אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לכתוב טקסט משכנע, איך לשכנע אנשים לבחור בך, תשובות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע את, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, להתראיין נכון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP עיגון, nlp עוגנים, שאלה איך לשכנע, לימודי דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP כלים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP דיכאון, איך לשכנע את בן הזוג, nlp חינם, לשכנע אשה להתחתן, מאמן עסקי, איך לשכנע אנשים להגיד כן, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע לקוחות לקנות, שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע את החברים, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איש מכירות צריך לדעת לשקר לבחור חברת שיווק לפגוש את הלקוח איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? למדוד את איכות מנהל השיווק איך ללמוד מכירות? מחיר השוק של מוצר לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח איך לעודד עובדים למכור יותר... לגרום למישהו לא להטיל ספק מוצר מדף האם כדאי לתת הנחה ללקוח? טובת הלקוח לשכנע כל אחד בכל דבר איך לא למכור את עצמך ללקוח? כישורי שכנוע מנהל שיווק גרוע לשכנע מישהו לא ליהנות לשכנע מישהו ללכת לטיפול לגרום למישהו להרגיש חזק מה לומר ללקוח? איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? למכור קרח מרגיש רע למכור מניפולציות של רבנים לעטוף מוצר איך למכור את עצמך בראיון? איך לשכנע מישהי? צרכי לקוח לגרום למישהו להבין אותך למכור רכב ללקוח יצירת קרבה עם לקוח לגרום למישהו לשנוא מישהו לקבל התנגדות של לקוח לשכנע אותו לחשוב לתאם פגישה עם לקוח לשכנע מישהו להרגיש טוב סוגי מוצרים להציע ללקוחות עבודה במכירות שוחקת דרכי שכנוע להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח אופי של איש מכירות הכי טוב שיש ניתוח שיחת שכנוע שכנוע שכלי למכור לאנשים קורסים מתי לא לתת הנחה ללקוח? למכור מוצר בלי מצב רוח לגרום למישהו לרצות להיות כמוך מניפולציות הכרחיות לגרום למישהו להצביע לך אמונה בתת מודע מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? כתיבת טקסט שכנוע איך למכור פגישה? הדרכת אנשי מכירות גרועה אסטרטגיות ניהול משא ומתן להוזיל את המוצר לפטר לקוחות תקשורת בין אישית עם לקוח תכנון משפך שיווקי כמה להקשיב ללקוח? שתילת מחשבות לאקס איך לענות ללקוח? עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח התנגדות אמיתית של הלקוח לשכנע אנשים שאתה עשיר איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? לשכנע דתי אימון לשיווק תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן להתקבל לסמנכל מכירות לשכנע מישהו לא לעשן מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? למה הוא לא רוצה למכור? לתת הנחה ללקוח חשיפה ללקוחות פוטנציאלים בירור צרכים של לקוח מי לא צריך לעשות שיווק? לשכנע יותר מידי מתי לוותר על הלקוח? הסוד להצליח במכירות לתאם פגישה עם לקוח בטלפון מנהלי שיווק מומחה שיווק להגדיל את כמות המוצרים למה באמת לקוח מבקש הנחה? השמה לאנשי מכירות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו מומחה לשכנוע roi שיווקי חרדת מכירות לספר ללקוח על המוצר לענות ללקוח שאומר שיקר לו דיבייט מוצר בחנות לשכנע מישהו לא להיפגע מיומנות רטורית להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה ערך ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, רטוריקה, מומחה במכירות בתחום איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:24:37 - wesi28