אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח?, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע עובדים, שכנוע עצמי, טיפול בהתנגדויות מכירות, להתראיין בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות, NLP התניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשלוט בתת מודע, יועץ תקשורת, לשכנע ילד, התמודדות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע ללכת לטיפול, סודות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע חברה, מיומנות רטורית, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לגרום למישהו, שיטת ה nlp, איך לשכנע בחור, ניתוב לשוני פיזיולוגי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp וידאו, NLP טיפול אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מכירות ושכנוע, איך להצליח למכור, טיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך לשכנע לקוח לקנות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לתרום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:28התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר?

אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא.

הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, "מוצר X". אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל:
  • "מה בדיוק אתה מחפש?"
  • "מה המטרה שלך?"
  • "מה הכי חשוב לך במוצר הזה?"
שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו?

אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: "הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. על מה היית רוצה לקבל עוד מידע?"

אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב:
  • "אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי."
  • "אם המוכר מתמקד בזה, אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב."
לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי הצורך המדויק שלו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, אליעד מציע כמה דרכים פרקטיות:
  • לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך במוצר?"
  • להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או שואל לגביה שאלות נוספות.
  • לבקש מהלקוח לדרג את התכונות של המוצר לפי חשיבותן.
באמצעות שאלות וטכניקות אלה, המוכר יכול לדלות מידע חשוב ולזהות את הצרכים האמיתיים של הלקוח, גם אם הלקוח לא חשף אותם מראש באופן מפורש.

למה חשוב לא להניח מראש מה הלקוח מחפש?

אליעד מדגיש שלא כדאי למוכר להניח מראש מה חשוב ללקוח, כיוון שהנחה כזו יכולה להוביל למצב שבו הלקוח יקבל רושם מוטעה לגבי המוצר. אם הלקוח לא חשף את הצורך שלו והמוכר יבחר באופן אקראי להדגיש יתרון ספציפי, הוא עלול ליצור אצל הלקוח תחושה שהמוצר לא מתאים. המוכר צריך להימנע ממצב שבו הלקוח מרגיש שחסר מידע לגבי מה שחשוב לו באמת.

לדוגמה, אם מוכר מתמקד רק בהיבט של חסכון בדלק, בעוד שהלקוח בעצם מחפש בטיחות, הלקוח יחשוב שהחיסכון בדלק בא על חשבון הבטיחות, כיוון שהמוכר לא הזכיר את הבטיחות. המטרה היא שהלקוח יקבל תחושה שהמוצר מותאם בדיוק לצרכיו, ולכן המוכר חייב לברר היטב את הצרכים לפני שהוא מפרט יתרון ספציפי.

כיצד להמשיך כאשר הלקוח לא נותן מידע ברור?

גם כאשר לקוח לא נותן תשובה ברורה לגבי הצרכים שלו, אליעד ממליץ להמשיך להציג מידע בצורה כללית ומעורפלת יחסית, ולהמשיך לשאול שאלות שמטרתן לקבל מידע ברור יותר. המוכר יכול לומר למשל:

"הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר?"

כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו.

לסיכום, השיטה שאליעד כהן מציע היא קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק.
איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר?

הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו.

איך לברר את צרכי הלקוח?

כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש להימנע ממתן מידע ישיר ומיידי, אלא לשאול אותו שאלות כגון:

- "מה בדיוק אתה מחפש?"

- "מה המטרה שלך?"

- "מה חשוב לך במוצר הזה?"

באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח, ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף מידע?

יש לקוחות שלא מוכנים לחשוף מידע על מה בדיוק הם מחפשים. במקרה כזה, אסור לקפוץ מיד לפרזנטציה של יתרון ספציפי במוצר, אלא יש לתת ללקוח מידע כללי ולא מוגדר, כדי להבין איך הוא מגיב. לדוגמה, אם מדובר במכירת רכב, ניתן לומר:

"הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. מה חשוב לך לשמוע עליו יותר?"

אם הלקוח יגיב בהתעניינות לאחד ההיבטים, ניתן להעמיק בו ולשאול שאלות נוספות כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלו.

מדוע חשוב להתאים את הצגת המוצר להעדפות הלקוח?

