אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע אשה להתחתן, שתילת מחשבה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, NLP פירוש, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע את המפקד, מניפולציה, nlp בעברית, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך למכור רעיון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, nlp מטפל, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות במכירה, NLP הפסקת עישון, NLP טיפול, טיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP מכירות, שיטת ה nlp, ניתוח טיעונים, לשכנע סבא, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה, לשכנע מישהו,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל?

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה.

הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך לצחצח שיניים, הוא עושה זאת מתוך הרגל. הוא לא מתלבט בכל בוקר אם לצחצח או לא, אלא פשוט מבצע את הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת.

מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת?

כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים:
  1. העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים.
  2. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות.
ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי עבורו, היא תהפוך בהדרגה להרגל טבעי ואוטומטי.

אליעד מספק דוגמה של ילד קטן שלא מצחצח שיניים באופן טבעי. ההורים מלמדים אותו שוב ושוב את התועלת שבצחצוח השיניים או את הנזק שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע.

כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם?

לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כ"לא מחויבות". מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין הפעולות הנוספות למשכורת שלו.

אליעד מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, צריך למצוא דרך אחרת.

איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום העבודה?

הדרך המרכזית שאליעד מציע להתמודד עם המצב שבו אי אפשר פשוט לפטר עובדים, היא ליצור תחושת שייכות או תחושת שותפות בקרב העובדים. כאשר העובד רואה עצמו כחלק אינטגרלי ממקום העבודה, הוא ירצה באופן טבעי שהארגון יצליח, וכך יבצע פעולות מתוך רצון פנימי ולא מתוך אילוץ חיצוני בלבד.

כדי לעשות זאת, יש להעביר לעובדים מסרים שיגרמו להם להרגיש חלק מארגון גדול יותר, להבין שהם שותפים בהצלחה של המקום. אפשר לעשות זאת דרך תמריצים, תגמולים, ותקשורת פנימית שמדגישה את החשיבות וההשפעה של כל עובד על הצלחת הארגון. ככל שהעובד ירגיש יותר חלק מהארגון, כך יפעל מתוך מוטיבציה פנימית והרגלים חיוביים ייווצרו בקלות רבה יותר.

איך ליצור חוזה עבודה שיעודד הרגלים חיוביים?

בנוסף...
ש: השאלה היא שאלה פשוטה.

אליעד: רגע כשאתה אומר שהשאלה היא פשוטה זאת מניפולציה כדי שאני לא אלחץ מצד שני אבל זה גם אתה דופק את עצמך כי היא פשוטה ואין לך תשובה מה זה אומר עליך.

ש: זאת שאלה פשוטה התשובה אני לא יודע אם היא פשוטה.

אליעד: אז מה זה עזר שהיא פשוטה?

ש: יותר קל לי לבטא אותה.

אליעד: אתה כאילו מנסה לשכנע את עצמך לתת לעצמך ביטחון לשאול את השאלה גם.

ש: מהיבט מסוים אתה צודק למרות שאין לי בעיה אם היא תבוא אז השאלה היא כזאת.

אליעד: בכלל.

ש: לגמרי או קצת, יש אנשים כמוני כמוך כמו כולם שעושים דברים מתוך הרגל.

אליעד: איך אתה יודע שזה כמו כמוני וכמוך, איך אתה יודע שיש עוד אנשים כמוך?

ש: לפי הראות שלי.

אליעד: סתם בוא נזרום איתך.

ש: בא נדבר על עצמי אתה קם בבוקר.

אליעד: בא נדבר רק על עצמך.

ש: כן אתה יודע אני שם לב שכולם אתה קם בבוקר הוא חושב שהוא מדבר על עצמו, אתה קשה להגיד אני מדבר אליך.

אליעד: אתה לא כולם, למי קשה?

ש: לי.

