, לא באמת רוצה משהו כלשהו. כי בתת מודע בנקודה הפנימית ביותר, הבן אדם לא באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח, בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה / צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...קצת אך לא הרבה. ואחדד: שלפעמים, השימוש במילה לי, היא דווקא נועדה לחזק את המשפט. כגון לדוגמה אדם שאומרים לו, הרי לא חם, אז למה אתה לובש בגדים קצרים, אז הוא אומר לי חם. והוא מצד אחד מסתייג מכך שלכולם חם, ובכך בעצם הוא מגן על העמדה שלו, שעדיין חם. זא שלפעמים יותר קל להגן על רעיון סובייקטיבי, מאשר על רעיון אובייקטיבי. ואם האדם מנסה להעביר מסר שעכשיו חם. ואז מראים לו שלא חם עכשיו בצורה אובייקטיבית. אז לפעמים האדם מחליש את המשפט המקורי שלו, כדי שיהיה לו יותר קל להגן על האמיתות של המשפט שלו. כי יותר קשה...
סודות ההתאהבות, סודות האהבה, סודות המשיכה, איך נוצרת התאהבות? מהי התאהבות? איך ליצור אהבה? איך נוצרת אהבה? היקשרות רגשית, לגרום למישהו לאהוב אותך, זוגיות, איך נוצרת משיכה?
סודות ההתאהבות, סודות האהבה, סודות המשיכה, איך נוצרת התאהבות? מהי התאהבות? איך ליצור אהבה? איך נוצרת אהבה? היקשרות רגשית, לגרום למישהו לאהוב אותך, זוגיות, איך נוצרת משיכה?
...את החיסרון הזה. אם אדם לא ירגיש שחסר לו דבר מה, הוא לא יצליח להתאהב. הוא מציין שבפועל, לא כל אדם מודה שיש לו חיסרון. למשל, יש אנשים שיאמרו טוב לי לבד אך בפועל הם עדיין מחפשים זוגיות. בדיוק כמו שאדם אומר טוב לי, אבל אני רוצה לאכול, מה שמצביע על כך שיש בו חיסרון גם אם הוא לא מודה בכך בפה מלא. אליעד מדגים זאת בכך שכל דבר יכול תאורטית למלא חיסרון, אפילו קיר. אך כדי שהאדם ירגיש שהוא מתאהב, הוא צריך שתהיה לו אינטראקציה משמעותית עם מושא ההתאהבות שלו, ליצור הזדהות וקשר רגשי. איך אפשר לגרום למישהו להתאהב...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
...להתחיל לעשות עם הלקוח איתור צרכים בהתכתבות, ולדבר איתו על מושגים שיש להם כל מיני פירושים אפשריים, עד שהלקוח בעצמו יבין שהוא מעדיף לדבר בעל פה, כי ככה יבינו אותו והוא יבין את עצמו יותר טוב. זה דומה ללוגיקה של איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה. 3 - אפשרי לומר ללקוח בצורות שונות, שהוא יקבל מידע מסודר, בצורה מסודרת, לאורך כל התהליך מכירה. במובן של לגרום ללקוח להבין, שכל מה שנאמר לו בעל פה, הכל מגובה בכתב בכל מקרה, למקרה שהוא ירצה תיעוד לאחר מכן, או במקרה שהוא ירצה להתבונן אחר כך על הפרטים כדי לקבל החלטה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להנות בחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משפך שיווקי בחינם לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה איך לגרום למישהו לרצות לתת? לשכנע מישהו לא להיפגע נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך השפעה גלויה פגישה פרונטאלית עם לקוח לעבוד עם לקוח שעושה צרות לזהות את התנגדות הלקוח לגרום למישהו לא להתאהב בך למצוא לקוחות חדשים לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? איש מכירות חכם להיות איש מכירות שטח ניתוח שיטות שכנוע למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? למכור מוצר לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לתת ללקוח מחיר בניית מסע לקוח שיטות לשכנע טיימינג של שכנוע עקיף בקשה מוזרה של לקוח איך להתחבר ללקוח? הדגמה ללקוחות מה צריך להסביר ללקוח? הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות למכור ללקוח בכל מחיר עבודה כאיש מכירות למכור רק מוצרי יוקרה איך למכור כשאתה לא במיטבך? טריקים בשכנוע אנשים אגרסיביות כלפי לקוח מה לא לבקש במשא ומתן? לעבוד בתור איש מכירות למכור למישהו מוצר איך ללמוד מכירות? להיות יועץ של הלקוח לשכנע ילד לא להתלהב מכסף מוקד מכירות טלפוני שכנוע של מנהיגי כתות מוצר קשה למכירה איך לגרום למישהו להיפרד ממך? להגיע ליותר לקוחות נאמנות של לקוחות קביעת יעדי מכירות לבקש עוד כסף מלקוחות לגרום למישהו להוציא אותך מהראש מוצר בחנות להסביר ללקוח למה המוצר יקר איך מודדים תהליך שיווקי? איך לתכנן את השיווק? מומחה לשכנוע לא מוכן להשתכנע לעשות איתור צרכים עם הלקוח לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת אסטרטגיות ניהול משא ומתן שכנוע באופן מוחלט איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח לענות ללקוח ששואל אותך להביע הזדהות nlp לימוד החסרונות שיש במוצר הסברים של איש מכירות ביקורות שליליות של לקוחות הכנת פרסומת שיווקית מניפולציות אמיתיות למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע מישהו להסכים איתך שאלות להתנגדויות לקוחות אנשי מכירות אנושיים לתאם פגישה עם לקוח בטלפון איך לזהות את התנגדות הלקוח? מוצר שלא כלכלי למכור אותו למה חשוב ללקוח מי המוכר? לגרום למישהו אחר להרגיש... כאבים של הלקוח לפרט בהצעת המחיר ללקוח מנטור למכירות איך לא להזדהות? איך לשכנע שיש סיבה? להתפשר במשא ומתן איך לעשות מניפולציה רגשית? לגרום למישהו לא להתמכר אליך מוצר שלקוח אחר לא רצה לשכנע מישהו להבין אותך למכור לעובדים את התפקיד שלהם האם אפשר לשכנע כל אחד? בעיית תקשורת עם הלקוח קורס שכנוע למה ללמוד nlp? להכין חומרי שיווק בעיות של אנשי מכירות למכור למישהו דירה לבחור את הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מאמן אישי, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.2970 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 00:03:42 - wesi28