אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, גישת ה nlp, קורס דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, סודות הסוגסטיה, לשכנע חברים לצאת, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לצפייה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp עבודה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ללמוד nlp, התמודדות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפול, יועץ פוליטי, טיפול בהתנגדות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מדריך אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כושר שכנוע ושינוי עמדות, nlp לאנשי מכירות, לשכנע חברה, לשכנע חבר להפסיק לעשן, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע לקוח לקנות מוצר, NLP אימון אישי, NLP ערכים, NLP פוביה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
איך אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו?

הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא בגלל הפרשנות שלו למה שקרה. אליעד נותן דוגמה של אדם שהוזמן לאירוע ברגע האחרון. העובדה היא שלא הזמינו אותו לפני שבוע, אך הפרשנות היא שהדבר נעשה מתוך זלזול או חוסר כבוד. כדי לגרום לאדם לא להיפגע, צריך לשכנע אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש.

לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: "חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו שלא הודיעו לך בזמן, מיד התקשרנו". אפשרות נוספת היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים קלושים.

מה ההבדל בין עובדות לפרשנויות בשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שבכל תהליך של שכנוע או מניפולציה, חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות:
  • עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון "הזמנתי אותך רק אתמול".
  • פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, "הזמינו אותי מאוחר כי לא מכבדים אותי".
לכן, כאשר רוצים לשכנע מישהו להפסיק להיפגע, חשוב להראות לו שהפרשנות השלילית שהוא נותן לעובדה לא נכונה, ולהציע פרשנות אחרת וחיובית יותר. לדוגמה, אם האדם מפרש הזמנה מאוחרת כזלזול, אפשר להציע לו פרשנות חלופית, כמו שהזמנתו נתפסה כמובנת מאליה ולכן אף אחד לא חשב שצריך להזמינו באופן מיוחד. כך, האדם יכול לראות שהמציאות האובייקטיבית שונה ממה שחשב, וכעסו יכול להיעלם.

כיצד להעביר אחריות לאדם אחר בלי לפגוע?

אליעד כהן נותן דוגמה איך להעביר את האחריות להזמנה המאוחרת לאדם אחר בצורה עדינה, מבלי לפגוע באדם שהוזמן באיחור. ניתן לומר למוזמן: "חשבתי שהזמינו אותך מזמן, הופתעתי לגלות שרק עכשיו יצרו איתך קשר". בדרך זו, הדובר מציג את עצמו בצד של האדם שנפגע, כאילו גם הוא מופתע ולא מרוצה מהמצב, וכך מעביר בעדינות את האחריות לצד שלישי או לאירועים שהתרחשו.

הדבר נעשה גם באמצעות יצירת הזדהות, כמו לומר: "גם אני מרגיש לא נוח עם זה שהודיעו לך ברגע האחרון, אני מבין אותך". כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה.

איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית?

אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן גלוי שלמעשה כלל לא היה צריך להזמין אותו מלכתחילה, אבל לא מתוך כוונה לפגוע. אפשר לומר, למשל, "האמת היא שלא רצינו להטריח אותך. חשבנו שאתה לא צריך להגיע כי האירוע הזה אינו רלוונטי עבורך, ולא רצינו שתצטרך לבוא רק מתוך חובה". בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע.

בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון להתחשב באותו אדם. כאשר אדם מרגיש שהכוונה מאחורי המעשים טובה ולא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע ילד לאכול לחשוף את המחיר ללקוח לאהוב למכור תלונות של לקוחות בגוגל לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק מניפולציה רגשית לשתול מחשבה מוטיבציה לאנשי מכירות איך למכור משהו למישהו? לדבר נכון עם לקוח להיות היועץ של הלקוח התנגדות במכירות למכור כל דבר לכל אחד כמה ראפור חשוב? איך מודדים תהליך שיווקי? איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? מניפולציות בהתנצלות התאמת המחיר ללקוח זיהוי צרכים של הלקוח לתת ללקוח להחליט לענות ללקוח ששואל שאלה ניתוח משפך שיווקי שחיקה בעבודה במכירות לגרום למישהו לא לפחד לאהוב אותך טעויות בהעברת מסרים שיווקים לשכנע בני אדם להשיג לקוחות חוזרים איך להציג מוצר ללקוח? fomo של לקוח לדבר בשפה של הלקוח מה צריך כדי לדעת למכור? לתת מוטיבציה לאנשי מכירות למכור מוצר יקר שיחה עם הלקוח טיפים לשכנוע אנשים זיהוי טריקים לשכנוע לגרום למישהו לא לחזר אחריך כושר שכנוע מעולה זיהוי שתילת מחשבות תוכן פרסומות השכנוע של התת מודע להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות איך לתאם פגישה עם לקוח? לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים לגרום למישהו לייסורי מצפון ניתוח סיבתיות ומכירות למכור הרבה בזול פיתוי לתת מודע לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך להסביר את המחיר ללקוח? לשכנע מצביעים להצביע לך קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים ללמוד לקבל סירוב מלקוח מניפולציה של כוח קמפיין שיווקי חומרי שיווק מקצועיים לגרום למישהו להביא מוצר סוג ב... להתקבל לסמנכל מכירות איזה צרכי לקוח לאתר? הזדהות מלאה טראומה ללקוח איך לשכנע מישהו לעשות משהו? ממי הלקוח רוצה לקנות? להרגיש מוצר שנאה לאנשי מכירות תחרות אנשי מכירות למכור פטנט מניפולציות של המוח כמה הלקוח מוכן לשלם? לתת ללקוחות שירות בחינם לקוח שונא אותך לקוח משלם מוטיבציה למכירות השפעה שלילית אנשי מכירות לנהל לקוחות באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשכנע ילד להתנהג בצורה בוגרת איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? לשפר יכולות שכנוע תוכן שיווקי חוק סימון מוצרי מזון מנהל שיווק לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? לא להסתיר מידע מהלקוח טריקים לשכנוע בטקסט בחירת מלאי מוצרים למכור מוצר בלי אנרגיה להשתכנע מאחרים ליצור ללקוח כאב חדש לפתח כושר שכנוע לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה גיוס מנהל שיווק למה מוצר זול? למכור קרח חומרי שיווק טובים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, אימון עיסקי, מומחה שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 05:59:51 - wesi28