אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, איך להשפיע על התת מודע, מומחה מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, לימוד nlp בחינם, nlp עוגנים, גישת NLP, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להיות איתך, איך לשכנע אנשים לבחור בך, איך לשכנע אשה להתחתן, לימודי nlp, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע בן זוג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את החברים, אסטרטגיות מכירה, איך לשכנע את עצמך, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, טיפול ב nlp, טיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP דיאטה, להתמודד עם התנגדויות במכירה, לשכנע את המורה, NLP תת מודע, NLP תרגילים, איך לכתוב טקסט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.

ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמה המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף... לא רק... כי אם גם, לרבות ה... מלבד ה... חוץ מזה... ואף...

ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.

כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו' החיבור. לדוגמה: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.

ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".

וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמה "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.

ויש לדוגמה גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.

ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.

ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חוסר תום לב במשא ומתן לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך לגרום ללקוח להאמין למכור בצורה אישית שיחה עם לקוח לשכנע מישהו לרצות סקס לשכנע מישהו לא ליהנות טכניקות שכנוע הכנה לראיון עבודה איש מכירות ניתוח טקסט משכנע מה לדרוש במשא ומתן? הדרכת מכירות לאנשי מכירות התמודדות עם לקוחות בעייתיים לגרום למישהו להתגעגע אליך מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא לרצות אותך איך לטפל בהתנגדות לקוח? לתכנן קמפיין שיווקי למכור כל מוצר שינוי עמדה פוליטית כתיבה שכנועית להשפיע על לקוחות בתהליך שכנוע לקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? אפשרויות של לקוח למכור חוסר ידיעה כידיעה לכתוב מסר משכנע לקוחות מהאלפיון העליון איזה חומר שיווקי להכין? להביע הזדהות שכנוע ושינוי עמדות הכנת מידע על מוצר לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון nlp בשאלה מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? להשפיע על התת מודע שחיקה בעבודת מכירות האם לעשות מניפולציה על לקוחות? תלונות של לקוח אפשרויות אחרות של הלקוח איך לשתול מחשבות בתת מודע? תהליך מכירות לגרום למישהו לסלוח לך לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת זיהוי הצרכים של הלקוח טעויות בראיון עבודה למכירות לגרום למישהו לא לקנא בך איש מכירות טלפוני איך להפוך ליד ללקוח? להיות תותח מכירות יועץ מקצועי או איש מכירות לגרום למישהו לפתח את השכל לקוח שחוזר בו מעסקה לגרום ללקוחות פוטנציאלים פרסום חומרי שיווק להיות החבר של הלקוח שיפור מכירות מניפולציות בשכנוע איתור צרכים של הלקוח האם אפשר ללמוד למכור? לא אוהב למכור איש מכירות שקרן להצליח בעסק בלי למכור סוגים של עסקאות עם לקוחות האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציע מחיר ללקוח מניפולציה של כוח מניפולציות של רבנים לזהות מניפולציות לקוח שואל בשיחת מכירה לשכנע עובד לגרום לאנשי המכירות שלך טעויות באיתור צרכי הלקוח יעדי מכירות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון דיבייט רכישת אמון לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות ליצור ביקושים למוצר שלך איך לשכנע פקיד? למכור המון אם אתה שונא למכור האם לספק מוצר ללקוחות? לתת תשובה שלילית ללקוח שיווק גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך להשיג מכירות לקוח שלא מרוצה מהמתחרים להביא לקוחות חדשים לעסק פרצה בתת מודע חומר שיווקי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לתכנן מצגת ללקוחות פיתוי לתת מודע איך להציג הנחה על מוצר? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק התמודדות עם התנגדויות לקוח תקציב שיווקי התנגדות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, שכנוע, מאמן אישי בתחום איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 07:25:36 - wesi28