אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, לשכנע בחור, התמודדות עם התנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התנגדויות לקוח, להתראיין לטלוויזיה, שיטה לשכנוע ההמון, NLP לימוד עצמי, התמודדות עם התנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע אנשים, מניפולציה, NLP עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, לשכנע שכן, ללמוד לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, דרכים לשכנע, לשכנע את הבוס, NLP סדנא, NLP אימון אישי, nlp הפרעות אכילה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, גישת ה nlp, הזדהות רגשית, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את חברה שלי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפול ב nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, שפת גוף, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את החברים, איך לשכנע גבר להתחתן, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ללמוד למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל?

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה.

הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך לצחצח שיניים, הוא עושה זאת מתוך הרגל. הוא לא מתלבט בכל בוקר אם לצחצח או לא, אלא פשוט מבצע את הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת.

מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת?

כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים:
  1. העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים.
  2. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות.
ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי עבורו, היא תהפוך בהדרגה להרגל טבעי ואוטומטי.

אליעד מספק דוגמה של ילד קטן שלא מצחצח שיניים באופן טבעי. ההורים מלמדים אותו שוב ושוב את התועלת שבצחצוח השיניים או את הנזק שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע.

כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם?

לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כ"לא מחויבות". מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין הפעולות הנוספות למשכורת שלו.

אליעד מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, צריך למצוא דרך אחרת.

איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום העבודה?

הדרך המרכזית שאליעד מציע להתמודד עם המצב שבו אי אפשר פשוט לפטר עובדים, היא ליצור תחושת שייכות או תחושת שותפות בקרב העובדים. כאשר העובד רואה עצמו כחלק אינטגרלי ממקום העבודה, הוא ירצה באופן טבעי שהארגון יצליח, וכך יבצע פעולות מתוך רצון פנימי ולא מתוך אילוץ חיצוני בלבד.

כדי לעשות זאת, יש להעביר לעובדים מסרים שיגרמו להם להרגיש חלק מארגון גדול יותר, להבין שהם שותפים בהצלחה של המקום. אפשר לעשות זאת דרך תמריצים, תגמולים, ותקשורת פנימית שמדגישה את החשיבות וההשפעה של כל עובד על הצלחת הארגון. ככל שהעובד ירגיש יותר חלק מהארגון, כך יפעל מתוך מוטיבציה פנימית והרגלים חיוביים ייווצרו בקלות רבה יותר.

איך ליצור חוזה עבודה שיעודד הרגלים חיוביים?

בנוסף...
ש: השאלה היא שאלה פשוטה.

אליעד: רגע כשאתה אומר שהשאלה היא פשוטה זאת מניפולציה כדי שאני לא אלחץ מצד שני אבל זה גם אתה דופק את עצמך כי היא פשוטה ואין לך תשובה מה זה אומר עליך.

ש: זאת שאלה פשוטה התשובה אני לא יודע אם היא פשוטה.

אליעד: אז מה זה עזר שהיא פשוטה?

ש: יותר קל לי לבטא אותה.

אליעד: אתה כאילו מנסה לשכנע את עצמך לתת לעצמך ביטחון לשאול את השאלה גם.

ש: מהיבט מסוים אתה צודק למרות שאין לי בעיה אם היא תבוא אז השאלה היא כזאת.

אליעד: בכלל.

ש: לגמרי או קצת, יש אנשים כמוני כמוך כמו כולם שעושים דברים מתוך הרגל.

אליעד: איך אתה יודע שזה כמו כמוני וכמוך, איך אתה יודע שיש עוד אנשים כמוך?

ש: לפי הראות שלי.

אליעד: סתם בוא נזרום איתך.

ש: בא נדבר על עצמי אתה קם בבוקר.

אליעד: בא נדבר רק על עצמך.

ש: כן אתה יודע אני שם לב שכולם אתה קם בבוקר הוא חושב שהוא מדבר על עצמו, אתה קשה להגיד אני מדבר אליך.

