אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להשפיע על אנשים? ✔ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להשפיע על אנשים?, איך למכור יותר טוב, מכירות ושיווק, הכנה לראיון בטלוויזיה, הגדלת המכירות, חומר על nlp, nlp לצפייה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, להשפיע על תת המודע, לשכנע את ההורים, לשכנע בחור, שליטה בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את החברה, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, לכתוב טקסט משכנע, לשכנע דוד, איך להשפיע על התת מודע, ספר nlp, nlp טכניקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בחורה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שינוי עמדות, איך לנצח בוויכוח, איך ליצור הזדהות, מיומנות רטורית, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp מטפל, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, ראפור, טיפים לאנשי מכירות, NLP פירוש, NLP לעסקים, להצליח במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
43:15ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015?

בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד?

אחת הטעויות הבולטות של הליכוד הייתה הסיסמה "או אנחנו או הם". אליעד כהן מסביר כי מבחינת שכנוע ומכירות, הדבר הכי בסיסי הוא להפוך את הבחירה שלך למחויבת עבור הקהל ולא לאופציה אפשרית. כאשר אומרים "או אנחנו או הם", נותנים בעצם לגיטימציה למחנה היריב, למרות שהמטרה היא הפוכה. הניסוח היה צריך להיות חד - משמעי כמו "רק אנחנו, ורק לא הם", או "רק הליכוד". כאשר נותנים אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד ל"ביבי" יצר בלבול - היה עדיף להתמקד ב"אנחנו" ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה.

מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע?

בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד ב"עבודה" עצמה. בנוסף, לפיד התמקד בחיסכון של 42 מיליון שקל בלבד, סכום קטן מדי, שלא עושה רושם משמעותי על הבוחרים בהשוואה להוצאות גדולות הרבה יותר.

מה היה לא נכון בקמפיין של המחנה הציוני "מה ביבי עשה בתשע שנים"?

אליעד כהן מציין כי קמפיין המחנה הציוני שהציג את ביבי כמי שלא עשה דבר טוב בתשע שנים היה קמפיין שגוי. הטענה המוחלטת הזו נתפסת כאבסורד, כי ברור שאין מצב שביבי לא עשה שום דבר טוב במשך תשע שנים. במקום לטעון טענות קיצוניות שקל להפריך, היה עדיף להראות שביבי גרם יותר נזקים מתועלת, ולהמחיש נזקים ספציפיים שנעשו.

למה קמפיין החרוזים של המחנה הציוני נכשל?

הקמפיין שבו הופיעה אישה שדיברה בחרוזים נכשל מכיוון שחרוזים מקטינים את תחושת הרצינות של המסר. שימוש בחרוזים נותן תחושה של בדיחה או קלות דעת. בנוסף, גם הבחירה במילים מתוחכמות מדי ולא ברורות לקהל הרחב, פגעה בהשפעה של המסר. התמונה הוויזואלית גם לא תמכה במסר, ולא היו תמונות שימחישו את הבעיות שעליהן דיברה הדוברת.

מדוע היה בעייתי להשתמש בביטוי "להישאר בחושך או להדליק את האור" בקמפיין המחנה הציוני?

בקמפיין זה נעשה שימוש ויזואלי שגוי, כאשר לאחר השימוש בצבע לבן כסמל של אור, המסך עבר לכחול, מה שיצר אפקט של החשכה מחדש, בניגוד לכוונת המסר. בנוסף, המילים "המחנה הציוני" היו באדום, צבע שלא נתפס כאור או כתקווה.

מה הטעות במשחק המילים "ביבי ביבי פגעת תשע שנים"?

הקמפיין השתמש במשחק מילים של "בי בי" כדי להראות שביבי פגע בכל שכבות האוכלוסייה, אך הטעות הייתה שהמסר העיקרי הועבר בטקסט קטן מדי ובקושי מורגש. היה עדיף להראות בבירור גדול את קבוצות האנשים שבהם ביבי פגע, ולא רק את האנשים שמדברים, מה שהסיח את הדעת מהמסר.

למה השימוש בביטוי "תשע שנים של כלום" אינו אפקטיבי?

הביטוי "תשע שנים של כלום" הוא ביטוי חלש מדי, כי הבוחר יעדיף מצב של כלום על פני מצב גרוע יותר. היה נכון יותר להציג את תשע השנים כנזק, הרס או כישלון ולא סתם כ"כלום".

למה קמפיין ליברמן "מחבלים לא משחררים" היה שגוי?