אליעד: לך קשה, רק תדעו לכם בגדול תקשיבו בן אדם מעדיף להרגיש טוב ולא להרגיש רע ולכן הוא מעדיף לחשוב על מה שיעשה לו טוב ולא יעשה לו רע ולכן אפילו בדיבור הפנימי שלך בן אדם יעדיף להגיד "אתה" כשזה לא נעים לו ויעדיף להגיד "אני" כשזה נעים לו ולכן אם בן אדם מדבר ובמוח שלו הוא פתאום עובר "לאתה" הוא צריך לבדוק למה זה לא נוח, הלאה.

ש: אני קם בבוקר אני הולך לצחצח שיניים הייתי אומר באופן אוטומטי לא חושב הרבה על זה וטוב לי לא טוב לי אני עושה את זה הרגל אני קורא לזה הרגל ואז אני שואל את עצמי את השאלה הבאה איך אני גורם לאנשים אחרים במקרה זה לעובדים שלי לעשות דבר מסוים מתוך הרגל, לתת את הדוגמה הספציפית אני רוצה שחמש דקות.

אליעד: מה זה משנה מה אתה רוצה זאת לא השאלה.

ש: כן.

אליעד: אוקי אז בא נחשוב בהיגיון, אתם הבנתם את השאלה הוא רוצה לדעת איך הוא יכול לגרום למישהו להתרגל לעשות משהו כמו שהוא רגיל לצחצח שיניים בבוקר. בא נעשה אתה זה יותר מזה בא נשאל איך אתה יכול לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה כמו שאתה רגיל ללכת לשתות כשאתה צמא זה בכלל הרגל זה כאילו מעבר להרגל אז בא נחשוב אז קודם הרגל מתחיל, מה זה הרגל מה המהות של הרגל בוא נפרק את ההרגל למהות וצורה מה זה הרגל הרגל זה משהו שקורה הרבה פעמים בצורה שנראית כאוטומטית ללא בחירה, נכון יפה עכשיו מה שקורה הרבה פעמים צריך קודם כל שיקרה פעם אחת.

עכשיו אם אתה תצליח לגרום להם לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו פעם אחת ואפילו תצליח לגרום להם לעשות את זה פעם שניה שלישית רביעית, חמישית אלף אלפיים ולמה שהם יעשו את זה פעם ראשונה שניה שלישית או בגלל שהם יחשבו שזה עושה להם מאוד טוב או בגלל שהם יחשבו שיהיה להם מאוד רע אם הם לא יעשו את זה, אוקי או גם וגם אם הם יעשו את זה מספיק פעמים מתישהו אם זה לא יעשה להם רע יותר מדי לעשות את זה הם יעשו את זה מתוך הרגל הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת אומרת אתה צריך לקחת את מה שאתה רוצה שהם יעשו מתוך הרגל, אתה צריך למצוא דרך לגרום להם לעשות את זה בפעמים הראשונות או מתוך תקופה מסוימת או מתוך שהם יחשבו שזה יעשה להם טוב לעשות את זה או מתוך שהם יחשבו שיעשה להם רע לא לעשות את זה ואם הם יעשו את זה מספיק פעמים אז בהנחה שזה לא כל כך רע ובהנחה שזה מביא להם תועלת כלשהי וזה לא מיותר לגמרי ולא גורם רק נזק הם כנראה ימשיכו לעשות את זה מתוך הרגל.

ש: אוקי בא נגיד שעל זה חשבתי.

אליעד: וואלה?

ש: כן לא הגעתי בעצמי אבל חשבתי על זה.

אליעד: כי ככה גם עובד המוח שלך ילד קטן נגיד לא הולך לצחצח שיניים כל בוקר לבד אלא מה הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה גרוע אם לא הסבירו לו מספיק פעמים שזה יהיה טוב אם כן והוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים עד כדי כך שהוא רגיל כי הוא עדיין מאמין שזה טוב והוא כבר רגיל לעשות את זה.

ש: אוקי זאת אומרת אני צריך לשכנע אותם שזה טוב להם או שיהיה להם רע אם הם לא יעשו את זה.

אליעד: מה אתה רוצה לשכנע אותם מה לעשות?

ש: לעשות שני דברים פשוטים כשאתה מקבל משהו.