לכל מוצר יש מספר יתרונות, אך כל לקוח מחפש משהו שונה. אם המוכר מתמקד בחיסכון בדלק, אך הלקוח מחפש בטיחות, הוא עלול להסיק שהמוצר לא מתאים לו. הסיבה לכך היא שבתת - המודע הלקוח יחשוב:

- "אם הם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, כנראה שהרכב לא בטיחותי."

- "אם לא הזכירו בטיחות, אולי זה לא היתרון העיקרי של הרכב."

לכן, עד שהלקוח לא מבהיר מה הוא מחפש, יש להציג את המוצר בצורה רחבה, ורק לאחר שהוא חושף את צרכיו - להדגיש את היתרונות שמתאימים לו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי לאתר את הצורך האמיתי של הלקוח, ניתן להשתמש בטכניקות כגון:

- לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך?"

- להציג מספר אפשרויות ולראות למה הלקוח מגיב

- לבקש מהלקוח לדרג את חשיבות התכונות של המוצר

לסיכום

הדרך הנכונה למכור ללקוח היא לא להניח מראש מה הוא מחפש, אלא לברר בצורה חכמה מה הצורך האמיתי שלו. גם אם הוא לא מוכן לחשוף זאת במפורש, ניתן להשתמש בטכניקות של הצגת מידע כללי, הצגת מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם אחרת הדבר הכי טוב למכור ללקוח זה את מה שהוא רוצה, מה זאת אומרת את מה שהוא רוצה? למלא לו את החיסרון שלו. מה הכוונה? הכוונה היא שלפעמים המוכר מתמקד בלמכור את המוצר שלו בלי שהוא בכלל מבין מה הלקוח באמת רוצה, מה האינטרס של הלקוח מה הלקוח באמת מחפש וכפי שכבר הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך.

בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר "שלום אתה יכול לתת לי פרטים על המוצר הזה מוצר x?", עכשיו אם המוכר לא חכם מה שהוא עושה אומר לו "כן אני אתן לך מידע זה ככה וככה" אבל מה אתה נותן לו מידע אולי הוא בכלל צריך מוצר אחר. הכי טוב זה לשאול את הלקוח "מה אתה צריך מה אתה בדיוק מחפש, מה המטרה מה האינטרס שלך?" ולפי זה להתאים לו את המוצר. עכשיו השאלה הנשאלת היא זה בעצם מה עושים אם הלקוח לא רוצה לחשוף את הקלפים שלו, זאת אומרת הלקוח אומר "שלום אני רוצה פרטים על המוצר" ואז שואלים את הלקוח "מה בדיוק אתה מחפש, מה אתה צריך?" והוא לא נותן מידע הוא לא אומר מה הוא בדיוק רוצה, הוא לא אומר מה הדבר הכי חשוב לו שהוא מחפש במוצר.

כי את אותו מוצר כל מוצר אפשר למכור אותו בהרבה, כל מוצר יש לו הרבה יתרונות או יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם הרבה יתרונות והיתרונות אמורים למלא את החסרונות שיש ללקוח ואת אותו מוצר אותו פריט שאנחנו מציגים אפשר לבן אדם שמחפש תועלת מסוימת במוצר לשווק לו את המוצר, למכור לו את המוצר בצורה אחת ולבן אדם את אותו מוצר לעשות לו פרזנטציה אחרת. ולכן מה עושים בעצם אם הלקוח שאלנו אותו "מה אתה צריך?" והוא עדיין לא נתן תשובה מוגדרת הוא לא חשף את החיסרון שלו, מה עושים בעצם במקרה כזה? אז התשובה היא שבמקרה כזה מה שצריך לעשות זה בעצם לתת ללקוח תשובה שהיא לא מוגדרת.

