אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מומחה שיווק, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP להורים, לשכנע בחורה, אימון nlp, לשכנע ללכת לרופא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP טיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפול ב nlp, משא ומתן, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לנתח טקסטים, לשכנע עובדת, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לתרום, nlp להורדה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP למאמנים, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע בת זוג, שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP מכירות, NLP קשב וריכוז, איך לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
...דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
...יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה. ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיוב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
...לקנות מעצמו את הרעיון שאומר לו לך תמכור מוצרים זה אותו דבר בדיוק, כל מה שנכון לגבי איך לשכנע אחרים לקנות נכון לגבי איך לשכנע את עצמך למכור זה אותו דבר. בן אדם שיודע לשכנע את עצמו למכור למרות שמאוד קשה לו למכור יש מאוד סיכוי גדול שהוא יצליח גם בהנחה שיישאר לו כוח, יש סיכוי גדול מאוד שהוא יצליח גם למכור יותר טוב, למה כי אם הוא מצליח לשכנע את עצמו למכור למרות שהוא לא בא לו למכור אז ככה הוא גם יכול לנסות לשכנע מישהו אחר לקנות למרות שלא בא לו לקנות. זה אותו תהליך בדיוק מי שטוב במכירות ויש הרבה אנשים...
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב. אז כנל, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים, היא, שהם אומרים את מה שהם רוצים כפי מה שהמחשבה עוברת בראש שלהם. והדבר הנכון לעשות, זה לומר את הדברים, לא איך שאתה חושב אותם, אלא בצורה הנכונה ביותר, שתגרום לאדם השני, להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב. ועוד אחדד: אחרי שיש לך מספר דרכים אפשרויות לאיך באפשרותך לבקשה את הבקשה שלך ולהציג...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע - חלק 1
...זוכרים בקלות את ארבע הדרכים של אליעד לשכנוע? לסיכום, אליעד מציג כלל פשוט לזכירת ארבע הדרכים לשכנוע והשפעה: רוצה לשכנע? הגדל תועלת או הקטן נזק. איך להגדיל תועלת? הוסף יתרונות או חזק רצון ביתרונות קיימים. איך להקטין נזק? צמצם חסרונות או החלש רצון להימנע מחסרונות קיימים. אליעד ממליץ להשתמש בנוסחה זו בכל מצב של שכנוע, כשהמטרה היא להוביל את האדם למחשבה ברורה שהפעולה המבוקשת טובה לו יותר ממה שהוא חשב בהתחלה. איך לשכנע אנשים? מה הן הדרכים להגדלת תועלת? איך מקטינים התנגדויות? מה ההבדל בין שינוי רצון למציאות...
פרידה זוגית כתהליך, טעויות בפרידה זוגית, איך לגרום לו לא להיפרד ממך? איך לגרום לה לא להיפרד ממך? איך לגרום למישהו לא לרצות להיפרד? איך למנוע פרידה? איך מונעים פרידה? תהליך התאהבות מחדש, מניעת פרידה, לתת ספייס
פרידה זוגית כתהליך, טעויות בפרידה זוגית, איך לגרום לו לא להיפרד ממך? איך לגרום לה לא להיפרד ממך? איך לגרום למישהו לא לרצות להיפרד? איך למנוע פרידה? איך מונעים פרידה? תהליך התאהבות מחדש, מניעת פרידה, לתת ספייס
...והבן או הבת זוג לא רוצה אותם - אבל הם כן רוצים שהקשר הזה יימשך. מה אחת הטעויות המרכזיות שעושים אנשים כאלה? אז יש הרבה מאוד טעויות, והפעם נתמקד בעוד אחת מהטעויות הללו, כדי לחדד ולהבהיר את הנושא של פרידה זוגית, חשיבה בשחור ולבן, והקושי להישאר ברוגע ובביטחון עצמי כשלא יודעים אם אנחנו זוג או לא. מהי הטעות של חשיבה בשחור ולבן בפרידה זוגית? אחת מהטעויות בתהליך של פרידה זוגית היא שהאדם חושב בשחור ולבן. מה זאת אומרת שחור ולבן? הוא או היא חושבים שאם הבן זוג או הבת זוג לא רוצה אותי - אז הוא בכלל לא אוהב אותי...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו...
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
...לעומק. האם אנחנו באמת מבינים את כוונת הציטוטים? סוגיה נוספת שאליעד כהן דן בה היא חוסר ההבנה של ההקשר שבו נאמרו הציטוטים. הוא מציין שהרבה פעמים אנשים אינם יודעים בדיוק למה התכוון האדם שצוטט, ולכן הם מפרשים את הציטוט בצורה שגויה. כדוגמה, אם מישהו אמר משפט מסוים לפני מאות שנים, לא בטוח שאנחנו מבינים בדיוק מה הייתה הכוונה המקורית שלו. זאת בעיה כאשר אנשים משתמשים בציטוטים כהוכחה לאמת שלהם, אף שבפועל הם לא מבינים לגמרי את המקור. האם יש חשיבות למקור הציטוט? אליעד מסביר שיש חשיבות גדולה למי אמר את הדברים...
