אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו? ✔...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע עובדת, לשכנע את בן הזוג, סוגסטיה, דיבייטינג, NLP שיטות, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, טקטיקת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, הצלחה במכירות, איך לשכנע את בן הזוג, התמודדות עם התנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות לקוח, איך לשכנע את עצמך, איך להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, דמיון מודרך, איך לשכנע לקוחות, לשכנע בחורה להתאהב בך, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, פרסומות, אוטוסוגסטיה, יועץ פוליטי, ספרים nlp, התמודדות עם התנגדויות מכירה, התנגדויות מכירות, לשלוט בתת מודע, להשפיע על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, כישורי שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:49רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
איך לנצח מישהו בוויכוח באמצעות זיהוי החוליה החלשה בטענה?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד לנצח בוויכוחים ולהביס את היריב באמצעות טכניקות של רטוריקה ואסטרטגיה מילולית. ההרצאה מתמקדת בעיקר בשאלה איך לאתר את החוליה החלשה ביותר בטענה של היריב וכיצד לתקוף אותה ביעילות. אליעד מתאר שיטה שבה בכל טענה, עליך להקשיב היטב ולזהות מתוכה את הפרט או הטיעון שקשה ביותר להוכיחו, ומשם להתחיל לתקוף.

איך מזהים מהי החוליה החלשה בטיעון של מישהו?

אליעד מדגים תהליך ברור כיצד לזהות את הנקודה החלשה ביותר בטיעון. הוא נותן דוגמה של מישהו שאמר משפט פשוט לכאורה: "דיברתי איתו על משהו אחר". המשפט הזה כולל כמה חלקים שאפשר להטיל בהם ספק:
  • "דיברתי" - אולי בכלל לא דיברת?
  • "איתו" - אולי בכלל דיברת עם מישהו אחר?
  • "משהו" - אולי לא דיברת על שום דבר משמעותי?
  • "אחר" - אולי זה בכלל לא היה נושא אחר?
מתוך כל האפשרויות הללו, אליעד ממליץ לזהות את החלק הכי פחות ברור והכי פחות ניתן להוכחה בקלות. במקרה של הדוגמה, הוא מצביע על המילים "משהו אחר" כחוליה החלשה ביותר, כי זו אמירה מעורפלת שהכי קשה להוכיח אותה בוודאות.

למה לתקוף דווקא את הטיעון הכי חלש?

אליעד כהן מסביר כי כאשר אתה בוחר לתקוף דווקא את החוליה החלשה ביותר בטענה, אתה מכניס את היריב שלך למצב של מגננה. הוא חייב להוכיח דבר שלרוב יהיה לו קשה מאוד להוכיח, וכך אתה משיג עליו יתרון ברור. עצם זה שאתה מטיל ספק דווקא במקום החלש, מחייב את היריב שלך לחשוב מהר ולספק הוכחות, מה שלעיתים קרובות גורם לו להסתבך.

איך להשתמש נכון בנטל ההוכחה?

טכניקה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא השימוש בנטל ההוכחה. כלומר, במקום לנסות להוכיח שהיריב טועה, כל שעליך לעשות הוא לבקש ממנו להוכיח שהוא צודס. ברגע שאתה עושה זאת, נטל ההוכחה עובר אליו והוא חייב לספק הוכחות לטענותיו. הוא נותן דוגמה כיצד אפשר פשוט לשאול את היריב: "איך אתה יודע שזה נכון?" או "מי אמר שזה באמת ככה?" שאלות מסוג זה מעבירות את האחריות אל היריב להוכיח שהטענה שלו נכונה.

מה עושים אם היריב מנסה להתחמק?

כאשר היריב מנסה להתחמק או טוען "זה לא קשור" או "זה לא משנה", אליעד כהן מסביר שיש להמשיך ללחוץ דווקא על החוליה החלשה שמצאת. אסור להרפות, כי היריב מתחמק דווקא כי הוא מזהה שהנקודה שבה לחצת היא הכי בעייתית עבורו. כלומר, העובדה שהוא מתחמק או מנסה להקטין את חשיבות הטיעון, מוכיחה עוד יותר שזו אכן החוליה החלשה.