זאת אומרת הלקוח שאלנו אותו שאלה מוגדרת אמרנו לו "מה אתה צריך?" הוא לא נתן תשובה מוגדרת אמר "אני צריך רכב" אבל אמרנו לו "איזה רכב?" אמר "אני מחפש רכב" הוא לא אמר אני מחפש רכב למה למי, מה חשוב לו מה לא חשוב לו הוא לא חשף שום מידע. מה שבעצם צריך לעשות זה לתת לו גם תשובה לא מוגדרת, זאת אומרת לתת לו תשובה שתראה תשובה לשאלה שלו לספר לו טיפה על הרכב אבל לא להיכנס לרזולוציה גדולה מדי לאף אחד מהיתרונות של הרכב. זאת אומרת לא לנסות להגדיר את הרכב כאילו הוא כבר סיפר מה הוא מחפש, זאת אומרת אם לדוגמה ניקח רכב והרכב הזה נגיד הוא נוח לטיולים הוא בטיחותי הוא מהיר, הוא חסכוני הוא חדשני טכנולוגי נגיד, אם בן אדם אומר "אני מחפש רכב טכנולוגי" אנחנו נספר לו כמה הרכב הזה טכנולוגי אם הוא מחפש רכב חסכוני נספר לו כמה הרכב הזה חסכוני, הוא מחפש רכב בטיחותי אנחנו נתמקד בכמה הרכב הזה בטיחותי.

אבל מה קורה אם הוא בא ואמר לנו "אני מחפש רכב, מה בדיוק? אני מחפש לא אני מחפש רוצה מידע על הרכב", מה אנחנו נספר לו על איזו קטגוריה? התשובה היא שצריך לספר לו באופן כללי להגיד לו "אתה יודע הרכב הזה הוא גם ככה וגם ככה" ולנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מידע לגבי מה שהוא מחפש ולראות איך הוא מגיב, לדוגמה נגיד שמספרים לו על איזו קטגוריה ברכב איך הוא מגיב הוא מתייחס, הוא שואל עוד שאלה הוא לא שואל שאלה, זה מעניין אותו זה לא מעניין אותו לשאול אותו "אתה רוצה לשמוע מידע נוסף על הנושא הזה?" או לדוגמה לתת לו את כל הקטגוריות להגיד לו "הרכב הזה הוא טוב בזה ובזה" ולשאול אותו "מה אתה רוצה עוד שאני ארחיב לך באיזה נושא?" לדוגמה.

אוקי והרעיון הוא, מה שאני מנסה להגיד זה שעדיף לא להגדיר, לא לצמצם את ההסבר ללקוח לקטגוריה אחת לפני שהלקוח הגדיר מה בדיוק הוא מחפש. זאת אומרת וזה גם אם שאלת את הלקוח, זאת אומרת גם אם שאלת את הלקוח אמרת לו "מה אתה רוצה? והוא לא נתן תשובה גם אם הוא לא נתן תשובה מוגדרת מה בדיוק הוא מחפש מה בדיוק החיסרון שלו גם אז לא ישר לקפוץ להגיד "טוב הוא לא אמר לי אז בוא נמכור לו" לא, אנחנו ניתן לו תשובה מעורפלת תשובה שהיא באופן יחסי יכולה להתאים לו וננסה לדלות ממנו מידע נוסף ורק אחר כך לתת לו את התשובה שמותאמת יותר לצרכים האישיים שלו. ולמה זה ככה? כי הרבה פעמים אם הלקוח בראש שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו.

אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה נגיד בטיחותי ואנחנו נספר לו כמה הרכב חסכוני בדלק אז בתת מודע של הלקוח הוא יכול להגיד "וואלה נכון זה רכב מאוד חסכוני בדלק אבל זה לא רכב בטיחותי כי למה הוא לא מספר לי על זה שזה בטיחותי?" או "הם השקיעו כל כך הרבה משאבים בחיסכון בדלק כנראה שהם לא השקיעו משאבים בבטיחות", ולמה זה? כי איש המכירות בחר באופן אקראי להתמקד דווקא בחיסכון במקום לדוגמה בבטיחות. אוקי מה שאני מנסה להגיד זה עוד פעם הלקוח בא אמר "אני מחפש מידע", "מה אתה מחפש, מה בדיוק אתה צריך, מה הכי חשוב לך?" אם הוא אומר "לא יודע" נגיד שהוא אומר "לא יודע", "אוקי אז אתה יודע ברכב יכול להיות חשוב לך זה וזה, מה נראה לך יותר מה מעניין אותך יותר לשמוע עליו?" לשאול אותו.

