אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע בנים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP ודמיון מודרך, לשכנע אישה, התמודדות עם התנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, אימון אישי למנהלים, NLP ביקורת, ייעוץ אסטרטגי, רטוריקה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מסרים תת הכרתיים, אימון אישי לפוליטיקאים, NLP הסבר, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP מדריך, לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע את האקסית לחזור, nlp לימוד בחינם, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות, איך לשכנע את חברה שלך, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע גבר, התנגדויות במכירה, איך לשכנע את הבוס, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את המורה, הגדלת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
43:15ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015?

בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות.

מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד?

אחת הטעויות הבולטות של הליכוד הייתה הסיסמה "או אנחנו או הם". אליעד כהן מסביר כי מבחינת שכנוע ומכירות, הדבר הכי בסיסי הוא להפוך את הבחירה שלך למחויבת עבור הקהל ולא לאופציה אפשרית. כאשר אומרים "או אנחנו או הם", נותנים בעצם לגיטימציה למחנה היריב, למרות שהמטרה היא הפוכה. הניסוח היה צריך להיות חד - משמעי כמו "רק אנחנו, ורק לא הם", או "רק הליכוד". כאשר נותנים אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד ל"ביבי" יצר בלבול - היה עדיף להתמקד ב"אנחנו" ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה.

מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע?

בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד ב"עבודה" עצמה. בנוסף, לפיד התמקד בחיסכון של 42 מיליון שקל בלבד, סכום קטן מדי, שלא עושה רושם משמעותי על הבוחרים בהשוואה להוצאות גדולות הרבה יותר.

מה היה לא נכון בקמפיין של המחנה הציוני "מה ביבי עשה בתשע שנים"?

אליעד כהן מציין כי קמפיין המחנה הציוני שהציג את ביבי כמי שלא עשה דבר טוב בתשע שנים היה קמפיין שגוי. הטענה המוחלטת הזו נתפסת כאבסורד, כי ברור שאין מצב שביבי לא עשה שום דבר טוב במשך תשע שנים. במקום לטעון טענות קיצוניות שקל להפריך, היה עדיף להראות שביבי גרם יותר נזקים מתועלת, ולהמחיש נזקים ספציפיים שנעשו.

למה קמפיין החרוזים של המחנה הציוני נכשל?

הקמפיין שבו הופיעה אישה שדיברה בחרוזים נכשל מכיוון שחרוזים מקטינים את תחושת הרצינות של המסר. שימוש בחרוזים נותן תחושה של בדיחה או קלות דעת. בנוסף, גם הבחירה במילים מתוחכמות מדי ולא ברורות לקהל הרחב, פגעה בהשפעה של המסר. התמונה הוויזואלית גם לא תמכה במסר, ולא היו תמונות שימחישו את הבעיות שעליהן דיברה הדוברת.

מדוע היה בעייתי להשתמש בביטוי "להישאר בחושך או להדליק את האור" בקמפיין המחנה הציוני?

בקמפיין זה נעשה שימוש ויזואלי שגוי, כאשר לאחר השימוש בצבע לבן כסמל של אור, המסך עבר לכחול, מה שיצר אפקט של החשכה מחדש, בניגוד לכוונת המסר. בנוסף, המילים "המחנה הציוני" היו באדום, צבע שלא נתפס כאור או כתקווה.

מה הטעות במשחק המילים "ביבי ביבי פגעת תשע שנים"?

הקמפיין השתמש במשחק מילים של "בי בי" כדי להראות שביבי פגע בכל שכבות האוכלוסייה, אך הטעות הייתה שהמסר העיקרי הועבר בטקסט קטן מדי ובקושי מורגש. היה עדיף להראות בבירור גדול את קבוצות האנשים שבהם ביבי פגע, ולא רק את האנשים שמדברים, מה שהסיח את הדעת מהמסר.

למה השימוש בביטוי "תשע שנים של כלום" אינו אפקטיבי?

הביטוי "תשע שנים של כלום" הוא ביטוי חלש מדי, כי הבוחר יעדיף מצב של כלום על פני מצב גרוע יותר. היה נכון יותר להציג את תשע השנים כנזק, הרס או כישלון ולא סתם כ"כלום".

למה קמפיין ליברמן "מחבלים לא משחררים" היה שגוי?

ההתמקדות של ליברמן בנושא שחרור המחבלים הייתה לא רלוונטית למרבית המצביעים, מאחר שהבעיה הגדולה ביותר של הציבור אינה בהכרח סוגיית המחבלים המשוחררים. היה נכון יותר להדגיש בעיות רחבות יותר כמו ביטחון אישי, כלכלה, ושלום אמיתי, ולהראות את הקשר ביניהם.

