אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע מורה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, איך לשכנע אנשים לתרום, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות שכנוע, טכניקות מכירות, לימוד דמיון מודרך, שידול, הכנה לראיון בטלוויזיה, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע את החברה, NLP ספר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, NLP פיקאפ, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP טיפול בדיכאון, להתמודד בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ספר nlp, הצלחה במכירות, איך להצליח למכור, דמיון מודרך ו nlp, שיטות nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, סוגסטיה, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טקטיקת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, לשכנע בטיעון, NLP שפת גוף, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע בוויכוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
וכאן אתן עוד דוגמה למשמעות השונה שיש כאשר משתמשים במילות קישור שונות, שכלפי חוץ נראה שהן מבטאות את אותו הרעיון, למרות שבאמת משמעותן שונה.

ואחד מהסוגים של מילות הקישור, הוא "מילות תוספת" שתפקידן הוא הוספה הפחתה וצירוף. כגון לדוגמה המילים: ו, וכן, גם, נוסף לכך, יתרה מזאת, יתר על כן, זאת ועוד, כמו כן, לא כל שכן, בנוסף... לא רק... כי אם גם, לרבות ה... מלבד ה... חוץ מזה... ואף...

ומי שיתבונן יראה, כי לשימוש במילות התוספת, יש משמעויות שונות.

כגון לדוגמה שיש מילות תוספת שמסתירות את התוספת וכמעט ולא מדגישות אותה. כגון לדוגמה ו' החיבור. לדוגמה: "היום יום מעונן וגשום". שבו מילת התוספת היא ו' החיבור, שהיא מציגה את שני הדברים, כאילו הם היו דבר אחד, והיא לא מדגישה ולא מבליטה יותר מידי את זה שיש כאן תוספת של הדבר הראשון על הדבר השני.

ויש גם את מילת התוספת, שהיא לדוגמה המילה "גם". שהיא מבליטה ומדגישה יותר את התוספת שיש במשפט. כגון לדוגמה, "היום יום מעונן וגם גשום". שכאשר משתמשים במילת התוספת "גם", אז בעצם התוספת מודגשת אצל השומע. ואז ממילא יכול להתעורר אצלו ספק לגבי אמיתות התוספת. כגון: האם באמת היום יום מעונן וגם גשום, או שאולי היום יום מעונן בלבד ולא גם יום גשום. דהיינו, השימוש במילה "גם" מדגיש אצל השומע את זה שיש כאן תוספת של שני רעיונות שונים, שהם קיימים בנפרד, ושהם לא מגיעים כישות אחת של "מעונן וגשום", אלא הם באים בתוספת של אחד עם השני, של "מעונן וגם גשום".

וכמובן שיש עוד מילות תוספת שמדגישות עוד יותר את ההוספה של ישות אחת על הישות השנייה. כגון לדוגמה "היום יום מעונן ובנוסף גשום". שכאן מדגישים עוד יותר את זה שיש כאן תוספת. כי המילה "נוסף" מדגישה לשומע שיש כאן תוספת.

ויש לדוגמה גם את מילת הקישור "זאת ועוד" שגורמת לשומע לעצור ולהתבונן על כל אחת משתי הישויות בפני עצמה. כי יש "מעונן וגשום" ויש גם "מעונן וגם גשום" ולעומת זאת יש "היום יום מעונן. זאת ועוד שהיום גם יום גשום". שהשימוש במילה "זאת" בעצם גורם לשומע להתבונן על הרעיון הראשון בפני עצמו, בנפרד מהרעיון השני.

ויש גם את מילות הקישור " יתרה מזאת" / "יתר על כן", שהן מבטאות תחושה חזקה יותר של תוספת ושל העצמה. כי יתרה ויותר פירושו שיש כאן חיזוק ותוספת חזקה עוד יותר על ההתחלה. ז"א לא מדובר סתם על דבר אחד לצד דבר שני, אלא מדובר על דבר אחד, בתוספת לדבר שני. כאשר הדבר השני, מחזק את הדבר הראשון. דהיינו, המילה "יתרה / יתר" מזכירה את המילה "יותר". שהיא גם מחדדת את התוספת. והיא גם נותנת תחושה של משהו שהוא יותר חזק מאשר הדבר הראשון בפני עצמו. ולמרות שלפעמים התוספת שנמצאת אחרי ה"יותר" היא שוות ערך לרעיון הראשון, אעפ"כ לתחושה של ה"יותר" יש את המשמעות הייחודית שלה.

ויש את מילת הקישור "כמו כן", שמבטאת שיש כאן תוספת של דבר על דבר, עם ערך זהה. דהיינו, זה לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להתעניין לשכנע מישהו בתור חבר מניפולציות של מחזירים בתשובה סודות השכנוע של ביבי שיווק עסקים לעשות אוטומציה ללקוח לכתוב ללקוח הצעת מחיר איזה שיטת שכנוע עדיפה? הדרכת אנשי מכירות בטלפון להציג ללקוח מידע מקצועי מתנגד לרכישת מוצר איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לגרום ללקוח שמח לגרום למישהו להרגיש אשם טכניקת שכנוע למכור מוצר בהפסד לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי למכור איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לשכנע אנשים להעריך איך לתכנן שיווק? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? לגרום למישהו לעשות משימה לקוחות מתלוננים באינטרנט מתי לקוח מבקש הנחה? מניפולציות אמיתיות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע אישה לשכב לשכנע את עצמך לא לעשן לשכנע משקיע לתת ללקוח למכור לך לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות יסודות השכנוע לפרסם תכנים שיווקיים לשכנע בראיון לשכנע את השופט בבית המשפט משכנעים אנשים להתמכר למוצר שלך האם אני עושה שיווק טוב? ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק להפוך דמיון למציאות בתת מודע שכנוע באופן מוחלט לשכנע למכור את המוצר הכי יקר מה רע בהצבת יעדי מכירות? למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו ארגון המידע השיווקי לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת מומחה שכנוע של תת המודע לקוחות אקראיים לשכנע נשים לדבר עם לקוח בצורה נכונה לקוח עושה השוואה האם המוצר יקר? מיתוג מוצרי יוקרה תכנון קמפיין שיווקי לגרום למישהו לשכוח אותך אומנות השכנוע לתאם בטלפון פגישה עם לקוח תהליך מכירה ללקוח מה גורם למוצר להיות יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה לשכנע את המוכר להתחבר עם לקוח זיהוי הכאבים של הלקוח שיטות שכנוע סמויות איכות של מוצר לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לשכנע ילד לסדר כימיה עם לקוח לנהל לקוחות מניפולציות של מנטורים למכירות אני לא מצליח למכור לקוחות בפייסבוק תזמון של שכנוע מכירות טלפוניות למכור בלי התנגדויות להביע הזדהות עם ההתנגדות האם nlp מומלץ? לשכנע אותי למכור זה כיף איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע איש מכירות כמו רובוט להסביר את המחיר היקר ללקוח למכור שירותי עיצוב נאום משכנע לעשות כסף מלקוחות טובים לעבוד נכון עם לקוחות איך להתחיל להכין חומר שיווקי? לעניין לקוחות מוטיבציה למכירות אני שונא למכור עבודה במכירות להיות מומחה לשכנוע קומבינות על התת מודע לגרום למישהו לבוא לטיפול להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, רטוריקה, קואצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1914 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 09:16:14 - wesi28