אבל בין כך ובין כך לא להיכנס לרזולוציה פנימית לא להתחיל לפרט לו יותר מדי מידע על איזה אופציה שיכול להיות שהוא בכלל צריך אופציה אחרת, בכלל יכול להיות שהסיפור שתספר לו פה דווקא יגרום לו בסוף לא לקנות לדוגמה את המוצר וצריך דווקא לדבר באופן כללי יותר רחב יותר, לנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מה החסרונות שלו ואז ברגע שהוא אמר את מה שהוא צריך לפי זה עכשיו אפשר למכור לו את מה שהוא רוצה. הבנו אז שיהיה בהצלחה.
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
...עם אנשים ובן אדם שמפחד ממריבות, בן אדם כזה יעדיף להימנע מקונפליקט עם הלקוח. אז כמו שאמרנו, במובן מסוים כולנו אנשי מכירות. בנוסף פרקטית, אפשרי לרכוש ידע וניסיון למכור, במובן הטכני של המילה. אבל קשה מאוד ללמוד וקשה מאוד ללמד מישהו, לרכוש אופי של איש מכירות. כי זה כבר עניין של עבודה על הנפש של האדם, להבין את מערכת האמונות של האדם, למה קשה לו למכור ולמה הוא חושב שהוא בן אדם רע כאשר הוא מתעקש עם הלקוח וכיוב. ולכן לא כל אחד מתאים למכור כל מוצר. כי יש סגנון מכירה שונה לכל מוצר ויש אופי מכירה שונה לכל מוצר...
איך להתמודד עם טענות של מחזירים בתשובה? ודע מה שתשיב למחזיר בתשובה, ויכוחים עם דתיים, שמירת מצוות, רבי נחמן דתי או חילוני, רבי נחמן כופר, רטוריקה, הבחירה והידיעה, להתווכח עם דתי, איך לשקר מישהו? איך לרמות מישהו? חלק 2
...לקרוא ספרי פילוסופיה וחקירות? רבי נחמן המליץ לא לקרוא בספרי פילוסופיה ואפילו לא בספרים של רבנים גדולים שמוכיחים שהתורה נכונה. הסיבה לכך, לפי אליעד, היא שהקושיות שהספרים האלה מציגים הן חזקות מדי והתשובות חלשות מדי. רבי נחמן ידע שמי שיתעמק בקושיות ובתירוצים יראה שהתשובות אינן מספקות, ולכן יפסיק להאמין. לכן, הדרך שלו לשמור אנשים באמונה הייתה לומר להם מראש לא להיכנס כלל לחקירות. איך באמת אפשר לדעת מה האמת? אליעד כהן מדגיש שכדי לדעת מה האמת חייבים לשאול את עצמכם אם אתם יכולים בכלל לדמיין שאתם טועים....
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
התאהבות, איך לגרום לעצמך להתאהב? איך למנוע התאהבות? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לשלוט בהתאהבות? האם אפשר לשלוט בהתאהבות? יצירת התניה רגשית, לשתול מחשבות לעצמך, לשכנע את עצמך, לגרום לעצמך לאהוב
...לגרום לעצמם להתאהב, למנוע התאהבות, לגרום למישהו להתאהב בהם או למנוע מאחרים להתאהב בהם. אליעד מפרט בצורה מקיפה ומדויקת איך אפשר להשתמש בפעולות מעשיות כדי להשפיע על ההתאהבות - הן שלנו והן של אחרים. לדבריו, מתוך שלא לשמה בא לשמה, או בשפת העם, Fake it till you make it. המשמעות היא שכאשר אדם עושה פעולה מסוימת מתוך חוסר אותנטיות, ייתכן ובסופו של דבר יתחיל להאמין בכך באמת. איך עזרה לאחרים יכולה לגרום לך להתאהב בהם? אליעד מסביר זאת באמצעות דוגמה פשוטה: אם אדם זר ברחוב יבקש ממך עזרה, ייתכן ותסייע לו, אך...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל תהליך המכירה ולחלק אותו לחלקים. ולנסות ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו...
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
...ככל שהאדם מפרק את הרצונות והקונפליקטים, הוא מגיע למצב של אדישות בין האופציות, והסבל הנפשי מפסיק. במצב כזה, הבחירה הופכת ללא משמעותית, מכיוון ששני הצדדים נראים אותו דבר. כאשר הבחירה כבר לא משמעותית, הפחד לקבל החלטה נעלם. למה קשה להתבונן פנימה ולהכיר בפחדים? אנשים נמנעים מלהתבונן פנימה כי הם מפחדים להגיע למצב שבו הם לא ידעו מה לעשות. כשאדם מגיע למצב של אי - ידיעה, הוא מפחד מהכאוס הפנימי. אבל זה בדיוק המקום שצריך להגיע אליו. במקום לברוח מהפחד הזה, צריך דווקא להיכנס אליו. אליעד מתאר זאת כמו מצב שבו...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