מפחד ללמוד לשכנע, מפחד לעשות מניפולציות, מניפולציות רעות, מניפולציות טובות, פחד לפגוע באנשים, איך להשפיע על אנשים? השפעה על אנשים, שליטה באנשים, לגרום לאנשים לעשות כרצונך
מפחד ללמוד לשכנע, מפחד לעשות מניפולציות, מניפולציות רעות, מניפולציות טובות, פחד לפגוע באנשים, איך להשפיע על אנשים? השפעה על אנשים, שליטה באנשים, לגרום לאנשים לעשות כרצונך
...פחד מכך שהוא פוגע בחופש הבחירה שלהם. אבל הבעיה האמיתית היא שהאדם אינו בטוח בעצמו מספיק ולכן מפחד שהוא בעצמו ייפגע אם אנשים אחרים ישתמשו עליו במניפולציות דומות. מה הבעיה בלקחת אחריות על אנשים אחרים או פרויקטים גדולים? בעיה נוספת שעולה היא שאנשים חוששים לקחת אחריות על אחרים או על דברים גדולים כי הם מפחדים שהם לא מספיק טובים ולא מספיק אחראים. כאן אליעד כהן מסביר שכדי לקחת אחריות על אנשים אחרים, האדם חייב קודם כל להיות בטוח ושלם עם ההחלטות שהוא מקבל עבור עצמו. אדם שלא שלם עם ההחלטות של עצמו ולא בטוח...
אהבה / זוגיות - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? התאהבות / מערכות יחסים / למצוא זוגיות / למצוא אהבה
...למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו, לומר לך את כל האמת ורק את האמת? תשובה: קיימת רק דרך אחת לגרום למישהו אחר לאהוב אותך באמת. איך? על ידי זה שתגרום לאדם האחר, לאהוב את עצמו יותר. הסבר: כל אדם, מחפש אהבה. אדם רוצה, לאהוב את עצמו. אדם אוהב, כי אהבה, גורמת לו לאהוב את עצמו. אנשים אוהבים, לאהוב את עצמם. ברגע שמישהו גורם לאדם, לאהוב את עצמו יותר, הוא אוטומטית נקשר, למי שגורם לו לאהוב את עצמו יותר. וזה לא ממש תלוי באדם. האדם תמיד יקשר למי שגורם לו לאהוב את עצמו באמת. ולכן, אם תגרום למישהו לאהוב את עצמו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק לתכנן את הכנת חומרי השיווק למכור בשוק רווי תחרות החדרת מסרים לתת מודע לשכנע אותך לשכנע מישהו לומר לך הלקוח אומר הלקוח הכי טוב שלך איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? לקוח לא רוצה לדבר בטלפון מה המוצר נותן ללקוח? תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לקוח שואל כמה זה עולה איך לשכנע את עצמך? איך לענות ללקוח שמבקש משהו? להתייחס ללקוח כמו לחבר לאבד את האמון האם להיות כנה עם הלקוח? למה לא לעשות ראפור? משא ומתן לבכירים לתת ללקוח מתי לא ליצור הזדהות? לגרום למישהו לסמוך עליך יחסי מוכר לקוח להסביר את התמחור ללקוח איך לשכנע בחורה לשכב איתך? למה הלקוח לא רוצה? לקוחות פוטנציאלים חדשים לקוח שמציב אולטימטום ניהול אנשי מכירות להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי למכור מוצרי יוקרה פולואפ ללקוח למכור או לקנות משא ומתן על מחיר פחד מהחמצה של לקוח שיווק נכשל לקוח צריך לחשוב על זה... לקוח אידיאלי לשדר ללקוחות שאלות של לקוח פוטנציאלי לגרום למישהו לעשות כרצונך כמה ראפור חשוב? איש מכירות עם אופי גרוע לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא לשכנע בוס טיפים לאיש מכירות למכור מוצר קשה למכירה האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך מוצר איך להתראיין למשרת איש מכירות? לגרום למישהו לקבל עזרה איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר התנגדויות הלקוח שפת הלקוח איזה מוצרים להחזיק במלאי? שיווק לעסק חדש איך להציג ללקוח שירות? למכור גם מוצרים סוג ב... איך לשכנע אנשים לחשוב? הגדלת כמות לקוחות פיתוי לתת מודע למכור מוצר לא מוגמר הלקוח מחליט תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן הצלחה בעבודה במכירות יסודות ההשפעה למכור שירות גרוע איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? חיסרון של לקוח לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך איפה ללמוד איך למכור? תמחור מוצרים לתת אמון מחדש לגרום ללקוח להאמין במוצר לשכנע מישהו לטפל בעצמו לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח לקוחות שממליצים עליך מי לא צריך לעשות שיווק? לגרום למישהו לא לרצות להיפרד לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר שנאה לאנשי מכירות מוצרים דומים תכנון יעדי מכירות מבוי סתום עם לקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים למצוא לקוחות טובים לשכנע מישהו להגיע למפגש קביעת יעדי מכירות מה הכי כדאי למכור? הצגת היתרונות ללקוח לגרום למישהו להאמין לך פרובוקציה בשיווק לאיזה לקוחות לשווק? לקוח שואל שאלות לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו איך למכור בלי אנרגיה? לשבח מוצר לגרום למישהו להתאהב בי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, משא ומתן, סוגסטיה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3438 שניות - עכשיו 06_12_2025 השעה 11:06:14 - wesi28