אליעד: אתה לא כולם, למי קשה?

ש: לי.

אליעד: לך קשה, רק תדעו לכם בגדול תקשיבו בן אדם מעדיף להרגיש טוב ולא להרגיש רע ולכן הוא מעדיף לחשוב על מה שיעשה לו טוב ולא יעשה לו רע ולכן אפילו בדיבור הפנימי שלך בן אדם יעדיף להגיד "אתה" כשזה לא נעים לו ויעדיף להגיד "אני" כשזה נעים לו ולכן אם בן אדם מדבר ובמוח שלו הוא פתאום עובר "לאתה" הוא צריך לבדוק למה זה לא נוח, הלאה.

ש: אני קם בבוקר אני הולך לצחצח שיניים הייתי אומר באופן אוטומטי לא חושב הרבה על זה וטוב לי לא טוב לי אני עושה את זה הרגל אני קורא לזה הרגל ואז אני שואל את עצמי את השאלה הבאה איך אני גורם לאנשים אחרים במקרה זה לעובדים שלי לעשות דבר מסוים מתוך הרגל, לתת את הדוגמה הספציפית אני רוצה שחמש דקות.

אליעד: מה זה משנה מה אתה רוצה זאת לא השאלה.

ש: כן.

אליעד: אוקי אז בא נחשוב בהיגיון, אתם הבנתם את השאלה הוא רוצה לדעת איך הוא יכול לגרום למישהו להתרגל לעשות משהו כמו שהוא רגיל לצחצח שיניים בבוקר. בא נעשה אתה זה יותר מזה בא נשאל איך אתה יכול לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה כמו שאתה רגיל ללכת לשתות כשאתה צמא זה בכלל הרגל זה כאילו מעבר להרגל אז בא נחשוב אז קודם הרגל מתחיל, מה זה הרגל מה המהות של הרגל בוא נפרק את ההרגל למהות וצורה מה זה הרגל הרגל זה משהו שקורה הרבה פעמים בצורה שנראית כאוטומטית ללא בחירה, נכון יפה עכשיו מה שקורה הרבה פעמים צריך קודם כל שיקרה פעם אחת.

עכשיו אם אתה תצליח לגרום להם לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו פעם אחת ואפילו תצליח לגרום להם לעשות את זה פעם שניה שלישית רביעית, חמישית אלף אלפיים ולמה שהם יעשו את זה פעם ראשונה שניה שלישית או בגלל שהם יחשבו שזה עושה להם מאוד טוב או בגלל שהם יחשבו שיהיה להם מאוד רע אם הם לא יעשו את זה, אוקי או גם וגם אם הם יעשו את זה מספיק פעמים מתישהו אם זה לא יעשה להם רע יותר מדי לעשות את זה הם יעשו את זה מתוך הרגל הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת אומרת אתה צריך לקחת את מה שאתה רוצה שהם יעשו מתוך הרגל, אתה צריך למצוא דרך לגרום להם לעשות את זה בפעמים הראשונות או מתוך תקופה מסוימת או מתוך שהם יחשבו שזה יעשה להם טוב לעשות את זה או מתוך שהם יחשבו שיעשה להם רע לא לעשות את זה ואם הם יעשו את זה מספיק פעמים אז בהנחה שזה לא כל כך רע ובהנחה שזה מביא להם תועלת כלשהי וזה לא מיותר לגמרי ולא גורם רק נזק הם כנראה ימשיכו לעשות את זה מתוך הרגל.

ש: אוקי בא נגיד שעל זה חשבתי.

אליעד: וואלה?

ש: כן לא הגעתי בעצמי אבל חשבתי על זה.

אליעד: כי ככה גם עובד המוח שלך ילד קטן נגיד לא הולך לצחצח שיניים כל בוקר לבד אלא מה הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה גרוע אם לא הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה טוב אם כן והוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים עד כדי כך שהוא רגיל כי הוא עדיין מאמין שזה טוב והוא כבר רגיל לעשות את זה.