...שלהם? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל מי בטוח יסכים עם מה שכתבתי? בעל העסק, במידה והוא עצמו בעצמו באופן אישי, היה עושה גם את המכירות וגם את השיווק, הרי שמתישהו היה נמאס לו לחזור על עצמו שוב ושוב בשיחות מכירה, ואז הוא היה מכין חומרי שיווק, שיחליפו אותו אפילו קצת בתהליך המכירה. כדי לייעל את הזמן שלו ואת המשאבים שלו. אסביר שוב: אם אין ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות, לדוגמה מנקודת המבט של בעל העסק שלא מפחד שהשיווק יהפוך את המכירות למיותר, הרי שמנקודת המבט הזו, צריכים להכין חומרי שיווק רובוטיים, שיעזרו...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים וכאן אבאר עוד עיקרון שכנוע חשוב, ואסביר, מתי עליך להסכים עם מישהו ולומר למישהו שאתה חושב, משהו שאתה רוצה שהוא יחשוב את ההפך. לדוגמה, נניח שמישהו רוצה להתאבד. ונניח שאתה רוצה לשכנע אותו לא להתאבד. האם הגיוני שתגיד לו שאתה בעד זה שהוא כן יתאבד? תשובה: כנראה שלא. נכון?! אז זהו, שדווקא כן, יש מקרים...
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
...מתוכה את הפרט או הטיעון שקשה ביותר להוכיחו, ומשם להתחיל לתקוף. איך מזהים מהי החוליה החלשה בטיעון של מישהו? אליעד מדגים תהליך ברור כיצד לזהות את הנקודה החלשה ביותר בטיעון. הוא נותן דוגמה של מישהו שאמר משפט פשוט לכאורה: דיברתי איתו על משהו אחר. המשפט הזה כולל כמה חלקים שאפשר להטיל בהם ספק: דיברתי - אולי בכלל לא דיברת? איתו - אולי בכלל דיברת עם מישהו אחר? משהו - אולי לא דיברת על שום דבר משמעותי? אחר - אולי זה בכלל לא היה נושא אחר? מתוך כל האפשרויות הללו, אליעד ממליץ לזהות את החלק הכי פחות ברור והכי...
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
...השתמש בטכנולוגיה מסוימת לשכפל או לזייף את הראיה, או שהצילום איננו מוכיח חד משמעית את המעשה אלא רק נוכחות כללית במקום. איך לנטרל את אמינות המאשים ולהגן על עצמך בחקירה? כאשר מישהו מאשים אותך, חשוב למצוא מניע אלטרנטיבי למה שהוא אומר. למשל, לומר שהאדם שטוען נגדך עובר תקופה קשה בחיים, שהוא מבולבל, או שהוא פירש לא נכון את מה שראה. בדרך זו, אינך מאשים אותו בשקר ישיר, אלא נותן הסבר הגיוני אלטרנטיבי ומייצר ספק אצל המאזין. לדוגמה, אם אדם מאשים אותך במעשה חמור, אפשר לומר: אני מבין למה הוא חשב ככה, הוא כנראה...
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
...כל ניסיון גישור. לאחר בירור העובדות, אליעד מציע לשאול כל צד שאלות כמו למה זה חשוב לך?, מה זה משנה לך?, מה יקרה אם יתברר שאתה לא צודק?. שאלות אלו נועדו להפחית את רמת המחויבות של האדם לעמדתו, על ידי כך שמראים לו שהחשיבות שהוא מעניק לדעה שלו אינה מוחלטת כפי שהוא חושב. איך לנהל תהליך גישור אפקטיבי בפועל? בשלב הגישור עצמו, אליעד מסביר שחשוב להבין שלעיתים לא באמת משנה מה היו העובדות, אלא משנה איך כל צד תופס אותן. אדם יכול להיפגע ממשהו גם אם מבחינה עובדתית לא הייתה כוונה לפגוע בו. לכן, יש לחקור לעומק את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מומחה מכירות, קואצ'ר בנושא איך לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4883 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 16:18:10 - wesi28