אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, עזרה איך לשכנע, שכנוע ומכירות, לשכנע את חברה שלי, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפול אישי, ראיון בתקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP עיגון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ספרים nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה, שיטת ה nlp, מטפל אישי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP טיפים, טקטיקת מכירות, התנגדות במכירה, אומנות הראיון, לשכנע דוד, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע ללכת לרופא, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, סודות הרטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, דרכים לשכנע, טקסט טיעוני, איך לגרום לאנשים, לשכנע, השפעה סמויה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה הלקוח באמת צריך? אפשרויות בחירה גרועות ללקוח האם אפשר ללמד למכור? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? הצבת גבולות ללקוח הרצון של הלקוח איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט אווירה טובה עם לקוח לשפר את יכולת השכנוע איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? שכנוע אובייקטיבי מושגים של הלקוח טכניקות שכנוע איך למכור את עצמך ללקוח? לשכנע ילד לעשות ספורט שכנוע והעברת מסרים מה לא מלמדים אנשי מכירות? שיטות לנהל משא ומתן לשדר אמון פחד למכור איך לקוח מפרש? לקוחות ממליצים בפייסבוק להיות תוקפן כלפי הלקוח להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע תלונות של לקוחות לשכנע מישהו לרצות ללמוד להבין לקוחות איש מכירות מצליח אינטונציה של לקוח מוצר של המתחרים האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך שיחת משא ומתן לגרום למישהו לא לפחד לשכנע במשהו שקרי למכור לידים של לקוחות משרת איש מכירות nlp לימוד עצמי איש המכירות רוצה למכור לדבר עם לקוח בצורה נכונה למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? לכתוב הצעת מחיר ללקוח מוצר שלקוח אחר לא רצה לגרום ללקוח לשתף אותך להתמודד עם לקוח שמתלבט נאמנות של לקוחות ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לקוח אומר שהוא לא מעוניין למכור ללקוח פוטנציאלי מתי להוציא את המוצר לשוק? שכנוע עקיף האם להסתיר מידע מהלקוח? איך למכור ללקוח את המוצר? לשדר מקצועיות מול הלקוח לקוח מבקש הנחה מוגזמת לבנות אמון לתת ללקוח אפשרויות גרועות להתאים את המוצר ללקוח סוגסטיה nlp מומחה למכירות איך לקוח מחליט? אנרגיה למכירות לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו שכנוע לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות שינוי עמדות ושכנוע פגישה פיזית עם לקוח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים איתור צרכים של הלקוח לשכנע מישהו לפרש שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי איך ליצור השפעה? לשכנע מישהו לא ממוקד לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים איך לזהות מניפולציות? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? אסטרטגיות במשא ומתן סוגים של חומרי שיווק עקיף ליצור סוגסטיה איך למכור את עצמך בראיון? לשכנע את התת מודע איך למכור משהו? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי לשכנע לקוחות התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לענות ללקוח שאומר למצוא עבודה כאיש מכירות לחסוך כסף ללקוח איך לעשות מניפולציות? לגרום ללקוח לחזור מוכר ללקוח לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף מחשבות בתת המודע של הלקוח ניהול צוותי מכירות האם אתה מתאים להיות איש מכירות? מניפולציות מכירה לגרום למישהו לשלם יותר... עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, אימון עיסקי, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1074 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 05:58:22 - wesi28