אליעד: פשוטים?

ש: כן כשאתה מוסר משהו למישהו תבדוק מה מסרת וכשאתה מקבל משהו ממישהו תבדוק מה קיבלת.

אליעד: מה זאת אומרת תבדוק מה מסרת, תבדוק מה קיבלת זה הגיוני כי הוא מקבל את זה סגור הוא צריך לבדוק מה הוא קיבל, מה זה תבדוק מה מסרת איך הוא מסר את זה?

ש: אתה הולך עכשיו אתה נותן למישהו משהו אתה צריך לבדוק.

אליעד: הוא.

ש: הוא, תבדוק אם מה שאתה מוסר זה בדיוק מה שרצית למסור וזה אכן הדבר שרצית באמת למסור אותו, רצית למסור מוצר אם נדבר על מוצר אז זה יהיה יותר קל.

אליעד: אתה רוצה לדעת את הפתרון לא בטוח שאתה יכול ליישם אותו אבל בא נגיד מה הפתרון, הפתרון הוא פשוט העובדים שלך התרגלו למה קשה לך להרגיל אותם לפעול נכון כי פשוט הרגלת אותם לקבל משכורת זה כל הסיפור אם העובדים שלך לא היו רגילים לקבל משכורת אז תמורת המשכורת הם היו מתרגלים לעשות הרבה דברים. העובד שלך אומר תראה, המשכורת מחויבת המאמץ לא מחויב בשביל מה לי להתאמץ" זה הכל מאוד פשוט הרי מה אתה בסך הכל אומר לו שיעשה פעולה מסוימת שאם לא היא גורמת נזק למקום עבודה, גורמת נזק למקום עבודה המקום עבודה לא מרוויח המקום עבודה לא מרוויח אי אפשר לשלם לו משכורת.

אלא מה שהדבר הפשוט הזה הוא לא רואה את זה ככה למה הוא לא רואה את זה ככה, עכשיו עוד פעם אז במקרה הקיצון אם נקצין אז פשוט אם היית מפטר את מי שלא עושה את זה אז כל פעם הוא היה בודק שלוש פעמים שהוא עושה את זה דרך אגב זה גם די הגיוני דרך אגב לפטר מי שלא עושה את זה כי פשוט אם נגיד לא היה את כל החוקים הסוציאליים וכל הסיפורים האלה היה בזה היגיון אתה אומר "הוא גורם לי נזק אני לא מרוויח אני לא יכול לשלם לו, אני לא רוצה לשלם לו עוד עדיף לי לשלם כסף רק שילך מפה הוא גורם נזקים" נניח "עוד אפילו אני אתבע אותו על זה שהוא עשה את זה הוא גרם נזק".

אלא מה שכרגע זה לא המנגנון עכשיו זה בעולם אידיאלי, עכשיו בעולם פחות אידיאלי כשאתה נגיד לא יכול לפטר אותו מסיבות כאלה ואחרות נניח הדבר המרכזי שאולי אתה יכול לעשות שזה שאלה איך עושים אותו זה לגרום לעובדים שלך לא לתפוס את עצמם כעובדים אלא לתפוס את עצמם כסוג של שותפים שהם יראו כאילו זה עסק שלהם והם רוצים שזה יצליח, עוד פעם איך עושים את זה עוד פעם אולי תמריץ תגמול הוא אומר "אם אני שותף אז למה אני לא מקבל כשזה מרוויח" אבל בין כך ובין כך אם העובד שלך בא בשביל שלא תציק לו ובסוף החודש לקבל משכורת אז אין הרבה מה לעשות אבל אם העובד שלך היה בא ורואה את עצמו כחלק ממשהו ועוד פעם זה יכול להיות במסרים שאתה מעביר לו או המסרים שאתה מעביר למנהל שלו שיעביר לו.

