אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות, יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp לימוד בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ייעוץ תקשורתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח, אמנות השכנוע, טיפול בשיטת nlp, לשכנע בחורה להתאהב בך, NLP להורים, לשכנע את החברים, לשכנע גבר להתחתן, סדנת nlp, nlp בעברית, איך אפשר לשכנע אנשים, לשכנע בחור, nlp הפרעות אכילה, איך לגרום לבחור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את האקס לחזור, התנגדויות לקוח, אנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את אבא, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אימון אישי למנהלים, מטפל nlp, אימון עסקי, סודות השכנוע, להשפיע על התת מודע, איך לשכנע את המנהל,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך לקוח עוין לשכנע מישהו להחליף מחשבות המטרה של השיווק שיווק עצמי בגוגל חוזה מול לקוח מבוא למכירות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע אנשים שאתה עשיר שיווק ללקוחות איך להבין את צרכי הלקוח? התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק איך ללמוד מכירות? לגרום למישהו להקשיב לביקורת איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר איך להתחיל להכין חומר שיווקי? למכור שירותי מכירה איך להתחיל להכין חומרי שיווק? למכור למישהו מוצר ליצור מכנה משותף עם הלקוח nlp טיפולי חוקיות שכנוע אנשים לשכנע מישהו להבין מניפולציות של בעלי מקצוע למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? לקוחות שרוצים לרכוש ממך למכור בלי חשק לשכנע בעל עסק לגרום למישהו לסגור עסקה לשכנע בוחרים להצביע איתור צרכי הלקוח לטעום מהמוצר לשכנע את עצמך למכור ללקוח מוצר גרוע ליצור אמון באמצעות השלמת מילים שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה מוצר עם תקלות מוצרים זולים איך לנהל משא ומתן על שכר? כל אחד יכול להיות איש מכירות הלקוח תמיד צודק ניתוח ראיון פוליטי להתמודד עם לקוח עצבני לשכנע בראיון תקציב של לקוח נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך להציע ללקוחות לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך לשכנע מצביעים להצביע לך לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה קורסים למכירות חוק סימון מוצרי מזון איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה אתה לא מצליח למכור? לקוחות משלמים שיווק בארגון לגרום למישהו להבין אותך לשכנע גבר אווירה של אמון שאלות של הכאב של הלקוח לשכנע ילד לא לשקר זיהוי כאב של הלקוח להתמודד עם לקוחות קשים לא נולדתי איש מכירות לתמרץ את אנשי המכירות שלך לשכנע לקוח שלך לקנות איך למכור ללקוח? למכור מוצר זול לשכנע מישהו לא להציק ניהול משא ומתן בחוסר תום לב להציג ללקוח מוצר לדוגמה למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לתת ללקוח למכור לך מניפולציות של מנטור מכירות סודות השכנוע של המנטורים איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? מה גורם למוצר להיות יקר? שלם עם המוצר לשכנע את הבנקאי לשנות מחיר של מוצר לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי לתמרץ אנשי מכירות איך להתחמק משאלה של לקוח? איך לשכנע שופט בבית משפט? מה השאלות של הלקוח? לקוח לא רוצה לקבל הנחה להחזיר אמון בזוגיות איזה חומרי שיווק ליצור? לשכנע בני אדם לגרום למישהו להצדיק אותך שיווק יעיל לגרום למישהו להחליף לתת ללקוח את המחיר בטלפון להצליח למכור אמונה בתת מודע לכתוב נאום משכנע למכור הרבה בזול או מעט ביוקר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, שינוי עמדות, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 09:25:56 - wesi28