אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, שיטת nlp, איך לשכנע את עצמי, איך לכתוב טקסט משכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע הורה, איך לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את האקסית לחזור, כושר שכנוע ושינוי עמדות, NLP וסוגסטיה, סדנאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, יכולת לשכנע, NLP ערכים, NLP טיפול בחרדות, לשכנע את חברה שלך, תשובות לשאלות בראיון, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ראפור, ייעוץ אישי, איך לשכנע אנשים, איך לגרום לבחורה, שאלות בראיון, NLP לימוד עצמי, nlp למתקדמים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לפטר את הלקוח נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך לשכנע את התת מודע לאבד לקוחות בהעלאת מחיר להתחמק משאלה של לקוח טעויות בלתת הנחה ללקוח חומרי שיווק מקצועיים התאמת שיטת המכירה למוצר להגדיל חשיפה ללקוחות להתמודד עם דחייה של לקוח לרכוש כושר שכנוע שיווק לקהל היעד סודות התת מודע טוב במכירות לשכנע מישהי לשכב להכריח את הלקוח לסגור עסקה מוצרים איכותיים איך להטעות לקוח? למכור עם חשק מניפולציות במסחר במטח להציג את המוצר ללקוח איך למכור מוצר גרוע? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה מניפולציות שיווקיות של מנטורים לקוח שמגיע אליך מהמתחרים האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? מי ישכנע את מי? איך מנתחים משפך שיווקי? לגרום למישהו להתייחס איך לסרב ללקוח? צרכי לקוח להציג ללקוח טווח מחירים איך למכור מוצר עם חסרונות? לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית כל אחד יכול למכור למכור מוצרים יקרים לתכנן משפך שיווקי לגרום למישהו לשנות את דעתו לשכנע מטופלים להמליץ עליך מניפולציות בשכנוע באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? לשכנע מישהי להרגיש שחסר מומחה שכנוע של תת המודע לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... לגרום למישהו לטפל בעצמו פרסומות של חברות forex להצליח במכירות הרצון של הלקוח איך לאתר את צרכי הלקוח? לאבד את האמון לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לשכנע אותו שאת צודקת ליצור אמון עם האקס לשכנע בחורה להרגיש שחסר בניית אמון שיווק אורגני הרגשת הזדהות לדבר עם לקוח בצורה נכונה לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להתמודד עם לקוח שמתלבט המוצר הכי יקר בקטגוריה להצליח לעבוד במכירות לשכנע לקוח עצוב שתילת מחשבות לאקסית איך לשכנע את האקסית? ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות לשכנע את אבא בקשות של לקוח חצוף שיווק לטווח מיידי לשכנע אנשים עקשנים להיות החבר הכי טוב של הלקוח משכנעים אנשים איך לעשות ראפור? ממי הלקוח רוצה לרכוש? אנשי מכירות רעים לשכנע ללמוד איך לשדר אמון? שכנוע בדרך השלילה אמון עם הלקוח לקבל הנחה על מוצר למכור כשאין לך חשק למכור איך לשכנע מישהו לא להתאבד? לגרום לאנשים לטעום מהמוצר למכור לעובדים בירור צרכי לקוח להציע כמה הצעות גרועות ללקוח מתי לוותר על הלקוח? איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה איך לשכנע מישהו שיש סיבה? להסביר ללקוח להסביר ללקוח את התמחור האם תמיד צריך לעשות שיווק? איך ללמוד לשכנע? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר טעויות בשיווק עצמי מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? הגדלת מכירות של אנשי מכירות משא ומתן על שכר בראיון עבודה מצגת ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, NLP, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 09_12_2025 השעה 22:50:46 - wesi28