ההתמקדות של ליברמן בנושא שחרור המחבלים הייתה לא רלוונטית למרבית המצביעים, מאחר שהבעיה הגדולה ביותר של הציבור אינה בהכרח סוגיית המחבלים המשוחררים. היה נכון יותר להדגיש בעיות רחבות יותר כמו ביטחון אישי, כלכלה, ושלום אמיתי, ולהראות את הקשר ביניהם.

מה הבעיה במשחק המילים "אני רק אח" בקמפיין של בנט?

משחק המילים "אני רק אח" הקטין את בנט, מאחר שאח רפואי נתפס כפחות סמכותי מרופא. למרות כוונת ההומור, זה פגע בתפיסה הרצינית של בנט כמנהיג בעל סמכות ויכולת להציל את המצב.

מה הייתה הבעיה בקמפיין "האנשים השקופים" של ש"ס?

בקמפיין זה יש סתירה בין המסר לבין המציאות, מכיוון שראשי ש"ס עצמם מחנכים אנשים ללמוד תורה ולא מקצוע, דבר שמנציח את העוני והנזקקות. לכן הטענה שהם יטפלו בבעיה שאותה הם עצמם יוצרים היא בעייתית ולא משכנעת.

למה קמפיין הקנאביס "לכו חפשו בגוגל" היה חסר תועלת?

בקמפיין עלה ירוק, ההמלצה "לכו חפשו בגוגל" לא אפקטיבית, כי לא סביר שהצופים יעשו זאת בעקבות הצפייה. עדיף היה לתת מידע ברור על היתרונות של קנאביס במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם.

בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן חד וברור, ולהימנע מבלבול או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להשפיע על אנשים?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להשפיע על אנשים?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות בשיווק עצמי לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש הדרכת אנשי מכירות שטח איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? להיות לא נחמד ללקוח נקבע מחיר של מוצר איך לשכנע שופטים? איך מבצע משפיע על הלקוח? לשפר יכולות שכנוע למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? איך המציאו את ה nlp? שאלות של כאב של הלקוח סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק יצירת אמון מטרות למסע לקוח שאלות להתנגדויות לקוחות שיווק חנויות קורס לשכנוע כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? חומרי שיווק רובוטיים מנהל מחלקת מכירות למכור ללקוח פוטנציאלי לענות מראש להתנגדויות של הלקוח למכור את עצמי איך ללמוד לשכנע אנשים? תת מודע והצלחה תועלת מרכישת מוצר להציג ללקוח אפשרויות להתקבל לעבודה כאיש מכירות אובדן אמון למכור את המוצר הטוב ביותר מוצרים לכל כיס לא להזדהות עם מישהו לשכנע מישהו לדבר איתך מה זה לשכנע? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? למכור את המוצר הכי יקר לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית תשובה ללקוח למכור במחיר הכי זול בשוק לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לגרום למישהו לייסורי מצפון להתאים את התשובה ללקוח לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה איך אפשר לשכנע אנשים? להתאים את המכירה לצרכי הלקוח מה לדרוש במשא ומתן? השפעה על אנשים לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום למישהו להבין אותך לשכנע משקיע החזר ההשקעה של השיווק לגרום לאנשי המכירות למכור לבנות אמון עם האקס טיימינג של שכנוע התמודדות עם התנגדויות לקוח לברר את צרכי הלקוח איך לא להזדהות? מוצרים למכור איך להתייחס ללקוחות? לחשוף את המחיר ללקוח תהליך איתור צרכי הלקוח להתמודד עם מניפולציות לגרום למישהו לא להתאהב בך למה המוצר זול? לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לגרום למישהו להבין דברים לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מוצרים לא איכותיים להרחיב את סל המוצרים מנטורים ומניפולציות יעוץ רטורי לקוח רע לשכנע מישהו ברעיון לגייס סמנכל מכירות לחץ על הלקוח הלקוח לא צודק לגרום ללקוח להתחבר איתך לקוח שואל כמה זה עולה פרסומות של חברות forex מטפל ב nlp מתי לעצור את השיווק? טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות לשכנע שאנשים משתנים התנגדות בשיחת מכירות ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות חוסר השפעה לקבל סירוב של לקוח לגרום ללקוח לתת בך אמון להביא לקוחות לעסק למכור ללקוח בכל מחיר איזו הנחה לתת ללקוח? לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול ליצור ראפור התאמת סגנון המכירה למוצר לשכנע מישהו להפסיק לאהוב למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים מודע או תת מודע לאבד את האמון של הלקוח להגיב ללקוח בצורה חברית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, להשפיע, קואצינג בנושא איך להשפיע על אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1250 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 20:39:59 - wesi28