אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp לימודי, ללמוד למכור, לימוד nlp בחינם, שיפור מכירות, איך לשכנע את הבעל, איך לגרום לגבר, NLP שתילת מחשבות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, אימון nlp, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע בוויכוח, שיטות לשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, ללמוד לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, nlp וידאו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, ללמוד רטוריקה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה להתאהב בך, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP עובד, לכתוב טקסט משכנע, סדנת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, סודות ההשפעה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות, איך לחלק אחוזים? כמה אחוזים יקבל כל שותף? רוצה לקבל יותר אחוזים, איך לחלק את הרווחים? חלוקת רווחים בין שותפים, יעוץ להקמת שותפות, הכרישים, איך לשכנע משקיע? איך לתת פחות אחוזים למשקיע? איך לקבל יותר אחוזים ממשקיע? הקמת סטארט אפ, כמה אחוזים לתת למישהו? כמה אחוזים לבקש? איך לקבל יותר אחוזים משותף? מצגת משקיעים
והפעם נדבר על מקרה שמנהלים משא ומתן עם מישהו, שרוצים להיכנס איתו לשותפות, והצד השני אומר לך, שמגיע לו לקבל יותר אחוזים מאשר מה שאתה רוצה שהוא יקבל, מכל סיבה שהיא נכונה רק לגביו ולא לגביך. לדוגמה: אתה רוצה להתחלק 50/50 שווה בשווה ברווחים עם הצד השני, והוא אומר שמגיע לו לקבל יותר ממך, לדוגמה כי הוא לוקח יותר סיכון מאשר אתה, בהנחה שזו באמת הסיטואציה.

והשאלה היא, במידה והשותף העתידי שלך, רוצה לקבל יותר אחוזים מאשר מה שאתה רוצה שהוא יקבל ובהנחה שהוא מנמק את זה בסיבה שהוא מביא לשותפות משהו שאובייקטיבית אתה לא מביא לשותפות, כיצד באפשרותך להגיב לטענה הזאת?

ואפילו נגזים, נניח ש 2 אנשים מקימים שותפות, 1 מביא לשותפות 1X והשני מביא לשותפות 2X. איך הראשון שמביא רק שליש מהסך הכל, ישכנע את השותף שמביא שני שליש מהסך הכל, שהם צריכים להתחלק 50/50 שווה בשווה?

אז ננתח את המקרה הפשוט יותר, שמישהו טוען שמגיע לו יותר כי הוא מביא משהו שהשני לא מביא, בצורה של עובדה ופירוש כך:

האם זאת עובדה שהוא מביא לשותפות, משהו שאתה לא מביא? תשובה: נניח שכן. והאם זה יהיה נכון לומר, שגם בזכות מה שהשותף מביא ושאתה לא מביא, האם יהיה נכון לומר שגם בזכות זה השותפות תגדיל את הרווחים שלה? תשובה: כן. אז האם יהיה נכון לומר, שבגלל מה שהשותף שלך מביא, יהיו יותר רווחים? תשובה: כן. והאם יהיה נכון לומר, שיש משהו ספציפי שגורם לרווחים, שאותו מביא השותף שלך, ואתה לא מביא אותו? תשובה: כן. אז האם יש היגיון לומר, שאם השותף שלך גורם לרווחים בדרך שאתה לא גורם בה לרווחים, האם הגיוני שהשותף שלך, יבקש ממך יותר אחוזים, מאשר מה שאתה רוצה? תשובה: כן. אבל האם זה אומר שבהכרח זה נכון שאם הוא מביא משהו שאתה לא מביא, אז מגיע לו יותר? תשובה: לא.

ולמה לא? מכל מיני סיבות. לדוגמה, כי אומנם הוא מביא לשותפות X שאתה לא מביא אותו. ואומנם ה X הזה גם הוא גורם לרווחים, אבל גם אתה כנראה מביא דברים אחרים, שהשותף שלך לא מביא. וגם אתה בדרכך שלך, גורם לשותפות להרוויח בדברים אחרים, שבהם אולי אתה מביא יותר ערך מאשר השותף שלך.

