אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להשפיע? ✔מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להשפיע?, לשכנע דוד, NLP וסוגסטיה, nlp בעברית, לשכנע את החברה, יועץ אסטרטגי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp לימוד בחינם, ללמוד איך לשכנע, מסרים לתת מודע, NLP פחדים, אמנות השכנוע, קורס nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, סודות השיווק, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, ללמוד למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בחור, NLP הסבר, NLP טיפול בחרדה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, אימון עסקי, NLP תת מודע, איך לשכנע אנשים, NLP הרזיה, ללמוד nlp בחינם, NLP כלים, NLP הגדרה, לשכנע בחורה לצאת איתך, איך לשכנע את עצמך, להתמודד עם התנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, אימון nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מומחה מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד.

והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש.

וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא "שוק של קונים", שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או "שוק של מוכרים", שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי.

ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה.

וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כעת ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שאם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה ולגרום ללקוח להרגיש שאתה החזק בתהליך המכירה מולו, באפשרותך לעשות את זה, גם באמצעות זה שלא תמהר למכור ללקוח שלך את מה שאתה רוצה למכור, אלא תאלץ את הלקוח שלך, למכור לך את עצמו, לפני שאתה מוכר לו משהו.

דהיינו, נניח שלקוח נכנס לאולם תצוגה של כלי רכב ושואל את איש המכירות שאלה, כגון: כמה הרכב הזה עולה, מה אתה יכול לספר לי על הרכב הזה, או כל שאלה אחרת שהלקוח מבקש ממך להפוך להיות מוכר ולמכור לו את המוצר שאתה רוצה למכור לו. במקרה כזה עליך להבין שכאשר הלקוח מבקש ממך למכור לו, הרי שהוא הופך אותו לחלש, הוא שולט בך, הוא זה שמנסה לנהל את הסיטואציה, הוא מבקש ממך בקשה ואתה מגיב לבקשה שלו, אתה פועל בהתאם לבקשה של הלקוח, אתה הרובוט של הלקוח, אתה החלש והלקוח הוא החזק.

והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח "קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש" וכיו"ב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ובין אם לא, בכל מקרה אתה חייב לשאול את הלקוח, "שאלת סינון", שבה אתה כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח.

דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להשפיע?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשפיע?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע כל אחד בכל דבר איך למכור עם אנרגיה? סוגים של חומרים שיווקיים ניתוח שיחת מכירות למכור גם מוצרים פגומים מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? מנהל כאיש מכירות לקוח מפחד לטעות לקרוא ללקוח בשמו הפרטי תיעדוף הכנת חומרי שיווק איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? תרתי משמע בשכנוע לקוח לא מרוצה איך לרמות לקוח? לגרום ללקוח למכור לעצמו למכור את עצמך בראיון עבודה לגרום למישהו לריב עם מישהו אמונות בתת מודע תגמול יעדי מכירות כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? לכתוב הצעת מחיר ללקוח שנאה לאיש מכירות להכין חומרי שיווק כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? יצירת תוכן שיווקי האם המוצר יקר ללקוח? בירור צרכים של הלקוח איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לשכנע מישהו לרצות להקשיב למכור בזול באיזה שלב הלקוח נמצא? השכנוע וההשפעה של אובמה לקוח מבקש בקשה לא סבירה לפרסם ללקוחות וודאות של לקוח בעסקה מחיר של מוצרים הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשתף לתת ללקוחות להשתמש במוצר התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון למכור מוצר בעייתי לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו יצירת חוסר אמון ליצור ללקוח רצון חדש להדחיק בתת מודע למה המוצר לא מתאים ללקוח? לגרום ללקוח להבין לגרום למישהו לשנוא אותך לצורך קמפיין שיווקי להסביר את המחיר היקר ללקוח לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר איך למכור מוצר ללקוח? איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לשכנע מישהו א מיני עלויות שיווק לקוחות משמיצים לגרום למישהו לא להתנגד עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? לקוחות מתלוננים למכור מותגי על... המוצר הכי יקר בקטגוריה מקצועיות בעיני הלקוח מוצר סוג א איך לשכנע מישהו? להתמודד עם תחרות שיווקית מי מתאים להיות איש מכירות? רעיון למוצר חדש לעמוד בעומס מכירות לקוח שרוצה הנחה איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? למכור גם את המתחרים טעויות של אנשי מכירות מקצועיים האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? שימוש בשם הפרטי של הלקוח חיסכון כספי ללקוח איך לא להישחק במכירות? הכנת חומרי שיווק מקצועיים מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? לכתוב ללקוח הצעת מחיר חומר שיווקי דיגיטאלי להתמודד עם לקוחות קשים לשכנע אישה להתאהב לקוח מתלונן על המחיר ליצור סנכרון עם לקוח איך לסרב ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? הזדהות רגשית חזקה מה הלקוח באמת רוצה? על איזה מוצר לבקש הנחה להרחיב את המשפך השיווקי איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לשכנע את הקולות הצפים להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב למכור מוצר עם חסרונות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? לעבוד עם לקוחות בעסק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, רטוריקה, מכירות בנושא איך להשפיע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 06:43:13 - wesi28