אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, הגדלת מכירות, NLP דוגמאות, שליטה בתת מודע, לשכנע בחורה לשכב איתך, NLP הרזיה, הגדלת המכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שינוי הרגלים nlp, הצלחה במכירות, ללמוד רטוריקה, להתמודד עם התנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, לנתח טקסטים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את הילד, שיטות nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לדעת לשכנע, לשכנע מישהו לעשות משהו, nlp עוגנים, אנשי מכירות, לשכנע אשה להיות איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע בחורה, לשכנע את המנהל, ייעוץ אישי למנהלים, nlp פסיכולוגיה, NLP הרצאות, nlp techniques, NLP תוצאות, איך לנצח בוויכוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול את עצמו בכל רגע נתון, באיזה תרחיש הוא חושב שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש...
הפליליסטים / עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית?
...אחרת, אמת שנמדדת לפי קנה מידה משפטי. ועורך הדין שואל את עצמו שאלה אחת, האם מצד האמת המשפטית, האם האדם הזה ניתן להוכיח מנקודת מבט משפטית וחוקית, את האשמה שלו ולהרשיע אותו, או שלא. ועורך דין פלילי, מתעסק פחות במה שקרה בפועל, ויותר במה שניתן או לא ניתן להוכיח שקרה. ובמה שניתן או לא ניתן לפרש ולהסביר את מה שקרה. כי בבית המשפט, לא משנה מה קרה בפועל, משנה מה ניתן להוכיח בצורה משפטית שקרה בפועל. ומצד נקודת המבט של האמת המשפטית, גם אם הפשע אכן בוצע בפועל...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
...שגם הסיבה עצמה צריכה חיזוק. וכיצד התוצאה עצמה מוצגת. האם היא מוצגת כתוצאה שהיא מוכרחת להיות נכונה בגלל אותה הסיבה, או שמא היא תוצאה שהיא רק אפשרית בגלל אותה הסיבה. והאם התוצאה מוצגת כרעיון שיש לו גם זכות קיום עצמאית ושהסיבה רק מחזקת אותו, או שמא הרעיון מוצג כאילו הוא קיים, רק בזכות אותה הסיבה שהוצגה. וגם, האם ועד כמה מודגש הקשר של הסיבתיות שיש בין הרעיונות. האם הקשר מוסתר והרעיונות מוצגים כרעיון אחד שקיומו של דבר אחד, קיים במקביל לקיומו של הרעיון...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
...הצבע של המוצר? והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: נניח שהיינו באים לאותו הלקוח ואומרים לו שהרכב עולה 1 שח בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר? לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה הרכב עולה, גם אם הוא בחינם וגם אם תשלם לי עליו, אני לא...
לאיים איומים, איך לאיים על מישהו בצורה נכונה? איך לא לאיים על עצמך? איך לא להציב אולטימטום לעצמך? מה אפשר לאיים על מישהו? איך להטיל סנקציות על מישהו? איך לא להטיל סנקציות על עצמך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה?
...נכונה? כאשר אדם רוצה לאיים על מישהו אחר, עליו לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה וחכמה, תוך הקפדה שלא יזיק לעצמו בטעות. המטרה של איום היא להניע את הצד השני לעשות דבר מסוים שאנחנו רוצים, על ידי כך שנבהיר לו שאם הוא לא ימלא אחר רצוננו, נפעל בדרך שתפגע בו או בדבר החשוב לו. מה זה בעצם איום? איום הוא מצב שבו אדם אומר למישהו אחר: אם לא תעשה מה שאני רוצה, אני אעשה משהו שאתה לא תרצה שיקרה. כלומר, אנחנו יוצרים סנקציה, תוצאה שלילית עבור האדם השני, אם הוא לא ימלא...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
...לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר. ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר, התשובה המתבקשת היא: אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר...
