אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע בטיעון, רטוריקה, הכנה לראיון בטלוויזיה, NLP דימוי עצמי, אומנות התקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ללמוד לשכנע, איך לשכנע בנים, איך לשכנע את הבוס, NLP עיגון, הדרכת אנשי מכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, להצליח למכור, לשכנע את עצמי, ניתוח טקסט טיעוני, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע לקנות מוצר, NLP הסבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע ילדים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אבא, לשכנע אשה לחזור, טיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את ההורים, טיפול nlp, ללמוד איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו להפסיק לעשן לשכנע מישהו לשכנע בחורה להתאהב בך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור איך לגרום למישהו להצביע? לא מוכן להשתכנע שיווק לטווח הקצר איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? סוגי מוצרים להציע ללקוחות קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך יצירת כימיה עם הלקוח לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית תמחור מוצרים ושירותים הזדהות עם לקוח איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? האם לתת ללקוח הנחה? טכניקות של nlp מתי להעלות מחיר ללקוחות? לקוחות עם דרישות מוזרות טיפים לאנשים מכירות איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איזה מוצר למכור? להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח האם ללכלך על מוצרים? למכור שירות חדש איך להצליח במכירות? איך להבין לקוח? להעלות מחיר ללקוחות איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? למה לא לשקר לקוחות? אומנות השכנוע לגרום למישהו ללכת סוגים של צרכים של הלקוח לרמות את הלקוח למכור בכל מצב מתי לוותר על הלקוח? מכירות דור טו דור nlp זה שקר איך לתת מוטיבציה לאנשי מכירות? ליצור אמון בשיחה לקוח מתלונן איך לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע אותה ביצועי קמפיין שיווקי טיפול בהתנגדויות לקוחות מניפולציות של ביבי נתניהו לשחרר את הלקוח איש מכירות עשיר כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מוצר לא שווה את הכסף איש מכירות חכם מניעי הרכישה של הלקוח לשדר ללקוחות לדבר עם הלקוח ראיון עבודה לאיש מכירות מי מתאים לעבוד במכירות? איך מודדים תהליך שיווקי? ראפור לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף איזה מסרים להעביר ללקוחות? מוצרים מתחרים גיוס אנשי מכירות פרסומות לשדר אמון למכור את עצמך כשאין לך אנרגיה מהות וצורה בשכנוע איך למכור מוצר ללקוח? לשכנע אישה להרגיש שחסר למכור סדנא ביותר כסף סמנכל מכירות מסרים של קמפיין שיווקי האם חייב למכור? האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? טכניקת שיווק לגרום ללקוח לאהוב איך לעבוד במכירות? לשכנע לקוח עצוב איך למכור חוסר ידיעה? תכנון תהליכי שיווק יצירת חומרים שיווקיים למה אין לי חשק למכור? שיווק ישיר או שיווק עקיף שפה של לקוח טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים איך להבין את הלקוח? לגרום למישהו לשחרר לשכנע בחורה לשכב קושי במחלקת המכירות מוצר יקר מידי לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר מסרים לתת מודע לשכנע מישהו לא למות לגרום למישהו להפסיק roi שיווקי לשכנע בצורה נכונה לתת ללקוח הנחה לשכנע ילד לא לפחד עקרונות שירות לקוחות לגרום לאיש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, לקוחות, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 14:07:44 - wesi28