אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

ספר מומלץ

ספר מומלץ

ספר מומלץ
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום למישהו?, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקנות, להשפיע על תת המודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורות, התמודדות עם התנגדויות מכירות, סוגסטיה עצמית, סודות המכירה, דיבייט, להתמודד עם התנגדויות מכירה, NLP פחדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע בוויכוח, להתראיין נכון, לשכנע הורה, סדנאות nlp, לשכנע סבא, NLP שכנוע, דמיון מודרך ו nlp, לשכנע שכנה, לשכנע ללכת לפסיכולוג, הבסיס למכירות nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו, לנסח טקסט משכנע, טכניקות nlp, אימון אישי למנהלים, NLP דיכאון, שיטות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
לחץ לצפייה
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
📌לחץ כאן להצטרף לחברים באתר + ליהנות מהתכנים המלאים + לקבל גישה חופשית ללא כל הגבלה, לעוד מעל 10,000 שעות של תכנים מלאים לחברים באתר 👈לחץ כאן למידע נוסף...
מה דעתך ומה אתה חושב? הגב כאן...
תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...
לחץ לצפייהאיך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
...ולהורים, אליעד ממליץ להפוך את האמירה לפרסונלית ולומר למנחה: זה למען הילדים שלי ושלך, למען ההורים שלי ושלך. כך האמירה הופכת מוחשית ואישית יותר ומחזקת את האמפתיה כלפי הדובר. למה חשוב להימנע מניסוחים חלשים או עמומים? במקום לומר הממשלות הזניחו את הבעיה, אליעד מסביר שיש להגיד באופן ברור יותר: הממשלות הקודמות פשעו ופגעו באזרחים. אמירה חזקה וחד - משמעית מעוררת רגש ומניעה לפעולה. מהי הדרך הנכונה להציב תנאים פוליטיים? כשהתייחס לתנאים של אריה דרעי להצטרפות...
💎 💎 💎 💎 💎
יש להתחבר לאתר
ולצפות בתוכן המלא
💎 💎 💎 💎 💎
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...אך בשטח ישנם עדיין פיגועים ופחד מתמיד. כדוגמה לכך, הוא תיאר שאחרי פיגוע בבית הכנסת בירושלים המדינה קראה לאזרחים לשאת נשק להגנתם, מה שמעיד שהמדינה בעצם מודה שהיא לא מסוגלת לספק את ההגנה שהבטיחה, ומטילה את האחריות חזרה על האזרחים עצמם. למי כדאי להצביע בבחירות, למפלגת השלטון או לאופוזיציה? בהקשר זה הסביר אליעד כהן בהרחבה כי למי שנמצא בשלטון קל יותר לשכנע אנשים לבחור בו מחדש, כי הוא יכול לטעון שכל מצב טוב הוא בזכותו, וכל מצב רע קרה למרות שהוא שם. מצד...
לחץ לצפייהאיך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
איך לא להילחץ בעבודה? התמודדות עם לחץ בעבודה, להתמודד עם עבודה מלחיצה, לקוחות מלחיצים, אנשים מלחיצים, להתמודד עם לחץ, להתמודד עם כעס, טיפול בלחץ, לחץ נפשי בעבודה
...נובע הלחץ. לזהות את הרצונות והמחשבות שגורמים ללחץ. להטיל ספק ברצונות האלו ולבדוק אם הם באמת מחויבים. לקבל את המציאות, אם לא ניתן לשנותה. בסופו של דבר, השיטה שלו מבוססת על ההבנה שלחץ הוא תוצאה של קונפליקט פנימי ולא של אירועים חיצוניים. כאשר אדם מטיל ספק ברצונות ובציפיות של עצמו, הוא מתחיל לראות את הסיטואציה בצורה אחרת, וכך הלחץ פוחת. איך לא להילחץ בעבודה? איך להתמודד עם לקוחות מלחיצים? טיפול בלחץ נפשי בעבודה איך להפחית לחץ מול אנשים? איך להתמודד עם...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
...מהזיכרון שלו של מה שקרה בעבר. כגון לדוגמה שהאדם זוכר שכאשר הוא היה ילד, אז קרה כך או אחרת. או אפילו שהאדם זוכר מה הוא עשה לפני כמה דקות, שזה בעצם זמן עבר אך לא זמן הווה. ויש גם את זמן העתיד, שהוא עוד לא קרה, ושהאדם רק מדמיין שהדבר יקרה בעתיד. ומי שיתבונן יראה, כי הזמן הכי ממשי עבור האדם, הוא זמן ההווה. כי מה שקורה בהווה, האדם יותר בטוח בו, מאשר מה שהאדם זוכר שקרה בעבר, ויותר ממה שהאדם חושב שיקרה בעתיד. וכאשר מתארים איזה רעיון, יש לשים לב לצורת הניסוח...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