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
...אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ללקוח אבל אני כן אומר להיות עירני ולדעת שלא תמיד צריך להיות נחמד ללקוח ולא תמיד זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה אגרסיבית ותסביר לו בשום פנים ואופן, לא נכון זה לא ככה וככה מה אתה מבלבל את המוח. אפילו אני מקצין עוד יותר, תזרוק את הלקוח מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר, לפעמים...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...הודו, בדיוק כמו בן המלך. והוא גרם לבן המלך להתחבר איתו כתרנגול הודו. ומפה לשם, הוא גרם לבן המלך להתחיל להתנהג כמו בן אדם... עד שהוא ריפא אותו לגמרי... והרעיון הוא, שישנם מצבים שבהם עליך לשדר כלפי חוץ, שאתה מסכים עם משהו שאתה לא מסכים, כדי לשמור על ערוץ תקשורת עם האדם השני. והחוכמה היא, לדעת לזהות את המקרים האלו, ולדעת לא להסכים יותר ממה שאתה אמור להסכים עם הדעה שאתה מנסה להחליש. וכמה עליך להסכים איתו? והאם אתה אמור לנמק וכמה לנמק את זה שאתה מסכים...
אומנות החיזור, איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי המציאות? למה היא לא רוצה אותי? למה הוא לא רוצה אותי? היה לנו טוב ביחד, למה היא בוגדת בי? למה היא לא נמשכת אלי? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
אומנות החיזור, איך לחזר אחרי גבר? איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי המציאות? למה היא לא רוצה אותי? למה הוא לא רוצה אותי? היה לנו טוב ביחד, למה היא בוגדת בי? למה היא לא נמשכת אלי? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
...כבר שבע, אין סיבה שיהיה מעוניין. ההנאה שהיתה בעבר לא בהכרח אומרת שיש רצון לחזור עליה כרגע או בעתיד. הוא מסביר שלאנשים שונים יש צרכים ורצונות שמשתנים בכל רגע, ולכן גם אם הייתה לה טוב איתך, היא לא חייבת לרצות להיות איתך שוב. מהי הטעות המרכזית שעושים בחיזור? הטעות המרכזית שאליעד מציין היא נקודת ההנחה שאם האדם השני נהנה איתך, הוא חייב לרצות להמשיך איתך. הוא מתאר מקרה של גבר שהכיר בחורה, היה להם דייט מוצלח, ובכל זאת היא לא עונה להודעות שלו. הגבר מתקשה...
מנטורים לכסף, האם אתה יודע כמה כסף מתגלגל בשוק? מניפולציות של מנטורים לכסף, מניפולציות של גורואים לכסף, שיטות איך להתעשר מהר, מסחר באמזון, קורסים דיגיטאלים, איך להיות מיליונר ומהר? מה הדרך הכי טובה לעשות כסף?
מנטורים לכסף, האם אתה יודע כמה כסף מתגלגל בשוק? מניפולציות של מנטורים לכסף, מניפולציות של גורואים לכסף, שיטות איך להתעשר מהר, מסחר באמזון, קורסים דיגיטאלים, איך להיות מיליונר ומהר? מה הדרך הכי טובה לעשות כסף?
...לאשליה ולגרום להם לקנות קורסים או שירותים מתוך מחשבה שההתעשרות בהם כמעט מובטחת. הסיבה שאנשים נופלים במניפולציות מסוג זה היא חוסר הבנה של העובדה הבסיסית שבכל שוק יש תחרות, בכל שוק יש רווח והפסד, והתעשרות היא תוצאה של מאמץ, ידע, מיומנות ולפעמים גם מזל, ולא תוצאה אוטומטית של כניסה לשוק שנראה נוצץ מבחוץ. אליעד מסכם את הדברים בהמלצה להיות מודעים יותר, להימנע מליפול במניפולציות של גורואים ומנטורים, ולזכור תמיד כי בכל תחום אפשר להתעשר או להפסיד כסף. הצלחה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, סוגסטיה, לקוחות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3789 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 12:47:52 - wesi28