מדוע חשוב להתאמן בשיטה זו?

אליעד מדגיש שוב ושוב כי כדי להשתמש נכון בטכניקות הללו, חשוב להתאמן עליהן במצבים אמיתיים. צריך לתרגל את המיומנות של הקשבה מדויקת ולזהות במהירות את החלק החלש ביותר בכל משפט. ככל שמתאמנים על כך יותר, כך ניתן לפתח מיומנות גבוהה יותר בזיהוי נקודות תורפה, וכתוצאה מכך להצליח יותר בדיונים ובוויכוחים.

מה עושים אם אתה לא בטוח מה הכי חלש?

אם אתה נמצא במצב שבו אתה לא בטוח איזו חוליה בטיעון של היריב היא הכי חלשה, אליעד מציע לבדוק את כל המילים בטענה, ולשאול לגבי כל אחת מהן: "מי אמר שזה נכון?". אחרי שמטילים ספק בכל חלקי הטענה, באופן טבעי יהיה אפשר לראות איזה חלק בטענה הכי קשה להוכחה. כך אפשר לבחור את המקום שבו תתקוף בצורה המדויקת והיעילה ביותר.

מה המטרה האמיתית של התקיפה המילולית?

בסופו של דבר, אליעד מבהיר כי המטרה של התקיפה המילולית היא לא רק לנצח בוויכוח נקודתי, אלא לפתח חשיבה חדה ויכולת ביקורתית אמיתית. מי שמתרגל את שיטת איתור החוליה החלשה בטענות של אחרים, מפתח יכולת חשיבה מהירה ויכולת לראות לעומק את מה שהאחר אומר, ולכן היכולת הזו שימושית בהרבה תחומים אחרים בחיים, ולא רק בוויכוחים.
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
...נמצא במקצועיות בלבד, אלא גם בהיכולת למכור ולשווק את עצמך בצורה נכונה. הגדלת הכנסות אימון עסקי אימון למנהלים יעוץ לעסקים איך למכור את עצמך? איך לשווק את עצמך? איך להרוויח יותר כסף? מה משפיע על הרווחים שלך? הרבה אנשים חושבים שכדי להרוויח יותר כסף, כל מה שצריך זה להיות טוב יותר בתחום שלך. למשל, אם אתה חשמלאי, אתה עלול להאמין שברגע שתהיה טוב יותר מכולם, תוכל להרוויח יותר כסף. אבל התשובה לכך אינה חד משמעית. האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? תשובה...
רגשות אשמה, ייסורי מצפון, מוטיבציה מתוך רגשות אשמה, מוטיבציה מתוך ייסורי מצפון, איך לגרום למישהו לרגשות אשמה? איך לעשות מצפון למישהו? איך לגרום למישהו לייסורי מצפון? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה? איך לעשות ייסורי מצפון למישהו? איך ייסורי מצפון משפיעים על האדם? איך רגשות אשמה משפיעים על האדם? איך שנאה עצמית משפיעה על האדם? לגרום למישהו לכעוס על עצמו, לגרום למישהו לשנוא את עצמו, לגרום למישהו להרגיש אשם
...לו להרגיש רע בגללך שאתה מאשים אותו. גם אם האשמה שלך צודקת במאה אחוז. וגם אם האשמה שלך היא אפילו עדינה בייחס לכמה שאותו אדם באמת גרוע. זה לא משנה. משנה שזה יכול לעשות לו רע ולגרום לו לשנוא אותך ולרצות לעשות לך עוד יותר רע. במובן שהוא גם ירצה לפגוע בך, אפילו באופן בלתי מודע, זה גם יגרום לו לרצות לשקר ולספר כמה הוא בסדר וזה גם יכול לגרום לו לרצות להאשים אותך שאתה אשם בדברים שלא עשית. בקיצור, כאשר מישהו עושה לך רע ואתה רוצה שהוא יפעל לכיוון החיובי, אז...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך וגם בלי לסמוך על מה שהלקוח אומר, לשם כך צריך את היכולת להסיק דבר מתוך דבר. וזה כמובן תהליך ויכולת נרכשת, שבה לוקחים את המידע שידוע לנו על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה נשמע וכיוב, ומכך עלינו להסיק מה הלקוח צריך רוצה וכולי. ויש כאן כמובן גם עניין של ניסיון וגם עניין של היגיון וכמובן גם עניין של יכולת חשיבה...