אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע אנשים להגיד כן, nlp להורדה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מה זה לשכנע, אימון אישי, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP התניה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירות, NLP שכנוע, שיטות מכירה, לנהל משא ומתן, NLP עיגון, NLP שפע, nlp שיטת טיפול, סדנאות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP עצמי, NLP כלים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, סודות התת מודע, איך לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, הגדלת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע בת זוג, nlp לחינוך ילדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מיומנויות שכנוע, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, זוגיות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע ילד להאמין איש מכירות עשיר לגרום למישהו להתחייב לך איך לחשוב כמו הלקוח? להתיש את הלקוח כמה לקוחות יש לך? לגרום למישהו להפסיק להאמין לגרום למישהו להביא לגרום למישהו לא לכעוס לקוח אומר יקר לי לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה סינון צרכי הלקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לשכנע בעל מקצוע איפה כדאי ללמוד nlp? מה זה תת מודע? מומחה לשיווק למכור איך עושים סוגסטיה? ניהול משא ומתן בשוק תחרותי למכור שירותי עיצוב פנים שיווק והעלאת מחירים איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? משכנע אמונות בתת מודע בניגוד לציפיות של הלקוח מודל תמחור מוצר לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים nlp שכנוע מכירות טלפוניות לשבח מוצר לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות להתקבל לעבודה במכירות למכור בגוגל בניית תהליך שיווקי מוצר לא איכותי החדרת מוצר לשוק להתנגד ללקוח לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה המלצות של לקוחות התמודדות עם לקוח עקשן להיות כנה עם הלקוח לגרום למישהו להחליף להעביר מסרים משכנעים לשכנע מישהו למכור מוצר טעויות בשיווק עצמי לנסות לשכנע לקוח הזדהות רגשית חזקה עם לקוח לפתח מוצר על חשבון הלקוח לעבור ראיון לאיש מכירות איש מכירות אוטומטי תמחור מוצרים מקצועיות בעיני הלקוח לשכנע מישהו להגיע לטיפול מנהיג משכנע להבין למה אין מכירות יותר קל לשכנע הטרלה של לקוח לגרום ללקוח להבין את המחיר איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? הכפשות של לקוחות ניהול משא ומתן בחוסר תום לב מוצרים למכור מחיר מכירה של מוצר משבר אמון אחרי בגידה לגרום למישהו לא להיפגע המוצר הכי זול מוצר עם חסרונות לטפל בהמון לקוחות לגרום למישהו לבקש עזרה האם ללכלך על מוצרים? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? במה תלויה איכות השיווק? התמדה לאנשי מכירות לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לדבר ללקוח בשפה שלו רצון לקבל בשכנוע להעביר מסרים שיווקיים להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה שם הלקוח איך להפחיד את הלקוח? נאמנות של לקוחות לגרום למישהו להחליף מחשבות הפקת חומר שיווקי כסף במכירות למכור מוצר בלי יתרונות לקוחות לא רלוונטיים להסביר ללקוח למה המוצר יקר למכור בהתכתבות לתכנן את השיווק להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות למדוד את איכות השיווק איך להגדיל את המכירות? שכנוע הטמעת מסרים להתחרות על המוצר האיכותי ביותר פרצה בתת מודע לתת ערך ללקוח חומרי שיווק כתובים לתת הצעת מחיר ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, קאוצינג, משא ומתן ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2480 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 00:07:03 - wesi28