ובהקשר הזה אני אזכיר את הסרט "הטוב הרע והמכוער", https://www.youtube.com/watch?v=stm9ySX0W7Q שהמכוער אומר לטוב, שמגיע למכוער יותר אחוזים, כי הוא לוקח יותר סיכונים. ואז הטוב עונה לו, שזה עלול לגרום לו לפספס ואז גם המכוער יידפק. [המכוער: יש שני סוגים של אנשים בעולם, ידידי, אלה עם חבל על הצוואר, ואלו שיש להם את העבודה לחתוך. תקשיב, הצוואר בקצה החבל, הוא שלי. אני מסתכן. אז בפעם הבאה, אני רוצה יותר מחצי. הטוב: אתה עלול להסתכן, ידידי, אבל אני עושה את החיתוך. אם נוריד את האחוז שלי... זה עלול להפריע לי לכוון למטרה שלי].
המכוער: There are two kinds of people in the world, my friend, those with a rope around their neck, and the people who have the job of doing the cutting. Listen, the neck at the end of the rope is mine. I run the risks. So the next time, I want more than half.

הטוב: You may run the risks, my friend, but I do the cutting. If we cut down my percentage... It's liable to interfere with my aim.
אבל נניח לצורך העניין, שהשותף שלך באמת אך ורק מביא יותר ממך, בצורה מדידה, של תפוחים לתפוחים. נניח שאתה מביא 100 ש"ח והוא מביא 200 ש"ח, דהיינו, פי 2 ממך. ונניח שאף אחד מכם, לא מביא לשותפות שום דבר מעבר לכסף שאתם מביאים. אז האם במקרה כזה יהיה נכון לומר, שאם הוא מביא פי 2 ממך, אז מגיע לו פי 2 ממך. במידה ובאמת הוא מביא פי 2, בכל קנה מידה בר השוואה ושאין אפשרות לומר שאתה מביא משהו אחר יותר ממנו. אבל האם זאת כל האמת?

ויש כל מיני דרכים להסתכל על העניין, אבל כאן ניתן נקודת מבט, איך באפשרותך להסביר לשותף העתידי שלך, שלמרות שאולי באמת יש סיטואציה שבה הוא באמת מביא יותר ממך לשותפות, הרי שזה לא בהכרח אומר שמגיע לו לקבל יותר אחוזים ממך. וכל שכן שניתן להשתמש בשיטה הזאת, כאשר קשה להשוות תפוחים לתפוחים, דהיינו, קשה לדעת בוודאות מי מביא יותר לשותפות. אז איך לעשות זאת?

והתשובה לכך היא, שכאשר מחליטים כמה אחוזים יקבל כל אחד מאנשי השותפות, יש כל מיני דרכים איך לחשב את החישוב הזה. יש לוגיקה שאומרת, נבדוק את השווי של סך כל המשאבים שמביאים כל השותפים, ונעריך את השווי של כל אחד מהדברים שמביא כל אחד מהשותפים. מכאן בעצם נגיע לסכום כולל של סך כל המשאבים של השותפות. ואז כל אחד יקבל אחוזים מהרווחים, בהתאם לאחוז שהוא הביא מסך כל המשאבים של השותפות. שזה הגיוני נכון וצודק.

אבל במשא ומתן יש עוד לוגיקה שאומרת, שהחלוקה לא חייבת להיות בדרך הנ"ל, אלא כל אחד יכול לבקש מה שבא לו, וזכותו של כל אחד להסכים או שלא להסכים וזה מה שיש. וכל אחד מחליט, בהתאם לאלטרנטיבות שלו. ולפעמים לשותף שמביא יותר, אין אלטרנטיבה יותר טובה, מאשר להביא יותר אחוזים לשותף שמביא פחות ולכן הוא יביא לו יותר.

ולצורך העניין נביא דוגמה מוגזמת, כדי שהיא תמחיש את העניין. נניח שיש עסק שכדי להקים אותו צריך 100 ש"ח. ונניח ששותף אחד יש לו 99 ש"ח וחסר לו 1 ש"ח כדי להקים את העסק. ונניח שהעסק הזה יכול לעשות רווח של 1000 ש"ח. עכשיו, כמה אחוזים אמורים לקבל השותפים? ע"פ החישוב הבסיסי והפשוט, הם אמורים לעשות חלוקה של 99% למי שהביא 99 ש"ח לשותפות וכולי.

אבל מצד האמת, השותף שמביא רק 1 ש"ח לשותפות, יכול לבוא לשותף שמביא 99 ש"ח לשותפות, ולומר לו כך: נכון שאתה מביא 99 ש"ח, אבל בלי ה 1 ש"ח שלי, יש לך ביד רק 99 ש"ח בלבד. ועם ה 1 ש"ח שלי, אז יש לנו ביחד 1000 ש"ח רווח. ואם נתחלק 50/50 הרי שתקבל 500 ש"ח רווח. אז מה אתה מעדיף? האם אתה מעדיף להיות עם 99 ש"ח או עם 599 ש"ח? מה אתה מעדיף, האם להיות עם 100 אחוז על הנכס שלך ששווה 99 ש"ח, או להיות ב50% בעלות על נכס ששווה 1,100 ש"ח?