ספרים
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
...עושה, באמצעות סוגסטיה דמיון מודרך NLP והעברת מסרים לתת המודע של אלו שהוא עוזר להם. ויכולת שכנוע, יכולות לעזור לדוגמה להורים בחינוך הילדים שלהם. כי מי שרוצה להצליח בחינוך הילדים שלו, עליו ללמוד את הנושא של שליטה בתת המודע של הילד שלו. על ידי זה שהוא יודע איך לשכנע את הילד שלו, לפעול בצורה נכונה. והכל על ידי העברת מסרים נכונים לילד שלו, לפי מה שהכי נכון לומר לילד. או לדוגמה מי שמטפל באנשים ברמה הנפשית. שהוא יכול לעזור לאנשים, באמצעות שימוש בפסיכולוגיה...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
...לך את המשכורת, עליך להציג לו את ההתנגדות שהוא עצמו הציג לך לפני רגע לבקשה שלך שכרגע הוא לא יכול להעלות לך את המשכורת, בגלל שאין לו מספיק כסף וכיוב. ועליך לוודא, שהוא מתחייב להעלות לך את המשכורת, גם אם לא יהיה לו מספיק כסף בעתיד. ואז אם רוצים, אז אחכ אפשר להפעיל לחץ נוסף. שאם הוא כן מוכן להעלות לך את המשכורת בעתיד, גם אם לא יהיה עוד כסף, אז לנסות לקחת את ההתחייבות שלו להעלות לך את המשכורת בעתיד, גם אם לא יהיה מספיק כסף, ולחזור על אותה התחייבות בלשון...
לחץ לצפייהיזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
...היה שום אדם שהבין את זה רק הוא מלבדו, זאת אומרת היה לו חיסרון במוצר שרק הוא ראה את החיסרון שבמוצר ובא השר וקיבל אבן וטוב וישר בעיניו והיה לחכם הזה ייסורים גדולים מן השגיאה אמר הלא עד היכן מגיעה חוכמתי ועתה הזדמן לי שגיאה הרי אני כל כך חכם איך יכול להיות שטעיתי וגם אותו דבר לגבי דוקטור בקיצור נגיד לדוגמה הוא היה צריך חייט נגיד והיו עושים לו כאילו איזה בגד שהיה מושלם ואף אחד לא ראה את החיסרון והוא רואה חיסרון הוא היה סובל והיה מצטער מאוד כי היה יודע...
לחץ לצפייהאיך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
איך לדבר נכון עם אנשים? מיומנויות שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין?
...שיחה, איך לשוחח בצורה נכונה? איך לדבר בצורה יעילה? איך להשיג את המטרות שלך בשיחה? איך לשוחח בצורה משכנעת? איך לפתח שיחה בצורה נכונה? איך לעשות שיחה יעילה? איך לדבר לעניין? איך לדבר נכון עם אנשים כדי להשיג את המטרות שלך בשיחה? הרבה אנשים רוצים לדעת כיצד לשוחח בצורה נכונה, משכנעת ויעילה עם אנשים אחרים. אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל שיחה בצורה שמגדילה את הסיכוי להשיג את המטרה הרצויה. כאשר מנהלים שיחה, לעיתים מדובר בסתם שיחה להעברת זמן, ולעיתים...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיוב. ונסביר...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...מחשיבות הדברים מול השומע, ולגרום לו פחות לרצות להקשיב להם, כי הוא פחות ייחס להם משמעות עבורו. ושם דווקא צריך לומר לשומע, ביטוי שיגרום לו לחשוב שאתה מעביר לו איזה מסר חשוב... והכל כמובן לפי ההקשר של השיחה. אם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך, ואתה רוצה להעביר לו איזה מסר, ואתה חושש שהוא לא ירצה להקשיב לך, כי הוא יחשוב שמדובר במסר מורכב שהוא לא יבין אותו ושהוא לא יזכור אותו, במקרה כזה באפשרותך להעביר לו מסר תת הכרתי, שיאמר לו שאתה הולך לומר לו מסר שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
ספר מומלץ
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

ספר מומלץ
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום למישהו?, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

ספר מומלץ
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, סוגסטיה, טיפים בתחום איך לגרום למישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3555 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 17:43:49 - wesi28