ש: אוקי זאת אומרת אני צריך לשכנע אותם שזה טוב להם או שיהיה להם רע אם הם לא יעשו את זה.

אליעד: מה אתה רוצה לשכנע אותם מה לעשות?

ש: לעשות שני דברים פשוטים כשאתה מקבל משהו.

אליעד: פשוטים?

ש: כן כשאתה מוסר משהו למישהו תבדוק מה מסרת וכשאתה מקבל משהו ממישהו תבדוק מה קיבלת.

אליעד: מה זאת אומרת תבדוק מה מסרת, תבדוק מה קיבלת זה הגיוני כי הוא מקבל את זה סגור הוא צריך לבדוק מה הוא קיבל, מה זה תבדוק מה מסרת איך הוא מסר את זה?

ש: אתה הולך עכשיו אתה נותן למישהו משהו אתה צריך לבדוק.

אליעד: הוא.

ש: הוא, תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל.

אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא נגיד מה הפתרון, הפתרון הוא פשוט העובדים שלך התרגלו למה קשה לך להרגיל אותם לפעול נכון כי פשוט הרגלת אותם לקבל משכורת זה כל הסיפור אם העובדים שלך לא היו רגילים לקבל משכורת אז תמורת המשכורת הם היו מתרגלים לעשות הרבה דברים. העובד שלך אומר תראה, המשכורת מחויבת המאמץ לא מחויב בשביל מה לי להתאמץ" זה הכל מאוד פשוט הרי מה אתה בסך הכל אומר לו שיעשה פעולה מסוימת שאם לא היא גורמת נזק למקום עבודה, גורמת נזק למקום עבודה המקום עבודה לא מרוויח המקום עבודה לא מרוויח אי אפשר לשלם לו משכורת.

אלא מה שהדבר הפשוט הזה הוא לא רואה את זה ככה למה הוא לא רואה את זה ככה, עכשיו עוד פעם אז במקרה הקיצון אם נקצין אז פשוט אם היית מפטר את מי שלא עושה את זה אז כל פעם הוא היה בודק שלוש פעמים שהוא עושה את זה דרך אגב זה גם די הגיוני דרך אגב לפטר מי שלא עושה את זה כי פשוט אם נגיד לא היה את כל החוקים הסוציאליים וכל הסיפורים האלה היה בזה היגיון אתה אומר "הוא גורם לי נזק אני לא מרוויח אני לא יכול לשלם לו, אני לא רוצה לשלם לו עוד עדיף לי לשלם כסף רק שילך מפה הוא גורם נזקים" נניח "עוד אפילו אני אתבע אותו על זה שהוא עשה את זה הוא גרם נזק".

אלא מה שכרגע זה לא המנגנון עכשיו זה בעולם אידיאלי, עכשיו בעולם פחות אידיאלי כשאתה נגיד לא יכול לפטר אותו מסיבות כאלה ואחרות נניח הדבר המרכזי שאולי אתה יכול לעשות שזה שאלה איך עושים אותו זה לגרום לעובדים שלך לא לתפוס את עצמם כעובדים אלא לתפוס את עצמם כסוג של שותפים שהם יראו כאילו זה עסק שלהם והם רוצים שזה יצליח, עוד פעם איך עושים את זה עוד פעם אולי תמריץ תגמול הוא אומר "אם אני שותף אז למה אני לא מקבל כשזה מרוויח" אבל בין כך ובין כך אם העובד שלך בא בשביל שלא תציק לו ובסוף החודש לקבל משכורת אז אין הרבה מה לעשות אבל אם העובד שלך היה בא ורואה את עצמו כחלק ממשהו ועוד פעם זה יכול להיות במסרים שאתה מעביר לו או המסרים שאתה מעביר למנהל שלו שיעביר לו.

