אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, סוגסטיה, שיטות nlp, להצליח במכירות, שינוי הרגלים nlp, להתמודד עם התנגדות של לקוח, אנשי מכירות, NLP להורים, הרצאות nlp, לשכנע אבא, טכניקת nlp, לשכנע, סדנאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע שכנה, NLP תרגילים, לשכנע את הלקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, מטפל nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע את המפקד, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, דרכים לשכנע אנשים, לשכנע בחורה לצאת איתך, NLP סוגסטיה, איך למכור נכון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בעל, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, שיווק ומכירות, שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לתת לך הנחה שיווק לשוק חדש הפצת חומרים שיווקיים מומחים לשיווק באינטרנט כריזמה במכירות לתת ללקוח אפשרות בחירה מוצרים באיכות בינונית איך להצליח בשכנוע? למכור את עצמך בזוגיות לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית שיטות לשכנע אנשים ניתוח רטורי ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע למה הלקוח מפחד להחליט? איך לעבוד במכירות? לגרום ללקוחות חדשים איך ניתן לשכנע? למכור מוצר לא מוגמר איך להגדיל מכירות? לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך לבנות אמון עם האקס מה המוצר שלך? לקוחות שלא מכירים אותך ניהול משא ומתן על שכר העלאת מחיר ללקוחות לקוח רוצה לקנות להשתפר בתור איש מכירות לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד לפנות ללקוח בשיחת טלפון למה לא לשקר לקוחות? מומחה במכירות אינטרס של לקוח מסע שיווקי ממי ללמוד שיווק? לבחור מנהל שיווק לרמות לקוחות לגרום למישהו לא לקחת אותך מתי להציג את המידע ללקוח? לקוח שמפר הסכמים הצורך של הלקוח הפוטנציאלי לתת אמון מחדש לקוחות בגוגל איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לסגור פגישה עם לקוח לגרום למישהו לא להיקשר לשכנע בחורה נישה שיווקית לשכנע אנשים להצביע לך מנהל שיווק גרוע לנצח במשא ומתן מוצרים סוג ב... תורת שכנוע שאלה סגורה של לקוח למה לעשות שיווק ללקוחות? לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות למה הלקוח רוכש מוצר? קומבינות על התת מודע לקוחות עם בקשות מוזרות לעבוד בתור איש מכירות שכנוע אחרים איך לומדים לשכנע? לשכנע אנשים בכל דבר איך לשכנע אנשים לחשוב? לידים של לקוחות למכור גם את המתחרים לא להציב יעדי מכירות אסטרטגיות שכנוע טעויות בתהליך שכנוע לקוח לגרום למישהו לא להתאבד ניהול משא ומתן על מחיר הצורך שלך כלקוח לתת ללקוח אפשרויות האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? תשובה ללקוח לקוח שאכפת לו רק מהמחיר בניגוד לציפיות של הלקוח לגרום למישהו לא לבגוד למכור ללקוח ולא לעצמך איזה סל מוצרים להחזיק? לשכנע מישהו להימשך אליך בניית אמון עם לקוח לשכנע מישהו להודות שניצחת הלקוח הכי טוב שלך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה מתי ליצור הזדהות? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון איך לשכנע אחרים? איך לומדים nlp? לעשות אוטומציה ללקוח התאמת המחיר ללקוח לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו מוצר בהתנגדות למכור פטנט איך להתראיין למשרת איש מכירות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? סוגים של שכנוע מתי להציג את עצמך ללקוח? למכור את עצמך לאקס אין למוצר שלי מתחרים איך לעשות איתור צרכי הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, לשתול מחשבות, להשפיע בנושאי איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 17:52:30 - wesi28