ברוח שבחברה אם אנשים רואים את עצמם כחלק ממשהו או למען מטרה האם יש להם ערך נוסף בעבודה חוץ מהמשכורת שהם מקבלים אתה מבין כי אם כן אז הוא יכול לראות את עצמו כחלק מארגון ואז תהיה חשובה לו טובת הארגון ואז הוא יותר ישים לב למה שהוא עושה אבל בהנחה שזה לא מעניין אותו והוא לא רואה את עצמו כחלק מהארגון ופשוט בגלל שהוא לא יכול ללכת לכספומט להוציא משכורת אז הוא הולך אליך להוציא משכורת אז הוא סובל אותך עד סוף החודש אז זאת בעיה בהנחה שאתה לא יכול להפעיל עליו סנקציות ולכן במקרה הספציפי שלך מה הפתרון מה אתה מבין?

ש: דבר הכי פשוט הראשוני לעשות זה להגיד שהדברים שמה שהם יעשו אז זה טוב להם כי באיזושהי צורה זה ישתלם להם ואז זה יגרום להם אחרי פעם פעמיים שלוש אחרי שהם יתרגלו לעשות את זה זה יהיה ככה מדרך הטבע עבורם אז זאת אפשרות אחת ואפשרות שניה לגרום להם להרגיש שהם חלק מהארגון לכן בסופו של דבר גם טוב להם.