ברוח שבחברה אם אנשים רואים את עצמם כחלק ממשהו או למען מטרה האם יש להם ערך נוסף בעבודה חוץ מהמשכורת שהם מקבלים אתה מבין כי אם כן אז הוא יכול לראות את עצמו כחלק מארגון ואז תהיה חשובה לו טובת הארגון ואז הוא יותר ישים לב למה שהוא עושה אבל בהנחה שזה לא מעניין אותו והוא לא רואה את עצמו כחלק מהארגון ופשוט בגלל שהוא לא יכול ללכת לכספומט להוציא משכורת אז הוא הולך אליך להוציא משכורת אז הוא סובל אותך עד סוף החודש אז זאת בעיה בהנחה שאתה לא יכול להפעיל עליו סנקציות ולכן במקרה הספציפי שלך מה הפתרון מה אתה מבין?

ש: דבר הכי פשוט הראשוני לעשות זה להגיד שהדברים שמה שהם יעשו אז זה טוב להם כי באיזושהי צורה זה ישתלם להם ואז זה יגרום להם אחרי פעם פעמיים שלוש אחרי שהם יתרגלו לעשות את זה זה יהיה ככה מדרך הטבע עבורם אז זאת אפשרות אחת ואפשרות שניה לגרום להם להרגיש שהם חלק מהארגון לכן בסופו של דבר גם טוב להם.

אליעד: אם הם רוצים בטובת הארגון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק סמוי לשכנע ילדים לעשות משימות בבית לומר ללקוח לקוחות מזדמנים פרובוקציה שיווקית שיווק בתשלום איתור התקציב של הלקוח להישחק במכירות תכנון הכנת חומר שיווק שכנוע רטורי יכול לשכנע כל אחד בכל דבר מוצר מחויב רמות מניפולציה הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר האם להתעקש עם לקוח? לגרום למישהו לומר לך כן לגרום למישהו לתת בך אמון לגרום ללקוח להבין אותך אמון עם אנשים טכניקות לשכנוע לעבור ראיון לאיש מכירות מה הלקוח רוצה? מצגת שיווקית יכולת ללמד מישהו למכור אמון של לקוח לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק למכור ללקוח מוצר גרוע איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? מכירות עם AI לראיין מנהל מכירות ביצועי קמפיין שיווקי לגרום למישהו להשתכנע ברעיון התנגדויות במשא ומתן מעורבות רגשית מול לקוח ליצור קרבה עם לקוח נסיגה במשא ומתן איך נקבע מחיר של מוצר? לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו שאלות של כאב של הלקוח למכור מוצר שצריך לשפר התנסות במוצר מוצר לא מתאים ללקוח חשיפה ללקוחות מכנה משותף עם הלקוח לפרסם חומרי שיווק שנאה לאיש מכירות מה זה שיווק טוב? אינטונציה של לקוח לשמר לקוחות זיהוי מניפולציות לגרום ללקוח למכור את עצמו לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע מישהי לאהוב להסביר את זה ללקוח למדוד את ביצועי מנהל השיווק חברת שיווק משפך שיווקי אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך לשכנע נשים משפך שיווקי ממומן שיווק לפי המכירות לתאר ללקוח מוצר להתעשר מתחום המכירות המוצר שלי ראוי אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן מוצרי יוקרה לחסכנים למכור מוצר זול להכין מצגת ללקוח ראפור nlp איך להציג ללקוח מחיר מוצר? לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו שכנוע בדרך השלילה שיווק לטווח קצר לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? מאמצי שכנוע להצליח בעבודה במכירות האפשרויות של הלקוח למכור מכירות להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם שכנוע עסקי טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים איך אנשים משתכנעים? נוסחה לשכנע אנשים משא ומתן מה הכי חשוב ללקוח? איך לשכנע שאתה מומחה? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה האמון של הלקוח איזה חומר שיווקי להכין? לגרום למישהו לאהוב להתאמן ממי לא ללמוד nlp? ליצור ביקושים למוצר שלך שיטת מכירות מנצחת לקוחות משועממים הדרכת איש מכירות מתחיל ביקורות של לקוחות לשכנע אקסית לחזור שיטות תגמול לסוכני מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מכירות, קואצינג בתחום איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:24:49 - wesi28