במילים אחרות, במהות, השותף שמביא פחות, אומר לשותף שמביא יותר, שנכון שאני מביא פחות ממך, אבל בזכות המעט שלי, אתה תהיה שווה יותר. ואם תיתן לי כמו שאני רוצה, החלק שלך יהיה שווה יותר. מאשר אם תתעקש להישאר עם יותר אחוזים, הרי שהשווי שלך בסך הכל, יהיה נמוך יותר.

ונזכיר כאן לדוגמה, את נפתלי בנט, שהיה ראש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חלוקת אחוזים בין שותפים, חלוקת רווחים בין שותפים, הקמת שותפות, הערכת שווי שותפות, הערכת שווי חברה, רכישת חברה, הקמת חברה, כניסה לשותפות, איך לחלק אחוזים? כמה אחוזים יקבל כל שותף? רוצה לקבל יותר אחוזים, איך לחלק את הרווחים? חלוקת רווחים בין שותפים, יעוץ להקמת שותפות, הכרישים, איך לשכנע משקיע? איך לתת פחות אחוזים למשקיע? איך לקבל יותר אחוזים ממשקיע? הקמת סטארט אפ, כמה אחוזים לתת למישהו? כמה אחוזים לבקש? איך לקבל יותר אחוזים משותף? מצגת משקיעים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לקוח מפרש? קמפיינים שיווקיים כמה מוצרים? הלקוח כאיש מכירות הלקוח לא תמיד צודק לגרום למישהו להקשיב לך ניהול משא ומתן למתקדמים מה זה תת מודע? אחריות על מוצר יחסי מוכר לקוח הצגת המחיר ללקוח נשים בפרסומות לגרום למישהו לקבל ביקורת מניפולציות של מנטורים לכסף לגרום למישהו להסכים להיפרד הצלחה במשא ומתן ליצור מכנה משותף עם הלקוח התמודדות עם לקוחות קשים לגרום למישהו לנסות לשכנע אנשים אחרים לשכנע מישהו להימשך אליך מניפולציות רוחניות כריזמה במכירות פשוט למכור הצעת מחיר ללקוח מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? שכנוע למתקדמים איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לענות ללקוח תשובה התנגדויות שירות לקוחות למכור ללקוח מוצר בהנחה לשפר כושר שכנוע לשתול מחשבות בדייט חוסר הבנה של לקוח את המחיר חיפוש לקוחות יצירת הזדהות שיטות לשינוי עמדות לתכנן מצגת ללקוחות ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת לגרום למישהו לשנוא אדם להרוויח ממכירת מוצרים זולים מוצר מתאים טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח להיות עשיר ממכירות לשכנע אקסים לקנא ניהול מנהל מכירות הכנת מידע על מוצר לקוחות טובים לפגוש עוד לקוחות לפנות ללקוח לעשות מניפולציה על אנשים מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו לא לשקר מיומנויות שכנוע למה הלקוח לא סוגר עסקה? לשכנע את השופט להיראות כמו איש מכירות להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות תפקידו של מנהל מכירות איך למכור מוצר? מוצר זול מידי ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט האם nlp עובד? מניפולציות של מנטורים לשיווק השפעה על התת מודע לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות אימון להגדלת מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך לגרום למישהו לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו לשדר אמון ללקוח איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? לגרום למישהו לשכוח מישהו איך לשכנע בנקאי? לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן ביקוש למוצר לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון הזדהות רגשית לגרום למישהו להרגיש רגש לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום למה לעשות שיווק? תהליכים במכירת מוצר מכירות עם AI למכור פגישה פרונטאלית לענות ללקוח שמבקש הנחה להציג ללקוח הנחה איך יוצרים ראפור? לצמצם את סל המוצרים הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה חוסר ראפור ראפור רע מומחה ל nlp משא ומתן על שכר בראיון עבודה שווי השוק של מוצר שכנוע בשלבים לקוח אקראי איך לפתח מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, למכור, מומחה במכירות בנושא איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:23:21 - wesi28