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו. לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה. לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...אם הלקוח מרגיש מוטרד, איש המכירות לא יחווה את עצמו כמטריד. אליעד מסביר שהרעיון המרכזי הוא שאם אתה מאמין שאתה עושה טוב ללקוח, גם אם הוא לא אוהב את האינטראקציה, אתה יכול להרגיש בנוח עם עצמך. כלומר, המפתח הוא בשינוי התפיסה שלך לגבי פעולת המכירה: לא לראות אותה כהטרדה, אלא כהזדמנות לעזור ללקוח. מה עושים אם בכל זאת חושבים שהמוצר רע? אליעד מציג דוגמה שבה איש המכירות חושב שהמוצר ממש גרוע ואפילו מזיק. במקרה כזה, אליעד מציע לשאול את השאלה האם גם במצב שבו אתה...
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
...באמצעות תחושת ייחודיות? אליעד מדגיש שבסופו של דבר, אם רוצים לגרום לאדם לחבב אותך במיוחד, יש למצוא את התכונות שלו שהוא עצמו הכי פחות אוהב או מודע אליהן ולראות אותן באופן חיובי. אם תצליח לגרום לאדם להרגיש שהתכונה שהוא הכי מתבייש בה היא בעצם תכונה רצויה, ייחודית ומוערכת, הוא ירגיש קשר חזק במיוחד כלפיך. הוא ירגיש שאתה האדם היחיד שמבין אותו באמת ומקבל אותו באופן שלם, בלי תנאי. אך אליעד מזהיר שלפעמים שיטה זו יכולה לגרום לאדם להמשיך בהתנהגות שלילית או מזיקה...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים? וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד... אז קודם כל נבין...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...כבעייתיים. הוא הסביר שהכותרות האלה מעודדות שנאה כלפי הקבוצה המוצגת ומייצרות תדמית שלילית קבועה שמוצמדת אליהם ללא קשר לנסיבות האמיתיות של האירועים. האם באמת יש אמת בפרסום? בהרצאה, אליעד כהן הרחיב על הטענה שאין אמת מוחלטת בפרסום. הוא הסביר שכל פרסום, טקסט או וידאו מכיל רק חלק קטן מהמציאות המלאה, וכי תמיד קיימת מניפולציה כלשהי שמשפיעה על דעת הקהל. הוא ציין כי אנשים נוטים להאמין שאם זה צולם בווידאו, אז זו המציאות, אך בפועל הסרטון לא בהכרח מייצג את כל...
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
...רודף אחריו. באופן דומה, אם אדם רודף אחרי אהבה או אחרי הערכה, אז כל מה שהוא משדר הוא צורך, תאווה, ובסופו של דבר הדבר גורם לאנשים להימנע מלתת לו את מה שהוא מחפש. אם לעומת זאת אדם שוחר אהבה לא רודף אחרי אהבה אלא נותן אהבה באופן עצמאי, הוא משדר תחושת שלמות עצמית, מה שגורם לאנשים להעריך אותו יותר ולהיות נמשכים אליו באופן טבעי. איך אהבה עצמית עוזרת לגרום לאנשים לאהוב אותך? כדי לגרום לאנשים לאהוב אותך, חשוב מאוד לאהוב את עצמך קודם כל. אם אתה מרגיש שלם עם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רטוריקה, איך לנצח מישהו בוויכוח? איך למצוא את החוליה החלשה? איך לדעת איזה טיעון לתקוף? איך להשתמש בנטל ההוכחה? איך להתקיל מישהו? איך להשתיק מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, מומחה בשיווק, שיפור מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4102 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 09:35:06 - wesi28