מה הבעיה במשחק המילים "אני רק אח" בקמפיין של בנט?

משחק המילים "אני רק אח" הקטין את בנט, מאחר שאח רפואי נתפס כפחות סמכותי מרופא. למרות כוונת ההומור, זה פגע בתפיסה הרצינית של בנט כמנהיג בעל סמכות ויכולת להציל את המצב.

מה הייתה הבעיה בקמפיין "האנשים השקופים" של ש"ס?

בקמפיין זה יש סתירה בין המסר לבין המציאות, מכיוון שראשי ש"ס עצמם מחנכים אנשים ללמוד תורה ולא מקצוע, דבר שמנציח את העוני והנזקקות. לכן הטענה שהם יטפלו בבעיה שאותה הם עצמם יוצרים היא בעייתית ולא משכנעת.

למה קמפיין הקנאביס "לכו חפשו בגוגל" היה חסר תועלת?

בקמפיין עלה ירוק, ההמלצה "לכו חפשו בגוגל" לא אפקטיבית, כי לא סביר שהצופים יעשו זאת בעקבות הצפייה. עדיף היה לתת מידע ברור על היתרונות של קנאביס במקום לשלוח אנשים לחפש מידע בעצמם.

בסיכומו של דבר, הטעויות המרכזיות בקמפיינים של בחירות 2015 היו בחוסר היכולת של מפלגות שונות לחדד מסרים, להציג נושאים באופן חד וברור, ולהימנע מבלבול או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע אותו לשכנע מישהו לשנוא מוצר ברמה גבוה הצעת מחיר ללקוח איך להתמודד עם סירוב של לקוח? שכנוע עקיף עבודה במכירות שוחקת לשכנע בחורה לאהוב אותך מוצר לשכנע מישהו להרגיש טיפש לגרום ללקוחות להמליץ עליך למכור יותר... תורת המשחקים במשא ומתן לקוחות משמיצים אותי באינטרנט איך לרכוש לקוחות? איך לשכנע בחורה לשכב איתך? למכור מוצר עם חסרונות לגרום למישהו לא לענות לתת ללקוח אפשרות לבחור לקוחות ממליצים באינטרנט לתאר ללקוח את המוצר לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר איך להגדיל סיכוי לשכנע? תלונות של לקוחות באינטרנט איך להתחיל לעשות שיווק? למכור זה כיף איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? לשכנע את הלקוח לחזור אליך איך להתאים מוצר ללקוח? המוצר יקר לי מתי הכי כדאי להציג ללקוח? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? להתעקש מול לקוח לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח השפעה על המודעות של הלקוח לגרום ללקוח לא להסתיר מידע פגישת היכרות עם לקוחות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? השפעה איך ללמד את איש המכירות? לתת ערך ללקוח בונוסים על מכירות לקוח מפחד לטעות יצירת יתרונות שקריים למוצר האם לטפל בהתנגדות לקוח? עלות השיווק לגרום למישהו לפרש לשכנע את הלקוח לסגור עסקה למה המוצר יקר ללקוח? לשכנע מישהו להגיד לגרום למישהו לא לרצות להתאבד איך לעבוד עם לקוחות בעסק? לשכנע מישהו להודות שניצחת nlp זו תרמית ליצור הסכמה עם הלקוח למכור ללקוח ולא לעצמך איש מכירות עם אופי גרוע לשכנע ילד לחשוב להגדיל מכירות ללקוחות ביטחון עצמי למכור את עצמי לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע התמדה לאנשי מכירות למה עבודה במכירות שוחקת? לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק בקשות של לקוח חצוף יציבות של לקוחות איך להגדיל סיכוי למכור? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? צריכת מוצרי יוקרה איך לשווק מוצר גרוע? לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח איך למכור את העלאת המחיר? לחשוב על טובת הלקוח המוצר שלי לא מספיק טוב שיפור המוצר ותהליך מכירה יצירת כימיה עם הלקוח מוצרים מצוינים איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? מנהל צריך להיות איש מכירות מניעי הרכישה של לקוח איך מודדים תהליך שיווקי? לתת לאנשים את המוצר בחינם חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח שיווק יוצר ביקוש למתחרים אנשי מכירות לנהל משא ומתן על מחיר איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? לקוחות פוטנציאלים ללמוד שיווק לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ביקורות חיוביות של לקוחות למה הלקוח קונה? זיהוי טריקים לשכנוע להציג ללקוח מחיר הדרכה לאנשי מכירות עמלת מכירות חומרי שיווק נכונים לשכנע את השופט בבית המשפט להכיל התנגדות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מומחה בשיווק, קואצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 21:44:18 - wesi28