אליעד: אם הם רוצים בטובת הארגון...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...שיש יותר סיכוי שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות. שאז במקרה שכזה, כדאי מאוד כן להמשיך להתעקש עם הלקוח, עד אין סוף. במילים אחרות, יש מצבים שכדאי...
איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות טובות? איך ליצור קשר רגשי?
...אם זה בעצם לספר על משהו רע, שמישהו אחר עשה לו זיכרון רע ממישהו אחר פחד עתידי וכיוב. כי אז אתה הופך להיות הטריגר שיוצר את הרע. אאכ אתה באופן מודע רוצה לגרום למישהו שלא לאהוב אותך, שאז תגרום לו לדבר על דברים שעושים לו רע, שאינם קשורים אליך באופן ישיר. ואז ממילא הוא גם לא יאהב אותך. או אם ברצונך לגרום למישהו לשנוא מישהו אחר, תשכנע את האדם, שהאדם האחר הוא סיבת התחושות הרעות שהוא מרגיש. וכמובן שלא בהכרח שבאופן ישיר תאמר לו שהאדם השני עושה לו רע, אלא שתרמוז...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
...ולשאול אותו בבירור אם הוא מסכים או לא מסכים לכל אחת מההנחות האלה. רק אחרי שברור על אילו הנחות יש הסכמה ועל אילו לא, ניתן להתקדם בשיחה באופן משמעותי. למה חשוב להבין למה האדם השני מתנגד לדעתך? אליעד מדגיש כי לעיתים קרובות אנשים שוכחים לברר למה הצד השני לא מסכים איתם. כאשר הם נתקלים בהתנגדות, הם חוזרים על הטענות שלהם פעם אחר פעם, מתוך מחשבה שזה ישכנע, אך פעולה זו אינה יעילה ואינה מביאה לשינוי דעה אמיתי. חשוב מאוד להבין מה הסיבה שהאדם השני אינו מסכים...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: גם אני גר בירושלים!. אם הלקוח מספר למי הוא מצביע בבחירות, והמוכר מצביע לאותו אדם, הוא יכול לומר זאת, וכך הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר...
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
...אם תמציא משהו מאוד מאוד טוב, שכזה עוד לא עשו, אז יתכן שתקבל חשיפות כאש בשדה קוצים כמעט בלי לשלם שקל אחד על פרסום כלשהו. אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו. גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו היא מקבלת חשיפות. דהיינו, החנות משלמת על זה שהיא עצמה נמצאת במקום סואן עם המון אנשים וזה בעצם הפרסום בתשלום שהיא עושה. במילים אחרות...
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
...בך מעבר ליופי החיצוני? כדי שיכירו אותך בזכות האישיות שלך או יכולות אחרות ולא רק בזכות היופי, כדאי להוריד את הדגש מהמראה. לדוגמה, אפשר לכתוב תוכן איכותי בפייסבוק או להעלות פוסטים שמראים חוכמה, עומק, יכולת לאהוב או תכונות נוספות שתרצי להבליט. אם את רוצה שיעריכו את האינטליגנציה שלך, כדאי להשקיע בטקסטים או בשיחות שמציגות את החשיבה שלך. אם חשוב לך שיעריכו את יכולת האהבה שלך, כדאי לשדר יותר איכפתיות והתנהגות אוהבת בסיטואציות שונות. כך, מי שירצה אותך, יעשה...
איך להפוך אהבה לשנאה? חיזור יתר, איך לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך להפריד בין בני זוג? תחושת צמצום, טעויות בחיזור, למה אנשים שונאים את מי שאוהב אותם?
איך להפוך אהבה לשנאה? חיזור יתר, איך לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? איך להפריד בין בני זוג? תחושת צמצום, טעויות בחיזור, למה אנשים שונאים את מי שאוהב אותם?
...נסבלת אם יכריחו את האדם להישאר בה לנצח. אותו רעיון קיים גם במערכות יחסים - אם בני הזוג חשים שאין להם זכות בחירה לעזוב, הם עלולים לפתח רתיעה הדדית. איך לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו, גם כשמדובר בהרגלים אישיים? אם רוצים לגרום למישהו להפסיק לאהוב דבר מסוים, כמו עישון, אפשר להדגיש בפניו שוב ושוב עד כמה הוא תלוי בו, עד כמה הוא אינו יכול בלעדיו. ככל שהוא ירגיש יותר כבול להרגל, כך יתגבר בו הרצון להתנתק ממנו. לדוגמה, אם מעירים לאדם על כך שהוא לא מתפקד בלי...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
...ש: אני לא מבין על מה אתה מדבר נניח בא מישהו אומר לי משפט קר לי מאוד בחדר הזה. אליעד: אתה הבנת מה אמרתי בכלל? ש: נראה לי שהבנתי. אליעד: יפה אז אוקי נגיד שאתה אומר קר לי מאוד בחדר הזה מה אנחנו יכולים לדעת מזה שקר לי מאוד בחדר הזה, אוקי מה אנחנו עוד יכולים לדעת? ש: שיש פה בן אדם נניח. אליעד: נכון. ש: יש פה בן אדם. אליעד: שהוא מודע למה שקורה פה שהוא מרוכז למה שקורה פה אז זאת אומרת הוא לא מרוכז במשהו אחר אז זאת אומרת שכנראה אין לו עכשיו איזו בעיה מאוד...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...זו ומפרק אותה למרכיבים בסיסיים שמסייעים להבין מדוע אנשים מקבלים או דוחים ביקורת. מדוע השאלה איך להעביר ביקורת זהה לאיך לגרום למישהו לפעול? אליעד מסביר כי השאלה כיצד להעביר ביקורת באופן אפקטיבי היא למעשה אותה השאלה של איך לגרום למישהו לעשות משהו?. כדי שמישהו יפעל, הוא צריך להאמין שהפעולה תוביל אותו למצב טוב יותר מהמצב הנוכחי. כלומר, אנשים זזים או משתנים רק כשהם חווים מצב של יותר טוב במקום אחר לעומת המצב הנוכחי. לכן, השאלה האמיתית היא כיצד לגרום לאדם...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
...חושף את החסרונות, זה עלול ליצור את התוצאה ההפוכה, שתגרום לשומע עוד יותר לרצות לגלות את כל המידע שהוא חושב שאתה מסתיר ממנו. ולכן צריך לעשות את זה בצורה חכמה. שמצד אחד תשביע את הרצון של השומע לגלות את החסרונות. אבל מצד שני שלא תפתח לו את התיאבון לרצות לגלות עוד חסרונות, מתוך חשדנות וכולי. וכמובן שזה עצמו פתח לעוד מניפולציה עוד יותר מתוחכמת. שאתה יכול לספר למישהו על החסרונות שלך. ולגרום לו לרצות לדעת עוד יותר על החסרונות שלך. דהיינו, לעורר את החשדנות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מומחה מכירות, מאמן אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 14:28:40 - wesi28